5/5 - (18 امتیاز)

انتخاب بهترین وکیل در سعادت آباد تهران از مهم‌ترین اقداماتی است که برای حل مشکلات حقوقی در کلانشهر تهران باید در نظر بگیرید. معیار انتخاب بهترین وکیل، ویژگی‌های بهترین وکیل در این مقاله بیان شده است. اولین قدم در هر پرونده قضایی انتخاب بهترین وکیل بخصوص در منطقه سعادت آباد تهران است. در دنیای امروزی کمتر کسی پیدا می‌شود که درگیر پرونده‌های حقوقی نباشد. به جای صرف کردن ساعت‌ها وقت در دادگاه و سردرگم شدن بهتر است که همان ابتدا یک وکیل متخصص و باتجربه را انتخاب کنید. داشتن وکیلی با مهارت و تخصص کافی می‌تواند شما را در رسیدن به نتیجه مطلوب یاری نماید. در این مقاله لیست 10تایی از برترین وکلای سعادت آباد تهران را معرفی کرده‌ایم.

همه افراد احتمال دارد به دلایل مختلفی حقوقی مانند: پاس نشدن چک، مشکلات خانوادگی، خرید و فروش غیره به دنبال وکیل دادگستری باشند، که اگر در این صورت به مسائل حقوقی زیاد وارد نباشند بهترین کار این است قبل از اینکه فرد کار خود را مشکل کرده و با ایجاد مشکل کار حقوقی خود را پیچیده کند که بعد آن با مشکلات بیشتری مواجه شود از همان اول بهتراست به وکیل تهران مراجعه کرده و با مشورت گرفتن از بهترین وکیل در سعادت آباد مشکل خویش را به بهترین نحو حل نمایند. وکیل در سعادت آباد به کسی اطلاق می‌شود که در رشته‌ی حقوق یا فقه و مبانی حقوق در مقطع کارشناسی و بالاتر تحصیل ‌کرده و با شرکت در آزمون وکالت موفق به پذیرش در کانون وکلای دادگستری شده و با اخذ پروانه‌ وکالت، اجازه‌ وکالت در محاکم را یا در واقع افراد برای طرح دعوا، دفاع، پیگیری و اموری از این قبیل به سراغ وی آمده و او را نماینده‌ خود در محاکم قرار می‌دهند.

🥇 سطح وکیل وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ مهارت و تخصص حقوقی، ملکی، کیفری، خانواده، ثبتی،
📝 ارائه خدمات حقوقی وکالت و مشاوره حقوقی
💰 هزینه وکیل طبق وسعت و سختی کار تعیین می‌شود
✅ درصد موفقیت %96 موفقیت پرونده‌ها

 

✔️بهترین وکیل تهران در سعادت آباد را با لیست10تایی بشناسید⚖️【سال1402】

1) محمد مهاجری

محمد مهاجری، وكيل پايه يك دادگسترى تهران و مشاور حقوقی، عضو رسمی كانون وكلای دادگستری مرکز، متخصص در پرونده‌های حقوقی، ملکی، امور قراردادها و ثبتی، دعاوی خانواده،  دیوان عدالت اداری، دعاوی کار، متخصص قراردادنویسی شرکتها و … می باشد. ایشان به دلیل ویژگی رازداری نسبت به پرونده، داشتن اطلاعات به روز نسبت به قوانین، قدرت تحلیل مساله، فن بیان قوی و … توانسته در زمره وکلای برتر تهران قرار بگیرد.

وکیل محمد مهاجری از مدارک تخصصی و کارنامه درخشانی به شرح زیر برخوردار می‌باشد:

  • پژوهشگر دوره دکترای حقوق عمومی دانشگاه شهید بهشتی
  • کارشناس حقوقی برنامه‌های صدا و سیما (شبکه‌های ۳، ۵، ۶)
  • تالیف و تدوین بیش از (30) کتاب و اثر حقوقی
  • نگارش بیش از (10) مقاله علمی معتبر
  • مدرس و سخنران بیش از (40) نشست علمی و تخصصی در دانشگاه‌های مختلف کشور
  • مشاور حقوقی کمیسیون اجتماعی مجلس (دوره دهم)
  • کارشناس حقوقی سابق معاونت حقوقی قوه قضائیه، کارشناس حقوقی سابق معاونت حقوقی ریاست جمهوری و …
  • وکیل شرکت‌های معتبر تجاری و مشاور حقوقی استارتاپ‌های نوین
  • متخصص قراردادنویسی و امور قراردادها
  • فعال رسانه‌ای و روزنامه‌نگار (بیش از 100 یادداشت در روزنامه‌های کثیرالانتشار و 70 گفتگو و مصاحبه با رسانه‌های مختلف)

برای اعطای وکالت به محمد مهاجری یکی از  وکلای زبده تهران می‌توانید با شماره زیر هماهنگ و تعیین وقت نمایید:

  • آدرس: تهران، خیابان مطهری، تقاطع اتوبان مدرس، پلاک268
  • شماره تماس: 09108595610
  • حضور در دفتر با هماهنگی و رزرو وقت قبلی

 

2) محمد تقی زاده

دکتر محمد تقی زاده، وكيل پايه يك دادگستري و مشاور حقوقی در شهر تهران، عضو کانون وکلای دادگستری مرکز و از بهترین، موفق‌ترین و با‌تجربه‌ترین وکلای تهران و فارغ التحصیل از دانشگاه دولتی علامه طباطبایی تهران می‌باشند. صبر، حسن سابقه، صداقت، پاسخگویی، دقت‌نظر در اظهارات مراجعین و ارائه راه حل مطلوب و پیگیری مجدانه در پرونده‌های وکالتی سبب گردیده تا ایشان در زمره وکلای خوشنام کشور و علی الخصوص تهران قرار گیرند. در کارنامه شغلی دکتر محمد تقی زاده، سابقه وکالت در پرونده‌های کلان و جنجالی در زمینه دعاوی حقوقی، کیفری و … مشاهده می‌گردد. ایشان مقالات علمی و پژوهشی و همچنین ارائه مقاله در همایش های ملی و کشوری را در رزومه خویش دارند.

جالب آنکه اعضای خانواده دکتر محمد تقی زاده نیز حقوقدان بوده و برادر و پدر ایشان نیز از وکلای خوشنام پایه یک دادگستری می باشند. پدر دکتر محمد تقی زاده فارغ التحصیل رشته حقوق از دانشگاه ملی ایران (شهید بهشتی) پیش از انقلاب می‌باشد و بیش از ۵۰ سال سابقه کار حقوقی دارد.

هموطنان در اقصی نقاط ایران، در صورت نیاز به تنظیم هر گونه دادخواست، شکواییه، لایحه، تنظیم انواع  قرارداد و … می‌توانند با دکتر محمد تقی زاده تماس گرفته و ایشان پس از مشاوره تلفنی، شنیدن اظهارات موکل و بررسی مدارک از طریق ایمیل یا پیام رسان‌های مجازی، براساس خواست موکل نسبت به تنظیم و ارسال متون مورد نیاز موکلین در سراسر ایران اقدام می‌نماید.

جهت اعطای وکالت یا انجام مشاوره تلفنی یا حضوری با دکتر محمد تقی زاده می‌توانید با شماره‌های زیر تماس برقرار نمایید:

  • آدرس دفتر: تهران، بلوار اصلی سعادت آباد، نبش خیابان 32، پلاک116، ساختمان خانه سبز، طبقه2، واحد4
  • تلفن همراه بهترین وکیل تهران جهت اخذ مشاوره تلفنی : 09121722464
  • شماره تلفن دفتر جهت اخذ وقت مشاوره حضوری: 02186127228 02186129690
  • حضور در دفتر با وقت قبلی و هماهنگی

 

3) مونا ترابی

مونا ترابي، وكيل پايه يك دادگستري، عضو كانون وكلاي مركز با بيش از 10سال سابقه كار موفق در عرصه وكالت، از موفق‌ترين وكلاي ايراني، كارشناس ارشد حقوق خصوصي و مديريت موسسه حقوقي بين المللي عدالت آريايي با در اختيار داشتن مجموعه‌ايي قوي و متبحر در پرونده‌هاي متعدد كيفري و ملكي … افتخار دارد با ارايه خدمات حقوقي و جزايي و تجاري به كليه اشخاص اعم از حقيقي و حقوقي در موارد ذيل اقدام نمايد:

  • وكالت در کلیه دعاوی حقوقی اعم از ملکی، سرقفلی، مصادره اموال، تخلیه ملک تجاری و مسکونی، وصیت، ارث، خانوادگی، طلاق، اختلافات پیمانکاری، الزام به تنظیم سند، فسخ قرارداد، ابطال قرارداد، خلع ید
  •  وکالت در کلیه دعاوی کیفری اعم از کلاهبرداری، اختلاس، ارتشاء، قاچاق کالا وارز، جرم مواد مخدر، جرائم تعزیرات حکومتی پولشویی، مطالبه دیه، قتل، جرائم رایانه‌ای، جرائم پزشکی
  • وکالت در دیوان عالی کشور
  • داوری در کلیه قراردادهای داخلی بین اشخاص و شرکت‌ها
  • وکالت در کمیسیون‌های ماده 100شهرداری و کمیسیون‌های مالیاتی
  •  تنظیم قراردادهای مشارکت در ساخت و قراردادهای تجاری و بازرگانی و کلیه قراردادهای داخلی و بین المللی

برای اعطای وکالت و مشاوره حقوقی تخصصی با خانم ترابی یکی از  وکلای زبده تهران می‌توانید با شماره زیر هماهنگ و تعیین وقت نمایید:

  • آدرس دفتر1: تهران، سعادت آباد، سرو غربی، نرسیده به میدان کتاب، پلاک129، طبقه5، واحد505
  • آدرس دفتر2: تهران، ظفر، نفت(مصدق)شمالی، خیابان دامغانی(11)، پلاک38، واحد2
  • شماره بهترین وکیل خانم تهران: 09121979750
  • شماره دفتر: 02122097090

 

4) نیما رحمانی فرد

نیما رحمانی فرد، وکیل پایه یک ومشاور حقوقی در سعادت آباد، دارای پرونده‌های بسیاری در زمینه دعاوی خانواده( طلاق، طلاق توافقی، درخواست طلاق از سوی مرد، درخواست طلاق از سوی زن، …)،دعاوی ملکی( دعاوی الزام به فک رهن، ابطال قرارداد، درخواست مطالبه سر قفلی، خیانت در امانت، …)، حقوقی وکیفری می‌باشد که با پشتکار خویش و توانایی خود درپیش برد صحیح و مورد پسند موکل توانسته یکی از بهترین وکلای سعادت آباد شناخته شود. دارای پروانه وکالت از سوی کانون وکلای دادگستری به شماره 22855 است.

  • آدرس: تهران،سعادت آباد، خیابان صراف‌های شمالی، نبش خیابان نوزدهم، پلاک٢٣، واحد ١٢
  • شماره وکیل: 09121346354

 

5) سمیه حبیبی

سمیه حبیبی، وکیل پایه یک ومشاور حقوقی در سعادت آباد، کارشناس ارشد حقوق خصوصی از خدمات وکالتی وی می‌توان به مشاوره حضوری و غیر حضوری، قرارداد، اخذ پرونده اشاره کرد. در پرونده‌های بسیاری در زمینه دعاوی خانواده( طلاق، طلاق توافقی، درخواست طلاق از سوی مرد، درخواست طلاق از سوی زن، …)،دعاوی ملکی( دعاوی الزام به فک رهن، ابطال قرارداد، درخواست مطالبه سر قفلی، خیانت در امانت، …)، حقوقی، کیفری و ثبتی می‌باشد که با پشتکار خویش و توانایی خود درپیش برد صحیح و مورد پسند موکل توانسته یکی از بهترین وکلای سعادت آباد شناخته شود. از نظر خانم گلسرخی یک وکیل باید محرم و رازدار اسرار موکل خویش باشد و حس اطمینان را با مشاوره صحیح در موکل ایجاد نماید. دارای پروانه وکالت از سوی کانون وکلای دادگستری به شماره 9267 است.

  • آدرس: تهران،سعادت آباد،خیابان قره تپه ای، پلاک٥٦
  • شماره وکیل: 09120282210

 

6) گلبرگ گلسرخی

گلبرگ گلسرخی، وکیل پایه یک ومشاور حقوقی در سعادت آباد، از خدمات وکالتی وی می‌توان به مشاوره حضوری و غیر حضوری، قرارداد، اخذ پرونده اشاره کرد. دارای پرونده‌های بسیاری در زمینه دعاوی خانواده( طلاق، طلاق توافقی، درخواست طلاق از سوی مرد، درخواست طلاق از سوی زن، …)،دعاوی ملکی( دعاوی الزام به فک رهن، ابطال قرارداد، درخواست مطالبه سر قفلی، خیانت در امانت، …)، حقوقی، کیفری و ثبتی می‌باشد که با پشتکار خویش و توانایی خود درپیش برد صحیح و مورد پسند موکل توانسته یکی از بهترین وکلای سعادت آباد شناخته شود. از نظر خانم گلسرخی یک وکیل باید محرم و رازدار اسرار موکل خویش باشد و حس اطمینان را با مشاوره صحیح در موکل ایجاد نماید. دارای پروانه وکالت از سوی کانون وکلای دادگستری به شماره 9267 است.

  • آدرس: تهران،سعادت آباد، بلوار مدیریت، پلاک ٣١، طبقه اول شمالی
  • شماره وکیل: 09121897331

 

7) احسان عابدین

احسان عابدین، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، آخرین مدرک تحصیلی وی کارشناسی ارشد حقوق تجارت بین الملل می‌باشد. از خدمات وکالتی آقای عابدین می‌توان به مشاوره آنلاین و تلفنی، مشاوره حضوری با تعیین وقت قبلی، اخذ پرونده و قرارداد اشاره کرد. حفظ اطلاعات خصوصی پرونده و موکل، ارتباط مستمر با موکل تا زمان صدور رای، آشنایی کامل نسبت به قوانین، رازداری نسبت به اسرار پرونده موکل و دریافت حق‌الوکاله مطابق با میزان پیشرفت پرونده از اخلاق وکالتی این وکیل نمونه می‌باشد که داشتن همچنین خصوصیاتی باعث تبدیل شدن وی به یکی از بهترین‌های سعادت آباد شده است. دارای سابقه پروانه وکالت به شماره 21542 می‌باشد که از سوی کانون وکلای دادگستری صادر شده است .

  • آدرس: تهران، سعادت آباد، میدان کاج، سرو غربی، پلاک ۱۱، ساختمان پزشکان سینا، طبقه دو نیم، واحد ۱۷
  • شماره وکیل: 09123956043

 

8) مینا احمدی

مینا احمدی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، از خدمات وکالتی مینا احمدی می‌توان به مشاوره آنلاین و تلفنی، مشاوره حضوری با تعیین وقت قبلی، اخذ پرونده و قرارداد اشاره کرد. حفظ اطلاعات خصوصی پرونده و موکل، ارتباط مستمر با موکل تا زمان صدور رای، آشنایی کامل نسبت به قوانین، رازداری نسبت به اسرار پرونده موکل و دریافت حق‌الوکاله مطابق با میزان پیشرفت پرونده از اخلاق وکالتی این وکیل نمونه می‌باشد که داشتن همچنین خصوصیاتی باعث تبدیل شدن وی به یکی از بهترین‌های سعادت آباد شده است. خانم احمدی در تمامی دعاوی خانواده، ملکی، حقوقی و کیفری پرونده داشته و تقریبا با درصد بالایی از موفقیت آن را به پایان رسانده است.

  • آدرس: تهران، سعادت آباد، میدان سرو، خیابان پیام، شهرک پاسارگاد
  • شماره وکیل: 09122141753

 

9) حسن وحدانی

 حسن وحدانی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی در سعادت آباد، با انجام امور وکالتی به طور تخصصی و حرفه‌ایی تمام تلاش خویش را به کار می‌گیرد تا موکل را در حل و فصل دعاوی مربوطه و نیز افزایش دانش حقوقی فرد یاری رساند. وی با سابقه بیش از ده سال در دعاوی حقوقی، کیفری، ثبتی، ملکی و خانواده و با دادن مشاوره به مراجعین، موکلین را از مسیر پرونده، درصد موفقیت و شرایط کلی پرونده آگاه می‌سازد که با این راهنمایی می‌تواند فرد را به ادامه یا عدم ادامه مسیر پرونده یاری رساند. ساعات کاری ایشان از روزهای شنبه تا چهارشنبه ساعت 9 تا 18 می‌باشد که حضور در دفتر با تعیین وقت قبلی است.

  • آدرس: تهران، سعادت آباد، سروغربی، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، مجتمع سروناز، پلاک 72، طبقه 5، واحد 21 شمالی
  • شماره وکیل: 09127976041

 

10) علی طلایی

علی طلایی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی در سعادت آباد، با انجام امور وکالتی به طور تخصصی و حرفه‌ایی تمام تلاش خویش را به کار می‌گیرد تا موکل را در حل و فصل دعاوی مربوطه یاری رساند. وکالت صدها پرونده حقوقی و کیفری و تجاری و خانواده را  آقای طلایی تاکنون به عهده گرفته است که با دادن مشاوره به مراجعین، موکلین را از مسیر پرونده، درصد موفقیت و شرایط کلی پرونده آگاه می‌سازد تا با این راهنمایی فرد به ادامه یا عدم ادامه مسیر پرونده تصمیم بگیرد. ساعات کاری ایشان 16 الی 20 از روزهای شنبه تا چهارشنبه می‌باشد که حضور در دفتر با تعیین وقت قبلی است. دارای شماره پروانه 7189 می‌باشد که از سوی کانون وکلای دادگستری صادر شده است.

  • آدرس: تهران، سعادت آباد، بلوار 24 متری، نبش سوم شرقی، پلاک 35، واحد 302
  • شماره وکیل:  02126767637

 

[divider style=”solid” top=”20″ bottom=”20″]

ممنون از اینکه وقت گذاشتید و تا آخر این مطلب بهترین وکیل سعادت آباد تهران – لیست 10تایی را مطالعه کردید. امیدواریم با مطالعه این مقاله توانسته‌ایم شما را در انتخاب یک وکیل مناسب برای پرونده حقوقی‌تان یاری رسانده باشیم.

وکیل پایتختمشاهده نوشته ها

Avatar for وکیل پایتخت

وکیل پایتخت، به عنوان یکی از معتبرترین سایت های حقوقی توانسته اعتماد مردم را جذب کند و آماده پذیرش وکالت در زمینه حقوقی، کیفری، ملکی، خانواده، امورثبتی، دعاوی بین المللی، مهاجرت و..می باشد.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *