5/5 - (2 امتیاز)

🥇 سطح وکیل وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ مهارت و تخصص حقوقی، ملکی، کیفری، خانواده، ثبتی،
📝 ارائه خدمات حقوقی وکالت و مشاوره حقوقی
💰 هزینه وکیل طبق وسعت و سختی کار تعیین می‌شود
✅ درصد موفقیت %96 موفقیت پرونده‌ها

وکیل پایتخت با فراهم کردن لیست 10تایی از وکلای خانم برتر در ساری، انتخاب بهترین وکیل زن در ساری را برای شما کاربران راحت‌تر کرده است تا اگر از لحاظ حقوقی، گره‌ای در کارتان افتاده، به کمک وکلای متخصص ساری باز شود. ما در این مقاله به معرفی گزیده ای از 10 وکیل برتر در ساری می‌پردازیم.

1) الهام پیشگر

الهام پیشگر وکیل پایه یک دادگستری، عضو کانون وکلای دادگستری استان مازندران، دارای 11سال سابقه وکالت و مدرس دانشگاه است. وکیل الهام پیشگر در زمینه دعاوی ملکی، ثبتی، خانواده، کیفری و ….فعالیت می‌کنند.

برای اعطای وکالت به الهام پیشگر، یکی از وکیل‌های کیفری خوب ساری، می‌توانید با شماره‌ زیر با ایشان در ارتباط باشید:

  • آدرس: ساری،خیابان مازیار، پشت مازیار 2
  • شماره تماس: 09112230668

 

2) کتایون عسکری

کتایون عسکری، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، از کانون وکلای دادگستری مازندران در شهر ساری، کارشناسی ارشد در رشته حقوق جزا و جرم‌شناسی، دارای 12 سال سابقه‌ی وکالت می‌باشد. وکیل عسکری سابقه وکالت در پرونده‌های حقوقی (اعم از دعاوی ملکی، ثبتی، منابع طبیعی، اداره کار، تقسیم ترکه و … ) و پرونده‌های کیفری (اعم از قتل، مواد مخدر، کلاهبرداری و سرقت، خیانت در امانت، روابط نامشروع و …) و دعاوی خانوادگی (اعم از طلاق، مطالبه مهریه، نفقه، اجرت المثل و …) دارا می‌باشد.

برای اعطای وکالت به کتایون عسکری یکی از وکلای کیفری برتر ساری، می‌توانید با شماره‌ زیر با ایشان در ارتباط باشید:

  • آدرس دفتر: مازندران، ساری، خیابان مازیار، مازیار ٢، ساختمان دادمهر، طبقه اول، واحد ٢
  • شماره تماس وکیل: 09127322249
  • مشاوره تلفنی با هماهنگی قبلی و پرداخت حق المشاوره انجام می‌گردد.

 

3) پریا متولیان

پریا متولیان، وكيل پايه يك دادگسترى ساری و مشاور حقوقی، عضو رسمی كانون وكلای مازندران، آخرین مدرک تحصیلی ایشان كارشناس ارشد حقوق خصوصي می‌باشد. خانم متولیان به دلیل توانایی در اداره جلسات قضایی، امانت داری نسبت به پرونده و درصد بالای رضایت موکلین توانسته خویش را در زمره گزیده‌ای از وکلای برتر ساری قرار دهد. حوزه فعالیت ایشان در امور حقوقی، کیفری و خانواده و امور ثبتی می‌باشد.

برای اعطای وکالت به پریا متولیان یکی از وکلای کیفری خبره ساری، می‌توانید با شماره‌ زیر با ایشان در ارتباط باشید:

  • آدرس دفتر: مازندران، ساری، خيابان مازيار، مازيار١٦، مجتمع مازيار، طبقه ٥، واحد١٦
  • شماره تماس وکیل: 09118025673
  • حضور در دفتر با هماهنگی و رزرو وقت قبلی

 

4) الهه عسگری

الهه عسگری، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی ساری،  که دارای سابقه پروانه وکالت از کانون وکلای دادگستری به شماره 516 صادر شده است. از نظرالهه عسگری، موکل باید اطمینان حاصل کند وکیلی که انتخاب کرده است در زمینه حقوقی مورد نیاز موکل دارای تجربه و تخصص است و با این اندیشه به مراجعین مشاوره می‎دهد که داشتن چنین نظری باعث شده ایشان در بین بهترین وکیل ساری جای بگیرد. دارای چند سال سابقه درخشان وکالت در زمینه‌ دعاوی حقوقی، کیفری، ملکی و خانواده است که در این مدت پرونده‌های بسیاری به ایشان واگذار شده که با درصد بالایی توانسته آنها را به نتیجه مثبت برساند. از خدمات وکالتی خانم عسگری می‌توان به اخذ پرونده، نوشتن اوراق قضایی، تنظیم شکواییه، تنطیم قرارداد، مشاوره حضوری و غیر حضوری اشاره کرد که مشاوره ایشان به صورت تعیین وقت قبلی و با هزینه می‌باشد.

  • آدرس: ساری، خیابان شیخ طبرسی، ساختمان البرز، طبقه 2
  • شماره تماس: 09111544675

 

5) فاطمه احمدی خطیر

فاطمه احمدی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، دارای برخورد و رفتار مناسب یک وکیل، پایبندی به زمان، آشنایی کامل نسبت به قوانین و راز داری نسبت به پرونده موکل بوده که باعث تبدیل خانم احمدی به یک وکیل نمونه و خوب شده که ایشان را در زمره بهترین وکلای ساری قرار داده است. وی دارای سابقه پروانه وکالت به شماره 8499 که  از سوی کانون وکلای دادگستری صادر شده است، می‌باشد. در مدت چند سال سابقه وکالتی خویش پرونده‌های متعدد بسیاری را در خصوص دعاوی ملکی، خانوادگی؛ ثبتی و غیره به نتیجه علی و مورد نظر موکل رسانده است. نوشتن اوراق قضایی، اخذ پرونده، مشاوره حضوری و غیر حضوری من جمله خدمات وکالتی این وکیل نمونه است.

  • آدرس: ساری، خیابان قارن، کوی آزادگان، ساختمان وفا
  • شماره تماس: 09389941601

 

6) ثمینه بابائی

ثمینه بابائی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، دارای برخورد و رفتار مناسب یک وکیل، پایبندی به زمان، آشنایی کامل نسبت به قوانین و راز داری نسبت به پرونده موکل بوده که باعث تبدیل خانم بابائی به یک وکیل نمونه و خوب شده که ایشان را در زمره بهترین وکلای ساری قرار داده است. وی دارای سابقه پروانه وکالت به شماره 18291 که از سوی کانون وکلای دادگستری صادر شده است، می‌باشد. در مدت چند سال سابقه وکالتی خویش پرونده‌های متعدد بسیاری را در خصوص دعاوی ملکی(اثبات مالکیت، تسلیط یا وضع ید، الزام به تنظیم سند رسمی، مطالبه ثمن مبیع یا استرداد ثمن، الزام به تحویل ملک، الزام به اخذ صورت مجلس تفکیکی و غیره)، خانوادگی(طلاق، طلاق توافقی، طلاق از طرف زوجه یا مرد، حضانت فرزند، مطالبه مهریه، نفقه، ترک انفاق، نفقه زوجه و فرزند، اجرت المثل ایام زوجیت و غیره)، ثبتی، حقوقی، کیفری و غیره به نتیجه عالی و مورد نظر موکل رسانده است. نوشتن اوراق قضایی، اخذ پرونده، مشاوره حضوری و غیر حضوری من جمله خدمات وکالتی این وکیل نمونه است.

  • آدرس: ساری، خیابان فرهنگ، ابتدای خیابان ۱۵ خرداد، ساختمان برج سفید، طبقه 4، واحد8
  • شماره تماس: 09112584732

[divider style=”solid” top=”20″ bottom=”20″]

سپاس از اینکه وقت گذاشتید و تا آخر این مطلب بهترین وکیل زن ساری– لیست 10تایی را مطالعه کردید. امیدوارم توانسته باشیم شما را در انتخاب بهترین وکیل خانم ساری یاری کرده باشیم.

یلدا مرادخانیمشاهده نوشته ها

Avatar for یلدا مرادخانی

من نویسنده مسائل حقوقی تحت وب هستم. حدود 3 سالی است که در کار تولید محتوا برای وکالت هستم و کار من تولید محتوا یونیک و در عین حال موثر برای سایت وکیل پایتخت است. اگر در مقاله های من پاسخ سوالتان را گرفته اید لطفا نظرتان را درباره اش در قسمت دیدگاه بیان کنید یا اگر سوالی دارید از ما بپرسید.!

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *