5/5 - (2 امتیاز)
🥇 سطح وکیل وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ مهارت و تخصص حقوقی، ملکی، کیفری، خانواده، ثبتی،
📝 ارائه خدمات حقوقی وکالت و مشاوره حقوقی
💰 هزینه وکیل طبق وسعت و سختی کار تعیین می‌شود
✅ درصد موفقیت %96 موفقیت پرونده‌ها

 

✔️بهترین وکیل زن اصفهان را با لیست 10تایی بشناسید⚖️【سال1402】

ملاک شما برای انتخاب بهترین وکیل خانم در اصفهان چیست؟ مشخصات فردی و چند مورد از پرونده‌های معروف 10 وکیل  برتر زن در طلاق، همراه با آدرس و شماره تماس بهترین وکیل زن اصفهان، بیان کرده‌ایم. شما می‌توانید براساس معیار‌های خود، از بین آن‌ها یکی را انتخاب کنید.

1) فاطمه کارگردوست حقیقی

فاطمه کارگردوست حقیقی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، آخرین مدرک تحصیلی وی کارشناسی ارشد حقوق جزا و جرم شناسی می‌باشد. دارای سابقه پروانه وکالت به شماره 2329 می‌باشد که از سوی وکلای دادگستری در سال 1392صادر شده است. ایشان در مدت 9 سال سابقه وکالتی خویش پرونده‌‌های بسیاری در زمینه دعاوی کیفری(کلاهبرداری، خیانت در امانت، سرقت، جعل اسناد، …)، خانواده(طلاق، طلاق توافقی، درخواست طلاق از سوی زوج، استرداد جهیزیه، …)، ملکی و ثبتی برعهده گرفته است اما عمده پرونده‌های واگذار شده به وی در زمینه دعاوی کیفری می‌باشد که با تکیه بر دانش خویش و آگاهی نسبت به قوانین توانسته به نحو احسن آنها را به سررانجام دلخواه موکل برساند. بنابراین خانم کارگر دوست حقیقی را می‌توان در زمره بهترین وکیل کیفری اصفهان جای داد.

  • آدرس: اصفهان، خیابان سجاد، خیابان رحیم ارباب، ساختمان آریان، واحد 403
  • شماره تماس وکیل: 09139243262

 

2) فرناز جوادی نژاد

فرناز جوادی نژاد، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی می باشد. درابتدای شروع حرفه وکالت خویش در حوزه‌های مختلف وکالتی پرونده‌های بسیاری در اصفهان برعهده گرفته است. ایشان موفقیت در پرونده‌های مربوط به دعاوی کیفری بسیاری را داشته است و به عنوان بهترین وکیل کیفری در اصفهان در بین موکلین شناخته شده است. آخرین مدرک تحصیلی وی کارشناسی ارشد حقوق خصوصی می‌باشد. دارای شماره پروانه 2298 می‌باشد که در سال 1392 از سوی کانون وکلای دادگستری صادر شده است.

  • آدرس: اصفهان، میدان آزادی، ابتدای خیابان هزار جریب، جنب بن‌بست پویان، مجتمع فراز، طبقه1، واحد 4
  • شماره تماس وکیل:  09133056578

 

3) سحر قربانی میرآبادی

سحرقربانی، وکیل پایه یک دادگستری ومشاور حقوقی، دارای شماره پروانه 63652 می‌باشد که از سوی کانون وکلای دادگستری صادر شده است. وکیل متخصص با چند سال سابقه فعال در زمینه‌های حقوقی، اعسار، تعزیرات و مجازات‌های بازدارنده می‌باشد که عمده پرونده‌های موکوله به خانم قربانی در زمینه دعاوی کیفری می‌باشد که این پرونده‌ها را با تکیه بر دانش خویش و آگاهی نسبت به قوانین به نتیجه دلخواه موکل می‌رساند به این دلیل می‌توان وی را در بین بهترین وکلای کیفری اصفهان جای داد. از خدمات وکالتی خانم قربانی می‌توان به اخذ پرونده، تنظیم شکواییه، قرارداد، مشاوره حضوری اشاره کرد که مشاوره وی با تعین وقت قبلی و هزینه می‌باشد.

  • آدرس: اصفهان،خیابان نیکبخت، کوی شهید صادقی، پلاک۹، طبقه۲
  • شماره تماس وکیل: 09139642754

 

4) مریم پارسا

مریم پارسا، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی اصفهان، دارای پروانه پایه یک وکالت از کانون وکلای دادگستری، کارشناس رشته حقوق خصوصی، مشاور و مددکار مرکز مشاوره آرامش، معاونت اجتماعی پلیس استان اصفهان از جمله سوابق کاری وی می‌باشد. دارای شماره پروانه 2968 از کانون وکلای دادگستری اصفهان و متخصص در تمامی دعاوی حقوقی بوده اما تخصص اصلی وی در زمینه دعاوی ملکی است که با پشتکار خویش توانسته در بین بهترین وکیل ملکی اصفهان جای بگیرد.

  • آدرس: اصفهان، چهارباغ خواجو، ساختمان صدر خواجو، واحد 108
  • تلفن تماس وکیل: 09134044769

 

5)مسرور گیتی فر

مسرور گیتی فر، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی اصفهان، اسناد رسمی و تجاری، اعسار، تعزیرات حکومتی، تملک اپارتمان ها، دعاوی نظام صنفی، شهرداری، عقود و معاملات، مطالبه خسارت، مطالبه وجه، ملکی، موجر و مستاجر، اجراییات، اجرای احکام مدنی و غیره تخصص داشته و پرونده‌های موکوله به وی در زمینه دعاوی ملکی و اراضی را با بیشترین رضایت به پایان رسانده است که این موضوع باعث شده به بهترین وکیل ملکی در اصقهان تبدیل شود. کارشناس ارشد حقوق بین‌الملل و مدرس دانشگاه بوده و دارای پروانه وکالت به شماره پروانه 26056 از کانون وکلای دادگستری اصفهان می‌باشد.

  • آدرس: اصفهان، خیابان حکیم نظامی، نرسیده به چهارراه امین، جنب بانک انصار، پلاک ۷۸۱
  • تلفن تماس وکیل: 09131053509

 

6) نرگس شفیعیون

نرگس شفیعیون، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، عضو کانون وکلای دادگستری استان اصفهان، دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق خصوصی از دانشگاه اصفهان می‌باشد. وی با سابقه چندین ساله خود دارای پرونده‌های موفق زیادی در زمینه حقوقی، کیفری و ثبتی می‌باشد اما وی به عنوان یک وکیل خبره در زمینه طلاق توافقی شهرت یافته است. دارای پروانه وکالت به شماره 1885 از کانون وکلای دادگستری استان اصفهان است. شفیعیون، آماده ارائه مشاوره تلقنی نیز می‌باشد که این مشاوره با هماهنگی قبلی و دارای هزینه می‌باشد. طلاق توافقی در عقد و طلاق توافقی در عقد و باکره نبودن از تخصص های ایشان در زمینه پرونده‌های دعاوی خانواده است.

ساعات کاری دفتر وی روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه از ساعت 18 الی 21 و روزهای پنج شنبه با هماهنگی قبلی می‌باشد.

  • آدرس: اصفهان، خیابان نظر میانی، خیابان خورشید، مقابل پیتزا ناپلی

 

7) مهنوش ذبیحی

مهنوش ذبیحی، وکیل پایه یک دادگستری اصفهان، وکیل دعاوی حقوقی و خانواده با ۱۰سال سابقه کاری در زمینه وکالت، دارای مدرک کارشناسی حقوق قضایی و کارشناسی ارشد حقوق تجارت بین‌الملل و مدرک آیلتس آکادمیک و تجربه لازم در زمینه تنظیم اسناد و قرارداهای بین المللی تجاری، صادرات و واردات، مدیریت ادعا در قراردادهای پیمانکاری و پروژه‌ها، ورود در اختلافات تحت عنوان داور، ثبت شرکت و برندینگ شخصی و مسلط به اینکوترمز ۲۰۲۰ می‌باشد. موفقیتی که این سالها در پرونده‌هایش داشته‌ پشتوانه تجربه و دانش برای شما و موفقیت در دعاوی خواهد بود.

به‌سادگی با برقراری یک تماس تلفنی از طریق رزرو وقت مشاوره ، می‌توانید مسائل حقوقی خود را مطرح کنید و با دست پر و البته قانونمند بدنبال احقاق حق خود باشید. استفاده از مشاوره یک وکیل با تجربه میتواند همه چیز را به یک باره به نفع شما تغییر دهد. می‌توان گفت مهنوش ذبیحی یک انتخاب خوب و عالی برای دعاویی خانوادگی، به‌خصوص طلاق و همچنین وکیل بین المللی است. ساعات کاری دفتر وکالت خانم دبیحی از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 الی 13 و 16 الی20 می‌باشد.

  • آدرس: اصفهان، نیکبخت غربی، روبروی ساختمان دادگستری، مجتمع ماکان وکلا، واحد ۳۵

 

8) میترا آزرم

وکیل میترا آزرم، وکیل پایه یک دادگستری اصفهان، عضو کانون وکلای اصفهان از سال 1373 تا کنون، کارشناس ارشد حقوق، دارای پروانه وکالت از کانون وکلای اصفهان به شماره 132 می‌باشد. ایشان به عنوان یک وکیل طلاق خبره در اصفهان شناخته شده و از مهم‌ترین پرونده‌های وی که به نتیجه مثبت می‌رسانند، در حوزه دعاوی خانواده می‌باشد. خانم آزرم دارای مشاوره حضوری و غیرحضوری می‌باشد حق الوکاله مناسب و بجای ایشان باعث شده که موکلین زیادی به دفتر وی مراجعه نمایند.

  • آدرس: اصفهان، خیابان نیکبخت، روبروی دادگستری مجتمع ورزشی تندرستی، طبقه دوم، واحد 10
  • شماره وکیل: 09133033117

 

9) نجمه قیاسوند

نجمه قیاسوند، دانش‌آموخته رشته حقوق قضایی و کارشناس ارشد حقوق خصوصی از دانشگاه خوارستگان اصفهان، وکیل پایه یک دادگستری، با انرژی تمام و تعهد به کار خود به صورت تمام وقت حاضر به قبول پرونده در زمینه های حقوقی، کیفری و خانوادگی بوده و با پشتکار تمام پرونده‌های موکوله به وی را به بهترین نحو به پایان می‌رساند. همچنین سعی در آن دارد که در کوتاه‌ترین زمان و با حق‌الوکاله بصرفه و مناسب پرونده های موکلین را به نتیجه عالی و مثبت برساند. ایشان یکی از بهترین وکلای خانواده اصفهان محسوب می‌شود که دارای پرونده‌های موفق زیادی در زمینه طلاق غیابی، الزام به تمکین، طلاق ایرانیان خارج از کشور،  است.

قیاسوند، آماده ارائه خدمات و مشاوره به مراجعین محترم در روزهای زوج از ساعت 16:30 الی 19:30 می‌باشد.

  • آدرس: اصفهان، خیابان بزرگمهر، چهار راه هشت بهشت، مجتمع مریم، طبقه دوم

 

10) ثمین سالم

ثمین سالم، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی اصفهان، امور ثبتی، تملک اپارتمان ها، خانواده، شهرداری، عقود و معاملات، مطالبه خسارت، ملکی، موجر و مستاجر، قصاص، جرایم علیه اخلاق و عفت عمومی، تعزیرات و مجازات های بازدارنده، اسناد رسمی و تجاری و ملکی از جمله دعاوی است که این وکیل کارکشته در آن تخصص داشته و پرونده‌های بسیاری در این زمینه‌ها به وی واگذار شده که به نحواحسن به پایان رسانده و توانسته رضایت موکل را جلب نماید. خانم سالم دارای مشاوره حضوری و غیر حضوری می‌باشد که با تعیین وقت قبلی و همراه با هزینه است. کارشناس حقوق قضایی، دارای 13 سال سابقه درخشان وکالت که به مدت 3 سال وکیل و مشاور حقوقی شرکت بیمه رازی استان اصفهان بوده است. دارای پروانه وکالت به شماره 1457 از کانون وکلای دادگستری که در سال 1387 صادر شده است.

  • آدرس دفتر: اصفهان، سه راه سیمین، جنب پمپ بنزین، ساختمان آرش، طبقه4، واحد ۴۰۲
  • شماره تماس وکیل: 09133944972

[divider style=”solid” top=”20″ bottom=”20″]

سپاس از اینکه وقت گذاشتید و تا آخر این مطلب بهترین وکیل زن در اصفهان – لیست10تایی را مطالعه کردید. امیدوارم توانسته باشیم شما را در انتخاب وکیل خانم اصفهان یاری کنیم.

 

یلدا مرادخانیمشاهده نوشته ها

Avatar for یلدا مرادخانی

من نویسنده مسائل حقوقی تحت وب هستم. حدود 3 سالی است که در کار تولید محتوا برای وکالت هستم و کار من تولید محتوا یونیک و در عین حال موثر برای سایت وکیل پایتخت است. اگر در مقاله های من پاسخ سوالتان را گرفته اید لطفا نظرتان را درباره اش در قسمت دیدگاه بیان کنید یا اگر سوالی دارید از ما بپرسید.!

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *