5/5 - (7 امتیاز)

خانواده کوچکترین بنیادی است که توسط دو نفر تشکیل و به وسیله این دو نفر اداره می‌شود که از شیرین‌ترین تجربه‌های یک نفر است. پایداری و تکمیل خانواده می‌تواند باعث رشد و توسعه افراد کارآمد و مستقل شود که باعث رضایت مندی فرد از خویش و پیشرفت جامعه می‌شود. اما در مواردی این بنیاد دچار مشکل شده و ستون‌های اساسی خانواده یعنی زن و مرد، با دلایل محکم و منطقی نتوانند از عهده حل مشکلات برآیند، تصمیم به پایان دادن زندگی زناشویی گرفته و نقطه پایان به آن می‌دهند. در آن صورت زن و مرد تصمیم به طلاق می‌گیرند طلاق توافقی بهترین گزینه برای زوجین است که قادر به ادامه زندگی مشترک نیستند. در این شرایط زوجین به دنبال بهترین وکیل خانواده در کرج هستند تا بتوانند مسیر قانونی و کوتاه رسیدن به هدف را پیدا کنند.

🥇 سطح وکیل وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ مهارت و تخصص حقوقی، ملکی، کیفری، خانواده، ثبتی،
📝 ارائه خدمات حقوقی وکالت و مشاوره حقوقی
💰 هزینه وکیل طبق وسعت و سختی کار تعیین می‌شود
✅ درصد موفقیت %96 موفقیت پرونده‌ها
✔️بهترین وکیل خانواده کرج را با لیست 10تایی بشناسید⚖️【سال 1402】

وکیل پایتخت با فراهم کردن لیست 10تایی از وکلای برتر خانواده در کرج، انتخاب بهترین وکیل خانواده در کرج را برای شما کاربران راحت‌تر کرده است تا اگر از لحاظ حقوقی، گره‌ای در کارتان افتاده، به کمک وکلای متخصص کرج باز شود. ما در این مقاله به  معرفی 10 وکیل برتر خانواده در کرج می‌پردازیم.

فریبا تیموری - وکیل خانواده کرج
فریبا تیموری – وکیل خانواده کرج

1) فریبا تیموری

فریبا تیموری، وکیل پایه یک دادگستری کرج، فارغ التحصیل در رشته حقوق از دانشگاه شهید بهشتی تهران و کارشناسی ارشد حقوقی تجارت بین الملل از دانشگاه شهید بهشتی تهران و همچنین دارای رتبه 2 در آزمون اختبار کانون وکلای دادگستری می‌باشد. ایشان عضو استعداد‌های درخشان دانشگاه شهید بهشتی تهران، نگارنده مقالات حقوقی متعدد و فعال مدنی در حوزه‌ی حقوق زنان است. فریبا تیموری را می‌توان به عنوان یک وکیل خانواده کارکشته و خبره کرج معرفی کرد که براساس تخصص و دانش خوب در تمام دعاوی قبول پرونده می‌کند.

تیموری، به عنوان یک وکیل خانواده حرفه ای کرج، دارای سابقه وکالت درخشان و موفق در انواع دعاوی حقوقی، دعاوی کیفری، امور ملکی و .. بوده و همچنین وکالت ایرانیان مقیم خارج از کشور در کلیه امور را پذیرا می‌باشد. شهروندان کرج، شهرهای حومه کرج و همچنین ساکنین تهران می‌توانند با اطمینان خاطر در دعاوی خانواده (طلاق به درخواست مرد، طلاق به درخواست زن، وکیل طلاق توافقی، طلاق غیابی، مطالبه مهریه، مطالبه نفقه، حضانت فرزند، سلب حضانت، ملاقات فرزند مشترک، اجرت المثل ایام زوجیت و کلیه‌ی امور حسبی و قیومیت، ارث و تقسیم ترکه، وصیت و …) به خانم فریبا تیموری اعطای وکالت نمائید.

برای اعطای وکالت به فریبا تیموری، بهترین وکیل خانواده کرج، می‌توانید با شماره‌های زیر با ایشان در ارتباط باشید:

  • آدرس:کرج،انتهای خیابان بهشتی، بعداز پل سه راه گوهردشت، نرسیده به بلوار حدادی، مجتمع تخصصی البرز، بلوکB، طبقه۵، واحد۹
  • شماره وکیل خانواده کرج: 09129569170
  • حضور در دفتر با هماهنگی و تعیین وقت قبلی

 

حسین صیاد - وکیل خانواده کرج
حسین صیاد – وکیل خانواده کرج

 2) حسین صیاد

حسین صیاد، وکیل پایه یک دادگستری کرج و مشاور حقوقی، با مدرک کارشناسی ارشد حقوق خصوصی دارای رتبه ۱ آزمون اختبار کانون وکلای دادگستری البرز است. وکیل صیاد با تجربه سال‌ها وکالت در زمینه‌های مختلف، دانش و تخصص خود را به عنوان وکیل خانواده حرفه‌ای به مراجعین اثبات نموده و به عنوان بهترین وکیل خانواده کرج شناخته شده است. وکیل حسین صیاد از روانشناسی خوبی در مسیر پرونده‌های خانوادگی برخوردار است که به انتخاب بهترین راه و کسب نتیجه مطلوب در پرونده‌ها کمک شایانی می‌نماید. کسب نتیجه دلخواه موکلین در طول سالها فعالیت وکالتی ایشان باعث شده تا او در رده بهترین و باتجربه‌ترین وکلای کرج در حوزه خانواده قرار داشته باشد. شما با اولین مشاوره حضوری، از نوع مدیریت پرونده و فن بیان ایشان به شایستگی و حرفه‌ای بودن ایشان در وکالت پی خواهید برد. همچنین ایشان در پرونده‌های دعاوی ملکی، حقوقی، کیفری (جرائم)، جرائم اقتصادی و حقوق پزشکی از متخصصین می‌باشد.

از مدارک تخصصی و گواهی‌های بسیار ارزنده حسین صیاد می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی در حوزه خانواده و دیگر دعاوی
  • رتبه اول آزمون اختبار کانون وکلای دادگستری کرج
  • عضو پیوسته انجمن علمی حقوق پزشکی و حقوق کودک ایران
  • مشاور حقوقی بانک های سپه و ملی
  • وکالت در پرونده های حقوقی، ملکی، شرکت ها، کیفری و خانواده
  • وکیل و مشاور حقوقی شرکت های مختلف
  • داراری گواهی نامه های متعدد حقوقی
  • عضو کمیته اجرایی کنگره بین المللی حقوق پزشکی
  • تجربه قبول پرونده‌های متعدد حقوقی به همراه تیم وکلای همکار در ترکیه
  • نویسنده قراردادهای حقوقی

 از دیگر خدمات وکالتی حسین صیاد در زمینه‌های دعاوی ایرانیان خارج از کشور، فرزند خواندگی، حقوق کودک، خانواده، ارث و دعاوی ثبتی می‌توان نام برد. همچنین ایشان در پرونده‌های دعاوی ملکی، حقوقی، کیفری (جرائم)، جرائم اقتصادی و حقوق پزشکی از متخصصین می‌باشد. شهروندان کرج، استان البرز و تهران می‌توانند جهت امر وکالت به آقای حسین صیاد مراجعه نمایند.

برای مشاوره حضوری با وکیل حسین صیاد، وکیل خانواده متخصص در کرج،می‌توانید از طریق شماره موبایل زیر با ایشان در ارتباط باشید.

  • آدرس: استان البرز، کرج، جهانشهر، بلوار جمهوری
  • شماره وکیل خانواده در کرج: 09120084438
  • حضور در دفتر فقط با هماهنگی و تعیین وقت قبلی

امیر صادقی زاده - وکیل خانواده در کرج
امیر صادقی زاده – وکیل خانواده در کرج

3) امیر صادقی زاده

امیر صادقی زاده، وکیل پایه یک دادگستری کرج و مشاور حقوقی، که از سال1384 کار وکالت خویش را آغاز نموده و دارای کارشناس ارشد حقوقی جزا و جرم شناسی، کارشناس ارشد حقوقی خصوصی از دانشگاه علوم و تحقیقات تهران و در حال حاضر دانشجوی دکترای حقوقی خصوصی می‌باشد. ایشان مولف کتاب‌های؛ ‘راز وکالت’، “مهارت وکالت”، ‘استرداد اموال ناشی از جرم’، “عقد رهن در آیینه اندیشه‌های فقها و حقوقدان ایران” و همچنین مولف مقاله علمی پژوهشی با عنوان “مسوولیت مدنی” ناشی از منافع ممکن الحصول دانشگاه آزاد تهران مرکز می‌باشند. وکیل صادقی زاده از جمله وکلای خانواده برتر و نمونه شهر کرج است که قریب ۱۷سال، یعنی از ۲۴ سالگی، وکالت را آغاز نموده وبه اصطلاح سرد و گرم چشیده این حرفه است که به شرح زیر از چنین کارنامه‌ای برخوردار است:

  • رییس کمیسیون فرهنگی مرکز وکلای البرز
  • عضو کمیسیون فرهنگی مرکز وکلای البرز
  • وکیل بانک‌های ملی و تجارت
  • وکیل وصول مطالبات شرکت ایران خودرو
  • وکیل شرکت حامی ایرانیان وابسته به شرکت ایران خودرو
  • مشاور حقوقی سازمان صدا و سیما، جام جم
  • مشاور حقوقی شرکت تعاونی فروش خودرو ایرانیان
  • مشاور حقوقی شرکت توسعه مسکن تهران وابسته به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی
  • مدیر حقوقی گروه شرکت صنعتی و سرمایه گذاری شمشال
  • مدیر حقوقی شرکت امداد خودرو ایران (۰۹۶۴۴۰) وابسته به شرکت ایران خودرو
  • مشاور حقوقی سریال‌های تلویزیونی: (زمانه، پریا، روزهای بد به در، آنام) از شبکه سوم و (میوه ممنوعه) از شبکه دوم

وکیل امیر صادقی زاده سابقه حقوقی درخشان و موفقی در دعاوی خانواده داشته و شما شهروندهای عزیز کرج می‌توانید با اطمینان خاطر در دعاوی خانواده به وکیل صادقی زاده وکیل خبره خانواده در کرج اعطای وکالت نمائید. درصد بالای پیروزی در پرونده‌های مرتبط با دعاوی خانواده و به سرانجام رساندن پرونده‌های محوله و رضایت حداکثری موکلین ایشان؛ نشانگر تبحر و تعهد بالای صادقی زاده در امر وکالت بوده و وی را در رده وکلای متخصص در کرج قرار می‌دهد.

برای اعطای وکالت به امیر صادقی زاده، بهترین وکیل خانواده کرج، می‌توانید با شماره‌های زیر با ایشان در ارتباط باشید:

  • آدرس:کرج، طالقانی شمالی، نرسیده به پل آزادگان، برج یادمان، بلوک B،طبقه ۴، واحدB6
  • تلفن تماس وکیل: 09128889189
  • حضور در دفتر وکیل: با هماهنگی قبلی و رزرو وقت

 

4) علی رفیعی

علی رفیعی، وکیل پایه یک دادگستری کانون وکلای البرز و مشاور حقوقی، متخصص در دعاوی خانواده، ملکی، کیفری، اسناد رسمی و بیمه، دكتراي حقوق خصوصی، مشاور حقوقی شهرداری، مشاور حقوقی استانداری، مشاور حقوقی بانک مسکن ملت و صادرات از جمله سوابق کاری و تحصیلی این وکیل خوب است. از پرونده‌های موکوله به وی می‌توان به طلاق توافقی بدون حضور زوجین، استرداد جهیزیه، حضانت فرزند، مطالبه نفقه، مهریه و اجرت المثل ایام زوجیت، درخواست طلاق از سوی زوج، حذف نام همسر از شناسنامه و غیره اشاره کرد که داشتن این پرونده‌ها با درصد موفقیت بالا باعث شده در زمره بهترین وکیل طلاق توافقی در کرج جای بگیرد.

  • آدرس:کرج،چهارراه نبوت، خیابان ملاصدرا شرق، ساختمان نیما(کلبه کودک)، طبقه 2، واحد 2
  • شماره تماس: 09123996367

 

5) محیا رضائی

وکیل پایه یک دادگستری ، متخصص در امور خانوادگی،  وکیل ملکی کرج، از خدمات وی برای مراجعین می‌توان به اخذ پرونده، مشاوره حضوری، غیر حضوری و نوشتن اوراق قضایی اشاره کرد. خانم رضایی دارای پرونده‌های موفق زیادی در زمینه دعاوی ملکی و خانواده من جمله طلاق توافقی، طلاق غیابی، حذف نام همسر از شناسنامه، درخواست طلاق از سوی زوجه، حضانت فرزند، استرداد جهیزیه، نفقه، مهریه و غیره داشته که او را جزیی از بهترین‌های کرج در زمینه طلاق توافقی کرده و به وی عنوان وکیل خانواده اطلاق شده است.

  • آدرس:کرج،طالقانی جنوبی، ساختمان تارا، طبقه 7، واحد 14
  • شماره تماس: 09124625346

 

6) منوچهر سهرابی

منوچهر سهرابی،  وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی با دارا بودن ۱۸ سال سابقه وکالت در کلیه دعاوی خانوادگی، کیفری و ثبتی، کارشناس ارشد حقوق و فارغ التحصیل از دانشگاه تهران، دارای شماره پروانه 565 از کانون قوه قضایی است. سهرابی، بیشتر در زمینه دعاوی خانوادگی(وکیل طلاق توافقی کرج، درخواست طلاق از سوی زوج، استرداد جهیزیه، حضانت فرزند، نفقه، مهریه و غیره ) پرونده داشته و با درصد بالایی از موفقیت در پایان کار رضایت موکل را توانسته جلب نماید. با اخلاق پسندیده و آگاهی نسبت به قوانین و آشنایی به مسیرهای رسیدن به پایان کار و امانت داری نسبت به پرونده موکل توانسته در بین بهترین وکیل طلاق توافقی قرار گیرد.

  • آدرس:کرج،حد فاصل میدان شهدا و میدان توحید، خ مهدیه(مظاهری)، روبروی پاساژ احمدی، پلاک ۷۴، طبقه۴، واحد ۷
  • شماره وکیل : 09127082753

 

7) گلاره کلاشیان

گلاره کلاشیان، وکیل پایه یک دادگستری کرج، با سابقه ده سال درخشان وکالت و مشاور حقوقی، سابقه وکالت در پرونده‌های موفق طلاق و طلاق توافقی در کمترین زمان بدون نیاز به حضور زوجین و اخذ گواهی مشاوره اسناد تجاری، الزام به تنظیم سند رسمی اخذ صورت مجلس تفکیکی، ابطال قراردادها ودعاوی موجر و مستاجر ،دستور تخلیه و غیره را دارا می‌باشد بنابراین می‌توان وی را به عنوان بهترین وکیل طلاق شناخت. دارای شماره پروانه 2470 از کانون وکلای دادگستری کرج و آخرین رشته تحصیلی وی کارشناس حقوق قضایی است.

  • آدرس:کرج، طالقانی شمالی، بالاتر از پل آزادگان، برج سایه، طبقه هفتم
  • شماره تماس: 09124484941

 

9) جواد رمضانی

جواد رمضانی، وکیل پایه یک دادگستری و وکیل مشاور حقوقی، ایشان سابقه‌ای بیش از چند سال وکالت دارند و تجارب بسیاری در دعاوی مختلف در این دوره توانسته کسب کند و از این رو آقای رمضانی می‌توانند موکل خود را به بهترین راه حل‌ها راهنمایی کنند. به عنوان بهترین وکیل طلاق در کرج می‌توان آقای رمضانی را معرفی کرد چون ایشان در زمینه دعاوی خانواده بخصوص طلاق مهارت خاصی داشته و بیشتر پرونده‌های موکوله به وی را با درصد بالایی از موفقیت به پایان رسانده است. تنظیم قرارداد، تنظیم لایحه، تنظیم دادخواست، مشاوره حضوری و غیر حضوری از خدمات وکالتی آقای رمضانی معرفی کرد.

  • آدرس: کرج، خیابان مطهری، جنب پل روحانی، طبقه سوم، دفتر خدمات قضایی، واحد ۵
  • شماره تماس وکیل: 09125665582

 

10) فاطیما حاتمی

فاطیما حاتمی، وکیل پایه یک دادگستری و وکیل مشاور حقوقی، ایشان سابقه‌ای چندین ساله در زمینه وکالت داشته و تجارب بسیاری درانواع دعاوی کیفری، حقوقی، خانواده، ملکی و ثبتی داشته و به این دلیل خانم حاتمی می‌توانند موکل خود را به بهترین شکل راهنمایی کرده و وی را در انتخاب مسیر درست راهنمایی کند. به عنوان بهترین وکیل طلاق در کرج می‌توان آخانم حاتمی را معرفی کرد چون ایشان در زمینه دعاوی خانواده بخصوص طلاق مهارت خاصی داشته و بیشتر پرونده‌های موکوله به وی را با درصد بالایی از موفقیت به پایان رسانده است.  از خدمات وکالتی خانم حاتمی تنظیم قرارداد، تنظیم لایحه، تنظیم دادخواست، مشاوره حضوری و غیر حضوری می‌توان معرفی کرد.

  • آدرس: کرج، ۴۵ متری کاج، روبروی نیک نژادی، روبروی بانک ملی، ساختمان پاسارگاد، طبقه۴، واحد۷
  • شماره تماس وکیل: 09128369134

[divider style=”solid” top=”20″ bottom=”20″]

سپاس از اینکه وقت گذاشتید و تا آخر این مطلب بهترین وکیل خانواده در کرج– لیست 10تایی را مطالعه کردید. امیدوارم توانسته باشیم شما را در انتخاب بهترین وکیل خانواده در کرج یاری کرده باشیم.

یلدا مرادخانیمشاهده نوشته ها

Avatar for یلدا مرادخانی

من نویسنده مسائل حقوقی تحت وب هستم. حدود 3 سالی است که در کار تولید محتوا برای وکالت هستم و کار من تولید محتوا یونیک و در عین حال موثر برای سایت وکیل پایتخت است. اگر در مقاله های من پاسخ سوالتان را گرفته اید لطفا نظرتان را درباره اش در قسمت دیدگاه بیان کنید یا اگر سوالی دارید از ما بپرسید.!

1 Comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *