4.8/5 - (35 امتیاز)

یافتن بهترین وکیل در غرب تهران یکی از تشویش‌های  مهم افرادی است که با مسائل حقوقی دست و پنجه نرم می‌کنند در اینجا باید پرسید که چرا؟ و در جواب پاسخ داد که چون تمام افرادی توانایی کافی برای حل مشکل حقوقی را ندارند. اگر انتخاب وکیل حقوقی به صورت صحیح صورت نگیرد، باید فرد منتظر شکست در مراجع قانونی باشد که در پی آن شکست ضررهای مالی و غیرمالی پی در پی برای آن فرد به وجود خواهد آمد. بهترین وکیل در غرب برای افراد کسی بشمار می‌رود که در زمینه پرونده مربوطه تخصص و تجربه داشته باشد و با توجه به شرایط و اوضاع پرونده، آن را پیگیری کند. افرادی در مراجع قضایی غرب تهران پیروز خواهند شد که به همراه وکیل ماهر و کاربلد در دادگاه حضور به عمل آورند. مهارت صحبت کردن و نوشتاری از لازمه‌های انجام شغل وکالت می‌باشد. از آنجایی که اغلب افراد اطلاعات کافی در زمینه قوانین و مقررات دادگاه ها ندارند، ترجیح می‌دهند تا انجام این امور را به فردی دیگر که در این زمینه تجربه و تخصص لازم را دارد، مانند وکیل پایه یک دادگستری متبحر بسپارند و یا از مشاوره حقوقی آن استفاده کنند.

در غرب تهران وکلای ماهری بسیاری وجود دارند که می‌توان از آنها برای انواع دعاوی کمک گرفت. وکلا می‌توانند به طور خصوصی یا اینکه وابسته به سازمان خاصی کار نمایند، بنابراین با توجه به نوع فعالیتی که دارند ساعت کاری آنها متفاوت می‌باشد. وکالت مانند شغل‌های دیگر در جامعه امروزی نیازمند تجربه و کاملا تخصصی بحساب می‌آید. هر وکیل در زمینه خاص حقوقی تخصص دارد، مثلا برخی در زمینه ملک و املاک برخی در زمینه دعاویی خانوادگی و برخی در زمینه دعاوی حقوقی تخصص داشته و ماهر هستند. براساس این موارد انتخاب وکیل برای مسائل حقوقی،کاری بس مشکل است که باید شناخت کافی از وکیل و زمینه کاری وی داشته باشیم. بسیاری از افراد براساس مسائل حقوقی خود به دنبال یک وکیل کارکشته و آگاه در غرب تهران هستند. باید خاطر نشان بود که دریافت هزینه بالا بوسیله وکیل نشان دهنده صلاحیت و خبره بودن وی در زمینه کاری او نیست، برخی وکلای کم تجربه برای کسب تجربه امکان دارد هزینه کمتری نسبت به سایر همکارهای خود دریافت کنند.

🥇 سطح وکیل وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ مهارت و تخصص حقوقی، ملکی، کیفری، خانواده، ثبتی،
📝 ارائه خدمات حقوقی وکالت و مشاوره حقوقی
💰 هزینه وکیل طبق وسعت و سختی کار تعیین می‌شود
✅ درصد موفقیت %96 موفقیت پرونده‌ها

بهترین وکیل غرب تهران را با  لیست 10تایی بشناسید!⚖️【سال 1402】

ملاک شما برای انتخاب بهترین وکیل در غرب تهران چیست؟ وکیل پایتخت با فراهم کردن لیست 10 تایی از وکلای غرب تهران، انتخاب بهترین وکیل غرب تهران را برای شما کاربران راحت‌تر کرده است تا اگر از لحاظ حقوقی، گره‌ای در کارتان افتاده، با کمک وکلای متخصص باز شود. شما می‌توانید براساس معیار‌های خود، از بین آن‌ها یکی را انتخاب کنید.

1) محمد تقی زاده

دکتر محمد تقی زاده، وكيل پايه يك دادگستري و مشاور حقوقی در شهر تهران، عضو کانون وکلای دادگستری مرکز و از بهترین، موفق‌ترین و با‌تجربه‌ترین وکلای تهران و فارغ التحصیل از دانشگاه دولتی علامه طباطبایی تهران می‌باشند. صبر، حسن سابقه، صداقت، پاسخگویی، دقت‌نظر در اظهارات مراجعین و ارائه راه حل مطلوب و پیگیری مجدانه در پرونده‌های وکالتی سبب گردیده تا ایشان در زمره وکلای خوشنام کشور و علی الخصوص تهران قرار گیرند. در کارنامه شغلی دکتر محمد تقی زاده، سابقه وکالت در پرونده‌های کلان و جنجالی در زمینه دعاوی حقوقی، کیفری و … مشاهده می‌گردد. ایشان مقالات علمی و پژوهشی و همچنین ارائه مقاله در همایش های ملی و کشوری را در رزومه خویش دارند.

جالب آنکه اعضای خانواده دکتر محمد تقی زاده نیز حقوقدان بوده و برادر و پدر ایشان نیز از وکلای خوشنام پایه یک دادگستری می باشند. پدر دکتر محمد تقی زاده فارغ التحصیل رشته حقوق از دانشگاه ملی ایران (شهید بهشتی) پیش از انقلاب می‌باشد و بیش از ۵۰ سال سابقه کار حقوقی دارد.

هموطنان در اقصی نقاط ایران، در صورت نیاز به تنظیم هر گونه دادخواست، شکواییه، لایحه، تنظیم انواع  قرارداد و … می‌توانند با دکتر محمد تقی زاده تماس گرفته و ایشان پس از مشاوره تلفنی، شنیدن اظهارات موکل و بررسی مدارک از طریق ایمیل یا پیام رسان‌های مجازی، براساس خواست موکل نسبت به تنظیم و ارسال متون مورد نیاز موکلین در سراسر ایران اقدام می‌نماید.

  • آدرس:تهران، بلوار اصلی سعادت آباد، نبش خیابان 32، پلاک116، ساختمان خانه سبز، طبقه2، واحد4
  • شماره وکیل: 09121722464

 

2) مرتضی دستوری

مرتضی دستوری، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، فارغ‌التحصیل از رشته حقوق تجارت بین الملل در مقطع ارشد، دارای پروانه وکالت پایه یک دادگستری به شماره 27161 ، ایشان با وکالت تخصصی در دعاوی حقوقی، کیفری، دعاوی ملکی، دعاوی خانوادگی، ثبتی و شرکتی دارای پرونده‌های موفق زیادی می‌باشد. همچنین وکیل دستوری، با استفاده از دانش و تجربه، در مدت وکالتش توانسته نتیجه مطلوبی برای پرونده‌های موکلین را کسب کند. گرفتن حق و حقوق ضایع شده موکلین از صفات بارز کاری ایشان است. وکیل مرتضی دستوری به عنوان یک وکیل حرفه‌ای در غرب تهران، در دعاوی مختلفی آماده ارائه خدمات حقوقی، همشهریان خود و شهرهای حومه است. در ادامه به برخی از موارد حقوقی که ایشان قبول وکالت می‌کند، اشاره شده است.

مرتضی دستوری دارای سابقه حقوقی درخشانی بوده و فرد می‌تواند با اطمینان خاطر در دعاوی حقوقی (الزام به تنظیم سند رسمی، ابطال و فسخ قراردادها، اثبات بیع و یا قراردادها، ابطال رای داوری، تقسیم ماترک و عندالزوم فروش آن (ارث)، تقسیم مال مشترک، مطالبه وجه چک و سفته، تحریر ترکه، اعتراض ثالث اجرائی، پرونده‌های مربوط به دعاوی شرکت‌ها و …) دعاوی کیفری من الجمله (پرونده‌های آدم‌ربایی، روابط نامشروع، کلاهبرداری، سرقت، جعل و استفاده از سند مجعول، پرونده‌های چک بلامحل، خیانت در امانت و فروش مال غیر) و همچنین در دعاوی خانواده ( طلاق توافقی و سایر امور خانوادگی) به وی اعطای وکالت نمائید. از خدماتی که ایشان به افراد مراجعه کننده به دفتر ارائه می‌دهد می‌شود به نوشتن اوراق قضایی، تنظیم شکواییه، تنظیم دادخواست، اخذ پرونده، قراردادها ومشاوره اشاره کرد که مشاوره وی به درخواست فرد می‌تواند حضوری یا آنلاین باشد.

  • آدرس:تهران، فلکه دوم صادقیه، بلوار آیت الله کاشانی، ایستگاه مهران ساختمان آرمیتا،  پلاک77، طبقه اول، واحد8
  • شماره وکیل: 09122546782

 

3) بهشاد بهپوری

بهشاد بهپوری، وكيل پايه يك دادگستري و مشاور حقوقی، عضو كانون وكلاي تهران با بيش از 20سال سابقه كار موفق در عرصه وكالت، از موفق‌ترين وكلاي تهران، كارشناس حقوق و دارای سابقه درخشان وکالتی در پرونده‌هاي متعدد كيفري (از کلاهبرداری، اختلاس، ارتشاء، قاچاق کالا وارز، جرم مواد مخدر، جرائم تعزیرات حکومتی پولشویی، مطالبه دیه، قتل، جرائم رایانه‌ای، جرائم پزشکی) ، خانواده (دعاوی خانواده، دعاوی ارث و میراث، دعاوی ثبت احوال، سرپرست و قیم) و ملكي (  اختلاف در مالکیت، خرید و فروش اموال غیرمنقول، املاک، شهرداری، منابع طبیعی، جهاد کشاورزی، زمین شهری و اوقاف، ثبت اسناد و املاک، موجر و مستاجر، سرقفلی، حق کسب و پیشه، تخلیه)… افتخار دارد با ارايه خدمات حقوقي و جزايي و تجاري به كليه اشخاص اعم از حقيقي و حقوقي در موارد ذيل اقدام نمايد:

وكالت در کلیه دعاوی حقوقی اعم از ملکی، سرقفلی، مصادره اموال، تخلیه ملک تجاری و مسکونی، وصیت، ارث، خانوادگی، طلاق، اختلافات پیمانکاری، الزام به تنظیم سند، فسخ قرارداد، ابطال قرارداد، خلع ید،…

دارای سابقه پروانه وکالت از کانون وکلای دادگستری به شماره 14199 می‌باشد. از خدمات وکالتی که وی به مراجعین ارائه می‌دهد می‌توان به اخذپرونده، قراردادها، نوشتن اوراق قضایی، تنظیم شکواییه، مشاوره اشاره کرد.

  • آدرس:تهران،فلكه دوم صادقيه، بلوار آيت اله كاشاني، بين اباذر و مهران، پلاك ٩١، ساختمان مهر، طبقه اول، واحد ۳
  • شماره وکیل: 09126604090

 

4) مرتضی احمدپور

مرتضی احمدپور، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، فارغ‌التحصیل کارشناسی علو م قضایی، دارای پروانه وکالت پایه یک دادگستری به شماره 25641 ، ایشان با وکالت تخصصی در دعاوی حقوقی، کیفری، دعاوی ملکی، دعاوی خانوادگی، ثبتی و شرکتی دارای پرونده‌های موفق زیادی می‌باشد. همچنین وکیل احمدپور، با استفاده از دانش و تجربه، در مدت وکالتش توانسته نتیجه مطلوبی برای پرونده‌های موکلین را کسب کند. گرفتن حق و حقوق ضایع شده موکلین از صفات بارز کاری وی است. از خدماتی که ایشان به افراد مراجعه کننده به دفتر ارائه می‌دهد می‌شود به نوشتن اوراق قضایی، تنظیم شکواییه، تنظیم دادخواست، اخذ پرونده، قراردادها ومشاوره اشاره کرد که مشاوره وی به درخواست فرد می‌تواند حضوری یا آنلاین باشد.

مرتضی احمدپور دارای سابقه حقوقی درخشانی بوده و فرد می‌تواند با اطمینان خاطر در دعاوی حقوقی (الزام به تنظیم سند رسمی، ابطال و فسخ قراردادها، اثبات بیع و یا قراردادها، ابطال رای داوری، تقسیم ماترک و عندالزوم فروش آن (ارث)، تقسیم مال مشترک، مطالبه وجه چک و سفته، تحریر ترکه، اعتراض ثالث اجرائی، پرونده‌های مربوط به دعاوی شرکت‌ها و …) دعاوی کیفری (پرونده‌های آدم‌ربایی، روابط نامشروع، کلاهبرداری، سرقت، جعل و استفاده از سند مجعول، پرونده‌های چک بلامحل، خیانت در امانت و فروش مال غیر) و همچنین در دعاوی خانواده ( طلاق توافقی و سایر امور خانوادگی) به وی اعطای وکالت نمائید. وکیل مرتضی احمدپور به عنوان یک وکیل حرفه‌ای در غرب تهران و بهترین وکیل تهران، در دعاوی مختلفی آماده ارائه خدمات حقوقی، همشهریان خود و شهرهای حومه است. در ادامه به برخی از موارد حقوقی که ایشان قبول وکالت می‌کند، اشاره شده است. مدیر حقوقی و وکیل شرکت ساختمانی سازه پردازان سدید کویر، مدیر حقوقی و وکیل شرکت ساختمانی سازه پردازان سمنان، مدیر حقوقی  و وکیل شرکت تجهیزات پزشکی آرسین افرا طب، وکیل شرکت مهندسین توزین دقت، مدیر حقوقی  و وکیل شرکت هلیکوپتری بالگرد افق کیش برخی از سوابق کاری وکیل احمدپور می‌باشد.

  • آدرس:تهران،صادقیه، بلوارفردوس شرق، مابین خیابان ولیعصروقبادی، پلاک 148، واحد 10طبقه4
  • شماره وکیل: 09122731465

 

5) مونا الماسی سهی

مونا الماسی سهی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، دانش آموخته کارشناسی ارشد حقوق جزا و جرم شناسی، دارای 7سال سابقه درخشان و فعالیت در حوزه وکالت، دارای پرونده‌های موفق بسیاری در تمام دعاوی حقوقی می‌باشد. وکیل الماسی به عنوان یک وکیل خبره درغرب تهران در زمینه وکالت، قبل از قبول یک پرونده، جلسه مشاوره‌ای با موکل تشکیل داده و اسناد و مدارک ارائه شده را به خوبی بررسی و نتایج احتمالی از نتیجه پرونده و تصمیم قاضی دادگاه را با موکل در میان می‌گذارد تا مراجعه کننده بتواند تصمیم درست راجب طرح دعوا یا عدم طرح دعوا بگیرد. دارای سابقه پروانه وکالت به شماره 31630 است که در سال 1388 از سوی کانون وکلای قوه قضاییه صادر شده است.

حوزه فعالیت وکیل مونا الماسی در دعاوی حقوقی، کیفری، ملکی و خانواده عبارتست از:

پرونده‌های حقوقی (چک، سفته، اجرت‌المثل ایام تصرف، تخلیه و اجور معوقه، سرقفلی، الزام به تنظیم سند رسمی، ابطال و یا فسخ قراردادها و یا اسناد رسمی، دعاوی بانکی، قرارداد مشارکت در ساخت، پیش فروش آپارتمان، ابطال رای داوری و دعاوی مرتبط به ارث و …)

پرونده‌های کیفری (کلاهبرداری، جعل و استفاده از سند مجعول، خیانت در امانت، سرقت، شرب خمر، مواد مخدر، رابطه نامشروع و زنا، فروش مال غیر و..)

پرونده‌های ملکی (الزام به تنظیم سند رسمی، الزام به تحویل ملک، الزام به اخذ صورت مجلس تفکیکی، خلع ید، رفع تصرف عدوانی، فروش ملک مشاع، تخلیه ملک تجاری، دعوای تعدیل اجاره بها و …)

پرونده‌های خانواده (ترک انفاق، مهریه، تمکین، نفقه زوجه و فرزند، اجرت المثل ایام زوجیت، طلاق توافقی، طلاق از سوی زوج یا زوجه، استرداد جهیزیه، ملاقات فرزند، الزام به ثبت ازدواج و …)

  • آدرس:تهران،خیابان ولیعصر، بالاتر از توانیر، نبش کوچه شفق، ساختمان ۲۳۶۱ ، طبقه چهارم، واحد ۱۵
  • شماره وکیل: 09374807447

 

6) سجاد روزبهانی

سجاد روزبهانی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، دارای چند سال سابقه فعالیت در حوزه وکالت، عضو کانون وکلای استان تهران و غرب تهران، دارای پرونده‌های موفق بسیاری در تمام دعاوی حقوقی می‌باشد. حوزه فعالیت وکیل روزبهانی در دعاوی حقوقی، کیفری، ملکی و خانواده می‌باشد که می‌توان به برخی مانند پرونده‌های حقوقی (چک، سفته، اجرت‌المثل ایام تصرف، تخلیه و اجور معوقه، سرقفلی، الزام به تنظیم سند رسمی، ابطال و یا فسخ قراردادها و یا اسناد رسمی، دعاوی بانکی، ابطال رای داوری و دعاوی مرتبط به ارث و …)، پرونده‌های کیفری (کلاهبرداری، جعل و استفاده از سند مجعول، خیانت در امانت، سرقت، شرب خمر، مواد مخدر، رابطه نامشروع و زنا، فروش مال غیر و..)، پرونده‌های ملکی (الزام به تنظیم سند رسمی، الزام به تحویل ملک، الزام به اخذ صورت مجلس تفکیکی، ابطال قرارداد، خلع ید، رفع تصرف عدوانی، فروش ملک مشاع، تخلیه ملک تجاری، دعوای تعدیل اجاره بها و …)، پرونده‌های خانواده (ترک انفاق، مهریه، تمکین، نفقه زوجه و فرزند، اجرت المثل ایام زوجیت، طلاق توافقی، طلاق از سوی زوج یا زوجه، استرداد جهیزیه، ملاقات فرزند، الزام به ثبت ازدواج و …) اشاره کرد. دارای سابقه پروانه وکالت به شماره 24978 است که از سوی کانون وکلای دادگستری صادر شده است.

  • آدرس:تهران، سعادت آباد، بلوار دریا، صرافهای جنوبی، انتهای نفیسی غربی، پلاک٧٢، طبقه 4
  • شماره وکیل:09126870023

 

7) سعید نظری

سعید نظری، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، دارای چند سال سابقه فعالیت در حوزه وکالت، عضو کانون وکلای استان تهران و غرب تهران، دارای پرونده‌های موفق بسیاری در تمام دعاوی حقوقی می‌باشد. حوزه فعالیت وکیل نظری در دعاوی حقوقی، کیفری، ملکی و خانواده می‌باشد که می‌توان به برخی مانند پرونده‌های حقوقی (چک، سفته، اجرت‌المثل ایام تصرف، تخلیه و اجور معوقه، سرقفلی، الزام به تنظیم سند رسمی، ابطال و یا فسخ قراردادها و یا اسناد رسمی، دعاوی بانکی، ابطال رای داوری و دعاوی مرتبط به ارث و …)، پرونده‌های کیفری (کلاهبرداری، جعل و استفاده از سند مجعول، خیانت در امانت، سرقت، شرب خمر، مواد مخدر، رابطه نامشروع و زنا، فروش مال غیر و..)، پرونده‌های ملکی (الزام به تنظیم سند رسمی، الزام به تحویل ملک، الزام به اخذ صورت مجلس تفکیکی، ابطال قرارداد، خلع ید، رفع تصرف عدوانی، فروش ملک مشاع، تخلیه ملک تجاری، دعوای تعدیل اجاره بها و …)، پرونده‌های خانواده (ترک انفاق، مهریه، تمکین، نفقه زوجه و فرزند، اجرت المثل ایام زوجیت، طلاق توافقی، طلاق از سوی زوج یا زوجه، استرداد جهیزیه، ملاقات فرزند، الزام به ثبت ازدواج و …) اشاره کرد. دارای سابقه پروانه وکالت به شماره 28835 است که از سوی کانون وکلای دادگستری صادر شده است.

  • آدرس:تهران،  فلکه دوم صادقیه، اشرفی اصفهانی، بعد از جلال آل احمد، کوچه بهار، پلاک ١، واحد ٥ جنب بانک سپه
  • شماره وکیل: 09126627580

 

8) مونا ترابی

مونا ترابي، وكيل پايه يك دادگستري، عضو كانون وكلاي مركز با بيش از 10سال سابقه كار موفق در عرصه وكالت، از موفق‌ترين وكلاي ايراني، كارشناس ارشد حقوق خصوصي و مديريت موسسه حقوقي بين المللي عدالت آريايي با در اختيار داشتن مجموعه‌ايي قوي و متبحر در پرونده‌هاي متعدد كيفري و ملكي … افتخار دارد با ارايه خدمات حقوقي و جزايي و تجاري به كليه اشخاص اعم از حقيقي و حقوقي در موارد ذيل اقدام نمايد:

وكالت در کلیه دعاوی حقوقی اعم از ملکی، سرقفلی، مصادره اموال، تخلیه ملک تجاری و مسکونی، وصیت، ارث، خانوادگی، طلاق، اختلافات پیمانکاری، الزام به تنظیم سند، فسخ قرارداد، ابطال قرارداد، خلع ید

 وکالت در کلیه دعاوی کیفری اعم از کلاهبرداری، اختلاس، ارتشاء، قاچاق کالا وارز، جرم مواد مخدر، جرائم تعزیرات حکومتی پولشویی، مطالبه دیه، قتل، جرائم رایانه‌ای، جرائم پزشکی

وکالت در دیوان عالی کشور

داوری در کلیه قراردادهای داخلی بین اشخاص و شرکت‌ها

وکالت در کمیسیون‌های ماده 100شهرداری و کمیسیون‌های مالیاتی

 تنظیم قراردادهای مشارکت در ساخت و قراردادهای تجاری و بازرگانی و کلیه قراردادهای داخلی و بین المللی

  • آدرس:تهران، سعادت آباد، سرو غربی، نرسیده به میدان کتاب، پلاک129، طبقه5، واحد505
  • شماره وکیل: 09121979750

 

9) علی حق گو

علی حق گو، وکیل پایه یک دادگستری تهران و مشاور حقوقی، دارای سابقه پروانه وکالت از کانون وکلای تهران به شماره 8320 می‌باشد که در سال 1389 از سوی این سازمان صادر شده است. چندین سال در حیطه وکالت فعالیت داشته و ده‌ها پرونده حقوقی و کیفری، ملکی و ثبتی ودعاوی خانواده به وی واگذار شده است که با تکیه بر دانش حقوقی خویش، پشتکار، صداقت و بیانی رسا و شیوا توانسته موکل را به نتیجه دلخواه برساند و با دادن مشاوره‎های به جا موکل را در تصمیم به شکایت یا عدم شکایت راهنمایی می‌نماید. از خدمات وکالتی وی می‌توان به اخذ پرونده، تنظیم شکواییه و دادخواست، مشاوره حضوری وغیر حضوری اشاره کرد که لازم ذکر است که مشاوره‌های ایشان با تعیین وقت قبلی و هزینه می‌باشد.

حوزه فعالیت وکیل حق گو در دعاوی حقوقی، کیفری، ملکی و خانواده عبارتست از:

پرونده‌های حقوقی (چک، سفته، اجرت‌المثل ایام تصرف، تخلیه و اجور معوقه، سرقفلی، الزام به تنظیم سند رسمی، ابطال و یا فسخ قراردادها و یا اسناد رسمی، دعاوی بانکی، قرارداد مشارکت در ساخت، پیش فروش آپارتمان، ابطال رای داوری و دعاوی مرتبط به ارث و …)

پرونده‌های کیفری (کلاهبرداری، جعل و استفاده از سند مجعول، خیانت در امانت، سرقت، شرب خمر، مواد مخدر، رابطه نامشروع و زنا، فروش مال غیر و..)

پرونده‌های ملکی (الزام به تنظیم سند رسمی، الزام به تحویل ملک، الزام به اخذ صورت مجلس تفکیکی، خلع ید، رفع تصرف عدوانی، فروش ملک مشاع، تخلیه ملک تجاری، دعوای تعدیل اجاره بها و …)

پرونده‌های خانواده (ترک انفاق، مهریه، تمکین، نفقه زوجه و فرزند، اجرت المثل ایام زوجیت، طلاق توافقی، طلاق از سوی زوج یا زوجه، استرداد جهیزیه، ملاقات فرزند، الزام به ثبت ازدواج و …)

  • آدرس:تهران، مرزداران، ابتدای مرزداران، پلاک۲۴۷، طبقه۳غربی،
  • شماره وکیل: 09121964310

 

10) شیما مهدوی عرب

شیما مهدوی عرب، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، دانش آموخته کارشناسی ارشد حقوق، دارای 15 سال سابقه درخشان و فعالیت در حوزه وکالت، دارای پرونده‌های موفق بسیاری در تمام دعاوی حقوقی می‌باشد. وکیل مهدوی به عنوان یک وکیل خبره درغرب تهران در زمینه وکالت، قبل از قبول یک پرونده، جلسه مشاوره‌ای با موکل تشکیل داده و اسناد و مدارک ارائه شده را به خوبی بررسی و نتایج احتمالی از نتیجه پرونده و تصمیم قاضی دادگاه را با موکل در میان می‌گذارد تا مراجعه کننده بتواند تصمیم درست راجب طرح دعوا یا عدم طرح دعوا بگیرد. دارای سابقه پروانه وکالت به شماره 18671 است که از سوی کانون وکلای دادگستری صادر شده است.

حوزه فعالیت وکیل مهدوی عرب در دعاوی حقوقی، کیفری، ملکی و خانواده عبارتست از:

پرونده‌های حقوقی (چک، سفته، اجرت‌المثل ایام تصرف، تخلیه و اجور معوقه، سرقفلی، الزام به تنظیم سند رسمی، ابطال و یا فسخ قراردادها و یا اسناد رسمی، دعاوی بانکی، قرارداد مشارکت در ساخت، پیش فروش آپارتمان، ابطال رای داوری و دعاوی مرتبط به ارث و …)

پرونده‌های کیفری (کلاهبرداری، جعل و استفاده از سند مجعول، خیانت در امانت، سرقت، شرب خمر، مواد مخدر، رابطه نامشروع و زنا، فروش مال غیر و..)

پرونده‌های ملکی (الزام به تنظیم سند رسمی، الزام به تحویل ملک، الزام به اخذ صورت مجلس تفکیکی، خلع ید، رفع تصرف عدوانی، فروش ملک مشاع، تخلیه ملک تجاری، دعوای تعدیل اجاره بها و …)

پرونده‌های خانواده (ترک انفاق، مهریه، تمکین، نفقه زوجه و فرزند، اجرت المثل ایام زوجیت، طلاق توافقی، طلاق از سوی زوج یا زوجه، استرداد جهیزیه، ملاقات فرزند، الزام به ثبت ازدواج و …)

  • آدرس:تهران،خیابان ولیعصر،  بالاتر از دوراهی یوسف آباد، خیابان چهارم یوسف آباد، پلاک ٣، واحد ٧
  • شماره وکیل: 09122090059

وکیل پایتختمشاهده نوشته ها

Avatar for وکیل پایتخت

وکیل پایتخت، به عنوان یکی از معتبرترین سایت های حقوقی توانسته اعتماد مردم را جذب کند و آماده پذیرش وکالت در زمینه حقوقی، کیفری، ملکی، خانواده، امورثبتی، دعاوی بین المللی، مهاجرت و..می باشد.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *