5/5 - (8 امتیاز)

گستردگی و تنوع انتخاب برای انسان همیشه در کار او خدشه وارد کرده چون انسان همیشه به دنبال اصلح‌ترین انتخاب در میان بهترین انتخاب است. این قانون در مورد انتخاب وکیل نیز صادق است و با توجه به افزایش تعداد وکلا و دفاتر وکالتی انتخاب بهترین وکیل حقوقی در تهران کاری بس مشکل و دشوار است. شاخص‌های متعددی را در انتخاب یک وکیل باید در نظر گرفت که باید پیش از مراجعه به دفتر وکیل انتخابی مورد بررسی قرار گیرند. امروزه علاوه بر توانایی‌ها، تحصیلات، تخصص، سابقه و تجربه، حسن شهرت، صداقت، امانت‌داری، درستکاری و در برخی موارد جنسیت که در انتخاب وکیل حقوقی در شرق تهران باید به آن توجه شود، بعد مسافت دفتر کاری وکیل تا محل کار و سکونت و وجود راه‌های ارتباطی مناسب برای مراجعه یکی دیگر از مسائلی است که بسیار بر این انتخاب تاثیرگذار است.

مهارت صحبت کردن و نوشتاری از لازمه‌های انجام شغل وکالت می‌باشد. در شرق تهران وکلای ماهری بسیاری وجود دارند که می‌توان از آن ها برای انواع دعاوی کمک گرفت. وکلا می توانند به طور خصوصی یا اینکه وابسته به سازمان خاصی کار نمایند، بنابراین با توجه به نوع فعالیتی که دارند ساعت کاری آن ها متفاوت می باشد. وکالت مانند شغل‌های دیگر در جامعه امروزی نیازمند تجربه و کاملا تخصصی بحساب می‌آید. هر وکیل در زمینه خاص حقوقی تخصص دارد، مثلا برخی در زمینه ملک و املاک برخی در زمینه دعاویی خانوادگی و برخی در زمینه دعاوی حقوقی تخصص داشته و ماهر هستند. براساس موارد گفته شده انتخاب وکیل کاری بس مشکل است که باید شناخت کافی از وکیل و زمینه کاری وی داشته باشیم. بسیاری از افراد براساس مسائل حقوقی خود به دنبال یک وکیل کارکشته و آگاه در شرق تهران هستند. باید خاطر نشان بود که دریافت هزینه بالا بوسیله وکیل نشان دهنده صلاحیت و خبره بودن وی در زمینه کاری او نیست، برخی وکلای کم تجربه برای کسب تجربه امکان دارد هزینه کمتری نسبت به سایر همکارهای خود دریافت کنند.

🥇 سطح وکیل وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ مهارت و تخصص حقوقی، ملکی، کیفری، خانواده، ثبتی،
📝 ارائه خدمات حقوقی وکالت و مشاوره حقوقی
💰 هزینه وکیل طبق وسعت و سختی کار تعیین می‌شود
✅ درصد موفقیت %96 موفقیت پرونده‌ها

بهترین وکیل در شرق تهران را با  لیست 10تایی بشناسید!⚖️【سال 1402】

ملاک شما برای انتخاب بهترین وکیل در شرق تهران چیست؟ وکیل پایتخت با فراهم کردن لیست 10 تایی از وکلای شرق تهران، انتخاب بهترین وکیل شرق تهران را برای شما کاربران راحت‌تر کرده است تا اگر از لحاظ حقوقی، گره‌ای در کارتان افتاده، با کمک وکلای متخصص باز شود. شما می‌توانید براساس معیار‌های خود، از بین آن‌ها یکی را انتخاب کنید.

1) علیرضا برجی

علیرضا برجی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، دکترای حقوق عمومی، دارای 18 سال سابقه فعالیت در حوزه وکالت، عضو کانون وکلای استان تهران و وکیل تهران، دارای پرونده‌های موفق بسیاری در تمام دعاوی حقوقی می‌باشد. وکیل برجی به عنوان یک وکیل خبره شرق تهران در زمینه وکالت، قبل از قبول یک پرونده، جلسه مشاوره‌ای با موکل تشکیل داده و اسناد و مدارک ارائه شده را به خوبی بررسی و نتایج احتمالی از نتیجه پرونده و تصمیم قاضی دادگاه را با موکل در میان می‌گذارد تا مراجعه کننده بتواند تصمیم درست راجب طرح دعوا یا عدم طرح دعوا بگیرد.

دارای سابقه پروانه وکالت از کانون وکلای دادگستری به شماره 13298 می‌باشد که در سال 1384 صادر شده است. تنظیم دادخواست، نوشتن اوراق قضایی، تنظیم شکواییه، مشاوره، اخذ پرونده از خدماتی است که ایشان در دفترخویش به مراجعین ارائه می‌دهند.حوزه فعالیت وکیل برجی در دعاوی حقوقی، کیفری، ملکی و خانواده عبارتست از:

پرونده‌های حقوقی (چک، سفته، اجرت‌المثل ایام تصرف، تخلیه و اجور معوقه، سرقفلی، الزام به تنظیم سند رسمی، ابطال و یا فسخ قراردادها و یا اسناد رسمی، دعاوی بانکی، قرارداد مشارکت در ساخت، پیش فروش آپارتمان، ابطال رای داوری و دعاوی مرتبط به ارث و …)

پرونده‌های کیفری (کلاهبرداری، جعل و استفاده از سند مجعول، خیانت در امانت، سرقت، شرب خمر، مواد مخدر، رابطه نامشروع و زنا، فروش مال غیر و..)

پرونده‌های ملکی (الزام به تنظیم سند رسمی، الزام به تحویل ملک، الزام به اخذ صورت مجلس تفکیکی، ابطال قرارداد، خلع ید، رفع تصرف عدوانی، فروش ملک مشاع، تخلیه ملک تجاری، دعوای تعدیل اجاره بها و …)

پرونده‌های خانواده (ترک انفاق، مهریه، تمکین، نفقه زوجه و فرزند، اجرت المثل ایام زوجیت، طلاق توافقی، طلاق از سوی زوج یا زوجه، استرداد جهیزیه، ملاقات فرزند، الزام به ثبت ازدواج و …)

استاد دانشگاه جامع علمی کاربردی، کارشناس رادیو و صدا وسیما، کارشناس قرارداد درنیروهای مسلح از سوابق درخشان وکیل برجی می‌باشد.

  • آدرس:تهران، انتهای خیابان لبافی نژاد، نرسیده به جمالزاده، پلاک٢٢٩، طبقه همکف، واحد٣
  • شماره وکیل:09123471491

2) عبداله کمالی

عبداله کمالی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، دارای سابقه فعالیت در حوزه وکالت، عضو کانون وکلای استان تهران، دارای پرونده‌های موفق بسیاری در تمام دعاوی حقوقی می‌باشد. وکیل کمالی به عنوان یک وکیل خبره شرق تهران در زمینه وکالت، قبل از قبول یک پرونده، جلسه مشاوره‌ای با موکل تشکیل داده و اسناد و مدارک ارائه شده را به خوبی بررسی و نتایج احتمالی از نتیجه پرونده و تصمیم قاضی دادگاه را با موکل در میان می‌گذارد تا مراجعه کننده بتواند تصمیم درست راجب طرح دعوا یا عدم طرح دعوا بگیرد.

دارای سابقه پروانه وکالت از کانون وکلای دادگستری به شماره 47360 می‌باشد. تنظیم دادخواست، نوشتن اوراق قضایی، تنظیم شکواییه، مشاوره، اخذ پرونده از خدماتی است که ایشان در دفترخویش به مراجعین ارائه می‌دهند.حوزه فعالیت وکیل کمالی در دعاوی حقوقی، کیفری، ملکی و خانواده عبارتست از:

پرونده‌های حقوقی (چک، سفته، اجرت‌المثل ایام تصرف، تخلیه و اجور معوقه، سرقفلی، الزام به تنظیم سند رسمی، ابطال و یا فسخ قراردادها و یا اسناد رسمی، دعاوی بانکی، قرارداد مشارکت در ساخت، پیش فروش آپارتمان، ابطال رای داوری و دعاوی مرتبط به ارث و …)

پرونده‌های کیفری (کلاهبرداری، جعل و استفاده از سند مجعول، خیانت در امانت، سرقت، شرب خمر، مواد مخدر، رابطه نامشروع و زنا، فروش مال غیر و..)

پرونده‌های ملکی (الزام به تنظیم سند رسمی، الزام به تحویل ملک، الزام به اخذ صورت مجلس تفکیکی، ابطال قرارداد، خلع ید، رفع تصرف عدوانی، فروش ملک مشاع، تخلیه ملک تجاری، دعوای تعدیل اجاره بها و …)

پرونده‌های خانواده (ترک انفاق، مهریه، تمکین، نفقه زوجه و فرزند، اجرت المثل ایام زوجیت، طلاق توافقی، طلاق از سوی زوج یا زوجه، استرداد جهیزیه، ملاقات فرزند، الزام به ثبت ازدواج و …)

وکیل و مشاور حقوقی رویال پیش گام، وکیل و مشاور حقوقی کشت صنعت، موسس و مدیر موسسه حقوقی از سوابق کاری ایشان است.

  • آدرس:تهران،خیابان ده حقی(آهنگ)، روبروی مجتمع قضایی شهید محلاتی، نبش خیابان شاهد، ساختمان388، طبقه4، واحد14
  • شماره وکیل: 09120157883

 

3) مریم مرادی

مریم مرادی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، دارای 20 سال سابقه فعالیت در حوزه وکالت، دارای پرونده‌های موفق بسیاری در تمام دعاوی حقوقی و کیفری می‌باشد. دارای سابقه پروانه وکالت از کانون وکلای دادگستری به شماره 1202 می‌باشد که در سال 1382 صادر شده است. تنظیم دادخواست، نوشتن اوراق قضایی، تنظیم شکواییه، مشاوره، اخذ پرونده از خدماتی است که ایشان در دفترخویش به مراجعین ارائه می‌دهند. دارنده اخذ نشان ملی، دارنده تندیس مدیریت راهبردی کسب و کار، دارنده تندیس چهره نامی بانوی ایرانی، دارنده تندیس اجلاس چابک سازی بنگاه های اقتصادی و دانش آموخته حقوق خصوصی است.

حوزه فعالیت وکیل مرادی در دعاوی حقوقی، کیفری، ملکی و خانواده عبارتست از:

پرونده‌های حقوقی (چک، سفته، اجرت‌المثل ایام تصرف، تخلیه و اجور معوقه، سرقفلی، الزام به تنظیم سند رسمی، ابطال و یا فسخ قراردادها و یا اسناد رسمی، دعاوی بانکی، قرارداد مشارکت در ساخت، پیش فروش آپارتمان، ابطال رای داوری و دعاوی مرتبط به ارث و …)، پرونده‌های کیفری (کلاهبرداری، جعل و استفاده از سند مجعول، خیانت در امانت، سرقت، شرب خمر، مواد مخدر، رابطه نامشروع و زنا، فروش مال غیر و..)، پرونده‌های ملکی (الزام به تنظیم سند رسمی، الزام به تحویل ملک، الزام به اخذ صورت مجلس تفکیکی، ابطال قرارداد، خلع ید، رفع تصرف عدوانی، فروش ملک مشاع، تخلیه ملک تجاری، دعوای تعدیل اجاره بها و …)، پرونده‌های خانواده (ترک انفاق، مهریه، تمکین، نفقه زوجه و فرزند، اجرت المثل ایام زوجیت، طلاق توافقی، طلاق از سوی زوج یا زوجه، استرداد جهیزیه، ملاقات فرزند، الزام به ثبت ازدواج و …)

وکیل مریم مرادی وکیل خبره شرق تهران در زمینه وکالت، قبل از قبول یک پرونده، جلسه مشاوره‌ای با موکل تشکیل داده و اسناد و مدارک ارائه شده را به خوبی بررسی و نتایج احتمالی از نتیجه پرونده و تصمیم قاضی دادگاه را با موکل در میان می‌گذارد تا مراجعه کننده بتواند تصمیم درست راجب طرح دعوا یا عدم طرح دعوا بگیرد.

  • آدرس:تهران، تهرانپارس، بین فلکه سوم و چهارم، جنب بانک پاسارگاد، پلاک۴۳۳، طبقه3،  واحد ۸
  • شماره وکیل: 09121785948

 

4) علی شاه صاحبی

سیدعلی شاه صاحبی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، با بیش از چند سابقه وکالت، یکی از وکلای خبره در شرق تهران می‌باشد. در کنار سوابق کاری درخشان وکالت تجربه، امانت‌داری نسبت به پرونده موکلین، بیان رسا و گویا، مشاوره مراجعین به دفتر وی برای طرح دعوا یا عدم طرح دعوا، وکیل علی شاه صاحبی را در زمره بهترین وکلای شرق تهران قرار می‌دهد.

وکیل شاه صاحبی، به عنوان یک وکیل متبحر در شرق تهران، آماده ارائه خدمات وکالتی در انواع دعاوی حقوقی همانند (متخصص در امور قراردادها و نحوه تنظیم آن، ابطال و فسخ قراردادها،، الزام به انجام تعهدات قراردادی، اثبات مالکیت، الزام به تنظیم سند رسمی، خلع ید، تصرف عدوانی، اعتراض شخص ثالث، حق کسب و پیشه، مطالبه وجه چک و سفته و …)؛ دعاوی ملکی مانند: (الزام به تنظیم سند رسمی، الزام به تحویل ملک، الزام به اخذ صورت مجلس تفکیکی، ابطال قرارداد، خلع ید، رفع تصرف عدوانی، فروش ملک مشاع، تخلیه ملک تجاری، دعوای تعدیل اجاره بها و …)؛ اسناد تجاری، امور مرتبط با شرکت‌های تجاری و اختراعات؛ حقوقی مالکیت فکری و معنوی از جمله (علائم و برند تجاری و اختراعات و …) و سایر دعاوی  مثل خانواده و کیفری عزیزان تهرانی و شهرهای حومه می‌باشد.

  • آدرس:تهران، فلکه دوم تهرانپارس، ابتدای خیابان فرجام، شماره ٤٣، ساختمان هیراد، طبقه سوم، واحد ٩
  • شماره وکیل: 09123461722

 

5) منا محمدی سام

منا محمدی سام، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی،  کارشناس ارشد مجموع حقوق جزا و جرم شناسی، تسلط به زبان انگلیسی با 12 سال سابقه وکالت، یکی از وکلای خبره در شرق تهران می‌باشد. در کنار سوابق کاری درخشان وکالت تجربه، امانت‌داری نسبت به پرونده موکلین، بیان رسا و گویا، مشاوره مراجعین به دفتر وی برای طرح دعوا یا عدم طرح دعوا، وکیل محمدی سام را در زمره بهترین وکلای شرق تهران قرار می‌دهد.

خانم محمدی سام، به عنوان یک وکیل متبحر در شرق تهران، آماده ارائه خدمات وکالتی در انواع دعاوی حقوقی همانند (متخصص در امور قراردادها و نحوه تنظیم آن، ابطال و فسخ قراردادها، الزام به انجام تعهدات قراردادی، اثبات مالکیت، الزام به تنظیم سند رسمی، خلع ید، تصرف عدوانی، اعتراض شخص ثالث، حق کسب و پیشه، مطالبه وجه چک و سفته و…)، دعاوی ملکی مانند (الزام به تنظیم سند رسمی، الزام به تحویل ملک، الزام به اخذ صورت مجلس تفکیکی، ابطال قرارداد، خلع ید، رفع تصرف عدوانی، فروش ملک مشاع، تخلیه ملک تجاری، دعوای تعدیل اجاره بها و …)، اسناد تجاری، امور مرتبط با شرکت‌های تجاری و اختراعات؛ حقوقی مالکیت فکری و معنوی از جمله (علائم و برند تجاری و اختراعات و …) و سایر دعاوی مثل خانواده و کیفری عزیزان تهرانی و شهرهای حومه می‌باشد. دارای سابقه پروانه وکالت به شماره 604 می‌باشد که از سوی کانون وکلای دادگستری در سال 1390 صادر شده است.

  • آدرس:تهران، خیابان بهشتی، ابتدای خیابان خالد اسلامبولی، نبش کوچه یکم، برج ستاره، پلاک ۷ طبقه ۱۰ واحد ۳۶
  • شماره وکیل: 09124126404

 

6) محمدرضا پدیدار

محمدرضا پدیدار، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، فارغ‌التحصیل از رشته حقوق، دارای پروانه وکالت پایه یک دادگستری، ایشان با چند سال سابقه حقوقی جز یکی از بهترین وکلای شرق تهران و وکیل تهران بحساب می‌آید. ایشان با وکالت تخصصی در دعاوی حقوقی، کیفری، دعاوی ملکی، دعاوی خانوادگی، وکالت ایرانیان خارج از کشور، ثبتی و شرکتی دارای پرونده‌های موفق زیادی می‌باشد. همچنین وکیل پدیدار، با استفاده از دانش و تجربه، در مدت وکالتش توانسته نتیجه مطلوبی برای پرونده‌های موکلین را کسب کند. گرفتن حق و حقوق ضایع شده موکلین از صفات بارز کاری ایشان است. محمدرضا پدیدار به عنوان یک وکیل حرفه‌ای نارمک، در دعاوی مختلفی آماده ارائه خدمات حقوقی، به تمامی ساکنین نارمک و شهر تهران می‌باشد. در ادامه به برخی از موارد حقوقی که ایشان قبول وکالت می‌کند، اشاره شده است. از جمله خدمات وکالتی که وی به مراجعین خود ارائه می‌دهد می‌توان به نوشتن اوراق قضایی، تنظیم شکواییه و دادخواست، تنظیم قراردادها و مشاوره اشاره کرد که مشاوره با تعین وقت قبلی صورت می‌گیرد.

وکیل پدیدار دارای سابقه حقوقی درخشانی بوده و مراجعین می‌توانید با اطمینان خاطر در دعاوی حقوقی (الزام به تنظیم سند رسمی ، ابطال و فسخ قراردادها، اثبات بیع و یا قراردادها، ابطال رای داوری، تقسیم ماترک و عندالزوم فروش آن (ارث)، تقسیم مال مشترک، مطالبه وجه چک و سفته، تحریر ترکه، اعتراض ثالث اجرائی، پرونده‌های مربوط به دعاوی شرکت‌ها و … ) دعاوی کیفری من الجمله (پرونده‌های قتل، آدم‌ربایی، روابط نامشروع، کلاهبرداری، سرقت، جعل و استفاده از سند مجعول، پرونده‌های چک بلامحل، خیانت در امانت و فروش مال غیر) و همچنین در دعاوی خانواده ( طلاق توافقی، استرداد جهیزیه، مطالبه مهریه و نفقه و سایر امور خانوادگی) به وی اعطای وکالت نمائید. دارای سابقه پروانه وکالت به شماره 5801 می‌باشد که از سوی کانون وکلای دادگستری در سال 1388 صادر شده است.

  • آدرس:تهران، نارمک، ابتدای خیابان ۱۷۰ شرقی، پلاک۱۲، واحد۱۳
  • شماره وکیل: 09121345743

 

7) سپیده حبیبی پور

سپیده حبیبی پور، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، با 7 سال سابقه درخشان و موفق در زمینه وکالت، به دلیل آگاهی و تخصص بالا نسبت به امور قضایی، فن بیان و برخورد عالی و همچنین با خلق و خوی پسندیده و مردم پسند توانسته است به عنوان یک وکیل نمونه و خبره در بین مردم تهران شناخته شود. دارای سابقه پروانه وکالت به شماره پروانه 27072 است که از سوی کانون وکلای دادگستری در سال 1395 صادر شده است. با وکیل حبیبی پور شما می‌توانید درست‌ترین راهکار قانونی را برای پرونده‌های حقوقی خود یافته و بدون اتلاف وقت به نتیجه مطلوب خود برسید.

درصد بالای پیروزی در دعاوی حقوقی، دعاوی کیفری، دعاوی ملکی، خانواده و به سرانجام رساندن پرونده‌های محوله و رضایت حداکثری موکلین ایشان، نشانگر تبحر و تعهد بالای ایشان در امر وکالت بوده و وی را در زمره وکلای برتر شرق تهران قرار می‌دهد. اعسار، تعزیرات و مجازات های بازدارنده، جرایم علیه اخلاق و عفت عمومی، حدود، حقوق مالکیت فکری، خانواده، دعاوی اقتصادی، دعاوی راهنمایی و رانندگی، دیات، قصاص، مطالبه خسارت، اجراییات، دیوان عدالت اداری، ارث و وصیت، اسناد رسمی و تجاری، مطالبه وجه و…من جمله فعالیت‎‌های حقوقی ایشان است.

  • آدرس:تهران، جنب بانک ملت، روبه روی مصالح ساختمانی
  • شماره وکیل: 09124728022

 

8) عباس اسدی

عباس اسدی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، با 7 سال سابقه درخشان و موفق در زمینه وکالت، به دلیل آگاهی و تخصص بالا نسبت به امور قضایی، فن بیان و برخورد عالی و همچنین با خلق و خوی پسندیده و مردم پسند توانسته است به عنوان یک وکیل نمونه و خبره در بین مردم تهران شناخته شود. دارای سابقه پروانه وکالت به شماره پروانه 10256 است که از سوی کانون وکلای دادگستری در سال 1395 صادر شده است. با وکیل اسدی شما می‌توانید درست‌ترین راهکار قانونی را برای پرونده‌های حقوقی خود یافته و بدون اتلاف وقت به نتیجه مطلوب خود برسید.

درصد بالای پیروزی در دعاوی حقوقی، دعاوی کیفری، دعاوی ملکی، خانواده و به سرانجام رساندن پرونده‌های محوله و رضایت حداکثری موکلین ایشان، نشانگر تبحر و تعهد بالای ایشان در امر وکالت بوده و وی را در زمره وکلای برتر شرق تهران قرار می‌دهد. اعسار، تعزیرات و مجازات های بازدارنده، جرایم علیه اخلاق و عفت عمومی، حدود، حقوق مالکیت فکری، خانواده، دعاوی اقتصادی، دعاوی راهنمایی و رانندگی، دیات، قصاص، مطالبه خسارت، اجراییات، دیوان عدالت اداری، ارث و وصیت، اسناد رسمی و تجاری، مطالبه وجه و…من جمله فعالیت‎‌های حقوقی ایشان است.

  • آدرس:تهران، فلکه دوم تهرانپارس، خیابان فرجام، جنب مجموعه ورزشی نارسیس، پلاک ٧٧،طبقه دوم، واحد ٨
  • شماره وکیل: 09123576037

 

9) معصومه منصوری

معصومه منصوری، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، دارای مدرک کارشناسی حقوق خصوصی، دارای 17 سال فعالیت در زمینه وکالت می‌باشد. ایشان در این مدت ۱۷ سال فعالیت حقوقی، اجرایی و انتظامی خود توانسته به عنوان یک وکیل حرفه ای دادگستری مسئولیت پذیر، متخصص و متعهد در شرق تهران، نسبت به موکلین خویش می‌باشد و ایجاد حس اعتماد در موکل را در راس کار خویش قرار می‌دهد.

حوزه فعالیت وکیل منصوری در دعاوی حقوقی، کیفری، ملکی و خانواده عبارتست از:

پرونده‌های حقوقی من الجمله (چک، سفته، اجرت‌المثل ایام تصرف، تخلیه و اجور معوقه، سرقفلی، الزام به تنظیم سند رسمی، ابطال و یا فسخ قراردادها و یا اسناد رسمی، دعاوی بانکی، قرارداد مشارکت در ساخت، پیش فروش آپارتمان، ابطال رای داوری و دعاوی مرتبط به ارث و …)

پرونده‌های کیفری با موضوعات (قتل، موادمخدر،کلاهبرداری، جعل و استفاده از سند مجعول، آدم ربایی، جرایم اقتصادی، خیانت در امانت، سرقت، شرب خمر، مواد مخدر، رابطه نامشروع و زنا، فروش مال غیر و..)

پرونده‌های ملکی مانند (الزام به تنظیم سند رسمی، الزام به تحویل ملک، الزام به اخذ صورت مجلس تفکیکی، ابطال قرارداد، خلع ید، رفع تصرف عدوانی، فروش ملک مشاع، تخلیه ملک تجاری، دعوای تعدیل اجاره بها و …)

پرونده‌های خانواده از جمله (ترک انفاق، مهریه، تمکین، نفقه زوجه و فرزند، اجرت المثل ایام زوجیت، طلاق توافقی، طلاق از سوی زوج یا زوجه، استرداد جهیزیه، ملاقات فرزند، الزام به ثبت ازدواج و …)

ایشان دارای سابقه پروانه به شماره پروانه 16143 می‌باشد که از سوی کانون وکلای دادگستری به نام وی صادر شده است. از جمله خدمات وکالتی وی برای مراجعین می‌توان به اخذ  پرونده، تنظیم شکواییه، تنظبم دادخواست، نوشتن اوراق قضایی و مشاوره اشاره کرد که مشاوره وی معمولا با تعیین وقت قبلی و هزینه است.

  • آدرس:تهران، نارمک، چهارراه تلفنخانه، پائین تر از بانک ملی، ساختمان یاس، پلاک ١٧٥ طبقه چهارم، واحد ١٥
  • شماره وکیل:  09128040903

 

10) بهزاد محمدی نسب

بهزاد محمدی نسب، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، فارغ‌التحصیل از رشته حقوق، دارای پروانه وکالت پایه یک دادگستری، ایشان با چند سال سابقه حقوقی جز یکی از بهترین وکلای شرق تهران بحساب می‌آید. ایشان با وکالت تخصصی در دعاوی حقوقی، کیفری، دعاوی ملکی، دعاوی خانوادگی، وکالت ایرانیان خارج از کشور، ثبتی و شرکتی دارای پرونده‌های موفق زیادی می‌باشد. همچنین وکیل محمدی نسب، با استفاده از دانش و تجربه، در مدت وکالتش توانسته نتیجه مطلوبی برای پرونده‌های موکلین را کسب کند. از ویژگی‌های برجسته ایشان می‌توان به جدیت در کار، پیگیری مداوم و مستمر و صداقت کاری اشاره کرد. گرفتن حق و حقوق ضایع شده موکلین از صفات بارز کاری ایشان است. در ادامه به برخی از موارد حقوقی که ایشان قبول وکالت می‌کند، اشاره شده است. از جمله خدمات وکالتی که وی به مراجعین خود ارائه می‌دهد می‌توان به نوشتن اوراق قضایی، تنظیم شکواییه و دادخواست، تنظیم قراردادها و مشاوره اشاره کرد که مشاوره با تعین وقت قبلی صورت می‌گیرد.

وکیل محمدی نسب دارای سابقه حقوقی درخشانی بوده و مراجعین می‌توانید با اطمینان خاطر در دعاوی حقوقی (الزام به تنظیم سند رسمی، ابطال و فسخ قراردادها، اثبات بیع و یا قراردادها، ابطال رای داوری، تقسیم ماترک و عندالزوم فروش آن (ارث)، تقسیم مال مشترک، مطالبه وجه چک و سفته، تحریر ترکه، اعتراض ثالث اجرائی، پرونده‌های مربوط به دعاوی شرکت‌ها و … ) دعاوی کیفری من الجمله (پرونده‌های قتل، آدم‌ربایی، روابط نامشروع، کلاهبرداری، سرقت، جعل و استفاده از سند مجعول، پرونده‌های چک بلامحل، خیانت در امانت و فروش مال غیر) و همچنین در دعاوی خانواده ( طلاق توافقی، استرداد جهیزیه، مطالبه مهریه و نفقه و سایر امور خانوادگی) به وی اعطای وکالت نمائید. دارای سابقه پروانه وکالت به شماره 31453 می‌باشد که از سوی کانون وکلای دادگستری صادر شده است.

  • آدرس:تهران، منطقه ۱۴، جنب مجتمع قضایی محلاتی و مجتمع دادگاه‌ های خانواده یک، خیابان ده حقی، نبش نبرد جنوبی، پلاک ۲۴۶، طبقه ۴
  • شماره وکیل: 09126657189

در این مقاله، وکیل پایتخت سعی نموده تا 10 از بهترین وکیل شرق تهران را با رزومه موجود معرفی کرده تا هنگام بروز مشکل بهترین وکیل شرق تهران را برای مشکلات حقوقی خویش انتخاب و پرونده خود را با کمال اطمینان به وی واگذار نمایید.

وکیل پایتختمشاهده نوشته ها

Avatar for وکیل پایتخت

وکیل پایتخت، به عنوان یکی از معتبرترین سایت های حقوقی توانسته اعتماد مردم را جذب کند و آماده پذیرش وکالت در زمینه حقوقی، کیفری، ملکی، خانواده، امورثبتی، دعاوی بین المللی، مهاجرت و..می باشد.

1 Comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *