5/5 - (7 امتیاز)

در انتخاب وکیل این باور اشتباه می‌باشد که هر چه وکیل دارای سن بالاتری باشد قطعا از تجربه و مهارت بالاتری برخوردار است. بنابراین سن نباید معیاری برای انتخاب وکیل باشد. به عنوان مثال وکیل کیفری ممکن است سن کمی داشته باشد ولی از مهارت بالایی در پیشنهاد راه حل‌های منطقی و راه گشا و ارتباط با قاضی و طرفین دعاوی داشته باشد و بالعکس وکیلی با سن بالا و سابقه بیشتر از توانایی‌های لازم برای پیش بردن پرونده در جهت حفظ منافع وکیل برخوردار نباشد. بهترین وکیل در مرزداران باید دارای فن بیان قوی و قلمی سنگین باشد و در نوشتن دادخواست و لایحه از جملات تاثیرگذار استفاده کرده و در چند جمله کوتاه از حق و حقوق موکل خود دفاع نماید.

افراد در مواقع مورد نیاز و یا در هنگام بروز مشکلات حقوقی به دنبال بهترین وکیل برای کارهای حقوقی خود هستند که در این مقاله ما به معرفی تعدادی از بهترین وکلای شهرک غرب می‌پردازیم.در انتخاب وکیل خوب در شهرک غرب اولین قدم مراجعه حضوری به دفتر وکیل می‌باشد. یک وکیل کاربلد باید به سخنان مراجعه کننده خوب گوش کرده و تمامی مدارک و پرونده‌ های موجود را به دقت بررسی کرده و همگی را به طور کامل مطالعه نماید. سپس راه حل‌های پیش رو را برای مراجعه کننده شرح داده روند قانونی کار را برای مراجعه کننده روشن نماید. مدت زمان تقریبی و سایر جزئیات را برای موکل توضیح دهد. در این صورت مراجعه کننده با بررسی عملکرد وکیل و مسئولیت پذیری وی، تصمیم می‌گیرد که پرونده را با آن وکیل ادامه دهد یا خیر.

🥇 سطح وکیل وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ مهارت و تخصص حقوقی، ملکی، کیفری، خانواده، ثبتی،
📝 ارائه خدمات حقوقی وکالت و مشاوره حقوقی
💰 هزینه وکیل طبق وسعت و سختی کار تعیین می‌شود
✅ درصد موفقیت %96 موفقیت پرونده‌ها

✔️ بهترین وکیل شهرک غرب تهران را با لیست 10تایی بشناسید⚖️【سال1402】

ملاک شما برای انتخاب بهترین وکیل در شهرک غرب چیست؟ مشخصات فردی و چند مورد از پرونده‌های معروف 5 وکیل  برتر شهرک غرب، همراه با آدرس و شماره تماس بهترین وکیل شهرک غرب، بیان کرده‌ایم. شما می‌توانید براساس معیار‌های خود، از بین آن‌ها یکی را انتخاب کنید.

1) ناصر واعظی

ناصر واعظی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، در حوزه‌ های مختلف حقوقی فعالیت داشته و انواع دعاوی خانواده، ملکی، ثبتی، حقوقی وکیفری پرونده‌هایی برعهده داشته که با تلاش و پشتکار خویش، فن بیان رسا و شیوا، تجربه خویش در زمینه قوانین توانسته درصد بالایی از موفقیت را نسیب خویش نماید. آخرین مدرک تحصیلی وی دکترای حقوق خصوصی می‌باشد که با تکیه بر علم خویش همیشه بهترین راهکار را به موکل نشان می‌‌دهد.

  • آدرس: شهرک غرب، بلوار فرحزادی، نرسیده به میدان کتاب، خیابان 18 متری مطهری، ساختمان میالد، طبقه سوم، واحد 305
  • شماره تماس وکیل: 09123092696

 

2) حامد خیرخواه

حامدخیرخواه ، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، در حوزه‌ های مختلف حقوقی فعالیت داشته و انواع دعاوی خانواده، ملکی، ثبتی، حقوقی وکیفری پرونده‌هایی برعهده داشته که با تلاش و پشتکار خویش، فن بیان رسا و شیوا، تجربه خویش در زمینه قوانین توانسته درصد بالایی از موفقیت را نسیب خویش نماید. آخرین مدرک تحصیلی وی دکترای حقوق خصوصی می‌باشد که با تکیه بر علم خویش همیشه بهترین راهکار را به موکل نشان می‌‌دهد. از خدمات وکالتی وی می‌توان به اخذ پرونده، تنظیم شکواییه و دادخواست، قرارداد، تنظیم لایحه، مشاوره حضوری وغیر حضوری اشاره کرد که مشاوره‌های وی با تعیین وقت قبلی وهزینه می‌باشد.

  • آدرس: شهرک غرب، بلوار فرحزادی، نرسیده به میدان کتاب، خیابان بوستان 2 غربی، پلاک 2، ساختمان میلاد، طبقه سوم، واحد 303
  • شماره تماس وکیل: 09122382090

 

3) فرزانه رحیم خراسانی

فرزانه رحیم خراسانی ، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، در حوزه‌ های مختلف حقوقی فعالیت داشته و انواع دعاوی خانواده، ملکی، ثبتی، حقوقی وکیفری پرونده‌هایی برعهده داشته که با تلاش و پشتکار خویش، فن بیان رسا و شیوا، تجربه خویش در زمینه قوانین توانسته درصد بالایی از موفقیت را نسیب خویش نماید. از خدمات وکالتی وی می‌توان به اخذ پرونده، تنظیم شکواییه و دادخواست، قرارداد، تنظیم لایحه، مشاوره حضوری وغیر حضوری اشاره کرد که مشاوره‌های وی با تعیین وقت قبلی وهزینه می‌باشد.

  • آدرس: شهرک غرب، شهرک قدس (غرب)، فاز 3، خیابان حسن سیف، مجتمع تجاری شهرک غرب، طبقه سوم شرقی، واحد 1
  • شماره تماس وکیل: 09123773428

 

4) ابوذر حسن زاده

ابوذر حسن زاده، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، کارشناس ارشد حقوق خصوصی، سابقه بسیار بالا و درخشانی در امور حقوقی دارد. ایشان ده‌ها نمونه پرونده وکالتی را با موفقیت به پایان رسانده و خود را در بین بهترین وکلای شهرک غرب جای داده است. از سوابق آقای حسن زاده به عنوان وکیل و مشاور حقوقی در شرکت های معتبر زیادی مانند ایران ایر (هما)، سایپا دیزل، بانک صادرات، بانک رفاه، وزارت علوم و غیره اشاره کرد. از خدمات وکالتی وی می‌توان به اخذ پرونده، قرارداد، تنظیم شکواییه، تنظیم دادخواست، مشاوره حضوری و غیر حضوری اشاره کرد.

  • آدرس: شهرک غرب، روبروی میلاد نور، برج ستین، طبقه سوم اداری، واحد 309
  • شماره تماس وکیل: 09121504881

 

5) محسن ناظمی

محسن ناظمی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، دارای سابقه پروانه وکالت از کانون وکلای دادگستری به شماره 17400 می‌باشد که از سوی این نهاد صادر شده است. ایشان ده‌ها نمونه پرونده وکالتی را با موفقیت به پایان رسانده و خود را در بین بهترین وکلای شهرک غرب جای داده است. از خدمات وکالتی وی می‌توان به اخذ پرونده، قرارداد، تنظیم شکواییه، تنظیم دادخواست، مشاوره حضوری و غیر حضوری اشاره کرد. در زمینه دعاوی خانواده، ملکی، ثبتی، حقوقی و کیفری پرونده‌های بسیاری به عهده گرفته که با تکیه بر تجربه خویش و آگاهی نسبت به قوانین حقوقی نتیجه دلخواه موکل را به دست آورده است.

  • آدرس: شهرک غرب،بلوار فرحزادی، بالاتر از چهار راه دریا، رو به روی اریکه ایرانیان، کوچه عباسی اناری، ساختمان 107، واحد 16
  • شماره تماس وکیل: 09122099035

سپاس از اینکه وقت گذاشتید و تا آخر این مطلب بهترین وکیل شهرک غرب تهران – لیست5تایی را مطالعه کردید. امیدوارم توانسته باشیم شما را در انتخاب بهترین وکیل شهرک غرب تهران یاری کرده باشیم.

وکیل پایتختمشاهده نوشته ها

Avatar for وکیل پایتخت

وکیل پایتخت، به عنوان یکی از معتبرترین سایت های حقوقی توانسته اعتماد مردم را جذب کند و آماده پذیرش وکالت در زمینه حقوقی، کیفری، ملکی، خانواده، امورثبتی، دعاوی بین المللی، مهاجرت و..می باشد.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *