5/5 - (11 امتیاز)

بهترین وکیل در خرم آباد به وکیلی گفته می‌شود که در امور حقوقی و در انجام وکالت بسیار با تجربه و کار بلد باشد. برای رسیدن به نتیجه مطلوب در مسیر پرونده، باید در انتخاب وکیل دقت کافی را داشت و چند ویژگی مهم که یک وکیل خوب باید داشته باشد، را دارا بوده تا اتمام مسیر پرونده با رضایت شخص باشد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که باید در انتخاب وکیل حقوقی در خرم آباد به آن توجه داشت امانت داری و رازداری وکیل نسبت به اسرار پرونده است چون موکل مواردی را برای وکیل بازگو می‌نماید که جز اسرار شخص می‌باشد و وکیل باید نسبت به آن اسرار رازدار باشد. ویژگی مهم دیگر که بسیار حائز اهمیت در انتخاب وکیل می‌باشد این است که وکیل دارای اطلاعات به روز و آشنا به قوانین جدید التصویب باشد تا با تکیه به این قوانین بتواند راه حل مناسبی برای پرونده یافته و از موکلش دفاع کند.

🥇 سطح وکیل وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ مهارت و تخصص حقوقی، ملکی، کیفری، خانواده، ثبتی،
📝 ارائه خدمات حقوقی وکالت و مشاوره حقوقی
💰 هزینه وکیل طبق وسعت و سختی کار تعیین می‌شود
✅ درصد موفقیت %96 موفقیت پرونده‌ها

✔️بهترین وکیل  خرم آباد را با لیست 10تایی بشناسید!⚖️【سال1402】

ملاک شما برای انتخاب بهترین وکیل در خرم آباد چیست؟ مشخصات فردی و چند مورد از پرونده‌های معروف 10 وکیل  برتر خرم آباد، همراه با آدرس و شماره تماس بهترین وکیل خرم آباد، بیان کرده‌ایم. شما می‌توانید براساس معیار‌های خود، از بین آن‌ها یکی را انتخاب کنید.

1) عباس مرادی

عباس مرادی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی خرم آباد، آخرین مدرک تحصیلی وی کارشناسی ارشد حقوق خصوصی می‌باشد. ایشان دارای سابقه پروانه وکالت از کانون وکلای دادگستری به شماره 631 می‌باشد. آقای مرادی را می‌توان به عنوان یکی از بهترین وکلای خرم آباد معرفی کرد چون با تکیه به آگاهی خویش نسبت به قوانین به روز شده و پشتکار عالی در به پایان رساندن پرونده موکل توانسته موجب جلب رضایت موکل شود. ایشان در زمینه دعاوی حقوقی و کیفری، ملکی و ثبتی و خانواده پرونده‌های بسیاری بر عهده داشته که با تلاش و پشتکار در انجام کار خویش توانسته را با درصد بالایی از موفقیت به پایان برساند.

  • آدرس: خرم آباد، میدان امام خمینی، مجتمع تجاری هفت آسمان، طبقه اول، واحد 106
  • شماره تماس وکیل: 09165046708

 

2) بهزاد ماسوری

بهزاد ماسوری، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی خرم آباد، عضو هیئت علمی دانشگاه می‌باشد. ایشان دارای سابقه پروانه وکالت از کانون وکلای دادگستری به شماره 8089 می‌باشد. ایشان در زمینه دعاوی ملکی(خیانت در امانت، فسخ قرارداد، خلع ید، رفع تصرف عدوانی،…)، خانواده(درخواست طلاق از سوی زن، حضانت فرزند، استرداد جهیزیه، طلاق توافقی،…)، حقوقی، کیفری پرونده‌های بسیاری داشته که با تکیه بر آگاهی خویش، داشتن کلامی رسا و شیوا توانسته آنها را به پایان موفق برساند. آقای ماسوری را می‌توان به عنوان یکی از بهترین وکلای خرم آباد معرفی کرد چون با تکیه به آگاهی خویش نسبت به قوانین به روز شده و پشتکار عالی در به پایان رساندن پرونده موکل توانسته موجب جلب رضایت موکل شود.

  • آدرس: خرم آباد، میدان شهدا، دفتر وکالت ماسوری
  • شماره تماس وکیل: 09161611908

 

3) علی آزادی

علی آزادی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی خرم آباد، دارای سابقه پروانه وکالت از کانون وکلای دادگستری به شماره 21363 می‌باشد. در زمینه دعاوی حقوقی، کیفری، ملکی(خیانت در امانت، فسخ قرارداد، خلع ید، رفع تصرف عدوانی،…)، خانواده(درخواست طلاق از سوی زن، حضانت فرزند، استرداد جهیزیه، طلاق توافقی،…)، پرونده‌های بسیاری به وی موکول شده که با پشتکار و تکیه بر آگاهی خویش، توانسته آنها را به پایان مد نظر موکل برساند. براسای راهنمایی‌های دقیق و به جای ایشان نسبت به مسیر پرونده مراجعین می‌توانند تصمیم درست را برای شکایت یا عدم شکایت گرفته و به راه خویش ادامه دهند. از خدمات وکالتی آقای آزادی می‌توان به اخذ پرونده، قرارداد، تنظیم شکواییه، مشاوره حضوری و غیر حضوری اشاره کرد که مشاوره‌های وی با تعیین وقت قبلی می‌باشد.

  • آدرس: خرم آباد، خیابان انقلاب ، روبروی آراسته سوم،
  • شماره تماس وکیل: 09168886670

 

4) فرانک رومیانی

فرانک رومیانی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، دارای 8 سال سابقه درخشان وکالت است که در این مدت کم توانسته با پشتکار و توانایی خویش در زمینه وکالت خود را بین بهترین‌های خرم آباد جای دهد. خانواده، شهرداری، عقود و معاملات، مطالبه خسارت، ملکی، موجر و مستاجر، اجراییات، حدود، قصاص، جرایم علیه اخلاق و عفت عمومی و … از جمله دعاوی است که به خانم رومیانی واگذار شده و با درصد بالایی از موفقیت به پایان رسانده است. آخرین مدرک تحصیلی وی کارشناس ارشد حقوق بین الملل می‌باشد. دارای سابقه پروانه وکالت به شماره 22576 می‌باشد که در سال 1393 از سوی کانون وکلای قوه قضاییه صادر شده است.

  • آدرس: خرم آباد، نرسیده به چهار راه بانک، پاساژ قاسمی، طبقه سوم
  • شماره تماس وکیل: 09193510480

 

5) حمید افشاری کیا

حمید افشاری کیا، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، دارای 12سال سابقه درخشان وکالت است که در این مدت توانسته با پشتکار و توانایی خویش و تسلط نسبت به قوانین و راهنمایی به جا و آگاهانه مراجعین توانسته یکی از بهترین وکلای خرم آباد باشد. دعاوی خانواده، شهرداری، عقود و معاملات، مطالبه خسارت، ملکی، موجر و مستاجر، اجراییات، حدود، قصاص، جرایم علیه اخلاق و عفت عمومی و … از جمله دعاوی است که آقای افشاری کیا به عهده گرفته  و توانسته آنها را با درصد بالایی از موفقیت به پایان برساند. دارای سابقه پروانه وکالت به شماره 8158 می‌باشد که در سال 1388 از سوی کانون وکلای دادگستری صادر شده است.

  • آدرس: خرم آباد، خیابان شهدای شرقی، مجتمع تجاری آساره، واحد ۸
  • شماره تماس وکیل: 09163974860

 

6) مهین آروانه

مهین آروانه، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، دارای 12سال سابقه درخشان وکالت است که در این مدت توانسته با پشتکار و توانایی خویش و تسلط نسبت به قوانین و راهنمایی به جا و آگاهانه مراجعین توانسته یکی از بهترین وکلای خرم آباد باشد. دارای سابقه پروانه وکالت به شماره 2331 می‌باشد که در سال 1387 از سوی کانون وکلای دادگستری صادر شده است. دعاوی تعزیرات و مجازات های بازدارنده، اسناد رسمی و تجاری، خانواده، شهرداری، عقود و معاملات، مطالبه خسارت، ملکی، ارث و وصیت، اعسار، موجر و مستاجر، اجراییات، حدود، قصاص، جرایم علیه اخلاق و عفت عمومی و … از جمله دعاوی است که خانم آروانه به عهده گرفته  و توانسته آنها را با درصد بالایی از موفقیت به پایان برساند.

  • آدرس: خرم آباد، خیابان امام خمینی، چهارراه بانک، پاساژ ایران، طبقه سوم، 
  • شماره تماس وکیل: 0916663780

 

7) میرعباس بابا علی

میرعباس باباعلی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، دارای چند سال سابقه درخشان وکالت است که در این مدت توانسته با پشتکار و تسلط نسبت به قوانین و راهنمایی آگاهانه مراجعین و رضایت کامل موکل از شیوه کار وی، خود را در بین بهترین وکلای خرم اباد جای دهد.  دارای سابقه پروانه وکالت به شماره 18228 می‌باشد از سوی کانون وکلای دادگستری صادر شده است. دعاوی تعزیرات و مجازات های بازدارنده، اسناد رسمی و تجاری، خانواده، شهرداری، عقود و معاملات، مطالبه خسارت، ملکی، ارث و وصیت، اعسار، موجر و مستاجر، اجراییات، حدود، قصاص، جرایم علیه اخلاق و عفت عمومی و … از جمله دعاوی است که آقای بابا علی به عهده گرفته  و توانسته آنها را با درصد بالایی از موفقیت به پایان برساند. از خدمات وکالتی وی می‌توان به اخذ پرونده، مشاوره حضوری و غیر حضوری اشاره کرد البته ناگفته نماند که مشاوره‌های وی با هزینه و تعیین وقت قبلی می‌باشد.

  • آدرس: خرم آباد، انتهای بلوار پژوهنده، روبروی دادگستری
  • شماره تماس وکیل: 09163984859

 

8) علیرضا بستامی

علیرضا بستامی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، دارای چند سال سابقه درخشان وکالت است که در این مدت پرونده‌های بسیاری به وی موکول شده که رضایت کامل موکل از شیوه کار وی، باعث شده ایشان در بین بهترین وکلای خرم آباد جای بگیرد.  دارای سابقه پروانه وکالت به شماره 1344 می‌باشد از سوی کانون وکلای دادگستری صادر شده است. دعاوی تعزیرات و مجازات های بازدارنده، اسناد رسمی و تجاری، خانواده، شهرداری، عقود و معاملات، مطالبه خسارت، ملکی، ارث و وصیت، اعسار، موجر و مستاجر، اجراییات، حدود، قصاص، جرایم علیه اخلاق و عفت عمومی و … از جمله دعاوی است که آقای بستامی به عهده گرفته و توانسته آنها را با درصد بالایی از موفقیت به پایان برساند. از خدمات وکالتی وی می‌توان به اخذ پرونده، مشاوره حضوری و غیر حضوری اشاره کرد البته ناگفته نماند که مشاوره‌های وی با هزینه و تعیین وقت قبلی می‌باشد.

  • آدرس: خرم آباد، خیابان امام (ره)، میدان شاپور خواست، طبقه فوقانی بیمه آرمان
  • شماره تماس وکیل: 09161612115

 

9) آزاده احمدی چگینی

آزاده احمدی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی خرم آباد، دارای چند سال سابقه وکالت که در این مدت پرونده‌های بسیاری به وی موکول شده که رضایت کامل موکل از شیوه کار وی، باعث شده ایشان در بین بهترین وکلای خرم آباد جای بگیرد.  دارای سابقه پروانه وکالت به شماره 27058 می‌باشد از سوی کانون وکلای دادگستری در سال 1394صادر شده است. از خدمات وکالتی وی می‌توان به اخذ پرونده، مشاوره حضوری و غیر حضوری اشاره کرد البته ناگفته نماند که مشاوره‌های وی با هزینه و تعیین وقت قبلی می‌باشد. دعاوی اسناد رسمی و تجاری، خانواده، شهرداری، عقود و معاملات، مطالبه خسارت، ملکی، ارث و وصیت، اعسار، موجر و مستاجر، اجراییات، حدود، قصاص، جرایم علیه اخلاق و عفت عمومی، تملک آپارتمان‌ها و … از جمله دعاوی است که خانم احمدی عهده دار شده و توانسته آنها را با درصد بالایی از موفقیت به پایان برساند.

  • آدرس: خرم آباد، بلوار حج، خیابان عطار نبشابوری، کوچه دوم
  • شماره تماس وکیل: 09163970398

 

10) گودرز بهرامی ارشد

گودرز بهرامی ارشد، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی خرم‌آباد، دارای سابقه پروانه وکالت به شماره 35374 می‌باشد از سوی کانون وکلای دادگستری صادر شده است. دارای چند سال سابقه وکالت که در این مدت پرونده‌های بسیاری به وی موکول شده که رضایت کامل موکل از شیوه کار وی، باعث شده ایشان در بین بهترین وکلای خرم آباد جای بگیرد.  از خدمات وکالتی وی می‌توان به اخذ پرونده، مشاوره حضوری و غیر حضوری اشاره کرد البته ناگفته نماند که مشاوره‌های وی با هزینه و تعیین وقت قبلی می‌باشد. دعاوی خانواده، ملکی، ثبتی، حقوقی، کیفری و … از جمله دعاوی است که آقای بهرامی عهده دار شده و توانسته آنها را با درصد بالایی از موفقیت به پایان برساند.

  • آدرس: خرم آباد،سبزه میدان مجتمع نور
  • شماره تماس وکیل: 09163986341

 

سپاس از اینکه وقت گذاشتید و تا آخر این مطلب بهترین وکیل خرم آباد– لیست 10تایی را مطالعه کردید. امیدوارم توانسته باشیم شما را در انتخاب بهترین وکیل خرم آباد یاری کرده باشیم.

یلدا مرادخانیمشاهده نوشته ها

Avatar for یلدا مرادخانی

من نویسنده مسائل حقوقی تحت وب هستم. حدود 3 سالی است که در کار تولید محتوا برای وکالت هستم و کار من تولید محتوا یونیک و در عین حال موثر برای سایت وکیل پایتخت است. اگر در مقاله های من پاسخ سوالتان را گرفته اید لطفا نظرتان را درباره اش در قسمت دیدگاه بیان کنید یا اگر سوالی دارید از ما بپرسید.!

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *