5/5 - (3 امتیاز)
🥇 سطح وکیل وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ مهارت و تخصص حقوقی، ملکی، کیفری، خانواده، ثبتی،
📝 ارائه خدمات حقوقی وکالت و مشاوره حقوقی
💰 هزینه وکیل طبق وسعت و سختی کار تعیین می‌شود
✅ درصد موفقیت %96 موفقیت پرونده‌ها
✔️ بهترین وکیل زن شیراز را با لیست 10تایی بشناسید⚖️【سال1402】

در این مقاله با فراهم کردن 10 وکیل زن برتر در شیراز، انتخاب وکیل را برای شما کاربران راحت‌تر کرده‌ایم تا مشکلات و سوالات دعاوی حقوقی شما، به کمک وکیل خانم متخصص و مجرب شیراز رفع شود. در ادامه اسامی 10 وکیل زن شیراز در زیر آمده است.

 

1) افسانه راستی

افسانه راستی، وکیل پایه یک دادگستری شیراز، با شماره پروانه 34260، عضو کانون وکلای استان فارس، با سابقه وکالت 12 ساله، یکی از کارکشته ترین وکلا در زمینه طلاق توافقی می‌باشد. دعاوی امور خانواده، یکی از مهمترین امور مراجعه به محاکم قضایی است و این دعاوی بیشتر بین زوجین مطرح می شود. از جمله دعاوی خانواده می توان به انواع طلاق‌ها ( طلاق از طرف مرد، طلاق از طرف زوجه، طلاق توافقی)، مطالبه مهریه، مطالبه نفقه، اجرت المثل و … اشاره کرد. خانم راستی با توجه به سابقه وکالتشان، همچنین موفقیت و تخصص ایشان در زمینه دعاوی خانواده به‌خصوص طلاق توافقی، یکی از متبحرترین وکلای طلاق توافقی در شیراز می‌باشد. زوجینی که در صدد جدایی هستند برای جلوگیری از بروز اختلافات و مشکلات بیشتر، تسهیل در روند پرونده و رسیدن هر یک از طرفین به حق و حقوق قانونی خود، بهتر است از تجربه یک وکیل طلاق توافقی بهره ببرند. چه کسی بهتر از خانم وکیل افسانه راستی، که با بیش از 10 سال سابقه، بدون شک یکی از بهترین وکیل های شیراز می باشد.

برای اعطای وکالت به افسانه راستی وکیل زن متبحر شیراز، می‌توانید از طریق روش‌های زیر با ایشان در ارتباط باشید:

  • آدرس: شیراز، چهارراه ملاصدرا، کوچه 24 قصرالدشت، طبقه دوم بانک پاسارگارد، واحد 5
  • شماره تماس: 09173083407
  •  ساعت کاری: روزهای زوج ساعت 16 تا 19:30

 

2) اشرف پور عمران

اشرف پورعمران، وکیل پایه یک دادگستری شیراز، مشاور حقوقی قوه قضاییه در شیراز، فارغ التحصیل مقطع کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی است. ایشان با بیش از 14سال سابقه کار وکالت و مشاوره در کلیه دعاوی حقوقی، کیفری، خانوادگی، ثبتی، شهرداری، تجاری، اداره کار، تصادفات، دانش حقوقی خود را به موکلین اثبات نموده است. برخورد و رفتار، فن بیان و نفوذ کلام، پایبندی به زمان، راه حل دهنده بودن و امانت داری نسبت به اسرار پرونده از ویژگی‌ های این وکیل حرفه‌ای شیراز است. پورعمران مدیر موسسه عدل افروز اعتماد در کلان شهر شیراز نیز می‌باشد.

شهروندان شیراز می‌توانند با اطمینان خاطر در دعاوی کیفری و جرائم علیه اشخاص و اموال، از جمله: (قتل، آدم ربایی، تجاوز به عنف،ارتباط نامشروع، کلاهبرداری، زنای محصنه،تهدیدو توهین، فروش مال غیر، سرقت، …) دعاوی خانواده (حصر وراثت و دعاوی مربوط به ارث و تقسیم سهم الارث، وصیت، طلاق به درخواست مرد، طلاق به درخواست زن، وکیل طلاق توافقی فوری و در کوتاهترین زمان، طلاق غیابی، مطالبه مهریه، مطالبه نفقه، حضانت فرزند، سلب حضانت، ملاقات فرزند مشترک، اجرت المثل ایام زوجیت و کلیه‌ی امور حسبی و قیومیت، و …)، دعاوی ملکی من الجمله: (الزام به تنظیم سند رسمی در شیراز، مشارکت در ساخت، الزام به تنظیم صورت مجلس تفکیکی، دعاوی الزام به دریافت پایان کار، انواع قراردادها و تعهدات قراردادی، ابطال و فسخ قرارداد و به خانم اشرف پورعمران، بهترین وکیل زن شیراز، اعطای وکالت نمائید. از دیگر سوابق حرفه‌ای پورعمران می‌توان به پرونده‌های مربوط به موفقیت در پرونده های اختلاس و ارتشا و کلاهبرداری و تحصیل مال از طریق نامشروع مربوط به پرونده‌ های سنگین اداری اشاره کرد.

برای اعطای وکالت به اشرف پورعمران یکی از وکیل زن حرفه‌ای شیراز، می‌توانید از طریق شماره‌ زیر با ایشان در ارتباط باشید:

  • آدرس:استان فارس، شیراز، بلوار الزهرا. مجتمع فرهنگی مذهبی شاه زندو
  • شماره تماس: ۰۹۱۷۱۲۸۴۳۵۰
  • حضور در دفتر با هماهنگی و رزرو وقت قبلی

 

3) نگار وفاجو

نگار وفاجو، وکیل دادگستری، مشاور حقوقی و عضو مرکز وکلای قوه قضاییه، آماده برای ارائه خدمات در پرونده‌های حقوقی از جمله (اثبات مالکیت، الزام به تنظیم سند رسمی، خلع ید، تصرف عدوانی، مطالبه وجه، اعتراض شخص ثالث، حق کسب و پیشه و سرقفلی، الزام به انجام تعهدات قراردادی و…)؛ خانواده از قبیل (طلاق به درخواست زوجه یا زوج، مهریه، اجرت‌المثل، نفقه، حضانت فرزند، ملاقات فرزند و….)؛ کیفری (سرقت‌، کلاهبرداری، خیانت در امانت، تخریب، ضرب و جرح، تجاوز به عنف، تهدید و توهين، مشروبات الکلی، فروش مال غیر و ….)؛ امور ثبتی (افراز و تفکیک و…)؛ شهرداری (کمیسیون ماده ۵۰ و ۷۰ و ۱۰۰ شهرداری و تغییرکاربری) و سایر دعاوی می‌باشد. وکیل سپیده غلامی با ارائه مشاوره تلفنی و حضوری و راه حل ارائه دهنده به مراجعه کنندگان که با مطالعه پرونده مراجعین و دادن مشاوره و راهکار مناسب آنها را در مسیر پرونده همراهی می‌کند و از دیگر خدمات وکالتی ایشان می‌توان به تنظیم دادخواست، شکوائیه، لوایح، قراردادهای خصوصی، صلح نامه اشاره کرد.

برای اعطای وکالت به نگار وفاجو، از وکلای زن خوب شیراز،می توانید از طریق شماره زیر با ایشان در ارتباط باشید.

  • آدرس: شیراز، چهارراه سیاحتگر، نبش خیابان اعتمادی
  • حضور در دفتر با هماهنگی و وقت قبلی

 

 

4) آیدا شکوه مسقانی

آیدا شکوه مسقانی، وکیل پایه یک دادگستری شیراز و مشاور حقوقی، عضو وکلای قوه قضائیه، دارای مدرک کارشناسی ارشد جزا و جرم شناسی، با مهارت و سابقه درخشان در امر وکالت توانسته جز وکلای خوب شیراز باشد. وکیل آیدا شکوه مسقانی با ارائه راه حل مناسب به مراجعه‌کنندگان و دادن مشاوره و راهکار مطابق با قوانین، آنها را در مسیر پرونده همراهی می‌کند. از سوابق حرفه‌ای خانم شکوه می‌توان به وکیل چندین بانک دولتی، وکیل موسسه‌های حقوقی معتبر در شیراز  اشاره کرد

حوزه فعالیت وکیل آیدا شکوه مسقانی در دعاوی حقوقی، کیفری و خانواده عبارتست از:

  1. پرونده‌های حقوقی من الجمله: ( اثبات مالکیت، الزام به تنظیم سند رسمی، چک، سفته، خلع ید، تصرف عدوانی، اجرت‌المثل ایام تصرف، اعتراض ثالث، تخلیه و اجور معوقه، حق کسب و پیشه، سرقفلی، الزام به انجام ابطال و یا فسخ قراردادها و یا اسناد رسمی، دعاوی بانکی، قرارداد مشارکت در ساخت، پیش فروش آپارتمان، ابطال رای داوری و دعاوی مرتبط به ارث و …)
  2. پرونده‌های کیفری با موضوعات (سرقت، موادمخدر، کلاهبرداری، جعل و استفاده از سند مجعول، تهدید و توهین، ضرب و جرح،  خیانت در امانت، سرقت، شرب خمر، مواد مخدر، رابطه نامشروع و زنا، فروش مال غیر، تصادفات، تعزیرات و..)
  3. پرونده‌های خانواده از جمله: (انواع طلاق، طلاق به درخواست زوجه، طلاق به درخواست زوج، طلاق توافقی، مطالبه و به اجرا گذاشتن مهریه ،ترک انفاق، مطالبه و به اجرا گذاشتن مهریه، تمکین، نفقه زوجه و فرزند، اجرت المثل ایام زوجیت، استرداد جهیزیه، ملاقات فرزند، حضانت فرزند، الزام به ثبت ازدواج و …)

برای اعطای وکالت به آیدا شکوه مساقی،وکیل خوب در شیراز، می‌توانید با شماره‌ زیر با ایشان در ارتباط باشید:

  • آدرس: شیراز، بلوار پاسداران
  • شماره تماس وکیل شیراز: 09178161162
  • حضور در دفتر باهماهنگی و وقت قبلی

5) فاطمه بیات

فاطمه بیات، وکیل پایه یک دادگستری شیراز، دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته حقوق خصوصی بوده و به مدت 8 سال سابقه وکالت، توانسته به عنوان یک وکیل زن کارکشته و حرفه‌ای در شیراز شناخته شود. از سوابق حرفه‌ای بیات می‌توان به وکیل چندین بانک دولتی و خصوصی بودن، وکیل موسسه های تجاری و مشاور حقوقی چندین شرکت معتبر در شیراز اشاره کرد.

ایشان در زمینه‌های امور خانواده (پذیرش پرونده‌های خانوادگی اعم از (طلاق از طرف زوج، طلاق توافقی، طلاق از طرف زوجه، طلاق غیابی، حضانت فرزند، استرداد جهیزیه، مطالبه مهریه، اجرت‌المثل و …)، امور تجاری و در کل می‌توان گفت در تمام حوزه‌های حقوقی قبول پرونده می‌کنند. فاطمه بیات را می‌توان به عنوان یک وکیل طلاق توافقی متخصص و متبحر شیراز معرفی کرد که براساس تخصص و تجربه 12ساله وی در تمام امور حقوقی و آگاهی نسبت به قوانین به روز، می‌توان با خیال راحت و اطمینان از کار ایشان در تمامی دعاوی به وی اعطای وکالت نمود.

برای اعطای وکالت به فطمه بیات، وکیل زن کارکشته شیراز، می‌توانید با شماره‌ زیر با ایشان در ارتباط باشید:

  • آدرس: شیراز، خیابان ملاصدرا، خیابان شهیدجمالی

 

6) یکتا زارعی

یکتا زارعی، وکیل پایه یک دادگستری شیراز، عضو  کانون وکلای دادگستری استان فارس و دارای رتبه ۶ آزمون ورودی کانون وکلای شیراز در سال ۸۹ با  12 سال سابقه درخشان در زمینه وکالت می‌باشد. وجه تمایز وکیل زارعی وظیفه شناسی، انسان دوستی، دلسوزی در کنار مهارت و تجربه ایشان است. از ابتدا تا انتهای هر پرونده همانند یک دوست و راهنما در کنار موکل می‌باشند. از دیگر ویژگی‌های بارز ایشان اینست که از ابتدا مسیر پرونده را به موکل نشان می‌دهد و در صورتی که پیگیری پرونده نتیجه‌ای برای شخص نداشته باشد به مراجعه کننده اعلام و از قبول پرونده امتناع می‌کنند. این وکیل باسابقه در کلیه امور حقوقی، کیفری، خانواده (علی الخصوص پرونده های انواع طلاق) قبول وکالت می‌نمایند.

برای اعطای وکالت به یکتا زارعی، یک وکیل زن باسابقه، می‌توانید از طریق شماره‌ زیر با ایشان در ارتباط باشید:

  • آدرس: شیراز، خیابان قصردشت، جنب کانون وکلا

 

7) سحر ایزدی

سحر ایزدی، وکیل پایه یک دادگستری در وصول مطالبات، دعاوی مربوط به اراضی و املاک و شهرداری، مشاور حقوقی که مشاوره ایشان با تعیین وقت قبلی به صورت حضوری و غیر حضوری انجام می‌شود. از خدمات وکالتی خانم ایزدی به قرارداد، اخذ پرونده، مشاوره حضوری، مشاوره غیر حضوری، نوشتن اوراق قضایی اشاره کرد. وی دارای مدرک کارشناسی ارشد فقه و حقوق خصوصی است. اگر برای دعاوی ملکی خویش دنبال وکیل متخصص در این زمینه هستید خانم ایزدی یکی از بهترین‌ها در این زمینه است که به عنوان بهترین وکیل ملکی شیراز شناخته می‌شود.

  • آدرس: شیراز، بلوار پاسداران، بلوار زرهی

 

8) فاطمه حیدری

فاطمه حیدری، وکیل پایه یک دادگستری شیراز و مشاوره حقوقی، با داشتن تسلط و مهارت بالا در زمینه پیگیری و انجام پرونده‌های مختلف، در زمینه مشاوره تخصصی و پیگیری دعاوی حقوقی و ملکی به صورت حرفه‌ای فعالیت می‌کند. آخرین مدرک تحصیلی وی کارشناس ارشد حقوق خصوصی می‌باشد. فاطمه حیدری وکیل ملکی در شیراز با داشتن مهارت و تخصص مربوط به وکالت پرونده‌های ملکی و خدمات وکالتی مانند اخذ پرونده، مشاوره حضوری و غیرحضوری را پیگیری می‌نماید. این وکیل خوب با داشتن پشتکار و آگاهی نسبت به قوانین توانسته پرونده‌های زیادی را به نتیجه دلخواه موکل برساند.

  • آدرس: شیراز، خیابان ملاصدرا، خیابان شهید جمالی«کوچه دادگاه»، ساختمان پارسه، طبقه 2، واحد 8

سپاس از اینکه وقت گذاشتید و تا آخر این مطلب معرفی گزیده‌ای از وکلای خوب خانم در شیراز– لیست 10تایی را مطالعه کردید. امیدوارم توانسته باشیم شما را در انتخاب یک وکیل زن مناسب برای پرونده های حقوقی تان یاری کرده باشیم.

یلدا مرادخانیمشاهده نوشته ها

Avatar for یلدا مرادخانی

من نویسنده مسائل حقوقی تحت وب هستم. حدود 3 سالی است که در کار تولید محتوا برای وکالت هستم و کار من تولید محتوا یونیک و در عین حال موثر برای سایت وکیل پایتخت است. اگر در مقاله های من پاسخ سوالتان را گرفته اید لطفا نظرتان را درباره اش در قسمت دیدگاه بیان کنید یا اگر سوالی دارید از ما بپرسید.!

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *