5/5 - (1 امتیاز)

با افزایش جمعیت در استان اراک و همچنین با وجود شهرک‌های صنعتی، مشکلات و دعاوی حقوقی بیشتر شده و همین امر باعث می‌شود تا مردم  دنبال بهترین وکیل در اراک باشند. همانطور که می‌دانیم، وکیل، به کسی گفته می‌شود که از سوی یک فرد دیگر برای انجام و به پایان رساندن کارهای حقوقی مامور باشد. با تبدیل شدن اراک به یکی از کلان شهرها، اختلافات و تنش‌ها بین مردم هم افزایش یافته و خواسته یا ناخواسته این مسائل پای مردم را به دادگاه‌ها باز می‌کنند. از جمله مشکلات حقوقی که اکثرا برای مردم پیش می آید می‌توان به دعاوی مطالبات حقوقی، کیفری، دعاوی ملکی، دعاوی خانواده، دعاوی کارگر و کارفرما و … اشاره کرد. در این میان اگر کسی اطلاعاتی در مورد قانون و قوانین مربوط به آن را نداند دچار سردرگمی در دادگاه و اتلاف وقت وی خواهد شد. چه بسا همین سردرگمی‌ها ممکن است سبب محکومیت در دادگاه شود که برای جلوگیری از این محکومیت‌ها، اتلاف وقت و افزایش هزینه‌ها بهترین راهکار داشتن بهترین وکیل زن متخصص و متبحر در پروسه اجرای پرونده شماست.  هر شخص عادی ممکن است موکل یک وکیل زن باشد، یعنی هر فردی می‌تواند یک وکیل داشته باشد و اینطور نیست که لزوما اشخاص دارای شرکت و کارخانجات فقط می‌توانند به وکیل اهدای وکالت کنند.

🥇 سطح وکیل وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ مهارت و تخصص حقوقی، ملکی، کیفری، خانواده، ثبتی،
📝 ارائه خدمات حقوقی وکالت و مشاوره حقوقی
💰 هزینه وکیل طبق وسعت و سختی کار تعیین می‌شود
✅ درصد موفقیت %96 موفقیت پرونده‌ها

✔️بهترین وکیل زن اراک را با لیست 5تایی بشناسید⚖️【سال1402】

1) زهرا عزیزی

زهرا عزیزی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، دارای سابقه پروانه وکالت به شماره پروانه 275 می‌باشد که از سوی کانون وکلای دادگستری اراک صادر شده است. از خدمات وکالتی ایشان می‌توان به اخذ پرونده، تنظیم شکواییه، مشاوره حضوری و غیر حضوری اشاره کرد که مشاوره‌ وی با تعیین وقت قبلی و پرداخت هزینه می‌باشد. خانم عزیزی با تکیه بر اطلاعات خویش درباره قوانین و فن بیان رسا و شیوا و امانت داری نسبت به اسرار موکل توانسته خود را در بین بهترین وکلای اراک جای دهد. ایشان در زمینه دعاوی های ملکی، کیفری، تجاری، ثبتی، خانواده، طلاق و غیره تخصص و مهارت بسیار بالایی دارد و به عنوان بهترین وکیل در اراک مشغول به فعالیت حقوقی می باشد. آخرین مدرک تحصیلی وی کارشناس ارشدحقوق خصوصی می‌باشد.

  • آدرس: اراک، خیابان شریعتی، نبش کوچه دانشسرا، ساختمان پاسارگاد، طبقه سوم
  • شماره تماس: 09186293615

2) فاطمه بندی

فاطمه بندی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، آخرین مدرک تحصیلی وی کارشناس حقوق می‌باشد. دارای 9 سال سابقه وکالتی بوده که پرونده‌های حقوقی، کیفری، خانواده، ملکی و ثبتی بسیاری در این مدت به وی واگذار شده است که توانسته با سخن وری خویش آنها را به نتیجه عالی به پایان برساند. دارای سابقه پروانه وکالت به شماره 23933 است که از سوی قوه قضاییه صادر شده است. در امانت داری نسبت به پرونده و اسرار موکل می‌توان وی را در رده برتر جای داد.

  • آدرس: اراک،خیابان عباس آباد، طبقه دوم پاساژ بیژن
  • شماره تماس: 09185277959

3) سمیرا هاشمی

سمیرا هاشمی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، آخرین مدرک تحصیلی وی کارشناس ارشد حقوق خصوصی می‌باشد. دارای چند سال سابقه وکالتی بوده که پرونده‌های حقوقی، کیفری، خانواده، ملکی و ثبتی بسیاری در این مدت به وی واگذار شده است که توانسته با سخن وری خویش آنها را به نتیجه عالی به پایان برساند. دارای سابقه پروانه وکالت به شماره 17170 است که از سوی کانون وکلای دادگستری اراک در سال 1391 صادر شده است. از خدمات وکالتی وی می‌توان به اخذ پرونده، تنظیم شکواییه، مشاوره حضوری و غیر حضوری اشاره کرد که مشاوره‌ وی با تعیین وقت قبلی و پرداخت هزینه می‌باشد.

  • آدرس: اراک،خیابان شریعتی، نبش پل گردو، ساختمان یاس، طبقه۴
  • شماره تماس: 09125843856

4) سمانه حسنی

سمانه حسنی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، دارای سابقه پروانه وکالت به شماره پروانه 7541 می‌باشد که از سوی کانون وکلای دادگستری اراک در سال 1388 صادر شده است. ایشان در زمینه دعاوی ملکی، کیفری، تجاری، ثبتی، خانواده، طلاق و غیره تخصص و مهارت بسیار بالایی دارد و به عنوان بهترین وکیل در اراک مشغول به فعالیت حقوقی می باشد. از خدمات وکالتی ایشان می‌توان به اخذ پرونده، تنظیم شکواییه، مشاوره حضوری و غیر حضوری اشاره کرد که مشاوره‌ وی با تعیین وقت قبلی و پرداخت هزینه می‌باشد. خانم حسنی با تکیه بر اطلاعات خویش درباره قوانین و فن بیان رسا و شیوا و امانت داری نسبت به اسرار موکل توانسته خود را در بین بهترین وکلای اراک جای دهد.

  • آدرس: اراک،خیابان امام خمینی، جنب داروخانه تخت جمشید، ساختمان ۴۵۵، طبقه سوم
  • شماره تماس: 09183485457

5) فرنوش سادات مهاجرانی

فرنوش سادات مهاجرانی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، دعاوی خانواده و هویت قانونی شامل دعاوی خانواده، دعاوی ارث و میراث، دعاوی ثبت احوال، سرپرست و قیم، دعاوی مالی، تجاری، قراردادها شامل چک، داوری، قراردادها، مناقصات، اختلافات مالی، سفته، برات، فاکتور، رسید عادی، دعاوی املاک شامل اختلاف در مالکیت، خرید و فروش اموال غیرمنقول، املاک، شهرداری، منابع طبیعی، جهاد کشاورزی، زمین شهری و اوقاف، ثبت اسناد و املاک، موجر و مستاجر، سرقفلی، حق کسب و پیشه، تخلیه خلاصه‌ای از دعاوی است که خانم مهاجرانی بر عهده گرفته است که با تکیه بر تجربه و دانش خویش توانسته آن را به نیجه مثبت به پایان برساند.

  • آدرس: اراک، خیابان حسابی، نبش کوچه ملت، ساختمان پارس، طبقه 1
  • شماره تماس: 09185235909

سپاس از اینکه وقت گذاشتید و تا آخر این مطلب بهترین وکیل زن اراک – لیست 10تایی را مطالعه کردید. امیدوارم توانسته باشیم شما را در انتخاب بهترین وکیل زن اراک یاری کرده باشیم.

یلدا مرادخانیمشاهده نوشته ها

Avatar for یلدا مرادخانی

من نویسنده مسائل حقوقی تحت وب هستم. حدود 3 سالی است که در کار تولید محتوا برای وکالت هستم و کار من تولید محتوا یونیک و در عین حال موثر برای سایت وکیل پایتخت است. اگر در مقاله های من پاسخ سوالتان را گرفته اید لطفا نظرتان را درباره اش در قسمت دیدگاه بیان کنید یا اگر سوالی دارید از ما بپرسید.!

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *