5/5 - (1 امتیاز)

در طول زندگی مشترک امکان دارد که مشکلاتی برای زوجین پیش بیایید که قادر به حل و فصل آن مشکل نبوده و توانایی ادامه زندگی مشترک با هم نداشته باشند که در این صورت نیاز به یک وکیل خانواده و مشاور کار بلد و خبره است تا بتواند زوجین را راهنمایی کند که تصمیم درست را برای زندگی مشترک بگیرند. در این جا نیاز به بهترین وکیل خانواده در گرگان است تا تخصص اصلی وی در زمینه خانواده بوده و آشنایی کامل نسبت  به قوانین مربوط به دعاویی خانواده را داشته باشد تا مسیر کوتاه رسیدن به نتیجه را برای موکل فراهم نماید. بعضا افراد در انتخاب یک وکیل خوب در گرگان دچار سردرگمی می‌شوند اما با تحقیق در مورد سابقه کاری وکیل و پرونده‌های موکوله به وی و نتیجه پرونده نسبت به آگاهی و کار آن وکیل، می‎‌توان بهترین وکیل خانواده در گرگان را شناخت.

🥇 سطح وکیل وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ مهارت و تخصص حقوقی، ملکی، کیفری، خانواده، ثبتی،
📝 ارائه خدمات حقوقی وکالت و مشاوره حقوقی
💰 هزینه وکیل طبق وسعت و سختی کار تعیین می‌شود
✅ درصد موفقیت %96 موفقیت پرونده‌ها
✔️بهترین وکیل خانواده گرگان را با لیست 5تایی بشناسید⚖️【سال1402】

وکیل پایتخت با فراهم کردن لیست 5تایی از وکلای برتر خانواده درگرگان،انتخاب بهترین وکیل خانواده در گرگان را برای شما کاربران راحت‌تر کرده است تا اگر از لحاظ حقوقی، گره‌ای در کارتان افتاده، به کمک وکلای متخصص گرگان باز شود. ما در این مقاله به  معرفی 5 وکیل برتر خانواده در گرگان می‌پردازیم.

1) الهه باب الفتح

الهه باب الفتح، وکیل پایه یک دادگستری ومتخصص، با 12 سال سابقه فعال در زمینه‌های حقوقی ارث و وصیت، اعسار، امور حسبی و ثبت احوال، تملک اپارتمان‌ها، خانواده، وکیل پایه یک دادگستری گرگان و مشاور حقوقی که مشاوره به صورت حضوری و غیر حضوری داشته که با تعیین وقت قبلی امکان‌پذیر است، آخرین مدرک تحصیلی وی کارشناس ارشد مجموعه حقوق، دارای شماره پروانه 155 از کانون وکلای دادگستری است. تخصص اصلی وی در زمینه دعاوی خانواده مانند درخواست طلاق از سوی زن، درخواست طلاق از سوی زوج، طلاق غیابی، طلاق توافقی، استرداد جهیزیه، مطالبه مهریه، نفقه و غیره است که بیشتر پرونده‌های قبول شده توسط وی با درصد بالایی به نفع موکل وی به پایان رسیده است.

  • آدرس:گرگان، بلوار ناهارخوران،  بین عدالت 2/75  و 77 مجتمع خرم،  طبقه1 ،واحد2
  • شماره تماس: 09113071006

2) هادی رافضی

هادی رافضی، وکیل پایه یک دادگستری گرگان و مشاور حقوقی، وکیل متخصص با 8 سال سابقه فعال در زمینه وکالت که تخصص اصلی وی در زمینه دعاوی خانواده است. دارای شماره پروانه 531 از کانون وکلای دادگستری، آخرین مدرک تخصیلی وی کارشناس ارشد حقوق اسناد و قراردادهای تجاری از دانشگاه تهران  و مسلط به زبان انگلیسی است. خدمات وکالتی وی شامل اخذ پرونده، قرارداد، مشاوره حضوری، مشاوره غیر حضوری، نوشتن اوراق قضایی می‌باشد. برای دریافت مشاوره در مورد دعاوی خویش می‌توانید با شماره وکیل که در زیر درج شده است تماس و نسبت به طرح یا عدم طرح دعوا دریافت مشاوره کنید.

  • آدرس:گرگان،بلوار ناهارخوران، عدالت 65 مجتمع زرتشت، طبقه3 ،واحد 11
  • شماره تماس: 09113707208

3) فاطمه اسلامی

فاطمه اسلامی کارشناسی ارشد حقوق بین‌الملل، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی خانواده، متخصص در امور خانواده(طلاق توافقی، حضانت فرزند، مطالبه نفقه و مهریه، مطالبه و دریافت اجرت المثل ایام زناشویی، ازدواج مجدد، درخواست طلاق از سوی مرد و …) و دعاوی مربوط به مطالبات، دارای شماره پروانه 49300 از مرکز وکلای قوه قضایی می‌باشد. دارای مشاوره حضوری و غیرحضوری می‌باشد. زوجینی که به دفتر وی مراجعه می‌کنند با رفتاری مناسب از طرف این وکیل نمونه و کارکشته راهنمایی کامل شده سپس تصمیم به طرح دعوا یا عدم طرح دعوا می‌گیرند به همین دلیل می‌توان خانم اسلامی را بهترین وکیل خانواده در گرگان معرفی کرد.

  • آدرس:گرگان،عدالت31، مجتمع یاسین، واحد2
  • شماره تماس: 09114192396

 

4) هادی شیرازی

وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی که دارای خدمات وکالتی مانند مشاوره حضوری و غیر حضوری با تعیین وقت قبلی است. آخرین مدرک تحصیلی وی کارشناسی ارشد حقوق جزاوجرم شناسی بوده و جزیی از بهترین وکلای خانواده در گرگان محسوب می‌شود چون که مراجهین به دفتر وی با روی خوش و اخلاق پسندیده و مشاوره کامل و بدون نقص این وکیل خوب و کار بلد در کار خویش رو به رو شده و با رضایت کامل از دفتر وی خارج می‌شوند.

  • آدرس:گرگان،خیابان ولی عصر، عدالت ۸ ، مجتمع ۱۱۱، طبقه دوم
  • شماره تماس: ۰۹۱۲۰۸۹۸۳۲۴

 

5)  مروه کشیری

مروه کشیری، وکیل پایه یک دادگستری مشاور حقوقی، دکتری حقوق و مدرس دانشگاه سابقه ۱۲سال وکالت مسلط به پرونده‌های خانواده و وکیل ملکی است. برخورد و رفتار، فن بیان و نفوذ کلام، پایبندی به زمان، راه حل دهنده بودن این خصوصیات اخلاقی و رفتاری باعث شده که این وکیل کاربلد در زمره بهترین وکیل خانواده در گرگان قرار بگیرد.  کارشناسی حقوق، کارشناس ارشد حقوق بشر و دکتری حقوق بین‌الملل از دانشگاه قم از سوابق کاری این وکیل خانواده است. در دعاوی مربوط به خانواده (طلاق توافقی، طلاق یک طرفه، استرداد جهیزیه، مطالبه مهریه، نفقه، اجرت المثل ایام زوجیت) ، ملکی، شهرداری، مطالبه خسارت از جمله دعاوی هستند که خانم کشیری در آنها تخصص دارد ولی پرونده‌های موکوله به وی بیشتر در مبحث دعاوی خانواده است.

  • آدرس:گرگان،عدالت ۱۴، مجتمع فارابی، طبقه ۵
  • شماره تماس: ۰۹۱۱۱۷۷۲۴۲۹

[divider style=”solid” top=”20″ bottom=”20″]

سپاس از اینکه وقت گذاشتید و تا آخر این مطلب بهترین وکیل خانواده گرگان– لیست 5تایی را مطالعه کردید. امیدوارم توانسته باشیم شما را در انتخاب بهترین وکیل خانواده گرگان یاری کرده باشیم.

یلدا مرادخانیمشاهده نوشته ها

Avatar for یلدا مرادخانی

من نویسنده مسائل حقوقی تحت وب هستم. حدود 3 سالی است که در کار تولید محتوا برای وکالت هستم و کار من تولید محتوا یونیک و در عین حال موثر برای سایت وکیل پایتخت است. اگر در مقاله های من پاسخ سوالتان را گرفته اید لطفا نظرتان را درباره اش در قسمت دیدگاه بیان کنید یا اگر سوالی دارید از ما بپرسید.!

1 Comment

  • سلام عرض ادب اگ کسی چندسال متدادوم کار کرده توشهرغریب و دور از زن بچه و زنش بهش بگه تو پولو بزن حسابم من اینجا خونه ماشین میخرم و بنام خودش خریده باشه و بگه تو هروقت اومدی بنامت میزنم و شوهر بیاد و بنامش نزنه چطوری میشه از زن گرفت ممنون از وکلای خوب کشور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *