5/5 - (1 امتیاز)

با افزایش جمعیت در استان اراک و همچنین با وجود شهرک‌های صنعتی، مشکلات و دعاوی حقوقی بیشتر شده و همین امر باعث می‌شود تا مردم  دنبال بهترین وکیل در اراک باشند. همانطور که می‌دانیم، وکیل، به کسی گفته می‌شود که از سوی یک فرد دیگر برای انجام و به پایان رساندن کارهای حقوقی مامور باشد.

با تبدیل شدن اراک به یکی از کلان شهرها، اختلافات و تنش‌ها بین مردم هم افزایش یافته و خواسته یا ناخواسته این مسائل پای مردم را به دادگاه‌ها باز می‌کنند. از جمله مشکلات حقوقی که اکثرا برای مردم پیش می آید می‌توان به دعاوی مطالبات حقوقی، کیفری، دعاوی ملکی، دعاوی خانواده، دعاوی کارگر و کارفرما و … اشاره کرد. در این میان اگر کسی اطلاعاتی در مورد قانون و قوانین مربوط به آن را نداند دچار سردرگمی در دادگاه و اتلاف وقت وی خواهد شد. چه بسا همین سردرگمی‌ها ممکن است سبب محکومیت در دادگاه شود که برای جلوگیری از این محکومیت‌ها، اتلاف وقت و افزایش هزینه‌ها بهترین راهکار داشتن بهترین وکیل متخصص و متبحر در پروسه اجرای پرونده شماست.  هر شخص عادی ممکن است موکل یک وکیل باشد، یعنی هر فردی می‌تواند یک وکیل داشته باشد و اینطور نیست که لزوما اشخاص دارای شرکت و کارخانجات فقط می‌توانند به وکیل اهدای وکالت کنند.

کار وکیل متخصص و با تجربه، مشورت حقوقی دادن به موکلین، دفاع از حقوق موکل در مراجع قضایی و … می‌باشد. یک وکیل خوب باید دارای تحصیلات مرتبطه و نیز تجربه کافی در زمینه های مختلف حقوقی باشد تا بتواند به موکلین خود مشورت درست و تخصصی دهد. از جمله مسائلی که می تواند برای آن ها وکیل اختیار کرد دعاوی ملکی، دعاوی خانواده مثل طلاق، طلاق توافقی، مهریه، مطالبه نفقه، حضانت فرزند، استرداد جهیزیه، انحصار وراثت و… باشد. امر وکالت برای کسانی که دنبال کارهای پر مسئولیت و چالشی هستند، مناسب است.

🥇 سطح وکیل وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ مهارت و تخصص حقوقی، ملکی، کیفری، خانواده، ثبتی،
📝 ارائه خدمات حقوقی وکالت و مشاوره حقوقی
💰 هزینه وکیل طبق وسعت و سختی کار تعیین می‌شود
✅ درصد موفقیت %96 موفقیت پرونده‌ها

 

ملاک شما برای انتخاب بهترین وکیل در اراک چیست؟ مشخصات فردی و چند مورد از پرونده‌های معروف 10 وکیل  برتر اراک، همراه با آدرس و شماره تماس بهترین وکیل اراک، بیان کرده‌ایم. شما می‌توانید براساس معیار‌های خود، از بین آن‌ها یکی را انتخاب کنید.

1) حامد رضایی

حامد رضایی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی است که از سال 1390مشغول به حرفه وکالت بوده و عضو مرکز کانون وکلای استان مرکزی می باشد. دارای شماره پروانه 21340 می‌باشد که از سوی کانون وکلای دادگستری صادر شده است. کارشناس ارشد حقوق خصوصی بوده و در مدت 11 سال سابقه وکالت خویش ده‌ها پرونده در زمینه دعاوی حقوقی، خانواده، ملکی، کیفری، ثبتی بر عهده گرفته است که با پشتکار و تلاش خویش در زمینه وکالت توانسته موکل را به نتیجه دلخواه برساند.

  • آدرس: اراک، خیابان عباس آباد، روبروی مسجد حاج آقا صابر
  • شماره تماس وکیل: 09188636014

 

2) بهمن شکری

بهمن شکری، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، کارشناسی ارشد فقه و حقوق خصوصی، دارای 12 سال سابقه وکالت بوده و پرونده‌های حقوقی، کیفری، خانواده، ملکی و ثبتی بسیاری در این مدت به وی واگذار شده است. دارای سابقه پروانه وکالت به شماره 21760 است که از سوی کانون وکلای دادگستری صادر شده است. در امانت داری نسبت به پرونده و اسرار موکل می‌توان وی را در رده برتر جای داد. از خدمات وکالتی وی می‌توان به تنظیم شکواییه، قرارداد، مشاوره حضوری و غیر حضوری اشاره کرد که مشاوره وی با تعیین وقت قبلی می‌باشد.

  • آدرس: اراک، خیابان قائم مقام، چهاراه شهربانی، نرسیده به مسجد، جنب داروخانه ارامی
  • شماره تماس وکیل: 09183484914

 

3) فاطمه بندی

فاطمه بندی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، آخرین مدرک تحصیلی وی کارشناس حقوق می‌باشد. دارای 9 سال سابقه وکالتی بوده که پرونده‌های حقوقی، کیفری، خانواده، ملکی و ثبتی بسیاری در این مدت به وی واگذار شده است که توانسته با سخن وری خویش آنها را به نتیجه عالی به پایان برساند. دارای سابقه پروانه وکالت به شماره 23933 است که از سوی قوه قضاییه صادر شده است. در امانت داری نسبت به پرونده و اسرار موکل می‌توان وی را در رده برتر جای داد.

  • آدرس: اراک، خیابان عباس آباد، طبقه دوم پاساژ بیژن
  • شماره تماس وکیل: 09185277959

 

4) وحید صدیقی

وحید صدیقی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، آخرین مدرک تحصیلی وی کارشناس ارشد حقوق می‌باشد. از خدمات وکالتی آقای صدیقی می‌توان به اخذ پرونده، تنظیم شکواییه، مشاوره حضوری و غیر حضوری اشاره کرد که مشاوره‌ وی با تعیین وقت قبلی و پرداخت هزینه می‌باشد. دارای چند سال سابقه وکالتی بوده که پرونده‌های حقوقی، کیفری، خانواده، ملکی و ثبتی بسیاری در این مدت به وی واگذار شده است که توانسته با سخن وری خویش آنها را به نتیجه عالی به پایان برساند. دارای سابقه پروانه وکالت به شماره 289 است که از سوی کانون وکلای دادگستری اراک در سال 1394 صادر شده است. وی با تکیه بر اطلاعات خویش درباره قوانین و فن بیان رسا و شیوا توانسته خود را در بین بهترین وکلای اراک جای دهد.

  • آدرس: اراک، بلوار جهان پناه، مجتمع آسا، طبقه 11
  • شماره تماس وکیل: 09120660402

 

5) سمیرا هاشمی

سمیرا هاشمی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، آخرین مدرک تحصیلی وی کارشناس ارشد حقوق خصوصی می‌باشد. دارای چند سال سابقه وکالتی بوده که پرونده‌های حقوقی، کیفری، خانواده، ملکی و ثبتی بسیاری در این مدت به وی واگذار شده است که توانسته با سخن وری خویش آنها را به نتیجه عالی به پایان برساند. دارای سابقه پروانه وکالت به شماره 17170 است که از سوی کانون وکلای دادگستری اراک در سال 1391 صادر شده است. از خدمات وکالتی وی می‌توان به اخذ پرونده، تنظیم شکواییه، مشاوره حضوری و غیر حضوری اشاره کرد که مشاوره‌ وی با تعیین وقت قبلی و پرداخت هزینه می‌باشد.

  • آدرس: اراک، خیابان شریعتی، نبش پل گردو، ساختمان یاس، طبقه۴
  • شماره تماس وکیل: 09125843856

 

6) علیرضا طاهری

علیرضا طاهری، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی،  از خدمات وکالتی ایشان می‌توان به اخذ پرونده، تنظیم شکواییه، مشاوره حضوری و غیر حضوری اشاره کرد که مشاوره‌ وی با تعیین وقت قبلی و پرداخت هزینه می‌باشد. آقای طاهری دارای چند سال سابقه وکالتی بوده که پرونده‌های حقوقی، کیفری، خانواده، ملکی و ثبتی بسیاری در این مدت به وی واگذار شده است که توانسته با سخن وری خویش آنها را به نتیجه عالی به پایان برساند. دارای سابقه پروانه وکالت به شماره 7102 است که از سوی کانون وکلای دادگستری اراک در سال 1388 صادر شده است. وی با تکیه بر اطلاعات خویش درباره قوانین و فن بیان رسا و شیوا و امانت داری نسبت به اسرار موکل توانسته خود را در بین بهترین وکلای اراک جای دهد.

  • آدرس: اراک، میدان ولیعصر، طبقه سوم کلینیک رازی، واحد ۱۳
  • شماره تماس وکیل: 09183612981

 

7) سيدسعيد ميرمحمدي

سیدسعید میرمحمدی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، دارای سابقه پروانه وکالت به شماره پروانه 24373 می‌باشد که از سوی قوه قضاییه صادر شده است. از خدمات وکالتی ایشان می‌توان به اخذ پرونده، تنظیم شکواییه، مشاوره حضوری و غیر حضوری اشاره کرد که مشاوره‌ وی با تعیین وقت قبلی و پرداخت هزینه می‌باشد. وی با تکیه بر اطلاعات خویش درباره قوانین و فن بیان رسا و شیوا و امانت داری نسبت به اسرار موکل توانسته خود را در بین بهترین وکلای اراک جای دهد. ایشان در زمینه دعاوی های ملکی، کیفری، تجاری، ثبتی، خانواده، طلاق و غیره تخصص و مهارت بسیار بالایی دارد و به عنوان بهترین وکیل در اراک مشغول به فعالیت حقوقی می باشد. دکترای حقوق عمومی، استاد دانشگاه در دانشگاه اراک به مدت 15 سال، مدیر حقوقی سازمان صنعت معدن و تجارت و تسلط به زبان انگلیسی از جمله سوابق کاری و تحصیلی ایشان است.

  • آدرس: اراک،باغ ملی، جنب سینما عصر جدید، مجتمع احسان، طبقه ۳، واحد۷
  • شماره تماس وکیل: 09188611184

 

8) زهرا عزیزی

زهرا عزیزی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، دارای سابقه پروانه وکالت به شماره پروانه 275 می‌باشد که از سوی کانون وکلای دادگستری اراک صادر شده است. از خدمات وکالتی ایشان می‌توان به اخذ پرونده، تنظیم شکواییه، مشاوره حضوری و غیر حضوری اشاره کرد که مشاوره‌ وی با تعیین وقت قبلی و پرداخت هزینه می‌باشد. خانم عزیزی با تکیه بر اطلاعات خویش درباره قوانین و فن بیان رسا و شیوا و امانت داری نسبت به اسرار موکل توانسته خود را در بین بهترین وکلای اراک جای دهد. ایشان در زمینه دعاوی های ملکی، کیفری، تجاری، ثبتی، خانواده، طلاق و غیره تخصص و مهارت بسیار بالایی دارد و به عنوان بهترین وکیل در اراک مشغول به فعالیت حقوقی می باشد. آخرین مدرک تحصیلی وی کارشناس ارشدحقوق خصوصی می‌باشد.

  • آدرس: اراک،خیابان شریعتی، نبش کوچه دانشسرا، ساختمان پاسارگاد، طبقه سوم.
  • شماره تماس وکیل: 09186293615

 

9) سعید خانی فیجانی

سعید خانی فیجانی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، دارای سابقه پروانه وکالت به شماره پروانه 249 می‌باشد که از سوی کانون وکلای دادگستری اراک صادر شده است. ایشان در زمینه دعاوی ملکی، کیفری، تجاری، ثبتی، خانواده، طلاق و غیره تخصص و مهارت بسیار بالایی دارد و به عنوان بهترین وکیل در اراک مشغول به فعالیت حقوقی می باشد. آخرین مدرک تحصیلی وی کارشناس ارشد جزا و جرم شناسی می‌باشد.از خدمات وکالتی ایشان می‌توان به اخذ پرونده، تنظیم شکواییه، مشاوره حضوری و غیر حضوری اشاره کرد که مشاوره‌ وی با تعیین وقت قبلی و پرداخت هزینه می‌باشد. آقای خانی فیجانی با تکیه بر اطلاعات خویش درباره قوانین و فن بیان رسا و شیوا و امانت داری نسبت به اسرار موکل توانسته خود را در بین بهترین وکلای اراک جای دهد.

  • آدرس: اراک،شازند، خیابان تامین اجتماعی، نبش کوچه شهید جوکار
  • شماره تماس وکیل: 09185800020

 

10) سمانه حسنی

سمانه حسنی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، دارای سابقه پروانه وکالت به شماره پروانه 7541 می‌باشد که از سوی کانون وکلای دادگستری اراک در سال 1388 صادر شده است. ایشان در زمینه دعاوی ملکی، کیفری، تجاری، ثبتی، خانواده، طلاق و غیره تخصص و مهارت بسیار بالایی دارد و به عنوان بهترین وکیل در اراک مشغول به فعالیت حقوقی می باشد. از خدمات وکالتی ایشان می‌توان به اخذ پرونده، تنظیم شکواییه، مشاوره حضوری و غیر حضوری اشاره کرد که مشاوره‌ وی با تعیین وقت قبلی و پرداخت هزینه می‌باشد. خانم حسنی با تکیه بر اطلاعات خویش درباره قوانین و فن بیان رسا و شیوا و امانت داری نسبت به اسرار موکل توانسته خود را در بین بهترین وکلای اراک جای دهد.

  • آدرس: اراک،خیابان امام خمینی، جنب داروخانه تخت جمشید، ساختمان ۴۵۵، طبقه سوم
  • شماره تماس وکیل: 09183485457

سپاس از اینکه وقت گذاشتید و تا آخر این مطلب بهترین وکیل اراک– لیست 10تایی را مطالعه کردید. امیدوارم توانسته باشیم شما را در انتخاب بهترین وکیل اراک یاری کرده باشیم.

ویژگی‌های وکیل خوب در اراک

یک انتخاب خوب و موفق همیشه از روی علم، دانش، آگاهی و شناخت سرچشمه می‌گیرد چه بسا در زندگی خود انتخاب‌هایی داشتیم که بدون شناخت و آگاهی کافی بوده و سرانجام آن با شکست مواجه شده است که یکی از این نوع انتخاب‌های بدون شناخت انتخاب همسر و مسئله ازدواج است در اینجا این سؤال مطرح می‌شود که شناخت و آگاهی برای انتخاب یک وکیل خوب از چه طرقی امکان‌پذیر است؟

یک وکیل خوب در اراک قبل از برعهده گرفتن یک پرونده، ابتدا یک جلسه مشورت با موکل برپا می‌کند تا با موکل مفصلا راجع‌به پرونده‌ی مربوط صحبت کند و تمامی اسناد و مدارک ارائه شده توسط موکل را با حوصله  و جزء به جزء بررسی میکند و نتایج احتمالی که در آینده ناشی از طرح دعوا حاصل خواهد شد را با او درمیان می گذارد همچنین در خصوص هزینه‌های دادرسی دعاوی، حق الوکاله وکیل و مدت زمان تقریبی رسیدگی به پرونده را با موکل خود در میان می‌گذارد تا موکل بتواند یک تصمیم درست راجع‌به طرح دعوا یا عدم طرح بگیرد.

وکیل خوب در اراک باید دارای ویژگی های زیر باشد:

  • وکیل خوب باید امین و امانت دار باشد
  • پرهیز از گفتن توانایی های غیر قانونی و کذب و بلوف زدن
  • یک وکیل خوب بهترین و کم هزینه ترین و سریعترین راه حل را پیشنهاد میکند
  • وکیل خوب باید به روز باشد
  • استفاده از تجربه ی دیگران و کمک به قاضی جهت روشن شدن ابهامات پرونده
  • برخورد محترمانه با قاضی موکل طرف مقابل
  • وکیل خوب باید دارای یک یا چند تخصص باشد

 

 

بهترین وکیل در اراک را چگونه می‌توان پیدا کرد؟

انجام مسائل حقوقی، مسئله‌ای ساده و پیش پا افتاده نیست که آن را به دست افراد ناآگاه و مبتدی بتوان سپرد، همان گونه که قبلا نیز اشاره شده است مراحل دادگاهی دارای پیچیدگی‌های خاصی است که بدونه داشتن آگاهی از آن نمی‌توان مراحل به پایان رساندن پرونده را پیش برد و افراد عادی که هیچ آگاهی از این مراحل ندارند نمی‌توانند به تنهایی و به مراجعه به دادگاه به نتیجه مثبت برسند به همین خاطر انتخاب یک وکیل آگاه و خبره می‌تواند کمک زیادی به این افراد بکند. البته ناگفته نماند که وکیل انتخاب شده باید در زمینه مربوط به موضوع پرونده تجربه و مهارت کافی داشته باشد. پیدا کردن یک وکیل خوب در اراک کاری بس راحت و به‌سادگی امکان‌پذیر است اما تشخیص اینکه آیا آن وکیل، یک وکیل خبره و خوب است و در کار خود تخصص دارد و می‌تواند نتیجه پرونده ی موکل را مثبت و به سود موکل خود به پایان رساند کاری دشوار است.

اینجا این سؤال مطرح می‌شود که آیا سن و جنسیت در انتخاب وکیل ملاک است؟ باید در پاسخ به این سؤال گفت خیر سن و جنسیت در انتخاب بهترین وکیل در اراک ملاک نیست و نمی‌توان از روی ظاهر و جنسیت به وی اعتماد و پرونده دعوای خود را به او سپرد و او را یک وکیل خبره و کارکشته دانست. اصل مهم در انتخاب وکیل خوب در اراک، میزان تجربه وی در زمینه پرونده‌های قبول شده توسط وکیل است. نباید دلسوزی و صادق بودن وکیل را در مورد موکل خود فراموش کرد. از دیگر خصوصیات یک وکیل خوب در اراک می‌توان به رازدار بودن وکیل، امانت دار بودن وکیل و کسی باشد که اسرار موکل خود را حفظ کند یعنی حافظ اسرار موکل باشد، اشاره کرد.

تعهدات وکیل خوب در اراک نسبت به موکل

مانند هر قرادداد دیگری وکیل نیز نسبت به موکل خود دارای تعهداتی است که در زیر به برخی اشاره می‌کنیم:

  • اگر از اقدامات یا سهل‌انگاری وکیل خسارتی به موکل وارد آید او مسئول خواهد بود.
  • رعایت مصلحت موکل در اقدامات و فعالیت‌های خویش.
  • استرداد اموال تحویلی زیرا وکیل امین است و آنجه را که در اثر وکالت به‌دست می‌اورد باید به موکل تحویل دهد.
  • تسلیم صورت‌حساب وکالت

 

مزایای داشتن وکیل در اراک

انتخاب یک وکیل پایه یک دادگستری خوب در اراک می‌تواند مزیت‌هایی برای پرونده شما داشته باشد. طی کردن مراحل قانونی پرونده در دادگاه ممکن است برای فرد عادی دردسرهایی داشته باشد اما با سپردن پرونده به وکیلی که در زمینه پرونده شما تخصص دارد و در این زمینه خبره و آگاه است، می‌تواند پرونده را به طور کامل مختومه و با نتیجه مثبت به پایان رساند. با انتخاب یک وکیل برای پرونده دیگر نیازی نیست که فرد شخصا در جلسات دادگاه شرکت کند و وکیل به جای او در جلسات شرکت خواهد کرد و تمام امور مربوط به پرونده را پیگیری خواهد کرد و همچنین یک وکیل باید موکل خود را از تمام امور مربوط به جلسات آگاه کند.

زمانی که شخص بیمار ‌شود به دنبال یک پزشک متخصص که در کار خود خبره و ماهر باشد می‌گردد و سپس به وی مراجعه می‌کند این قضیه برای انتخاب یک وکیل هم صدق می‌کند که باید دارای مهارت و سخنوری کامل باشد تا بتواند از موکل خود در دادگاه حمایت کند و با نتیجه عالی پرونده را به پایان برساند. کسی که آگاهی بر مزایای داشتن وکیل خوب در اراک داشته باشد بدون شک و تردید در دعاوی حقوقی و یا معاملات به یک وکیل مراجعه و بدون حضور یک وکیل کارکشته هیچ اقدامی نمی‌کند.

اما با توجه به پیچیدگی های موجود در پرونده ها هنوز کسانی هستند که شخصا اقدام به انجام معامله کرده و پس از درگیر شدن و افتادن در دام افراد شرور، به فکر کمک گرفتن از وکیل می‌افتند که باید با وی مشورت کنند که یکی از دلایل طولانی شدن رسیدگی به پرونده‌های قضایی در دادگاه ها و دادسرا ها و هم چنین زیاد شدن پرونده در دادگاه ها مشورت نکردن با وکیل متخصص در این زمینه است. مشورت کردن با وکیل قبل از انجام معامله باعث می‌شود که قرار داد ذکر شده بین طرفین معامله به وسیله وکیل طوری تنظیم شود که برای هیچ کدام از طرفین مشکلی پیش نیاید.

 

یلدا مرادخانیمشاهده نوشته ها

Avatar for یلدا مرادخانی

من نویسنده مسائل حقوقی تحت وب هستم. حدود 3 سالی است که در کار تولید محتوا برای وکالت هستم و کار من تولید محتوا یونیک و در عین حال موثر برای سایت وکیل پایتخت است. اگر در مقاله های من پاسخ سوالتان را گرفته اید لطفا نظرتان را درباره اش در قسمت دیدگاه بیان کنید یا اگر سوالی دارید از ما بپرسید.!

1 Comment

  • بهترین وکیل استان مرکزی بدون شک سرکار خانوم الهام امینی فرد هستن که بنده با اینکه چند وکیل داشتم ولی هیچکدوم بجز ایشون نتونست قانونی حقم رو بگیره، ایشون خیلی مسلط به قانون و بسیار شجاع و جنگنده با پیگیریهای زیاد اگر حقی پایمال شده باشه رو مطمئن باشید به حق دار میرسونه، خدا خیرش بده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *