2.5/5 - (30 امتیاز)

کرج به عنوان یکی از شهرهای بزرگ دارای آمار طلاق بالایی است و وکیل طلاق توافقی کرج از جایگاه مهمی برخوردار می‌باشد. آمار زیاد طلاق توافقی در کرج باعث شده که در سال‌های متوالی، درخواست وکیل طلاق توافقی در کرج رو به افزایش بگذارد. در میان این افزایش آمار طلاق توافقی در کرج، افراد منفعت طلب زیادی که فقط دارای عنوان وکیل هستند و آگاهی کامل از این کار را ندارند نه تنها در مورد پرونده‌های طلاق توافقی کمکی به موکلین خود نکرده اند بلکه با کارشکنی، عدم تجربه و مهارت کامل در وکالت و حق الوکاله ناعادلانه، یک مشکل بزرگ بر دوش موکلین خود گذاشته ‌اند. ما در این مقاله سعی می‌کنیم به شما در انتخاب بهترین وکیل طلاق توافقی درکرج کمک کنیم.

🥇 سطح وکیل وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ مهارت و تخصص حقوقی، ملکی، کیفری، خانواده، ثبتی،
📝 ارائه خدمات حقوقی وکالت و مشاوره حقوقی
💰 هزینه وکیل طبق وسعت و سختی کار تعیین می‌شود
✅ درصد موفقیت %96 موفقیت پرونده‌ها
✔️بهترین وکیل طلاق توافقی کرج را با لیست 10تایی بشناسید⚖️【آپدیت 1402】

ملاک شما برای انتخاب بهترین وکیل طلاق توافقی در کرج چیست؟ مشخصات فردی  10 وکیل  برتر طلاق توافقی در کرج، همراه با آدرس و شماره تماس بهترین وکیل طلاق توافقی کرج، بیان کرده‌ایم. شما می‌توانید براساس معیار‌های خود، از بین آن‌ها یکی را انتخاب کنید.

حسین صیاد - وکیل طلاق توافقی کرج
حسین صیاد – وکیل طلاق توافقی کرج

1) حسین صیاد

حسین صیاد، وکیل کرج، فارغ التحصیل در مقطع کارشناسی ارشد حقوق خصوصی و رتبه یک آزمون اختبار کانون وکلای دادگستری البرز است. صیاد با تجربه سال‌ها وکالت در زمینه‌های مختلف، دانش خود در زمینه حقوقی را به موکلین اثبات نموده است.

از مدارک تخصصی و گواهی‌های بسیار ارزنده ایشان می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • عضو پیوسته انجمن علمی حقوق پزشکی ایران
  • عضو پیوسته انجمن علمی حقوق کودک ایران
  • دارای گواهی نامه همایش ملی حقوق و اخلاق در زیست فناوری از دانشگاه شهید بهشتی تهران ۱۳۸۹
  • عضو کمیته اجرایی کنگره بین المللی حقوق پزشکی ۱۳۹۶
  • دارای گواهی نامه بین المللی پنجمین کنگره بین‌المللی حقوق پزشکی با موضوع حقوق دارویی 2017
  • دارای گواهی نامه کارگاه آموزشی تخصصی حقوق سلامت با موضوع حقوق پزشکی دارویی ۱۳۹۷
  • تجربه قبول پرونده های متعدد حقوقی به همراه تیم وکلای همکار در ترکیه
  • نویسنده قراردادهای حقوقی

کسب نتیجه دلخواه موکلین در طول سالهای فعالیت وکالتی ایشان، باعث شده تا او در رده بهترین وکلای خانواده کرج قرار داشته باشد. شما با اولین مشاوره حضوری، از نوع مدیریت پرونده و فن بیان ایشان به شایستگی و حرفه‌ای بودن ایشان در وکالت پی خواهید برد. ضمنا وکیل حسین صیاد از روانشناسی خوبی در مسیر پرونده‌های حقوقی برخوردار است که به انتخاب بهترین راه و کسب نتیجه مطلوب پرونده ها کمک شایانی می‌نماید. همچنین ایشان در پرونده‌های مرتبط با امور خانواده فعال بوده و علی‌الخصوص در موضوعات فرزندخواندگی، حقوق کودک و … از متخصصین می‌باشند. شهروندان کرج، استان البرز و تهران می‌توانند جهت امر وکالت به آقای حسین صیاد مراجعه نمایند.

برای مشاوره حضوری با وکیل حسین صیاد، وکیل طلاق توافقی کرج، می‌توانید از طریق شماره موبایل زیر با ایشان در ارتباط باشید.

  • آدرس: استان البرز، کرج
  • شماره وکیل خانواده در کرج: 09120084438
  • حضور در دفتر فقط با هماهنگی و تعیین وقت قبلی

فریبا تیموری - وکیل طلاق توافقی کرج
فریبا تیموری – وکیل طلاق توافقی کرج

2) فریبا تیموری

فریبا تیموری، وکیل پایه یک دادگستری کرج، فارغ التحصیل در رشته حقوق از دانشگاه شهید بهشتی تهران و کارشناسی ارشد حقوقی تجارت بین الملل از دانشگاه شهید بهشتی تهران و همچنین دارای رتبه 2 در آزمون اختبار کانون وکلای دادگستری می‌باشد. ایشان عضو استعداد‌های درخشان دانشگاه شهید بهشتی تهران، نگارنده مقالات حقوقی متعدد و فعال مدنی در حوزه‌ی حقوق زنان است. فریبا تیموری را می‌توان به عنوان یک وکیل کارکشته و خبره کرج معرفی کرد که براساس تخصص و دانش خوب در تمام دعاوی قبول پرونده می‌کند.

تیموری، به عنوان یک وکیل حرفه ای کرج، دارای سابقه وکالت درخشان و موفق در انواع دعاوی حقوقی، دعاوی کیفری، امور ملکی و .. بوده و همچنین وکالت ایرانیان مقیم خارج از کشور در کلیه امور را پذیرا می‌باشد. شهروندان کرج، شهرهای حومه کرج و همچنین ساکنین تهران می‌توانند با اطمینان خاطر در دعاوی ملکی من الجمله: (الزام به تنظیم سند رسمی در کرج، مشارکت در ساخت، الزام به تنظیم صورت مجلس تفکیکی، دعاوی الزام به دریافت پایان کار، انواع قراردادها و تعهدات قراردادی، ابطال و فسخ قرارداد و …) دعاوی کیفری و جرائم علیه اشخاص و اموال، من الجمله: (کلاهبرداری، فروش مال‌غیر، سرقت، جعل، خیانت در امانت، روابط نامشروع، تصادفات، ضرب و جرح، توهین و تخریب، …) و همچنین در دعاوی خانواده (طلاق به درخواست مرد، طلاق به درخواست زن، وکیل طلاق توافقی، طلاق غیابی، مطالبه مهریه، مطالبه نفقه، حضانت فرزند، سلب حضانت، ملاقات فرزند مشترک، اجرت المثل ایام زوجیت و کلیه‌ی امور حسبی و قیومیت، ارث و تقسیم ترکه، وصیت و …) به خانم فریبا تیموری اعطای وکالت نمائید.

برای اعطای وکالت به فریبا تیموری،وکیل طلاق توافقی کرج، می‌توانید با شماره‌های زیر با ایشان در ارتباط باشید:

  • آدرس: کرج، انتهای خیابان بهشتی، بعداز پل سه راه گوهردشت، نرسیده به بلوار حدادی، مجتمع تخصصی البرز، بلوکB، طبقه۵، واحد۹
  • شماره وکیل: 09129569170
  • شماره وکیل کرج: 09129569170
  • حضور در دفتر با هماهنگی و تعیین وقت قبلی

 

3) سارا آژِیده

مهشید مهدوی پناه، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی البرز، دارای 8 سال سابقه درخشان وکالت در تمامی دعاوی خانواده( حضانت، استرداد جهیزیه، نفقه، اجرت المثل، طلاق، طلاق توافقی و…)، دعاوی ملکی( اثبات مالکیت، وصول مطالبات و …)، دعاوی کیفری( مشروبات الکلی، قاچاق کالا، قاچاق ارز، جعل اسناد، کلاهبرداری و…) دعاوی ثبتی و بانکی می‌باشد. ایشان با درصد بالایی از موفقیت تمامی پرونده‌های موکوله به خویش را به پایان رسانده ولی باید گفت که تخصص اصلی وی در زمینه دعاوی خانواده بخصوص طلاق توافقی است.  کارشناس ارشد حقوق خصوصی، رتبه یک اختبار در کانون وکلای البرز، رتبه 16 آزمون وکلای البرز، نماینده مجلس کرج از جمله سوابق کاری و تحصیلی خانم آژیده است.

  • آدرس: کرج، طالقانی شمالی، ساختمان سپید، واحد 99
  • شناره تماس: 09383419551

امیرعباس سوری زاده - وکیل کرج
امیرعباس سوری زاده – وکیل کرج

4) امیرعباس سوری

امیرعباس سوری، وکیل پایه‌ یک دادگستری کرج و مشاور حقوقی، دارای رتبه 2 آزمون مقطع دکتری از دانشگاه علوم و تحقیقات تهران و رتبه چهارم آزمون کانون وکلای دادگستری است. امیرعباس سوری، وکیل ملکی توانمند و مجرب است که در کارنامه فعالیت خود، موفقیت در پرونده‌های متعددی را در حوزه‌های دعاوی مختلف ازجمله دعاوی؛ حقوقی، ملکی، کیفری و خانواده و … دارد. تجربه و توان خاص وکیل سوری در طرح‌ریزی منحصربه‌فرد برای پیشرفت پرونده‌ها، استدلال قوی، لایحه نویسی خاص و متمایز و فن بیان مطلوب که رضایت موکلین را در پی داشته، موجب گردیده تا وی به‌واقع و در عمل جزء بهترین وکلای ملکی استان البرز قرار بگیرد. امیر عباس سوری به‌صورت پروازی وکالت پرونده‌های مهم در استان‌های دیگر را عهده‌دار می‌گردد. تحصیلات موازی نامبرده در رشته مدیریت و سال‌ها تجربه و فعالیت موفق در سازمان‌های متنوع، باعث تفاوت چشمگیر فعالیت ایشان به‌عنوان یک وکیل حرفه‌ای شده است.

  • وکیل پایه‌یک دادگستری و مشاور حقوقی
  • فعالیت در حوزه دعاوی حقوقی، ملکی، کیفری و خانواده
  • مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره موسسه حقوقی ویرا وکیل ایرانیان
  • استعداد درخشان دوره کارشناسی ارشد حقوق بین‌الملل دانشگاه آزاد تهران مرکز
  • دارای گواهی توانمندی آموزش استادان
  • دارای گواهینامه پایان دوره تربیت استاد

وکیل امیرعباس سوری، تجربه پذیرش و کار روی پرونده‌های متنوع در حوزه‌های مختلف ازجمله؛ پرونده‌های حقوقی (ملکی. ثبتی و چک و …)، دعاوی ملکی کیفری را دارد. وکالت ایرانیان خارج از کشور (سابقه پذیرش پرونده‌های ایرانیان ساکن در کشورهای آمریکا، آلمان، کانادا، اتریش و سوئد) را دارد. شهروندان ایرانی (ساکن در ایران یا خارج) خصوصاً در استان البرز و تهران می‌توانند برای پیشبرد پرونده‌های خود به آقای وکیل امیرعباس سوری مراجعه نمایند.

برای اعطای وکالت به امیرعباس سوری، وکیل ملکی خبره کرج، می‌توانید با شماره‌های زیر با ایشان در ارتباط باشید:

  • آدرس دفتر: استان البرز، شهر کرج، برج تخصصی تجاری البرز
  • تلفن تماس وکیل امیرعباس سوری: 09128363507
  • حضور در دفتر یا مشاوره تلفنی با هماهنگی و تعیین وقت قبلی

 

5) داریوش جعفری مدنی

داریوش جعفری مدنی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی کرج،  دارای سوابق بالا در زمینه امور حقوقی در حوزه‌های مختلف مانند دعاوی ملکی، ثبتی، کیفری، خانواده، حقوقی، تنظیم قراردادها و غیره می‌باشد که تخصص اصلی آقای جعفری در زمینه دعاوی خانواده بخصوص طلاق توافقی است. کارشناس ارشد حقوق خصوصی، عضو دیوان داوران مرکز وکلای البرز، داور رسمی وکلای قوه قضایی از سوابق کاری و تحصیلی ایشان در مدت 26 سال دوره وکالت می‌باشد. دارای شماره پروانه 8392 می‌باشد که از سوی کانون وکلای دادگستری صادر شده است.

  • آدرس: کرج، حصارک، بالای خیابان کاوه، بن بست وزیری، پلاک۱، طبقه همکف
  • تلفن تماس وکیل: 09125073909

 

6) رضا محققی

رضا محققی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، آخرین مدرک تحصیلی وی کارشناس حقوق است. از خدمات وکالتی آقای محققی می‌توان به اخذ پرونده، قرارداد، مشاوره حضوری و غیر حضوری اشاره کرد. دارای 17 سال سابقه درخشان وکالت که در این مدت درصد بالایی از رضایت موکلین را جلب کرده است. ایشان در زمینه دعاوی خانواده، ملکی، ثبتی، حقوقی و کیفری پرونده‌های بسیاری را بر عهده گرفته و با پشتکار و توانایی خویش توانسته آن پرونده را با نتیجه مثبت به پایان برساند. آقای محققی در حالی جزیی از بهترین وکلای کرج است که ایشان در زمینه دعاوی خانواده بخصوص طلاق توافقی تخصص داشته و پرونده‌های موکوله را با نتیجه دلخواه موکل می‌رساند.

  • آدرس: کرج، گوهردشت، ۵ غربی، مجتمع سبزواری، طبقه ۲،  واحد ۴
  • تلفن تماس وکیل: 09121400953

 

7) مصطفی عباسی

مصطفی عباسی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی کرج که صدها پرونده کیفری و حقوقی به وی موکول شده است. رتبه نخست در مقطع کارشناسی ارشد  را در سال 79 کسب کرد و با سوابق زیادی که در زمینه وکالت دارد به عنوان بهترین وکیل در کرج شناخته شده است. ایشان در زمینه‌های مختلف حقوقی، ملکی، ثبتی، خانواده، کیفری، ثبت اسناد، داوری، بین الملل، مالیات، ثبت احوال و غیره فعالیت دارد اما عمده تخصص ایشان در زمینه دعاوی مربوط به خانواده بخصوص طلاق توافقی است. 16 سال سابقه وکالت داشته و دارای مدرک دکتری حقوق کیفری، نویسنده کتاب افق‌های نوین عدالت ترمیمی، تدوین رساله ابعاد جرم شناختی و رمز ارزهای الکترونیکی می‌باشد. از خدمات وکالتی آقای عباسی  می‌توان به مشاوره حضوری و غیر حضوری، تنظیم لایحه، تنظیم شکواییه، تنظیم قرارداد، تنظیم دادخواست اشاره کرد.

  • آدرس: کرج، خیابان طالقانی شمالی، نرسیده به پل آزادگانف جنب بانک ایران زمین، پلاک ٥٨٢
  • تلفن تماس وکیل: 09126332094

 

8) زهرا احمدی

زهرا احمدی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی کرج که صدها پرونده کیفری و حقوقی در مدت 10 سال سابقه وکالت به وی موکول شده است. خانم احمدی در زمینه‌های مختلف حقوقی، ملکی، ثبتی، خانواده، کیفری، ثبت اسناد، داوری، بین الملل، مالیات، ثبت احوال و غیره فعالیت دارد اما عمده تخصص ایشان در زمینه دعاوی مربوط به خانواده بخصوص طلاق توافقی است. دارای شماره پروانه 22660می‌باشد که در سال 1391 از سوی کانون وکلای دادگستری صادر شده است. از خدمات وکالتی خانم احمدی  می‌توان به مشاوره حضوری و غیر حضوری، تنظیم لایحه، تنظیم شکواییه، تنظیم قرارداد، تنظیم دادخواست اشاره کرد. خانم احمدی دارای مدرک دکتری حقوق جزا و جرم شناسی است.

  • آدرس: کرج، بلوارملاصدرا، نرسیده به چهارراه نبوت، بعدازمدرسه رشد نو، ساختمان امایش، طبقه اول، واحد اول
  • تلفن تماس وکیل: 09191622029

 

9) محسن پیری

محسن پیری، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی کرج، پرونده‌های کیفری و حقوقی زیادی در زمینه دعاوی ملکی، خانواده، ثبتی به وی موکول شده است. آقای پیری را می‌توان به عنوان یک وکیل نمونه خانواده معرفی کرد چون عمده فعالیت ایشان در زمینه دعاوی خانواده( طلاق، طلاق توافقی، طلاق از سوی زن، حضانت فرزند، نفقه، مهریه و…) است که بیشتر پرونده‌های قبول شده توسط وی مربوط به طلاق توافقی است. از خدمات وکالتی آقای پیری به مشاوره حضوری و غیر حضوری، تنظیم لایحه، تنظیم شکواییه، تنظیم قرارداد، تنظیم دادخواست می‌توان اشاره کرد اشاره کرد.

  • آدرس: کرج، رجائی شهر، بین خیابان 8 و 9، رستاخیز، پلاک 243، طبقه دوم
  • تلفن تماس وکیل:  09123461812

 

10) توحید اکبری

توحید اکبری، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی می باشد که به دلیل جلب رضایت موکلین، به عنوان بهترین وکیل طلاق توافقی در کرج شناخته شده است. در دعاوی مختلف اعم از کلاهبرداری، فسخ ازدواج، جعل اسناد رسمی، موادمخدر، خیانت در امانت، امور کیفری، ضرب و جرح، قاچاق ارز، نفقه کودک، طلاق، تمکین و غیره فعالیت حقوقی گسترده ای دارد اما تخصص اصلی وی در زمینه دعاوی مربوط به خانواده است. آخرین مدرک تحصیلی وی کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی است.

  • آدرس: کرج، نظر آباد، خیابان مدرس، مجمتع اداری و تجاری، طبقه پنجم
  • تلفن تماس وکیل: 09120495925

 

سپاس از اینکه وقت گذاشتید و تا آخر  مطلب بهترین وکیل طلاق توافقی کرج– لیست 10تایی را مطالعه کردید. امیدوارم توانسته باشیم شما را در انتخاب بهترین وکیل طلاق توافقی کرج یاری کرده باشیم.

وکیل پایتختمشاهده نوشته ها

Avatar for وکیل پایتخت

وکیل پایتخت، به عنوان یکی از معتبرترین سایت های حقوقی توانسته اعتماد مردم را جذب کند و آماده پذیرش وکالت در زمینه حقوقی، کیفری، ملکی، خانواده، امورثبتی، دعاوی بین المللی، مهاجرت و..می باشد.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *