Rate this post

در سنندج داشتن وکیل کیفری خوب و مجرب می‌تواند روند حل پرونده و مسیر حقوقی پرونده را ساده‌ و آسان نماید، اما این سوال مطرح می‌شود که چطور باید بهترین وکیل را در سنندج پیدا کنیم؟ از مهم‌ترین شروط برای انتخاب وکیل نمونه داشتن تجربه کافی نسبت به قوانین در حل پرونده‌ و رازداری نسبت به جزییات پرونده موکل می‌باشد که در کنار آن باید وکیل دارای اعتماد به نفس و فن بیان خوبی برخوردار باشد. یک وکیل پایه یک دادگستری قانوناً حق ورود به تمامی پرونده‌ها را دارا می‌باشد ولی برخی از وکلا ترجیح می‌دهند بیشتر در حوزه‌های مشخصی فعالیت کنند مثلاً ممکن است یک وکیل بیشتر به امور مهاجرت بپردازد در حالی که وکیل دیگر به دعاوی خانواده یا کیفری می‌پردازد در واقع انتخاب حوزه پرونده مختص خود وکیل است.

🥇 سطح وکیل وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ مهارت و تخصص حقوقی، ملکی، کیفری، خانواده، ثبتی،
📝 ارائه خدمات حقوقی وکالت و مشاوره حقوقی
💰 هزینه وکیل طبق وسعت و سختی کار تعیین می‌شود
✅ درصد موفقیت %96 موفقیت پرونده‌ها

✔️بهترین وکیل کیفری سنندج را با لیست 10تایی بشناسید⚖️【سال1402】

ملاک شما برای انتخاب بهترین وکیل کیفری در سنندج چیست؟ مشخصات فردی و چند مورد از پرونده‌های معروف 10 وکیل کیفری برتر سنندج، همراه با آدرس و شماره تماس بهترین وکیل کیفری سنندج، بیان کرده‌ایم. شما می‌توانید براساس معیار‌های خود، از بین آن‌ها یکی را انتخاب کنید.

1) منوچهر اسکندری

منوچهر اسکندری، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی سنندج، دارای شماره پروانه 23179 از سوی کانون وکلای دادگستری می‌باشد. از خدمات وکالتی آقای اسکندری می‌توان به اخذ پرونده، قرارداد، تنظیم شکواییه، مشاوره حضوری و غیر حضوری اشاره کرد که مشاوره ایشان با هزینه و حضور در دفتر وی با تعیین وقت قبلی است. دارای چند سال سابقه وکالت که در این مدت توانسته پرونده‌های بسیاری را در زمینه دعاوی ملکی (اختلاف در مالکیت، خرید و فروش اموال غیرمنقول، املاک، شهرداری، منابع طبیعی، جهاد کشاورزی، ثبت اسناد و املاک، موجر و مستاجر، سرقفلی، حق کسب و پیشه، تخلیه و…)، جرایم علیه اموال و اسناد (کلاهبرداری، جعل، تقلب، تزویر، خیانت در امانت، تحصیل مال از طریق نامشروع، ربا، فروش و انتقال مال غیر، سرقت)، دعاوی خانواده( طلاق، طلاق توافقی، حضانت فرزند، دریافت نفقه، مهریه، اجرت المثل، …)، دعاوی حقوقی و کیفری را به عهده گرفته و با تلاش و پشتکارو فن بیان رسا و شیوا توانسته نتیجه پرونده را به نفع موکل به پایان برساند.

  • آدرس:سنندج، پاسداران، پاساژ بهاره، طبقه سوم، واحد ۱۸
  • شماره تماس وکیل: 09184142952

 

2) پرویز پروین

پرویز پروین، وکیل سنندج و مشاور حقوقی سنندج، کارشناس ارشد حقوق خصوصی، دارای 5 سال سابقه وکالت که در این مدت توانسته پرونده‌های بسیاری را به نتیجه دلخواه موکل برساند. از خدمات وکالتی آقای پروین می‌توان به اخذ پرونده، تنظیم قرارداد، مشاوره حضوری و غیر حضوری اشاره کرد که مشاوره‌های وی با تعیین وقت قبلی و هزینه می‌باشد. دعاوی ملکی، امور بین الملل، مطالبه وجه، دعاوی نیروهای مسلح، دیات، شهرداری، عقود و معاملات، امور ثبتی، بیمه، ارث و وصیت، اسناد رسمی و تجاری، اعسار،دعاوی بانکی، داوری، آیین دادرسی، دعاوی خانواده از جمله دعاوی است که آقای پروین در آنها قبول پرونده کرده است.

  • آدرس:سنندج، خیابان مولوی، کوچه طلوع، ساختمان دایان، طبقه دوم، واحد۱۰
  • شماره تماس وکیل: 09183805268

 

3) مرتضی جوانمردی صاحب

مرتضی جوانمردی صاحب، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی سنندج، دکترای تخصصی حقوق جزا و جرم شناسی، عضو اصلی کانون وکلا می‌باشد. دارای چند سال سابقه وکالت که در این مدت توانسته پرونده‌های بسیاری را در زمینه دعاوی املاک (اختلاف در مالکیت، خرید و فروش اموال غیرمنقول، املاک، شهرداری، منابع طبیعی، جهاد کشاورزی، زمین شهری و اوقاف، ثبت اسناد و املاک، موجر و مستاجر، سرقفلی، حق کسب و پیشه، تخلیه و…)، جرایم علیه اموال و اسناد شامل کلاهبرداری، جعل، تقلب، تزویر، خیانت در امانت، تحصیل مال از طریق نامشروع، ربا، فروش و انتقال مال غیر، سرقت، دعاوی خانواده( طلاق، طلاق توافقی، حضانت فرزند، دریافت نفقه، مهریه، اجرت المثل، …) به عهده گرفته و با تلاش و پشتکار خویش توانسته موکل را به نتیجه دلخواه برساند. از خدمات وکالتی آقای جوانمردی می‌توان به اخذ پرونده، تنظیم قرارداد، تنظیم شکواییه، مشاوره حضوری و غیر حضوری اشاره کرد که مشاوره‌های وی با تعیین وقت قبلی و هزینه می‌باشد. با توجه به موفقیت‌های بسیاری که در پرونده‌های موکوله به وی، می‌توان آقای جوانمردی را در بین بهترین‌های سنندج جای داد.

  • آدرس:سنندج، ابتداي خیابان حسن آباد، كوچه هيمن، ساختمان وكلاي ياسان
  • شماره تماس وکیل: 09181710855

 

4) دنیا حاجی احمدی

دنیا حاجی احمدی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی سنندج، کارشناس ارشد حقوق خصوصی، دارای چند سال سابقه وکالت که در این مدت توانسته پرونده‌های بسیاری را به عهده گرفته و با تلاش و پشتکار خویش توانسته موکل را به نتیجه دلخواه برساند. از خدمات وکالتی خانم حاجی احمدی می‌توان به اخذ پرونده، تنظیم قرارداد، تنظیم شکواییه، مشاوره حضوری و غیر حضوری اشاره کرد که مشاوره‌های وی با تعیین وقت قبلی و هزینه می‌باشد. دعاوی ملکی، امور بین الملل، مطالبه وجه، دعاوی نیروهای مسلح، دیات، شهرداری، عقود و معاملات، امور ثبتی، بیمه، ارث و وصیت، اسناد رسمی و تجاری، اعسار،دعاوی بانکی، داوری، آیین دادرسی، دعاوی خانواده از جمله دعاوی است که خانم حاجی احمدی در آنها قبول پرونده کرده است.

  • آدرس:  سنندج، خیابان پاسداران، کوچه نیکان، مجتمع مروارید، واحد7، دفتر وکالت خانم دنیا رضایی
  • شماره تماس وکیل: 09127619567

 

5) فرزاد مرادی

فرزاد مرادی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی سنندج، مدرس دانشگاه، دارای 15 سال سابقه وکالت که در این مدت توانسته پرونده‌های بسیاری را در زمینه دعاوی املاک (اختلاف در مالکیت، خرید و فروش اموال غیرمنقول، املاک، شهرداری، منابع طبیعی، جهاد کشاورزی، ثبت اسناد و املاک، موجر و مستاجر، سرقفلی، حق کسب و پیشه، تخلیه و…)، جرایم علیه اموال و اسناد شامل کلاهبرداری، جعل، تقلب، تزویر، خیانت در امانت، تحصیل مال از طریق نامشروع، ربا، فروش و انتقال مال غیر، سرقت، دعاوی خانواده( طلاق، طلاق توافقی، حضانت فرزند، دریافت نفقه، مهریه، اجرت المثل، …)، دعاوی حقوقی و کیفری را به عهده گرفته و با تلاش و پشتکارو فن بیان رسا و شیوا توانسته نتیجه پرونده را به نفع موکل به پایان برساند. از خدمات وکالتی آقای مرادی می‌توان به اخذ پرونده، قرارداد، تنظیم شکواییه، مشاوره حضوری و غیر حضوری اشاره کرد. دارای شماره پروانه 9084که از سوی کانون وکلای دادگستری صادر شده است.

  • آدرس:سنندج، میدان بسیج، اول بلوار جانبازان، جنب فرش فروش اسپادانا
  • شماره تماس وکیل: 09188771088

 

6) سارا بهمن پور

سارا بهمن پور، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی سنندج، کارشناس حقوق ، دارای چند سال سابقه وکالت که در این مدت توانسته پرونده‌های بسیاری را در زمینه دعاوی املاک (اختلاف در مالکیت، خرید و فروش اموال غیرمنقول، املاک، شهرداری، منابع طبیعی، جهاد کشاورزی، زمین شهری و اوقاف، ثبت اسناد و املاک، موجر و مستاجر، سرقفلی، حق کسب و پیشه، تخلیه و…)، جرایم علیه اموال و اسناد شامل کلاهبرداری، جعل، تقلب، تزویر، خیانت در امانت، تحصیل مال از طریق نامشروع، ربا، فروش و انتقال مال غیر، سرقت، دعاوی خانواده( طلاق، طلاق توافقی، حضانت فرزند، دریافت نفقه، مهریه، اجرت المثل، …) به عهده گرفته و با تلاش و پشتکار خویش توانسته موکل را به نتیجه دلخواه برساند. از خدمات وکالتی خانم بهمن پور می‌توان به اخذ پرونده، تنظیم قرارداد، تنظیم شکواییه، مشاوره حضوری و غیر حضوری اشاره کرد که مشاوره‌های وی با تعیین وقت قبلی و هزینه می‌باشد. دارای شماره پروانه 441 که از سوی کانون وکلای دادگستری سنندج صادر شده است.

  • آدرس: سنندج، خیابان پاسداران، پاساژ بهاره، واحد۱۳، طبقه۳
  • شماره تماس وکیل: 09183770357

 

7) حمیده طاهائی

حمیده طاهائی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی سنندج، دارای چند سال سابقه وکالت که در این مدت توانسته پرونده‌های بسیاری را در زمینه دعاوی املاک (اختلاف در مالکیت، خرید و فروش اموال غیرمنقول، املاک، شهرداری، منابع طبیعی، جهاد کشاورزی، زمین شهری و اوقاف، ثبت اسناد و املاک، موجر و مستاجر، سرقفلی، حق کسب و پیشه، تخلیه و…)، جرایم علیه اموال و اسناد شامل کلاهبرداری، جعل، تقلب، تزویر، خیانت در امانت، تحصیل مال از طریق نامشروع، ربا، فروش و انتقال مال غیر، سرقت، دعاوی خانواده( طلاق، طلاق توافقی، حضانت فرزند، دریافت نفقه، مهریه، اجرت المثل، …)، دعاوی حقوقی و کیفری را به عهده گرفته و با تلاش و پشتکارو فن بیان رسا و شیوا توانسته نتیجه پرونده را به نفع موکل به پایان برساند. از خدمات وکالتی خانم طاهائی می‌توان به اخذ پرونده، قرارداد، تنظیم شکواییه، مشاوره حضوری و غیر حضوری اشاره کرد.

  • آدرس:  سنندج، خیابان فلسطین، کوچه حکمت٣
  • شماره تماس وکیل: 09183766400

 

8) کاوه وکیلی

کاوه وکیلی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی سنندج، دارای شماره پروانه 8934 می‌باشد که از سوی کانون وکلا صادر شده است. آقای وکیلی با پشتکار و سخنوری و قدرت نوشتاری، امانت داری نسبت به اسرار پرونده موکل، آشنایی کامل نسبت به قوانین توانسته است راهنمایی کامل را به مراجعین نموده و مسیر صحیح را در ادامه شکایت یا عدم شکایت نشان دهد و این امر باعث شده که ایشان بین چندین وکیل برتر سنندج جای بگیرد. در تمامی دعاوی ملکی، خانواده، حقوقی، ثبتی و کیفری پرونده داشته و با اخلاق خوب و شایسته خویش درصد بالایی از موفقیت را نسیب موکلین خود کرده است. از نظر وی یک وکیل خوب باید قدرت تجزیه و تحلیل بالایی داشته باشد تا بتواند به نحواحسن به مردم خویش یاری برساند. از خدمات وکالتی ایشان می‌توان به اخذ پروندهف تنظیم شکواییه، مشاوره حضوری و غیر حضوری اشاره کرد که مشاوره وی با هزینه می‌باشد.

  • آدرس: سنندج، میدان آزادی، پاساژ موسوی، طبقه فوقانی، واحد ۵
  • شماره تماس وکیل: 09188737595

 

9) سحر خسروی

سحر خسروی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی سنندج، دارای چندین سال سابقه وکالت است که در این مدت پرونده‌های بسیاری در زمینه دعاوی ملکی، دعاوی خانواده، دعاوی ثبتی، حقوقی  و کیفری بر عهده گرقته که در اثر آشنایی به قوانین و درک کامل موضوع پرونده توانسته با درصد بالایی از موفقیت آن پرونده‌ها را به نتیجه عالی برساند. خانم خسروی با پشتکار، قدرت نوشتاری، امانت داری نسبت به اسرار پرونده موکل، آشنایی کامل نسبت به قوانین راهنمایی کامل را به مراجعین نموده و مسیر صحیح را در ادامه شکایت یا عدم شکایت نشان می‌دهد و این امر باعث شده که ایشان بین وکلای برتر سنندج جای بگیرد. از خدمات وکالتی ایشان می‌توان به اخذ پرونده، تنظیم شکواییه، مشاوره حضوری و غیر حضوری اشاره کرد که مشاوره وی با هزینه می‌باشد.

  • آدرس: سنندج، بهاران 4/19، خیابان بوستان، مجتمع 17، بلوک بهاران 1، پلاک 9
  • شماره تماس وکیل: 09181730371

 

10) مهرداد علی خانی

مهرداد علی خانی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی سنندج، دارای چندین سال سابقه وکالت است که در این مدت پرونده‌های بسیاری در زمینه دعاوی ملکی(خرید و فروش اموال غیرمنقول، املاک، شهرداری، منابع طبیعی، جهاد کشاورزی، زمین شهری و اوقاف، ثبت اسناد و املاک، موجر و مستاجر و …)، دعاوی خانواده( طلاق توافقی، حضانت فرزند، استرداد جهیزیه، مهریه، طلاق از سوی زن، طلاق از سوی مرد و …)، دعاوی ثبتی، حقوقی  و کیفری بر عهده گرقته که در اثر آشنایی به قوانین و درک کامل موضوع پرونده توانسته با درصد بالایی از موفقیت آن پرونده‌ها را به نتیجه عالی برساند. آقای علی خانی با پشتکار، قدرت نوشتاری، امانت داری نسبت به اسرار پرونده موکل، آشنایی کامل نسبت به قوانین راهنمایی کامل را به مراجعین نموده و مسیر صحیح را در ادامه شکایت یا عدم شکایت نشان می‌دهد و این امر باعث شده که ایشان بین وکلای برتر سنندج جای بگیرد. دارای شماره پروانه 34570 می‌باشد که از سوی کانون وکلای دادگستری سنندج صادر شده است. از خدمات وکالتی ایشان می‌توان به اخذ پرونده، تنظیم شکواییه، مشاوره حضوری و غیر حضوری اشاره کرد که مشاوره وی با هزینه می‌باشد.

  • آدرس: سنندج، میدان بسیج، روبروی دادگستری، کوچه کوثر ۳
  • شماره تماس وکیل: 09183797481

 

 

سپاس از اینکه وقت گذاشتید و تا آخر این مطلب بهترین وکیل کیفری سنندج– لیست 10تایی را مطالعه کردید. امیدوارم توانسته باشیم شما را در انتخاب بهترین وکیل کیفری سنندج یاری کرده باشیم.

وکیل پایتختمشاهده نوشته ها

Avatar for وکیل پایتخت

وکیل پایتخت، به عنوان یکی از معتبرترین سایت های حقوقی توانسته اعتماد مردم را جذب کند و آماده پذیرش وکالت در زمینه حقوقی، کیفری، ملکی، خانواده، امورثبتی، دعاوی بین المللی، مهاجرت و..می باشد.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *