5/5 - (14 امتیاز)

وکیل کیفری در کرج، فردی است که به امور کیفری، پیچیدگی‌ها و جنبه‌های مختلف آن آشنایی دارد و به اهمیت جرم در پرونده‌های کیفری مشرف است و از تمامی قوانین موجود بهره میبرد تا از حق موکل خود در پرونده‌های کیفری دفاع کند. حال این سوال مطرح می‌شود که دعاوی کیفری چیست؟ در پاسخ باید گفته شود، به مجموعه ای از امور خاص که پس از مطرح کردن آن دعوا، دادگستری و در اکثر مواقع دادسرا، شروع به رسیدگی می‌کند و اقدام به کشف جرم، تعقیب متهم و تحقیقات مقدماتی می‌نماید که در اصطلاح دعاوی کیفری گفته می‌شود. در دعاوی کیفری انواع مختلفی از دعاوی وجود دارد که یکی از انواع آن، جزا و جرم شناسی می‌باشد. یک وکیل کیفری خوب و عالی، لازم است که مطالعات زیادی در روانشناسی، شناخت شخصیت مجرم و همچنین سایر رشته‌های وکالت داشته باشد تا بتواند درباره جرم بودن و یا جرم نبودن یک عمل، شرایط انتساب اتهام به مظنون و سایر موارد اظهار نظر کند. فارغ التحصیلان رشته وکالت جزا با مبانی جرم و جرم شناسی، مسولیت مجرم و همچنین سایر مباحث کیفری وجرم شناسی کاملا آشنا شده و درصورتی که درحرفه وکالت دادگستری مشغول به کار شوند وکیل متخصص در امور کیفری نامیده شوند.

 

🥇 سطح وکیل وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ مهارت و تخصص حقوقی، ملکی، کیفری، خانواده، ثبتی،
📝 ارائه خدمات حقوقی وکالت و مشاوره حقوقی
💰 هزینه وکیل طبق وسعت و سختی کار تعیین می‌شود
✅ درصد موفقیت %96 موفقیت پرونده‌ها
✔️بهترین وکیل‌ کیفری کرج‌ را با لیست10تایی بشناسید⚖️【آپدیت 1402】

وکیل پایتخت با فراهم کردن لیست 10تایی از وکلای کیفری برتر کرج، انتخاب بهترین وکیل کرج را برای شما کاربران راحت‌تر کرده است تا اگر از لحاظ حقوقی، گره‌ای در کارتان افتاده، به کمک وکلای کیفری متخصص و مجرب کرج باز شود. ما در این مقاله به معرفی 10 وکیل کیفری برتر کرج می‌پردازیم.

 

امیرعباس سوری - وکیل کرج
امیرعباس سوری – وکیل کرج

1) امیرعباس سوری

امیرعباس سوری، وکیل پایه‌ یک دادگستری کرج و مشاور حقوقی،  دارای رتبه 2 آزمون مقطع دکتری از دانشگاه علوم و تحقیقات تهران و رتبه چهارم آزمون کانون وکلای دادگستری است. امیرعباس سوری، وکیلی توانمند و مجرب است که در کارنامه فعالیت خود، موفقیت در پرونده‌های متعددی را در حوزه‌های دعاوی مختلف ازجمله دعاوی؛ حقوقی، ملکی، کیفری و خانواده و … دارد. تجربه و توان خاص وکیل سوری در طرح‌ریزی منحصربه‌فرد برای پیشرفت پرونده‌ها، استدلال قوی، لایحه نویسی خاص و متمایز و فن بیان مطلوب که رضایت موکلین را در پی داشته، موجب گردیده تا وی به‌واقع و در عمل جزء بهترین وکلای استان البرز قرار بگیرد. امیر عباس سوری به‌صورت پروازی وکالت پرونده‌های مهم در استان‌های دیگر را عهده‌دار می‌گردد. تحصیلات موازی نامبرده در رشته مدیریت و سال‌ها تجربه و فعالیت موفق در سازمان‌های متنوع، باعث تفاوت چشمگیر فعالیت ایشان به‌عنوان یک وکیل حرفه‌ای شده است.

  • وکیل پایه‌یک دادگستری و مشاور حقوقی و متخصص در امور کیفری
  • فعالیت در حوزه دعاوی حقوقی، ملکی، کیفری و خانواده
  • مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره موسسه حقوقی ویرا وکیل ایرانیان
  • استعداد درخشان دوره کارشناسی ارشد حقوق بین‌الملل دانشگاه آزاد تهران مرکز
  • دارای گواهی توانمندی آموزش استادان
  • دارای گواهینامه پایان دوره تربیت استاد

وکیل امیرعباس سوری، تجربه پذیرش و کار روی پرونده‌های متنوع در حوزه‌های مختلف ازجمله؛ کیفری (ضرب‌وجرح، سرقت، جعل، جرائم رایانه‌ای – اینترنتی و سایبری، مواد مخدر، خیانت‌ درامانت، کلاهبرداری، ربا و سایر جرائم مبتلابه) را دارد. وکالت ایرانیان خارج از کشور (سابقه پذیرش پرونده‌های ایرانیان ساکن در کشورهای آمریکا، آلمان، کانادا، اتریش و سوئد) را دارد. شهروندان ایرانی (ساکن در ایران یا خارج) خصوصاً در استان البرز و تهران می‌توانند برای پیشبرد پرونده‌های خود به آقای وکیل امیرعباس سوری مراجعه نمایند.

برای اعطای وکالت به امیرعباس سوری، وکیل کیفری خبره کرج، می‌توانید با شماره‌های زیر با ایشان در ارتباط باشید:

  • آدرس دفتر: استان البرز، شهر کرج، برج تخصصی تجاری البرز
  • تلفن تماس وکیل امیرعباس سوری: 09128363507
  • حضور در دفتر یا مشاوره تلفنی با هماهنگی و تعیین وقت قبلی

فریبا تیموری - وکیل کیفری کرج
فریبا تیموری – وکیل کیفری کرج

2) فریبا تیموری

فریبا تیموری، وکیل پایه یک دادگستری کرج، فارغ التحصیل در رشته حقوق از دانشگاه شهید بهشتی تهران و کارشناسی ارشد حقوقی تجارت بین الملل از دانشگاه شهید بهشتی تهران و همچنین دارای رتبه 2 در آزمون اختبار کانون وکلای دادگستری می‌باشد. ایشان عضو استعداد‌های درخشان دانشگاه شهید بهشتی تهران، نگارنده مقالات حقوقی متعدد و فعال مدنی در حوزه‌ی حقوق زنان است. فریبا تیموری را می‌توان به عنوان یک وکیل کیفری کارکشته و خبره کرج معرفی کرد که براساس تخصص و دانش خوب در تمام دعاوی قبول پرونده می‌کند.

تیموری، به عنوان یک وکیل کیفری حرفه ای کرج، دارای سابقه وکالت درخشان و موفق در انواع دعاوی حقوقی، دعاوی کیفری، امور ملکی و .. بوده و همچنین وکالت ایرانیان مقیم خارج از کشور در کلیه امور را پذیرا می‌باشد. شهروندان کرج، شهرهای حومه کرج و همچنین ساکنین تهران می‌توانند با اطمینان خاطر در دعاوی کیفری و جرائم علیه اشخاص و اموال، من الجمله: (کلاهبرداری، فروش مال‌غیر، سرقت، جعل، خیانت در امانت، روابط نامشروع، تصادفات، ضرب و جرح، توهین و تخریب، …)؛ دعاوی ملکی من الجمله: (الزام به تنظیم سند رسمی در کرج، مشارکت در ساخت، الزام به تنظیم صورت مجلس تفکیکی، دعاوی الزام به دریافت پایان کار، انواع قراردادها و تعهدات قراردادی، ابطال و فسخ قرارداد و …) و همچنین در دعاوی خانواده (طلاق به درخواست مرد، طلاق به درخواست زن، وکیل طلاق توافقی، طلاق غیابی، مطالبه مهریه، مطالبه نفقه، حضانت فرزند، سلب حضانت، ملاقات فرزند مشترک، اجرت المثل ایام زوجیت و کلیه‌ی امور حسبی و قیومیت، ارث و تقسیم ترکه، وصیت و …) به خانم فریبا تیموری اعطای وکالت نمائید.

برای اعطای وکالت به فریبا تیموری، وکیل کیفری حرفه ای کرج، می‌توانید با شماره‌های زیر با ایشان در ارتباط باشید:

  • آدرس: کرج، انتهای خیابان بهشتی، بعداز پل سه راه گوهردشت، نرسیده به بلوار حدادی، مجتمع تخصصی البرز، بلوکB، طبقه۵، واحد۹
  • شماره وکیل: 09129569170
  • شماره وکیل کرج: 09129569170
  • حضور در دفتر با هماهنگی و تعیین وقت قبلی

حسین صیاد - وکیل کیفری کرج
حسین صیاد – وکیل کیفری کرج

3) حسین صیاد

حسین صیاد، وکیل پایه یک دادگستری کرج، فارغ التحصیل در مقطع کارشناسی ارشد حقوق خصوصی و رتبه یک آزمون اختبار کانون وکلای دادگستری البرز است. صیاد با تجربه سال‌ها وکالت در زمینه‌های مختلف، دانش خود در زمینه حقوقی را به موکلین اثبات نموده است.

از مدارک تخصصی و گواهی‌های بسیار ارزنده ایشان می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • عضو پیوسته انجمن علمی حقوق پزشکی ایران
  • عضو پیوسته انجمن علمی حقوق کودک ایران
  • دارای گواهی نامه همایش ملی حقوق و اخلاق در زیست فناوری از دانشگاه شهید بهشتی تهران ۱۳۸۹
  • عضو کمیته اجرایی کنگره بین المللی حقوق پزشکی ۱۳۹۶
  • دارای گواهی نامه بین المللی پنجمین کنگره بین‌المللی حقوق پزشکی با موضوع حقوق دارویی 2017
  • دارای گواهی نامه کارگاه آموزشی تخصصی حقوق سلامت با موضوع حقوق پزشکی دارویی ۱۳۹۷
  • تجربه قبول پرونده های متعدد حقوقی به همراه تیم وکلای همکار در ترکیه
  • نویسنده قراردادهای حقوقی

کسب نتیجه دلخواه موکلین در طول سالهای فعالیت وکالتی ایشان، باعث شده تا او در رده بهترین وکلای کیفری کرج قرار داشته باشد. شما با اولین مشاوره حضوری، از نوع مدیریت پرونده و فن بیان ایشان به شایستگی و حرفه‌ای بودن ایشان در وکالت پی خواهید برد. ضمنا وکیل حسین صیاد از روانشناسی خوبی در مسیر پرونده‌های حقوقی برخوردار است که به انتخاب بهترین راه و کسب نتیجه مطلوب پرونده ها کمک شایانی می‌نماید. همچنین ایشان در پرونده‌های مرتبط با امور خانواده فعال بوده و علی‌الخصوص در موضوعات فرزندخواندگی، حقوق کودک و … از متخصصین می‌باشند. شهروندان کرج، استان البرز و تهران می‌توانند جهت امر وکالت به آقای حسین صیاد مراجعه نمایند.

برای مشاوره حضوری با وکیل حسین صیاد، وکیل کیفری متخصص کرج، می‌توانید از طریق شماره موبایل زیر با ایشان در ارتباط باشید:

  • آدرس: استان البرز، کرج
  • شماره وکیل خانواده در کرج: 09120084438
  • حضور در دفتر فقط با هماهنگی و تعیین وقت قبلی

 

4) سیامک کرم‌زاده

سیامک کرم زاده، مشاور و وکیل پایه یک دادگستری کرج، دارای 20 سال سابقه وکالت در زمینه دعاوی خانواده، ثبتی، کیفری که عمده پرونده‌های وی در مورد دعاوی کیفری (قتل، سرقت، کلاهبرداری، خیانت در امانت، ضرب و جرح، توهین و افترا، ممانعت از حق روابط نامشروع، جرایم رایانه‌ای، مواد مخدر و جرایم پزشکی و …) بوده و توانسته پرونده‌های موکوله به وی را با نتیجه دلخواه موکل به پایان برساند.

  • آدرس: کرج، عظیمیه، بلوار شریعتی، نبش پامچال جنوبی، شماره ۹۸، واحد ۵
  • تلفن تماس وکیل: 09123274136

رستم پور - وکیل کیفری در کرج
رستم‌پور – وکیل کیفری در کرج

5) سعید رستم‌پور

سعید رستم پور، وکیل پایه یک دادگستری استان البرز و مشاور حقوقی، با بیش از چندین سال وکالت و تجربیات ارزشمند در ارائه خدمات وکالتی کرج با بهره گیری از دانش و اطلاعات علمی مناسب‌ترین گزینه برای انتخاب بهترین وکیل کیفری در کرج از نظر مردم است. از سوابق حرفه‌ای وکیل رستم‌پور می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. مشاور حقوقی رئیس سازمان نظام مهندسی استان البرز
  2. وکیل نظام مهندسی استان البرز
  3. وکیل تعاونی مسکن کارکنان ثبت احوال کل کشور
  4. مشاوره حقوقی تعاونی مسکن پزشکان استان البرز در سال های 1396
  5. نائب رئیس موسسه حقوقی ویرا وکیل ایرانیان
  6. فعالیت پژوهشی در موسسه حقوقی داتیکان در حوزه مراجع قضایی و نگارش مقاله های علمی در خصوص مراجع غیر قضائی قضاوتی

وکیل سعید رستم‌پور با تکیه بر تعهد کاری بالا جهت احقاق حقوق موکلین محترم کرج در تمامی دعاوی کیفری از جمله (کلاهبرداری، جعل و استفاده از سند مجعول، شرب خمر، مواد مخدر، رابطه نامشروع و زنا، پرونده‌های قتل، آدم‌ربایی، روابط نامشروع، سرقت، پرونده‌های چک بلامحل، خیانت در امانت و فروش مال غیر و ..) تلاش بسزایی دارند.

برای اعطای وکالت به سعید رستم‌پور، بهترین وکیل کیفری کرج، می‌توانید با شماره‌های زیر با ایشان در ارتباط باشید:

  • آدرس:کرج، انتهای خیابان بهشتی، بعداز پل سه راه گوهردشت، نرسیده به بلوار حدادی، مجتمع تخصصی البرز، بلوکC، طبقه۵، واحد12
  • تلفن تماس وکیل: 09123353475
  • پاسخگویی روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت16 الی 20

 


6) مونا تقی زادگان

مونا تقی زادگان، وکیل پایه یک دادگستری کرج و مشاور حقوقی، فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد رشته حقوق خصوصی، دارای ۱۴ سال سابقه وکالت می باشد. وکیل مونا تقی‌زادگان با تجربه سالها وکالت در زمینه‌های مختلف و داشتن پرونده‌های موفق دانش خود را در زمینه پرونده‌های قضایی، به اثبات رسانده است. کسب نتیجه قابل قبول موکلین در طول سال‌های فعالیت وکالتی ایشان، باعث شده که در رده بهترین وکلای استان البرز و شهر کرج قرار داشته باشد.شما با اولین مشاوره حضوری به شایستگی و حرفه‌ای بودن ایشان در وکالت پی خواهید برد. نامبرده از سال ۹۵ وکیل اتاق بازرگانی بوده و وکالت اشخاص سرشناس در پرونده‌های مختلف را به عهده داشته است.

وکیل تقی‌زادگان در پرونده‌های کیفری و حقوقی فعال بوده و در موضوعاتی از جمله نزاع، ضرب و جرح، شرب خمر، مواد مخدر، سرقت، قتل، ربا، دعاویی کیفری خانواده، دعاویی روابط نامشروع، جرائم رایانه ای، جرائم اطفال، تهدید و توهین و افترا و نشر اکاذیب، انتشار تصاویر در فضای مجازی از متخصصین می‌باشد. از خدمات وکالتی خانم مونا تقی زادگان در زمینه‌های جرائم اقتصادی، دعاویی ایرانیان خارج از کشور، دعاویی کیفری (جرائم) رایانه‌ای( اینترنتی)، کلاهبرداری، خیانت در امانت، سرقت و ضرب و جرح می‌توان نام برد. شهروندان استان البرز و تهران می‌توانند جهت امور وکالتی خود به  وکیل تقی‌زادگان مراجعه نمایند. ایشان مدیریت تیم تخصصی وکلا را که همگی وکلای پایه یک دادگستری و دارای تجارب ارزنده در پرونده‌های مختلف هستند را به عهده دارد. برای مشاوره حضوری با خانم وکیل مونا تقی زادگان از وکلای مجرب استان البرز می‌توانید از طریق شماره موبایل زیر با وی در ارتباط باشید.

  • آدرس: کرج
  • تلفن تماس وکیل: 09126151109
  • حضور در دفتر فقط با تعیین وقت قبلی


7) محمد خسروی

محمد خسروی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، دارای 5 سال سابقه درخشان وکالت در زمینه وکالت است که بیشتر پرونده‌های قبول شده توسط وی در زمینه دعاوی کیفری است که این امر باعث تبدیل وی به وکیل نمونه ورخبره در زمینه دعاوی کیفری شده است. از خدمات وکالتی وی می‌توان به اخذ پرونده، مشاوره حضوری و غیر حضوری، نوشتن اوراق قضایی اشاره کرد. دارای شماره پروانه 2036 است که در سال 1396 از سوی کانون وکلای دادگستری صادر شده است.

  • آدرس: کرج، خیابان طالقانی، روبروی فروشگاه فرهنگیان، نبش خیابان شکوفه، ساختمان میلاد، طبقه 5، واحد 9
  • تلفن تماس وکیل: 09125841722


8) علیرضا منصوریان

علیرضا منصوریان، وکیل و مشاور حقوقی کرج، دارای 10 سال سابقه درخشان در زمینه وکالت، کارشناس ارشد حقوق خصوصی، که در زمینه دعاوی خانواده، ملکی، ثبتی و حقوقی و کیفری قبول وکالت کرده که عمده دعاوی قبول شده توسط ایشان در زمینه دعاوی کیفری است که بیشتر پرونده‌ها را با نتیجه موفقیت آمیز به پایان رسانده است. آقای منصوریان از روز شنبه تا چهارشنبه از ساعت 16 الی 20 با تعیین وقت قبلی آماده ارائه خدمات به مراجعه کنندگان می‌باشد.

  • آدرس: کرج،میدان سپاه، بلوار جمهوری، جنب پل شهدای روحانی، نبش کوچه بسیج غربی، ساختمان آریسمان، طبقه ۴، واحد ۱۵
  • تلفن تماس وکیل: 09122633321


9) مهران اهتمام

مهران اهتمام، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، کارشناس ارشد حقوق خصوصی می‌باشد. آقای اهتمام وکیل متخصص در زمینه دعاوی کیفری مانند چک بلامحل، سرقت، خیانت در امانت، کلاهبرداری، جعل و استفاده از سند مجعول، فروش مال غیر، تصرف عدوانی، ترک انفاق و غیره بوده که پرونده‌های متعدد زیادی در این دعاوی داشته که با پشتکار و توانایی خویش در سخنوری توانسته آن را به مرحله پایان با نتیجه مثبت برساند و خود را در بین بهترین وکلای کیفری کرج قرار دهد.

  • آدرس: کرج،سه راه گوهردشت، نبش بلال 7، برج نور هشتم، طبقه 5، واحد 8
  • تلفن تماس وکیل: 09365193689


10) سعید نجف زاده

سعید نجف زاده، وکیل پایه یک دادگستری و وکیل مشاور در زمینه تمامی دعاوی کیفری که توانسته با سخنوری و آگاهی از قوانین پرونده‌های موکوله به خویش را با موفقیت به پایان برساند. از نظر ایشان،وکیل کیفری باید علم و تجربه‌ کاری کافی و حاذق و مهارت کافی در رسیدگی و بررسی پرونده‌ها و آشنایی کامل با دادسرا و دادگاه‌ها و محاکم کیفری داشته و همچنین آشنایی کامل با قوانین دعاوی کیفری همچون قانون مجازات اسلامی، آیین دادرسی کیفری، قانون مبارزه با مواد مخدر، قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و باقی قوانین مربوط به این زمینه‌ها را داشته باشد.

  • آدرس: کرج،بلوار ملاصدرا، جنب شورای حل اختلاف، ساختمان معین، واحد 9
  • تلفن تماس وکیل: 09122886329

[divider style=”solid” top=”20″ bottom=”20″]

سپاس از اینکه وقت گذاشتید و تا آخر این مطلب بهترین وکیل کیفری در کرج – لیست10تایی را مطالعه کردید. امیدوارم توانسته باشیم شما را در انتخاب وکیل کیفری کرج یاری کنیم.

وکیل پایتختمشاهده نوشته ها

Avatar for وکیل پایتخت

وکیل پایتخت، به عنوان یکی از معتبرترین سایت های حقوقی توانسته اعتماد مردم را جذب کند و آماده پذیرش وکالت در زمینه حقوقی، کیفری، ملکی، خانواده، امورثبتی، دعاوی بین المللی، مهاجرت و..می باشد.

1 Comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *