Rate this post

در انتخاب بهترین وکیل ملکی در یاسوج دقت زیادی باید به خرج داد چون موکل برای ثابت کردن ادعایش مجبور است تا تمامی مدارک خود را در اختیار وکیل قرار داده و گاهی نیز برخی از اسرارش را برای وکیل فاش کند. بدون تردید چنین اقدامی، نیازمند داشتن اعتماد و اطمینان کافی به یک وکیل و مشاور حقوقی است. مهمترین وصفی که موکل برای انتخاب وکیل باید به آن توجه کند اعتماد و امانت داری موکل است که اگر وکیلی این ویژگی‌ها را داشته باشد بدون شک یکی از بهترین وکلا است. درست است که وکیل دادگستری دارای اطلاعات عمومی راجع به قوانین است؛ با این‌حال امروزه وکالت نیز مانند بسیاری از مشاغل دیگر دارای تخصص‌های متعددی می‌باشد: وکیل تجاری، وکیل خانواده، وکیل کیفری، وکیل امور حسبی و غیره از جمله این موارد می‌باشند.

 گاهی افرادی با سوء استفاده از نا آگاهی مردم، خود را وکیل دادگستری معرفی و مبالغ هنگفتی را به عنوان حق الوکاله از آنان دریافت کرده و هیچ مجوزی برای وکالت در دادگاه‌ها نداشته و با وعده‌های پوچ و بی اساس از جمله وجود آشنایی با برخی افراد دارای نفوذ، اقدام به اخاذی ازمراجعین کرده اند. بنابراین در انتخاب وکیل در یاسوج باید تخصص وکیل را در نظر گرفت تا با موضوع پرونده مرتبط باشد. با وضعیت اقتصادی موجود همه به نوعی با مسائل و مشکلات حقوقی مواجه هستیم و داشتن یک وکیل خوب و متخصص بیشتر از هر نیازی لازم و ضروری است.

🥇 سطح وکیل وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ مهارت و تخصص حقوقی، ملکی، کیفری، خانواده، ثبتی،
📝 ارائه خدمات حقوقی وکالت و مشاوره حقوقی
💰 هزینه وکیل طبق وسعت و سختی کار تعیین می‌شود
✅ درصد موفقیت %96 موفقیت پرونده‌ها
✔️بهترین وکیل ملکی یاسوج را با لیست 10تایی بشناسید⚖️【سال1402】

 

1) سعید فرخی

وکیل سعید فرخی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، با بیش از 12 سال سابقه درخشان وکالت در زمینه دعاوی ملکی(جعل اسناد، خیات در امانت، فسخ قرارداد، تخلیه اماکن تجاری، فک رهن، …)  می‌باشد که با توانایی سخن وری خویش توانسته پرونده‌های بسیاری را به پایان عالی و مثبت برساند. از خدمات وکالتی آقای فرخی می‌توان به اخذ پرونده، تنظیم شکواییه، مشاوره حضوری و غیر حضوری می‌توان اشاره کرد که مشاوره ایشان با تعیین وقت قبلی و هزینه می‌باشد. دارای شماره پروانه 7508 می‌باشد که از سوی کانون وکلای دادگستری یاسوج در سال 1388 صادر شده است.

  • آدرس: یاسوج،خیابان سردار جنگل شمالی، جنب ساختمان شماره ۲ دادگستری
  • شماره تماس: 09173416608

2) الهام براتی

الهام براتی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، با بیش از 7 سال سابقه درخشان وکالت در زمینه دعاوی خانواده، دعاوی کیفری، دعاوی حقوقی، دعاوی ثبتی و شرکتی می‌باشد که با توانایی سخن وری خویش توانسته پرونده‌های بسیاری را در زمینه دعاوی ملکی به پایان عالی و مثبت برساند و بنابراین می‌توان گفت تخصص در زمینه دعاوی ملکی دارد. دارای شماره پروانه 26830 می‌باشد که از سوی کانون وکلای دادگستری یاسوج در سال 1394 صادر شده است. خانم براتی نسبت به پرونده موکل خویش امانت‌دار بوده و اسرار آن را برای کسی فاش نمی‌کند و داشتن این خصوصیت که از مهم‌ترین خصوصیات یک وکیل نمونه و خوب است باعث شده ایشا بین بهترین وکلای یاسوج جای بگیرند.

  • آدرس: یاسوج،خیابان سردار جنگل، ساختمان هشت بهشت، طبقه اول
  • شماره تماس:09175022352

3) حسین آقایی برزآباد

وکیل حسین آقایی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، با بیش از 12 سال سابقه درخشان وکالت در زمینه دعاوی ملکی می‌باشد که با توانایی سخن وری خویش توانسته پرونده‌های ملکی بسیاری را به پایان عالی و مثبت برساند. دارای شماره پروانه 7804 می‌باشد که از سوی کانون وکلای دادگستری یاسوج در سال 1388 صادر شده است. از خدمات وکالتی آقای آقایی می‌توان به اخذ پرونده، تنظیم شکواییه، مشاوره حضوری و غیر حضوری می‌توان اشاره کرد که مشاوره ایشان با تعیین وقت قبلی و هزینه می‌باشد.

  • آدرس: یاسوج، سردار جنگل شمالی، خیابان هجرت ۳، ساختمان هشت بهشت، طبقه سوم
  • شماره تماس: 09173411383

4) علی مجاهد

علی مجاهد، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی یاسوج، آخرین مدرک تحصیلی وی کارشناسی حقوق خصوصی، در زمینه دعاوی ملکی(دعوی الزام به فک رهن و سندهای ضمانتی، دعوی الزام تنظیم سند رسمی ‌برای املاک، فسخ قرارداد،جعل اسناد،…)،  پرونده‌های موفق بسیاری بر عهده گرفته است که با پشتکار، سخن‌وری و آشنایی کامل نسبت به قوانین توانسته آنها را به پایان مورد نظر موکل برساند. آقای مجاهد با راهنمایی خود کسانی که به دفتر وی مراجعه می‌کنند به نحو احسن راهنمایی و کشاوره می‌کند تا با خیالی راحت و آسوده موکل بتواند تصمیم بگیرد که آیا به شکایت خویش ادامه دهد یا به آن پایان دهد. از خدمات وکالتی وی می‌تواند به اخذ پرونده، تنظیم شکواییه، قرارداد، مشاوره حضوری وغیر حضوری اشاره کرد. دارای شماره پروانه 20980 که از سوی کانون وکلای قوه قضاییه در سال 1392صادر شده است، می‌باشد.

  • آدرس: یاسوج،نبش کاشانی 14، مجتمع حقوقی نادیا، پلاک ۴۷
  • شماره تماس: 09173437275

5) مریم گودرزی

مریم گودرزی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی یاسوج، دارای شماره پروانه 26832 که از سوی کانون وکلای دادگستری در سال 1394صادر شده است، می‌باشد. خانم گودرزی در زمینه دعاوی ملکی(دعوی الزام به فک رهن و سندهای ضمانتی، دعوی الزام تنظیم سند رسمی ‌برای املاک، فسخ قرارداد،جعل اسناد،…) پرونده‌های موفق بسیاری بر عهده گرفته است که با پشتکار، سخن‌وری و آشنایی کامل نسبت به قوانین توانسته آنها را به پایان مورد نظر موکل برساند. خانم گودرزی با راهنمایی خود کسانی که به دفتر وی مراجعه می‌کنند به نحو احسن راهنمایی و کشاوره می‌کند تا با خیالی راحت و آسوده موکل بتواند تصمیم بگیرد که آیا به شکایت خویش ادامه دهد یا به آن پایان دهد. از خدمات وکالتی وی می‌تواند به اخذ پرونده، تنظیم شکواییه، قرارداد، مشاوره حضوری وغیر حضوری اشاره کرد.

  • آدرس: یاسوج، بلوار ابوذر، ابوذر ۳
  • شماره تماس:09171244908

6) سعید بخشی گنجه

وکیل سعید بخشی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، دارای شماره پروانه 22077 می‌باشد که از سوی کانون وکلای دادگستری در سال 1392 صادر شده است. بیش از 11 سال سابقه درخشان وکالت در زمینه دعاوی خانواده(طلاق، طلاق توافقی، حضانت فرزند، استرداد جهیزیه، دریافت نفقه، …)، دعاوی کیفری(خیانت، کلاهبرداری، ربا، تخریب عمدی اموال، …)، دعاوی حقوقی، دعاوی ثبتی و ملکی(جعل اسناد، خیات در امانت، فسخ قرارداد، تخلیه اماکن تجاری، فک رهن، …)  می‌باشد اما عمده پرونده‌های پذیرفته شده توسط وی در زمینه دعاوی ملکی بوده است که با توانایی سخن وری و آشنایی کامل نسبت به قوانین توانسته پرونده‌های بسیاری را به پایان عالی و مثبت برساند. از خدمات وکالتی آقای بخشی می‌توان به اخذ پرونده، تنظیم شکواییه، مشاوره حضوری و غیر حضوری می‌توان اشاره کرد که مشاوره ایشان با تعیین وقت قبلی و هزینه می‌باشد.

  • آدرس: یاسوج، کاشانی ۱۵، پلاک 15
  • شماره تماس: 09171460657

7) فتاح سلیمانی

وکیل فتاح سلیمانی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، با بیش از 11 سال سابقه درخشان وکالت در زمینه دعاوی ملکی(جعل اسناد، خیات در امانت، فسخ قرارداد، تخلیه اماکن تجاری، فک رهن، …)  می‌باشد که با توانایی سخن وری خویش توانسته پرونده‌های بسیاری را به پایان عالی و مثبت برساند. از خدمات وکالتی آقای سلیمانی می‌توان به اخذ پرونده، تنظیم شکواییه، مشاوره حضوری و غیر حضوری می‌توان اشاره کرد که مشاوره ایشان با تعیین وقت قبلی و هزینه می‌باشد. دارای شماره پروانه 21206 می‌باشد که از سوی کانون وکلای قوه قضایی یاسوج در سال 1392 صادر شده است.

  • آدرس: یاسوج، خیابان فردوسی، روبروی مهر سازی پناهی، ساختمان حسینی
  • شماره تماس: 09176619875

8) فرزانه برافراشته پور

فرزانه برافراشته پور، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی یاسوج، دارای شماره پروانه 46995 که از سوی کانون وکلای دادگستری در سال 1397صادر شده است، می‌باشد. در زمینه دعاوی خانواده، دعاوی ملکی، دعاوی کیفری و حقوقی پرونده‌های موفق بسیاری بر عهده گرفته است اما عمده پرونده‌های وی در زمینه دعاوی ملکی است که با پشتکار، سخن‌وری و آشنایی کامل نسبت به قوانین توانسته آنها را به پایان مورد نظر موکل برساند. خانم برافراشته‌پور با راهنمایی خود کسانی که به دفتر وی مراجعه می‌کنند به نحو احسن راهنمایی و کشاوره می‌کند تا با خیالی راحت و آسوده موکل بتواند تصمیم بگیرد که آیا به شکایت خویش ادامه دهد یا به آن پایان دهد. از خدمات وکالتی وی می‌تواند به اخذ پرونده، تنظیم شکواییه، قرارداد، مشاوره حضوری وغیر حضوری اشاره کرد.

  • آدرس: یاسوج، هجرت دو، جنب دبستان ۱۷ شهریور
  • شماره تماس: 09176613224

9) مهناز باقری

مهناز باقری، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی یاسوج، دارای شماره پروانه 17026 که از سوی کانون وکلای دادگستری در سال 1391صادر شده است، می‌باشد. در زمینه دعاوی  دعاوی ملکی(دعوی الزام به فک رهن و سندهای ضمانتی، دعوی الزام تنظیم سند رسمی ‌برای املاک، فسخ قرارداد،جعل اسناد،…) پرونده‌های موفق بسیاری بر عهده گرفته است که با پشتکار، سخن‌وری و آشنایی کامل نسبت به قوانین توانسته آنها را به پایان مورد نظر موکل برساند. خانم باقری با راهنمایی خود کسانی که به دفتر وی مراجعه می‌کنند به نحو احسن راهنمایی و کشاوره می‌کند تا با خیالی راحت و آسوده موکل بتواند تصمیم بگیرد که آیا به شکایت خویش ادامه دهد یا به آن پایان دهد. از خدمات وکالتی وی می‌تواند به اخذ پرونده، تنظیم شکواییه، قرارداد، مشاوره حضوری وغیر حضوری اشاره کرد.

  • آدرس: یاسوج، بلوار کاشانی، نبش فرعی ،۱۵روبروی ساختمان جدید دادگاه
  • شماره تماس: 09170808470

10) مرتضی بهشتی

مرتضی بهشتی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی یاسوج، در زمینه دعاوی ملکی(دعوی الزام به فک رهن و سندهای ضمانتی، دعوی الزام تنظیم سند رسمی ‌برای املاک، فسخ قرارداد،جعل اسناد،…) پرونده‌های موفق بسیاری بر عهده گرفته است که با پشتکار، سخن‌وری و آشنایی کامل نسبت به قوانین توانسته آنها را به پایان مورد نظر موکل برساند. آقای بهشتی با راهنمایی خود کسانی که به دفتر وی مراجعه می‌کنند به نحو احسن راهنمایی و کشاوره می‌کند تا با خیالی راحت و آسوده موکل بتواند تصمیم بگیرد که آیا به شکایت خویش ادامه دهد یا به آن پایان دهد. از خدمات وکالتی وی می‌تواند به اخذ پرونده، تنظیم شکواییه، قرارداد، مشاوره حضوری وغیر حضوری اشاره کرد. آقای بهشتی دارای شماره پروانه 5442 که از سوی کانون وکلای دادگستری در سال 1387صادر شده است، می‌باشد.

  • آدرس: یاسوج، بلوار ابوذر، نبش فرعی۱۴، جنب نانوایی سنگک
  • شماره تماس: 09171412553

سپاس از اینکه وقت گذاشتید و تا آخر این مطلب بهترین وکیل ملکی یاسوج – لیست 10تایی را مطالعه کردید. امیدوارم توانسته باشیم شما را در انتخاب بهترین وکیل ملکی یاسوج یاری کرده باشیم.

یلدا مرادخانیمشاهده نوشته ها

Avatar for یلدا مرادخانی

من نویسنده مسائل حقوقی تحت وب هستم. حدود 3 سالی است که در کار تولید محتوا برای وکالت هستم و کار من تولید محتوا یونیک و در عین حال موثر برای سایت وکیل پایتخت است. اگر در مقاله های من پاسخ سوالتان را گرفته اید لطفا نظرتان را درباره اش در قسمت دیدگاه بیان کنید یا اگر سوالی دارید از ما بپرسید.!

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *