5/5 - (1 امتیاز)

🥇 سطح وکیل وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ مهارت و تخصص حقوقی، ملکی، کیفری، خانواده، ثبتی،
📝 ارائه خدمات حقوقی وکالت و مشاوره حقوقی
💰 هزینه وکیل طبق وسعت و سختی کار تعیین می‌شود
✅ درصد موفقیت %96 موفقیت پرونده‌ها

✔️بهترین وکیل ملکی رامسر را با لیست 5تایی بشناسید!!

ملاک شما برای انتخاب بهترین وکیل ملکی رامسر چیست؟ وکیل پایتخت با فراهم کردن لیست 5تایی از وکلای ملکی رامسر، انتخاب بهترین وکیل ملکی رامسر را برای شما کاربران راحت‌تر کرده است تا اگر از لحاظ حقوقی، گره‌ای در کارتان افتاده، با کمک وکلای متخصص باز شود. شما می‌توانید براساس معیار‌های خود، از بین آن‌ها یکی را انتخاب کنید.

1) محمدجواد حلاجیان

محمدجواد حلاجیان،وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، در زمینه دعاوی ملکی پرونده‌های بسیاری بر عهده گرفته است. از خدمات وکالتی وی به اخذ پرونده، قرارداد، تنظیم شکواییه، مشاوره حضوری و غیر حضوری که با تعیین وقت قبلی است، می‌توان اشاره کرد. دعاوی شامل اختلاف در مالکیت، خرید و فروش اموال غیرمنقول، املاک شهرداری، منابع طبیعی، جهاد کشاورزی، زمین شهری و اوقاف، ثبت اسناد و املاک، موجر و مستاجرو غیره دعاوی ملکی هستند که وی در آنها تخصص داشته و در دعاوی خانواده، حقوقی و کیفری نیز قبول پرونده می‌کند. دارای شماره پروانه 5693 می‌باشد که از سوی کانون وکلای دادگستری در سال 1384 صادر شده است.

  • آدرس: رامسر، خیابان مطهری، روبرو بانک ملت بازار
  • شماره وکیل: 09111961043

2) مجید رجبیان

مجید رجبیان، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، دارای سابقه پروانه وکالت از کانون وکلای دادگستری رشت به شماره پروانه 20545 که در سال 1392 از سوی این سازمان صادر شده است . از خدمات وکالتی آقای رجبیان به اخذ پرونده، قرارداد، تنظیم شکواییه، تنظیم لایحه، مشاوره حضوری و غیر حضوری می‌توان اشاره کرد که مشاوره ایشان با تعیین وقت قبلی است. اعسار، تعزیرات و مجازات های بازدارنده، تملک اپارتمان ها، خانواده، دعاوی راهنمایی و رانندگی، دیات، شهرداری، عقود و معاملات، قصاص، مطالبه خسارت، ملکی، موجر و مستاجراما بیشتر پرونده های موکوله به وی در زمینه دعاوی ملکی می‌باشد که این موضوع باعث شده است که به عنوان یکی از بهترین وکلای ملکی رامسر معرفی شود.

  • آدرس: رامسر، ابتدا خیابان شهید عیاسفرد،  مجتمع موقوفه رحیمیان
  • شماره وکیل: 09112921712

3) شهرام کلهری

شهرام کلهری، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، کارشناس حقوق، دارای سابقه پروانه وکالت از کانون وکلای دادگستری رشت به شماره پروانه 18308 که در سال 1392 از سوی این سازمان صادر شده است . از خدمات وکالتی آقای کلهری به اخذ پرونده، قرارداد، تنظیم شکواییه، تنظیم لایحه، مشاوره حضوری و غیر حضوری می‌توان اشاره کرد که مشاوره ایشان با تعیین وقت قبلی است. اعسار، تعزیرات و مجازات های بازدارنده، تملک اپارتمان ها، خانواده، دعاوی راهنمایی و رانندگی، دیات، شهرداری، عقود و معاملات، قصاص، مطالبه خسارت، ملکی، موجر و مستاجراما بیشتر پرونده های موکوله به وی در زمینه دعاوی ملکی می‌باشد که این موضوع باعث شده است که به عنوان یکی از بهترین وکلای ملکی رامسر معرفی شود.

  • آدرس: رامسر، رمک، روبروی رستوران برادران
  • شماره وکیل: 09113937305

4) میثم پور رستمی

میثم پور رستمی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، دارای سابقه پروانه وکالت از کانون وکلای دادگستری رشت به شماره پروانه 1677می‌باشد. از خدمات وکالتی آقای پور رستمی به اخذ پرونده، قرارداد، تنظیم شکواییه، تنظیم لایحه، مشاوره حضوری و غیر حضوری می‌توان اشاره کرد که مشاوره ایشان با تعیین وقت قبلی است. وی در دعاوی حقوقی، کیفری، ملکی، خانواده و داوری پرونده داشته اما بیشتر پرونده های موکوله به وی در زمینه دعاوی ملکی می‌باشد که این موضوع باعث شده است که به عنوان یکی از بهترین وکلای ملکی رامسر معرفی شود.

  • آدرس: رامسر، سادات شهر، خیابان باهنر
  • شماره وکیل: 09116742429

5) زینب زبرجد

زینب زبرجد، وکیل پایه یک دادگستری رشت، قبول دعاوی حقوقی، ملکی، خانوادگی، خدمات وکیل به مراجعه کنندگان قرارداد، اخذ پرونده، مشاوره حضوری، مشاوره غیر حضوری، چندین سال سابقه فعال در زمینه‌های حقوقی اعسار، تعزیرات حکومتی، تملک اپارتمان‌ها، دعاوی قاچاق ولی تخصص وی در زمینه قبول پرونده‌های ملکی می‌باشد. پروانه وکالت زینب زبرجد در سال 1393 از سوی مرکز وکلای دادگستری به شماره 25232 صادر شده است که در این مدت توانسته با پشتکار و کسب مهارت در زمینه وکالت خود را در زمره بهترین وکلای ملکی شهر رامسر قرار دهد.

  • آدرس: رامسر، خیابان استاد مطهریف ابریشم محله، جنب بازار روز، بن بست ۲۰، واحد۳
  • شماره وکیل: 09123028362

سپاس از اینکه وقت گذاشتید و تا آخر این مطلب بهترین وکیل ملکی رامسر – لیست5تایی را مطالعه کردید. امیدوارم توانسته باشیم شما را در انتخاب بهترین وکیل ملکی رامسر یاری کرده باشیم.

یلدا مرادخانیمشاهده نوشته ها

Avatar for یلدا مرادخانی

من نویسنده مسائل حقوقی تحت وب هستم. حدود 3 سالی است که در کار تولید محتوا برای وکالت هستم و کار من تولید محتوا یونیک و در عین حال موثر برای سایت وکیل پایتخت است. اگر در مقاله های من پاسخ سوالتان را گرفته اید لطفا نظرتان را درباره اش در قسمت دیدگاه بیان کنید یا اگر سوالی دارید از ما بپرسید.!

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *