4/5 - (6 امتیاز)
🥇 سطح وکیل وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ مهارت و تخصص حقوقی، ملکی، کیفری، خانواده، ثبتی،
📝 ارائه خدمات حقوقی وکالت و مشاوره حقوقی
💰 هزینه وکیل طبق وسعت و سختی کار تعیین می‌شود
✅ درصد موفقیت %96 موفقیت پرونده‌ها
✔️بهترین وکیل زن گرگان را با لیست 5تایی بشناسید⚖️【سال1402】

وکیل پایتخت با فراهم کردن لیست 5تایی از وکلای برتر گرگان، انتخاب بهترین وکیل زن در گرگان را برای شما کاربران راحت‌تر کرده است تا اگر از لحاظ حقوقی، گره‌ای در کارتان افتاده و صرفا بدنبال وکیل خانم هستید، به کمک وکلای متخصص گرگان باز شود. ما در این مقاله به معرفی5وکیل برتر  زن در گرگان می‌پردازیم.

1) زینب ملک

زینب ملک، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، کارشناس حقوق، ارث و وصیت، اعسار، امور حسبی و ثبت احوال، تملک اپارتمان‌ها، وکیل خانواده، موجر و مستاجر، اجراییات، تعزیرات و مجازات‌های بازدارنده، اسناد رسمی و تجاری، دعاوی قاچاق و وکیل ملکی از جمله تخصص‌های وی در مدت 14 سال سابقه وکالت می‌باشد. نوشتن اوراق قضایی، مشاوره حضوری و غیرحضوری، اخذ پرونده از خدمات وکالتی زینب ملک است.

زینب ملک، با اخلاقی پسندیده، فن بیان عالی، آشنایی با مراجع قانونی و قوانین مربوط توانسته به عنوان یک وکیل خوب و کارکشته گرگان و ماهر در کار وکالت انجام وظیفه نماید. همچنین ایشان در پرونده های حقوقی اعم از خانواده، دعاوی ارث و میراث، دعاوی ملکی، ثبت و احوال و … قبول وکالت می‌کنند.

  • آدرس:گرگان،خيابان وليعصر، پاساژ مرسل، طبقه سوم، واحد 309
  • شماره تماس: 09111703581
  • مشاوره با تعیین وقت قبلی (به صورت حضوری و  تلفنی)

 

2) الهه باب الفتح

الهه باب الفتح، وکیل حقوقی متخصص با 12 سال سابقه فعال در زمینه‌های حقوقی ارث و وصیت، اعسار، امور حسبی و ثبت احوال، تملک اپارتمان‌ها، خانواده، وکیل پایه یک دادگستری گرگان و مشاور حقوقی که مشاوره به صورت حضوری و غیر حضوری داشته که با تعیین وقت قبلی امکان‌پذیر است، آخرین مدرک تحصیلی وی کارشناس ارشد مجموعه حقوق، دارای شماره پروانه 155 از کانون وکلای دادگستری است. تخصص اصلی وی در زمینه دعاوی خانواده مانند درخواست طلاق از سوی زن، درخواست طلاق از سوی زوج، طلاق غیابی، طلاق توافقی، استرداد جهیزیه، مطالبه مهریه، نفقه و غیره است که بیشتر پرونده‌های قبول شده توسط وی با درصد بالایی به نفع موکل وی به پایان رسیده است.

  • آدرس:گرگان، بلوار ناهارخوران، مجتمع خرم، طبقه1، واحد2
  • شماره تماس: 09113071006

 

3) سمیه دیانت

سمیه دیانت، وکیل گرگان و مشاور حقوقی، عضو کانون وکلای دادگستری مرکزگرگان، 8 سال سابقه وکالت در زمینه دعاوی خانواده(حذف نام همسر از شناسنامه، دریافت حکم جلب مهریه، مطالبه اجرت المثل، طلاق غیابی، گواهی عدم بارداری)، ملکی(اثبات تولیت موقوفه، الزام به اخذ پایان كار، منع استفاده از ملک بر خلاف کاربری، افراز ملک، تقسیم مال مشاع، الزام به تعمیر ساختمان مشاعی، الزام به مشارکت در تنقیه قنات)، اعسار، حدود، قصاص، تملک آپارتمان‌ها از جمله دعاوی است که این وکیل باتجربه و کاربلد در این مدت کم وکالت خویش داشته و توانسته مراحل قانونی را به نتیجه دلخواه موکل به پایان برساند. برخورد و رفتار، فن بیان و نفوذ کلام، پایبندی به زمان، راه حل دهنده بودن از خصوصیات این وکیل خوب گرگان است. خانم دیانت دارای سابقه پروانه وکالت به شماره 24275 است که در سال 1393 از سوی کانون وکلای دادگستری صادر شده است.

  • آدرس:گرگان،بلوارناهارخوران، مجتمع میلاد نور، طبقه 3، واحد ۱
  • شماره تماس وکیل: 09124591287

 

4) نسیم شریفیان

نسیم شریفیان، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی گرگان، دارای چند سال سابقه در وکالت که در این مدت پرونده‌های حقوقی و کیفری بسیاری به وی واگذار شده است که با موفقیت در پرونده باعث رضایت موکل از کار ایشان  شده است. دعاوی خانواده و هویت قانونی شامل دعاوی خانواده، دعاوی ارث و میراث، دعاوی ثبت احوال، سرپرست و قیم، دعاوی مالی، تجاری، قراردادها شامل چک، داوری، قراردادها، مناقصات، اختلافات مالی، سفته، برات، فاکتور، دعاوی ملکی، حقوقی وکیفری از جمله دعاویی هستند که خانم شریفیان قبول پرونده کرده است. دارای شماره پروانه 9399 از کانون وکلای دادگستری که در سال 1387 صادر شده است، می‌باشد. برخورد و رفتار مناسب، رازدار بودن، راه حل دهنده بودن، صداقت در کار و پایبندی به زمان از خصوصیات اخلاقی وی است که این ویژگی و تلاش در کار وکالت باعث شده وی در زمره بهترین وکلای گرگان جای بگیرد.

  • آدرس:گرگان، خیابان ولیعصر، عدالت ۱۶، پاساژ مرجان، طبقه 4، واحد ۶
  • شماره تماس وکیل: 09112776987

 

5) مروه کشیری

مروه کشیری، وکیل پایه یک دادگستری مشاور حقوقی، دکتری حقوق و مدرس دانشگاه سابقه ۱۲سال وکالت مسلط به پرونده‌های خانواده و وکیل ملکی است. برخورد و رفتار، فن بیان و نفوذ کلام، پایبندی به زمان، راه حل دهنده بودن این خصوصیات اخلاقی و رفتاری باعث شده که این وکیل کاربلد در زمره بهترین وکیل خانواده در گرگان قرار بگیرد.  کارشناسی حقوق، کارشناس ارشد حقوق بشر و دکتری حقوق بین‌الملل از دانشگاه قم از سوابق کاری این وکیل خانواده است. در دعاوی مربوط به خانواده (طلاق توافقی، طلاق یک طرفه، استرداد جهیزیه، مطالبه مهریه، نفقه، اجرت المثل ایام زوجیت) ، ملکی، شهرداری، مطالبه خسارت از جمله دعاوی هستند که خانم کشیری در آنها تخصص دارد ولی پرونده‌های موکوله به وی بیشتر در مبحث دعاوی خانواده است.

  • آدرس:گرگان،عدالت ۱۴، مجتمع فارابی، طبقه ۵
  • شماره تماس: ۰۹۱۱۱۷۷۲۴۲۹

 

سپاس از اینکه وقت گذاشتید و تا آخر این مطلب بهترین وکیل زن گرگان– لیست 5تایی را مطالعه کردید. امیدوارم توانسته باشیم شما را در انتخاب بهترین وکیل زن گرگان یاری کرده باشیم.

یلدا مرادخانیمشاهده نوشته ها

Avatar for یلدا مرادخانی

من نویسنده مسائل حقوقی تحت وب هستم. حدود 3 سالی است که در کار تولید محتوا برای وکالت هستم و کار من تولید محتوا یونیک و در عین حال موثر برای سایت وکیل پایتخت است. اگر در مقاله های من پاسخ سوالتان را گرفته اید لطفا نظرتان را درباره اش در قسمت دیدگاه بیان کنید یا اگر سوالی دارید از ما بپرسید.!

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *