5/5 - (5 امتیاز)

 

🥇 سطح وکیل وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ مهارت و تخصص حقوقی، ملکی، کیفری، خانواده، ثبتی،
📝 ارائه خدمات حقوقی وکالت و مشاوره حقوقی
💰 هزینه وکیل طبق وسعت و سختی کار تعیین می‌شود
✅ درصد موفقیت %96 موفقیت پرونده‌ها

 بهترین وکیل در شمال تهران را با  لیست 5تایی بشناسید⚖️【سال 1402】

1) یوسف پاشائی

یوسف پاشائی، وکیل پایه یک دادگستری تهران و مشاور حقوقی تجریش، دارای شماره پروانه 8045 می‌باشد که از سوی کانون وکلای دادگستری صادر شده است. از خدمات وکالتی ایشان می‌توان به قرارداد، تنظیم شکواییه، مشاوره حضوری و غیر حضوری اشاره کرد که مشاوره‌های وی با هزینه و تعیین وقت قبلی است. آقای پاشائی جزیی از بهترین وکلای تجریش است چون پرونده‌های حقوقی، کیفری، ملکی(خیانت در امانت، فروش مال غیر، جعل اسناد ملکی،…) و خانوادگی(طلاق، طلاق توافقی،درخواست طلاق از سوی زن، استرداد جهیزیه،…)  زیادی بر عهده گرفته است که با آشنایی خویش نسبت به قوانین و مسیر پرونده توانسته درصد بالایی از موفقیت را بدست آورد.

  • آدرس: تجریش، خیابان فناخسرو،  پلاک ٢١، طبقه دوم، زنگ سوم
  • شماره تماس وکیل: 09123457132

 

2) شکوفه عیوض زاده

شکوفه عیوض زاده، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی تجریش، عضو اصلی کانون وکلای دادگستری که دارای شماره پروانه وکالت به شماره 19695 می‌باشد که از سوی کانون وکلا صادر شده است. از خدمات وکالتی خانم عیوض زاده می‌توان به قرارداد، اخذ پرونده، تنظیم شکواییه، مشاوره حضوری و غیر حضوری اشاره کرد که مشاوره‌ وی با هزینه و تعیین وقت قبلی است. سرکار خانم عیوض زاده در دعاوی حقوقی، کیفری( سرقت، کلاهبرداری، ضرب و جرح عمدی،…)، ملکی(خیانت در امانت، فروش مال غیر، جعل اسناد ملکی،…) و خانوادگی(طلاق، طلاق توافقی،درخواست طلاق از سوی زن، استرداد جهیزیه، دریافت نفقه، دریافت اجرت المثل، حضانت فرزند،…) پرونده‌های بسیاری را بر عهده گرفته است که با پشتکار آشنایی خویش نسبت به قوانین و مسیر پرونده توانسته درصد بالایی از موفقیت را بدست آورد.

  • آدرس: تجریش، خیابان فناخسرو، پلاک 10
  • شماره تماس وکیل: 09122018033

 

3) علی رضائی

علی رضائی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی تجریش، عضو اصلی کانون وکلای دادگستری است. از خدمات وکالتی آقای رضائی می‌توان به قرارداد، تنظیم شکواییه، مشاوره حضوری و غیر حضوری اشاره کرد که مشاوره‌های وی با هزینه و تعیین وقت قبلی است. آقای رضائی جزیی از بهترین وکلای تجریش است چون پرونده‌های حقوقی، کیفری( سرقت، کلاهبرداری، ضرب و جرح عمدی،…)، ملکی(خیانت در امانت، فروش مال غیر، جعل اسناد ملکی،…) و خانوادگی(طلاق، طلاق توافقی،درخواست طلاق از سوی زن، استرداد جهیزیه، دریافت نفقه، دریافت اجرت المثل، حضانت فرزند،…)  زیادی بر عهده گرفته است که با آشنایی خویش نسبت به قوانین و مسیر پرونده توانسته درصد بالایی از موفقیت را بدست آورد.

  • آدرس: تجریش، خیابان فناخسرو، پلاک ٣٣ ،ساختمان نیکا، واحد دویست و دو، پلاک ١١٠
  • شماره تماس وکیل:  09127304800

 

4) رضا عرفان مهر

رضا عرفان مهر، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی تجریش، دارای شماره پروانه وکالت به شماره 27334 می‌باشد که از سوی کانون وکلا صادر شده است. از خدمات وکالتی آقای عرفان مهر می‌توان به قرارداد، اخذ پرونده، تنظیم شکواییه، مشاوره حضوری و غیر حضوری اشاره کرد که مشاوره‌ وی با هزینه و تعیین وقت قبلی است. آقای عرفان مهر در دعاوی حقوقی، کیفری( سرقت، کلاهبرداری، ضرب و جرح عمدی،…)، ملکی(خیانت در امانت، فروش مال غیر، جعل اسناد ملکی،…) و خانوادگی(طلاق، طلاق توافقی،درخواست طلاق از سوی زن، استرداد جهیزیه، دریافت نفقه، دریافت اجرت المثل، حضانت فرزند،…) پرونده‌های بسیاری را بر عهده گرفته است که با پشتکار، آشنایی خویش نسبت به قوانین و مسیر پرونده توانسته درصد بالایی از موفقیت را بدست آورد.

  • آدرس: تجریش، جنب سینما آستارا، کوچه ناهید، پلاک ٧
  • شماره تماس وکیل: 09128205449

 

5) آیسان اقبالی

آیسان اقبالی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی تجریش، دارای شماره پروانه وکالت به شماره 29902 می‌باشد که از سوی کانون وکلا صادر شده است. از خدمات وکالتی خانم اقبالی می‌توان به قرارداد، اخذ پرونده، تنظیم شکواییه، مشاوره حضوری و غیر حضوری اشاره کرد که مشاوره‌ وی با هزینه و تعیین وقت قبلی است. سرکار خانم اقبالی در دعاوی حقوقی، کیفری، ملکی و خانوادگی پرونده‌های بسیاری را بر عهده گرفته است که با پشتکار، آشنایی خویش نسبت به قوانین و مسیر پرونده توانسته درصد بالایی از موفقیت را بدست آورد.

  • آدرس: تجریش، خیابان شهید جعفری، روبروی تالار سعد آباد، پلاک ٣٦،طبقه فوقانی بانک شهر
  • شماره تماس وکیل:  09120561613

 

سپاس از اینکه وقت گذاشتید و تا آخر این مطلب بهترین وکیل در شمال تهران – لیست5تایی را مطالعه کردید. امیدوارم توانسته باشیم شما را در انتخاب بهترین وکیل شمال تهران یاری کرده باشیم.

وکیل پایتختمشاهده نوشته ها

Avatar for وکیل پایتخت

وکیل پایتخت، به عنوان یکی از معتبرترین سایت های حقوقی توانسته اعتماد مردم را جذب کند و آماده پذیرش وکالت در زمینه حقوقی، کیفری، ملکی، خانواده، امورثبتی، دعاوی بین المللی، مهاجرت و..می باشد.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *