2.1/5 - (66 امتیاز)

داشتن یک وکیل، در جامعه امروز از ضرورت‎‌های مهم برای هر سازمان، نهاد و حتی هر فرد است. در اینجا این سوال مطرح می‌شود که بهترین وکیل ملکی در کرج چه کسی است؟ لازمه یافتن یک وکیل خوب و کار بلد در کرج داشتن لیستی از بهترین وکلا در کرج است که با کمک آن لیست می‌توان به هدف خود که پیدا کردن بهترین وکیل است، رسید که این در نوبه خود کاری بس دشوار است. در رابطه با مسائل حقوقی و قضایی بیشتر مردم و حتی قریب به اکثر مردم هیچ تخصص و اطلاعی ندارند. به همین دلیل هنگام روبه رو شدن با یک مشکل به یک وکیل متخصص مراجعه می‌کنند. یک وکیل در شاخه‌های متعددی مانند خانواده، حقوق جزا، تجارت، کسب و کار، حقوق بین‌الملل، ملک و … می‌تواند فعالیت داشته باشد. به گونه‌ای که امروزه برای هر مسئله‌ای در هر طبقه یک وکیل وجود دارد. وکیل ملکی، وکیل خانواده، کیفری، کار و …  از جمله این موارد به حساب می‌آیند. البته این موضوع باعث نمی‌شود که هر وکیل فقط در یک یا چند حوزه حقوقی فعالیت داشته باشد.

وکیل ملکی یا وکیل متخصص در امور ملکی به کسی اطلاق می‌شود که متخصص به مسائل حقوقی ملک باشد. یکی از مهم‌‌ترین و بیشترین دعاوی حقوقی، مربوط به دعاوی ملکی است. پس لزوم وکیل متخصص در امور‌‌ ملکی در طرح و پیگیری این دعوا لازم و ضروری است. وکیل ملکی از جمله وکلای باتجربه‌ای است که بیشترین رسیدگی مربوط به پرونده دعوای ملکی در دادگاه‌های کرج را برعهده دارد. دعاوی ملکی، دعاوی است که به اموال غیرمنقول مرتبط است. اموال غیرمنقول به اموالی گفته می‌شود که ثابت است و امکان جابجایی آن اموال وجود ندارد. تمامی املاک و اراضی شامل اموال غیرمنقول خواهند بود، مانند آپارتمان، خانه، عمارت، باغ، دفتر کار، مزرعه، مغازه و زمین، از جمله املاک و اموالی است که در دعاوی ملکی مورد بحث واقع می‌شوند.

🥇 سطح وکیل وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ مهارت و تخصص حقوقی، ملکی، کیفری، خانواده، ثبتی،
📝 ارائه خدمات حقوقی وکالت و مشاوره حقوقی
💰 هزینه وکیل طبق وسعت و سختی کار تعیین می‌شود
✅ درصد موفقیت %96 موفقیت پرونده‌ها
✔️بهترین وکیل‌ ملکی کرج‌ را با لیست10تایی بشناسید⚖️【سال 1402】

وکیل پایتخت با فراهم کردن لیست 10تایی از وکلای برتر ملکی در کرج، انتخاب بهترین وکیل کرج را برای شما کاربران راحت‌تر کرده است تا اگر از لحاظ حقوقی، گره‌ای در کارتان افتاده، به کمک وکلای متخصص کرج باز شود. ما در این مقاله به  معرفی 10 وکیل برتر ملکی در کرج می‌پردازیم.

حسین صیاد - وکیل ملکی کرج
حسین صیاد – وکیل ملکی کرج

1) حسین صیاد

حسین صیاد، وکیل پایه یک دادگستری کرج و مشاور حقوقی، با مدرک کارشناسی ارشد حقوق خصوصی دارای رتبه ۱ آزمون اختبار کانون وکلای دادگستری البرز است. وکیل صیاد با تجربه سال‌ها وکالت در زمینه‌های مختلف، دانش و تخصص خود را به عنوان وکیل ملکی حرفه‌ای به مراجعین اثبات نموده و به عنوان بهترین وکیل ملکی کرج شناخته شده است. وکیل حسین صیاد از روانشناسی خوبی در مسیر پرونده‌ها برخوردار است که به انتخاب بهترین راه و کسب نتیجه مطلوب در پرونده‌ها کمک شایانی می‌نماید. کسب نتیجه دلخواه موکلین در طول سالها فعالیت وکالتی ایشان باعث شده تا او در رده بهترین و باتجربه ترین وکلای کرج قرار داشته باشد. شما با اولین مشاوره حضوری، از نوع مدیریت پرونده و فن بیان ایشان به شایستگی و حرفه‌ای بودن ایشان در وکالت  و علی الخصوص پرونده های ملکی پی خواهید برد. ایشان در پرونده‌های دعاوی ملکی، دعاوی حقوقی ملکی و  دعاوی کیفری (جرائم) ملکی از متخصصین می‌باشد.

از مدارک تخصصی و گواهی‌های بسیار ارزنده ایشان می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی
  • رتبه اول آزمون اختبار کانون وکلای دادگستری کرج
  • عضو پیوسته انجمن علمی حقوق پزشکی و حقوق کودک ایران
  • مشاور حقوقی بانک های سپه و ملی
  • متخصص در وکالت پرونده های ملکی
  • وکیل و مشاور حقوقی شرکت های مختلف
  • داراری گواهی نامه های متعدد حقوقی
  • عضو کمیته اجرایی کنگره بین المللی حقوق پزشکی
  • تجربه قبول پرونده‌های متعدد حقوقی به همراه تیم وکلای همکار در ترکیه
  • نویسنده قراردادهای حقوقی

 از دیگر خدمات وکالتی حسین صیاد در زمینه‌های دعاوی ایرانیان خارج از کشور، قراردادها، فرزند خواندگی، حقوق کودک، خانواده، شرکت‌ها، دیوان عدالت اداری، داوری، اسناد رسمی، جرایم رایانه‌ای (اینترنتی)، وصول مطالبات، معاملات، ارث، تجاری، کلاهبرداری، ارتشا، اختلاس و دعاوی ثبتی می‌توان نام برد. همچنین ایشان در پرونده‌های دعاوی ملکی، حقوقی، کیفری (جرائم)، جرائم اقتصادی و حقوق پزشکی از متخصصین می‌باشد.

برای مشاوره حضوری با وکیل حسین صیاد، از وکلای ملکی کرج، می‌توانید از طریق شماره موبایل زیر با ایشان در ارتباط باشید.

  • آدرس: استان البرز، کرج، جهانشهر، بلوار جمهوری
  • شماره وکیل: 09120084438
  • حضور در دفتر فقط با هماهنگی و تعیین وقت قبلی

امیرعباس سوری - وکیل ملکی کرج
امیرعباس سوری – وکیل ملکی کرج

2) امیرعباس سوری

امیرعباس سوری، وکیل پایه‌ یک دادگستری کرج و مشاور حقوقی، دارای رتبه 2 آزمون مقطع دکتری از دانشگاه علوم و تحقیقات تهران و رتبه چهارم آزمون کانون وکلای دادگستری است. امیرعباس سوری، وکیل ملکی توانمند و مجرب است که در کارنامه فعالیت خود، موفقیت در پرونده‌های متعددی را در حوزه‌های دعاوی مختلف ازجمله دعاوی؛ حقوقی، ملکی، کیفری و خانواده و … دارد. تجربه و توان خاص وکیل سوری در طرح‌ریزی منحصربه‌فرد برای پیشرفت پرونده‌ها، استدلال قوی، لایحه نویسی خاص و متمایز و فن بیان مطلوب که رضایت موکلین را در پی داشته، موجب گردیده تا وی به‌واقع و در عمل جزء بهترین وکلای ملکی استان البرز قرار بگیرد. امیر عباس سوری به‌صورت پروازی وکالت پرونده‌های مهم در استان‌های دیگر را عهده‌دار می‌گردد. تحصیلات موازی نامبرده در رشته مدیریت و سال‌ها تجربه و فعالیت موفق در سازمان‌های متنوع، باعث تفاوت چشمگیر فعالیت ایشان به‌عنوان یک وکیل حرفه‌ای شده است.

  • وکیل پایه‌یک دادگستری و مشاور حقوقی
  • فعالیت در حوزه دعاوی حقوقی، ملکی، کیفری و خانواده
  • مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره موسسه حقوقی ویرا وکیل ایرانیان
  • استعداد درخشان دوره کارشناسی ارشد حقوق بین‌الملل دانشگاه آزاد تهران مرکز
  • دارای گواهی توانمندی آموزش استادان
  • دارای گواهینامه پایان دوره تربیت استاد

وکیل امیرعباس سوری، تجربه پذیرش و کار روی پرونده‌های متنوع در حوزه‌های مختلف ازجمله؛ پرونده‌های حقوقی (ملکی. ثبتی و چک و …)، دعاوی ملکی کیفری را دارد. وکالت ایرانیان خارج از کشور (سابقه پذیرش پرونده‌های ایرانیان ساکن در کشورهای آمریکا، آلمان، کانادا، اتریش و سوئد) را دارد. شهروندان ایرانی (ساکن در ایران یا خارج) خصوصاً در استان البرز و تهران می‌توانند برای پیشبرد پرونده‌های خود به آقای وکیل امیرعباس سوری مراجعه نمایند.

برای اعطای وکالت به امیرعباس سوری، وکیل ملکی خبره کرج، می‌توانید با شماره‌های زیر با ایشان در ارتباط باشید:

  • آدرس دفتر: استان البرز، شهر کرج، برج تخصصی تجاری البرز
  • تلفن تماس وکیل امیرعباس سوری: 09128363507
  • حضور در دفتر یا مشاوره تلفنی با هماهنگی و تعیین وقت قبلی

فریبا تیموری - وکیل ملکی در کرج
فریبا تیموری – وکیل ملکی در کرج

3) فریبا تیموری

فریبا تیموری،بهترین وکیل زن کرج، فارغ التحصیل در رشته حقوق از دانشگاه شهید بهشتی تهران و کارشناسی ارشد حقوقی تجارت بین الملل از دانشگاه شهید بهشتی تهران و همچنین دارای رتبه 2 در آزمون اختبار کانون وکلای دادگستری می‌باشد. ایشان عضو استعداد‌های درخشان دانشگاه شهید بهشتی تهران، نگارنده مقالات حقوقی متعدد و فعال مدنی در حوزه‌ی حقوق زنان است. فریبا تیموری را می‌توان به عنوان یک وکیل ملکی کارکشته و خبره کرج معرفی کرد که براساس تخصص و دانش خوب در تمام دعاوی قبول پرونده می‌کند.

تیموری، به عنوان یک وکیل ملکی حرفه ای کرج، دارای سابقه وکالت درخشان و موفق در انواع دعاوی حقوقی، دعاوی کیفری، امور ملکی و .. بوده و همچنین وکالت ایرانیان مقیم خارج از کشور در کلیه امور را پذیرا می‌باشد. شهروندان کرج، شهرهای حومه کرج و همچنین ساکنین تهران می‌توانند با اطمینان خاطر در دعاوی ملکی من الجمله: (الزام به تنظیم سند رسمی در کرج، مشارکت در ساخت، الزام به تنظیم صورت مجلس تفکیکی، دعاوی الزام به دریافت پایان کار، انواع قراردادها و تعهدات قراردادی، ابطال و فسخ قرارداد و …) دعاوی کیفری و جرائم علیه اشخاص و اموال و همچنین در دعاوی خانواده به خانم فریبا تیموری، بهترین وکیل کرج اعطای وکالت نمائید.

برای اعطای وکالت به فریبا تیموری، وکیل ملکی متخصص کرج، می‌توانید با شماره‌های زیر با ایشان در ارتباط باشید:

  • آدرس: کرج، انتهای خیابان بهشتی، بعداز پل سه راه گوهردشت، نرسیده به بلوار حدادی، مجتمع تخصصی البرز، بلوکB، طبقه۵، واحد۹
  • شماره وکیل: 09129569170
  • شماره وکیل کرج: 09129569170
  • حضور در دفتر با هماهنگی و تعیین وقت قبلی

سعید رستم‌پور - وکیل ملکی در کرج
سعید رستم‌پور – وکیل ملکی در کرج

4) سعید رستم‌پور

سعید رستم پور، وکیل پایه یک دادگستری استان البرز و مشاور حقوقی، با بیش از چندین سال وکالت و تجربیات ارزشمند در ارائه خدمات وکالتی کرج با بهره گیری از دانش و اطلاعات علمی مناسب‌ترین گزینه برای انتخاب بهترین وکیل ملکی در کرج از نظر مردم است. از سوابق حرفه‌ای وکیل رستم‌پور می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. مشاور حقوقی رئیس سازمان نظام مهندسی استان البرز
  2. وکیل نظام مهندسی استان البرز
  3. وکیل تعاونی مسکن کارکنان ثبت احوال کل کشور
  4. مشاوره حقوقی تعاونی مسکن پزشکان استان البرز در سال های 1396
  5. نائب رئیس موسسه حقوقی ویرا وکیل ایرانیان
  6. فعالیت پژوهشی در موسسه حقوقی داتیکان در حوزه مراجع قضایی و نگارش مقاله های علمی در خصوص مراجع غیر قضائی قضاوتی

شهروندان محترم در کرج می‌توانند در تمامی دعاوی ملکی از جمله (الزام به تنظیم سند رسمی، الزام به تحویل ملک، الزام به اخذ صورت مجلس تفکیکی، ابطال قرارداد، خلع ید، رفع تصرف عدوانی، فروش ملک مشاع، تخلیه ملک تجاری، دعوای تعدیل اجاره بها و …) به وکیل رستم‌پور اعطای وکالت نمایند.

برای اعطای وکالت به سعید رستم‌پور، بهترین وکیل ملکی کرج، می‌توانید با شماره‌های زیر با ایشان در ارتباط باشید:

  • آدرس:کرج، انتهای خیابان بهشتی، بعداز پل سه راه گوهردشت، نرسیده به بلوار حدادی، مجتمع تخصصی البرز، بلوکC، طبقه۵، واحد12
  • تلفن تماس وکیل: 09123353475
  • پاسخگویی روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت16 الی 20

امیر صادقی زاده - وکیل ملکی کرج
امیر صادقی زاده – وکیل ملکی کرج

5) امیر صادقی‌زاده

امیر صادقی زاده، وکیل پایه یک دادگستری کرج و مشاور حقوقی، که از سال1384 کار وکالت خویش را آغاز نموده و دارای کارشناس ارشد حقوقی جزا و جرم شناسی، کارشناس ارشد حقوقی خصوصی از دانشگاه علوم و تحقیقات تهران و در حال حاضر دانشجوی دکترای حقوقی خصوصی می‌باشد. ایشان مولف کتاب‌های؛ ‘راز وکالت’، “مهارت وکالت”، ‘استرداد اموال ناشی از جرم’، “عقد رهن در آیینه اندیشه‌های فقها و حقوقدان ایران” و همچنین مولف مقاله علمی پژوهشی با عنوان “مسوولیت مدنی” ناشی از منافع ممکن الحصول دانشگاه آزاد تهران مرکز می‌باشند. وکیل صادقی زاده از جمله وکلای ملکی برتر کرج است که قریب ۱۷سال، یعنی از ۲۴ سالگی، وکالت را آغاز نموده وبه اصطلاح سرد و گرم چشیده این حرفه است که به شرح زیر از چنین کارنامه‌ای برخوردار است:

  • رییس کمیسیون فرهنگی مرکز وکلای البرز
  • عضو کمیسیون فرهنگی مرکز وکلای البرز
  • وکیل بانک‌های ملی و تجارت
  • وکیل وصول مطالبات شرکت ایران خودرو
  • وکیل شرکت حامی ایرانیان وابسته به شرکت ایران خودرو
  • مشاور حقوقی سازمان صدا و سیما، جام جم
  • مشاور حقوقی شرکت تعاونی فروش خودرو ایرانیان
  • مشاور حقوقی شرکت توسعه مسکن تهران وابسته به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی
  • مدیر حقوقی گروه شرکت صنعتی و سرمایه گذاری شمشال
  • مدیر حقوقی شرکت امداد خودرو ایران (۰۹۶۴۴۰) وابسته به شرکت ایران خودرو
  • مشاور حقوقی سریال‌های تلویزیونی: (زمانه، پریا، روزهای بد به در، آنام) از شبکه سوم و (میوه ممنوعه) از شبکه دوم

وکیل امیر صادقی زاده دارای سابقه درخشانی در دعاوی ملکی بوده و شما شهروندهای عزیز کرج می‌توانید با اطمینان خاطر در دعاوی کیفری، حقوقی، ملکی، خانواده، امور بانکی و شرکت‌ها به وکیل صادقی زاده وکیل ملکی خبره و کارکشته در کرج اعطای وکالت نمائید. درصد بالای پیروزی در پرونده‌های مرتبط با دعاوی ملکی و به سرانجام رساندن پرونده‌های محوله و رضایت حداکثری موکلین ایشان؛ نشانگر تبحر و تعهد بالای صادقی زاده در امر وکالت بوده و وی را در رده وکلای ملکی متخصص در کرج قرار می‌دهد. از افتخارات دیگر وکیل صادقی زاده می‌توان او را بعنوان بهترین وکیل کیفری کرج هم معرفی کرد.

برای اعطای وکالت به امیر صادقی زاده، بهترین وکیل ملکی کرج، می‌توانید با شماره‌های زیر با ایشان در ارتباط باشید:

  • آدرس:کرج، طالقانی شمالی، نرسیده به پل آزادگان، برج یادمان، بلوک B،طبقه ۴، واحدB6
  • تلفن تماس وکیل: 09128889189
  • حضور در دفتر وکیل کیفری کرج: با هماهنگی قبلی و رزرو وقت

6) محیا رضایی

خانم محیا رضائی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی کرج، متخصص در امور خانواده و ملکی، خدمات وکالتی وی می‌توان به اخذ پرونده، مشاوره غیر حضوری، نوشتن اوراق قضایی،مشاوره حضوری اشاره کرد که مشاوره ایشان با تعیین وقت قبلی انجام می‌شود. 12 سال سابقه درخشان وکالت، دارای پروانه وکالت از قوه قضاییه به شماره 7125 که در سال1388 صادر شده و کارشناس حقوق قضایی می‌باشد. راز موفقیت وی صداقت، دقت و پیگیری جدی پرونده هاست که این ویژگی ایشان را به بهترین وکیل دعاوی ملکی تبدیل کرده است. همچنین محیا رضایی را می توان به عنوان بهترین وکیل خانواده کرج هم معرفی کرد.

  • آدرس:کرج، میدان ۷ تیر، خیابان طالقانی جنوبی، ساختمان تارا، طبقه دوم، واحد ۴
  • شماره تماس: 09124625346

 

7) محسن ابوفاضلی

 وکیل پایه یک دادگستری البرز و مشاور حقوقی، اسناد رسمی و تجاری، اعسار، تعزیرات حکومتی، تملک اپارتمان ها، دعاوی قاچاق، شهرداری، عقود و معاملات، مطالبه خسارت، مطالبه وجه، ملکی، موجر و مستاجر، اجراییات، حدود، قصاص، جرایم علیه اخلاق و عفت عمومی، تعزیرات و مجازات های بازدارنده خلاصه ای از پرونده‌هایی است که در مدت 10 سال وکالت وی به ایشان واگذار شده است اما عمده فعالیت وی در زمینه دعاوی ملکی مانند دعاوی ملکی حقوقی، دعاوی ملکی ثبتی و دعاوی ملکی کیفری می‌باشد که با درصد بالایی موفقیت به پایان رسانده است.

  • آدرس:کرج، میدان آزادگان، ابتدای خیابان مطهری، نبش پارک لادن، ساختمان تکسا و ۱۴ طبقه ۵
  • شماره وکیل: 09122643615

 

8) الهام نجف قلی‌زاده

وکیل پایه یک دادگستری البرز و مشاور حقوقی، فوق لیسانس حقوق جزا و جرم شناسی با 10سال سابقه کاری است. داشتن مکان و فضایی مناسب برای ارائه خدمات حقوقی مختلف، ایجاد امکانات مناسب برای ارائه خدمات به اقشار مختلف مردم، مشاوره حقوقی و پذیرش وکالت، ایجاد راه‌های ارتباطی مناسب برای ارتباط مراجعین با وکیل از خدمات ویژه دفتر این وکیل خوب برای موکل است. پذیرش دعاوی حقوقی(خلع ید، الزام به تنظیم سند رسمی،  رفع تصرف عدوانی، مطالبه وجه، سرقفلی، حق کسب، پیشه و تجارت و…)، دعاوی خانواده ( طلاق توافقی، درخواست طلاق از سوی مرد، استرداد جهیزیه، نفقه، مهریه، اجرت المثل و …) و دعاوی ملکی از جمله دعاوی است که این وکیل نمونه قبول پرونده کرده است.

  • آدرس:کرج، بلوارملاصدرا، جنب ساختمان حقوقی شماره ٣، ساختمان صدرا، طبقه اول،واحد ٣
  • شماره وکیل: 09124601801

 

9) محمدرضا عطاری‌شادکهن

محمدرضا عطاری، وکیل پایه یک دادگستری و مشاورحقوقی البرز، کارشناسی ارشد حقوق خصوصی، وکیل و مشاور بانک صادرات،  وکیل متخصص با 5 سال سابقه فعال در زمینه‌های حقوقی، کیفری و خانواده، ولی ایشان متخصص در دعاوی ملکی بوده و بیشتر پرونده‌های موکوله به وی در زمینه دعاوی ملکی(اثبات مالکیت، خلع ید، رفع تصرف عدوانی، رفع مزاحمت و ممانعت از حق، الزام به اخذ پایان كار، الزام به تفکیک ملک، الزام به اخذ صورتمجلس تفکیکی، افراز ملک، دستور فروش ملک مشاع، اراضی موات و ابطال اسناد آن و غیره ) بوده که با نتیجه مثبت و دلخواه موکل به پایان رسانده است.

  • آدرس:کرج، کرج، میدان مادر، بلوار دانش آموز، بین کوچه اول و دوم، مجتمع سارا، طبقه3، واحد9
  • شماره تماس: 09129410655

 

10) مرضیه کریم‌نژاد

سرکار خانم مرضیه کریم‌نژاد، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، قبول وکالت در زمینه دعاوی پرونده‌های کیفری شامل کلاهبرداری، خیانت در امانت، سرقت، صدور چک بلامحل و اختلاس، پذیرش دعاوی حقوقی در زمینه ملکی مانند سرقفلی، حق کسب و پیشه و اوقاف، پذیرش پرونده‌های خانوادگی نظیر طلاق، مهریه، اجرت‌المثل و تمکین، پذیرش دعاوی حقوق خصوصی نظیر ارثیه و اموال شخصیه، وکالت دعاوی مسئولیت مدنی کرده و از خدمات وکالتی وی می‌توان به و قراردادها، تنظیم انواع قرارداد، شکواییه، دادخواست و مشاوره حضوری و غیر حضوری البته با تعیین وقت قبلی اشاره کرد. باید بیان کرد که خانم کریم‌نژاد به عنوان وکیل کیفری نمونه و کار بلد در کرج شناخته شده است.

  • آدرس: کرج، گوهردشت، میدان رستاخیز، ساختمان دفتر اسناد رسمی 57، طبقه اول
  • تلفن تماس وکیل: 09123786268

[divider style=”solid” top=”20″ bottom=”20″]

سپاس از اینکه وقت گذاشتید و تا آخر این مطلب بهترین وکیل ملکی کرج– لیست10تایی را مطالعه کردید. امیدوارم توانسته باشیم شما را در انتخاب بهترین وکیل ملکی در کرج یاری کرده باشیم.

یلدا مرادخانیمشاهده نوشته ها

Avatar for یلدا مرادخانی

من نویسنده مسائل حقوقی تحت وب هستم. حدود 3 سالی است که در کار تولید محتوا برای وکالت هستم و کار من تولید محتوا یونیک و در عین حال موثر برای سایت وکیل پایتخت است. اگر در مقاله های من پاسخ سوالتان را گرفته اید لطفا نظرتان را درباره اش در قسمت دیدگاه بیان کنید یا اگر سوالی دارید از ما بپرسید.!

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *