Rate this post

انتخاب بهترین وکیل کیفری در کرمان، از مهم‌ترین دغدغه‌های افراد در مواجهه با یک مشکل حقوقی است. از آنجایی که این روزها با توجه به شرایط اقتصادی و فرهنگی عموماً تمامی افراد به نوعی درگیر پرونده‌های قضایی می‌باشند، بدیهی است که همگان نمی‌توانند بر قوانین ماهوی و شکلی تسلط یابند و این امر مقتضای عقل است که دفاع از حقوق خود را با انتخاب وکیل خوب و مجرب،  به او بسپارند. از آن جایی که تعداد وکیل نیز مانند سایر اصناف در جامعه زیاد است، بنابراین در هنگام معرفی بهترین وکیل کرمان باید خوب بدانیم که یک وکیل باید چه خصوصیاتی داشته باشد تا در جامعه به عنوان بهترین وکیل انتخاب و معرفی شود. وکیل دادگستری چنانچه واجد شرایط لازم باشد، نه تنها از طرح شکایت و دعوای بی‌مبنا خودداری می کند، بلکه در سیر صحیح و قانونی و سرعت جریان دادرسی و روشن شدن موضوع و ماهیت امر و پیدا نمودن حکم منطبق با آن با دادگاه همکاری نموده و صدور رأی منطبق بر موضوع و موافق قانون را امکان‌پذیر می‌نماید.

🥇 سطح وکیل وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ مهارت و تخصص حقوقی، ملکی، کیفری، خانواده، ثبتی،
📝 ارائه خدمات حقوقی وکالت و مشاوره حقوقی
💰 هزینه وکیل طبق وسعت و سختی کار تعیین می‌شود
✅ درصد موفقیت %96 موفقیت پرونده‌ها

✔️بهترین وکیل کیفری کرمان را با لیست 10تایی بشناسید⚖️【سال1402】

وکیل پایتخت با فراهم کردن گزیده ای از لیست 10 تایی از وکلای برتردر کرمان، انتخاب بهترین وکیل در کرمان را برای شما کاربران راحت‌تر کرده است تا اگر از لحاظ حقوقی، گره‌ای در کارتان افتاده، به کمک وکلای متخصص کرمان باز شود. ما در این مقاله به  معرفی گزیده 10 وکیل برتر در کرمان می‌پردازیم.

1) فاطمه افشارمنش

فاطمه افشارمنش، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی کرمان، دارای سابقه پروانه وکالت از کانون وکلا به شماره پروانه 1118، آخرین مدرک تحصیلی دکترا مقطع دکتری جزا و جرمشناسی …و حقوق عمومی، عضو کمیسیون نظارت وبازرسی کانون وکلا کرمان به مدت چهارسال و فعال اجتماعی در امور زنان وخانواده است. در سال1381 در آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری تهران قبول شده و در سال 1383 با شرکت در امتحان اختبار با نمره 63 موفق به دریافت پروانه پایه یک وکالت شد. وی پرونده‌های بسیاری در زمینه دعاوی خانواده ثبتی، ملکی، حقوقی و کیفری داشته که با درصد بالایی از موفقیت توانسته به پایان برساند و رضایت موکل را جلب کند به همین دلیل می‌توان وی را به عنوان یکی از بهترین وکلای کرمان معرفی کرد.

  • آدرس:کرمان، ابوذر شمالی،  کوچه شماره ۴، پلاک ۷

 

2) فائزه فیروزی

فائزه فیروزی، وکیل پایه یک دادگستری کرمان و مشاور حقوقی، در دعاوی حقوقی از قبیل (مطالبه وجه سند عادی، مطالبه وجه سفته و چک، الزام به اخذ پایان کار، صورتمجلس تفکیکی، فک رهن، الزام به تنظیم سند رسمی، اثبات مالکیت، فسخ معامله، ابطال سند مالکیت، خلع ید مشاعی، دستور فروش مال مشاع و …)؛ دعاوی کیفری اعم از (رابطه نامشروع، درگیری مسلحانه، ربا، کلاهبرداری، خیانت در امانت، فروش مال غیر و …)؛ دعاوی خانواده از قبیل(طلاق توافقی، طلاق از طرف زوج، طلاق از طرف زوجه، طلاق غیابی، مطالبه و اجرای مهریه، مطالبه نفقه، اجرت المثل ایام زندگی مشترک، حضانت و سلب حضانت فرزند، الزام به تمکین، نشوز، اثبات رشد و… ) دارند. ایشان کارآموز وکالت به‌صورت تخصصی در حوزه دعاوی ملکی، وصول مطالبات، اختلافات ناشی از قراردادها، شرایط عمومی و خصوصی پیمان و تنظیم قرارداد، فعالیت و قبول پرونده می نمایند و دعاوی تجاری توانسته است که در این مدت در بین بهترین وکلای کرمان جای بگیرد. خدمات وکالتی وی مشاوره حضوری، مشاوره غیرحضوری و اخذ پرونده بوده و ایشان دارای مدرک کارشناس ارشد حقوق تجارت بین‌الملل از دانشگاه تهران است.

  • آدرس:کرمان،خیابان فردوسی، بین کوچه 8و10، مجتمع پدر خوب، طبقه اول، واحد ۵
  • شماره تماس: 09131962443

 

3) میلاد امیری

میلاد امیری، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، دارای سابقه پروانه وکالت از کانون وکلای دادگستری به شماره پروانه 2055 و آخرین مدرک تحصیلی کارشناس ارشد حقوق و رتبه اول کانون می‎‌باشد. متخصص در زمینه ملک، قراردادها، خانواده، وراثت و غیره می‌باشد که در اصل می‌توان با توجه به پرونده‌های موکوله به وی او را بهترین وکیل کرمان معرفی کرد.

  • آدرس:کرمان، چهارراه کاظمی، شریعتی ۱۳، مجتمع برنا، طبقه اول

 

4) سمیه امیرتیموری

سمیه امیرتیموری، وکیل پایه یک دادگستری کرمان و مشاور حقوقی، کارشناس حقوق جزا آخرین مدرک تحصیلی وی بوده و دارای شماره پروانه 1799 از کانون دادگستری کرمان است. دعاوی خانواده مثل درخواست طلاق از سوی زن، استرداد جهیزیه، طلاق توافقی و هویت قانونی شامل دعاوی خانواده، دعاوی ارث و میراث، دعاوی ثبت احوال، سرپرست، دعاوی مالی، تجاری، قراردادها شامل چک، داوری، قراردادها، مناقصات، اختلافات مالی، سفته، برات، فاکتور، رسید عادی و غیره از جمله دعاوی است که به وی پرونده موکول شده وآن را با درصد بالایی از موفقیت به پایان رسانده است.

  • آدرس:کرمان، میدان قرنی، خیابان امام، مجتمع پرسپولیس، طبقه اول، واحد 18

 

5) حجت توحيدی

حجت توحیدی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، کارشناسی ارشد جزا و جرم شناسی، دارای سابقه وکالت از قوه قضایی به شماره 26934، می‌باشد. انحصار وراثت، کیفری (جرائم)، ملکی، قراردادها، ثبت احوال، وصول مطالبات، اسناد رسمی، بیمه از جمله تخصص‌های وی می‌باشد که او را در زمره یک وکیل خوب در کرمان قرار می‌دهد چون با اخلاق مردم پسند و امانت داری نسبت به پرونده و آشنایی با قوانین جدید می‌تواند بهترین‌ها را برای موکل به‌وجود آورد.

  • آدرس:کرمان، خیابان شهید قرنی، قرنی ۱۵ساختمان کاواندیش، طبقه پنجم، واحد ۱۷

 

6) اشکان نجمایی

اشکان نجمایی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، دارای سابقه پروانه وکالت از کانون وکلای دادگستری کرمان به شماره 704، آخرین مدرک تحصیلی وی کارشناسی ارشد حقوق خصوصی می‌باشد. از آقای نجمایی می‌توان به عنوان وکیل خوب نام برد چون در مدت وکالت خویش توانسته با اخلاق مردم پسند و درصد موفقیت بالا در پرونده‌های موکوله به وی موجب جلب رضایت مراجعین شود هم چنین با راهنمایی و مشاوره دقیق موکل، ایشان را در طرح دعوا و یا عدم طرح دعوا راهنمایی می‌کند و این یک خصوصیت بارز وکیل نمونه است. جرایم علیه اموال و اسناد شامل کلاهبرداری، جعل، تقلب، تزویر، خیانت در امانت، فروش و انتقال مال غیر، سرقت، دعاوی مالی، تجاری، قراردادها شامل چک، داوری، قراردادها، سفته، برات، دعاوی املاک شامل اختلاف در مالکیت، خرید و فروش اموال غیرمنقول، املاک، شهرداری، منابع طبیعی، جهاد کشاورزی، زمین شهری و اوقاف، ثبت اسناد و املاک، موجر و مستاجر، سرقفلی، حق کسب و پیشه، تخلیه از جمله تخصص‌های وی در زمینه وکالت است.

  • آدرس:کرمان، خیابان امام جمعه

 

7) عليرضا مرادی عسكری

علیرضا مرادی عسکری، وکیل پایه یک دادگستری کرمان و مشاور حقوقی، آخرین مدرک تحصیلی وی دکترای جزا و جرم شناسی است. دارای سابقه پروانه وکالت از قوه قضاییه به شماره پروانه 34300 و استادیار دانشگاه می‌باشد. دعاوی خانواده مثل طلاق، طلاق توافقی، استرداد جهیزیه، مطالبه نفقه و مهریه و … و هویت قانونی شامل دعاوی ارث و میراث، دعاوی ثبت احوال و… و دعاوی ملکی از جمله دعاوی پذیرفته شده توسط این وکیل خوب است که با درصد بالای موفقیت در پرونده‌های موکوله توانسته بین وکلای برتر کرمان جای بگیرد.

  • آدرس:کرمان،خیابان شریعتی، نبش کوچه بیمارستان ارجمند، طبقه فوقانی شیرینی فروشی تهامی

 

8) مسعود نادری اناری

مسعود نادری اناری، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، که دارای 12 سال سابقه وکالت درخشان بوده و آخرین مدرک تحصیلی وی دکترای حقوق عمومی است که می‌توان براساس برخی خصوصیات اخلاقی وی مانند امانت داری نسبت به پرونده موکل، آشنایی به قانون، اخلاق مردم پسند و احترام نسبت به موکل باعث شده است تا ایشان یکی از بهترین‌های شهر کرمان محسوب شود. ایشان در زمینه دعاوی حقوقی، کیفری، خانواده و ملکی پرونده‌‌های موفق زیادی داشته که با موفقیت به پایان رسانده است.

  • آدرس:کرمان،خیابان امام زاده، نرسیده به میدان ابوالفضل

 

9) محمود مسعودی

محمود مسعودی، وکیل پایه یک دادگستری در كرمان و مشاور حقوقی، با بیش از 18 سال سایقه وکالت موفق با شماره پروانه 1001 از کانون وکلای دادگستری کرمان بوده و که آخرین مدرک تحصیلی وی کارشناسی ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و از سال 1389 تاکنون مدرس دانشگاه آزاداسلامی است. وی قبل از پذیرش یک پرونده، ابتدا جلسه را ترتیب می‌دهد تا با موکل مفصلا راجب پرونده صحبت و تمامی اسناد و مدارک ارائه شده را با حوصله و جزء به جزء بررسی و نتایج احتمالی که در آینده ناشی از طرح دعوا حاصل خواهد شد را با او درمیان می‌گذارد. همچنین در خصوص هزینه‌های دادرسی دعاوی حق الوکاله وکیل و مدت زمان تقریبی رسیدگی به پرونده را به موکل خود در اطلاع داده تا بدین ترتیب موکل یک تصمیم درست راجب طرح دعوا یا عدم طرح آن بتواند بگیرد.

  • آدرس:کرمان،خیابان فلسطین (صمصام) نبش کوچه ۴، واحد۲

 

10) لاله انجم شعاع

لاله انجم شعاع، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، با چندین سال سابقه وکالت، در زمینه اسناد رسمی و تجاری، اعسار، تعزیرات و مجازات های بازدارنده، جرایم علیه اخلاق و عفت عمومی، حدود، خانواده، دعاوی اقتصادی، دعاوی راهنمایی و رانندگی، دیات، قصاص، مطالبه خسارت، مطالبه وجه، اجراییات و … توانسته است که در این مدت در بین بهترین وکلای کرمان جای بگیرد. خدمات وکالتی وی مشاوره حضوری، مشاوره غیرحضوری و اخذ پرونده بوده و کارشناس ارشد فقه و حقوق خصوصی است.

  • آدرس:کرمان،بلوار فردوسی، نرسیده به کوچه شماره ۱۰، مجتمع تجاری پدر خوب، طبقه اول، واحد ۴

 

[divider style=”solid” top=”20″ bottom=”20″]

سپاس از اینکه وقت گذاشتید و تا آخر این مطلب بهترین وکیل کرمان– لیست 10تایی را مطالعه کردید. امیدوارم توانسته باشیم شما را در انتخاب بهترین وکیل کرمان یاری کرده باشیم.

وکیل پایتختمشاهده نوشته ها

Avatar for وکیل پایتخت

وکیل پایتخت، به عنوان یکی از معتبرترین سایت های حقوقی توانسته اعتماد مردم را جذب کند و آماده پذیرش وکالت در زمینه حقوقی، کیفری، ملکی، خانواده، امورثبتی، دعاوی بین المللی، مهاجرت و..می باشد.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *