4.6/5 - (5 امتیاز)

 

🥇 سطح وکیل وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ مهارت و تخصص حقوقی، ملکی، کیفری، خانواده، ثبتی،
📝 ارائه خدمات حقوقی وکالت و مشاوره حقوقی
💰 هزینه وکیل طبق وسعت و سختی کار تعیین می‌شود
✅ درصد موفقیت %96 موفقیت پرونده‌ها

✔️بهترین وکیل ملکی زنجان را با لیست 10تایی بشناسید!!

وکیل پایتخت با فراهم کردن لیست 10تایی از برترین وکلای ملکی زنجان، انتخاب بهترین وکیل ملکی زنجان را برای شما کاربران راحت‌تر کرده است تا اگر از لحاظ حقوقی، گره‌ای در کارتان افتاده، به کمک وکلای ملکی متخصص زنجان باز شود. ما در این مقاله به معرفی10 وکیل برتر  در ملکی زنجان می‌پردازیم.

1) علی پزشکی

علی پزشکی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی زنجان، در امور کیفری، ملکی، خانواده پرونده‌های زیادی را قبول وکالت کرده که بیشتر پرونده‌های موکوله در زمینه دعاوی ملکی بوده که با درصد بالایی از موفقیت پرونده را به موکل تحویل داده است. از خدمات وکالتی آقای پزشکی می‌توان به اخذ پرونده، قراردادها، تنظیم شکواییه، مشاوره حضوری و غیر حضوری اشاره کرد که مشاوره وی با تعیین وقت قبلی و هزینه امکان پذیر است. وی دارای فن بیان شیوا و رسا و دارای آگاهی کامل نسبت به مراحل قانونی پرونده بوده و موکلین را در این مسیر سخت، راهنمایی و راه درست انتخاب وکیل را به مراجعین نشان می‌دهد تا بتوانند با آگاهی کامل وکیل را انتخاب و پرونده خود را با خیال راحت به وی بسپارد.

  • آدرس: زنجان، چهار راه سعدی، ساختمان شهریار، طبقه٣، واحد١١
  • شماره وکیل: 09121415746

 

2) محمودبرجی

محمود برجی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی زنجان، در امور کیفری، ملکی، خانواده پرونده‌های زیادی را قبول وکالت کرده که بیشتر پرونده‌های موکوله در زمینه دعاوی ملکی بوده که با درصد بالایی از موفقیت پرونده را به موکل تحویل داده است. وی دارای فن بیان شیوا و رسا و دارای آگاهی کامل نسبت به مراحل قانونی پرونده بوده و موکلین را در این مسیر سخت، راهنمایی و راه درست انتخاب وکیل را به مراجعین نشان می‌دهد تا بتوانند با آگاهی کامل بهترین وکیل را انتخاب و پرونده خود را با خیال راحت به وی بسپارد. از خدمات وکالتی آقای برجی می‌توان به اخذ پرونده، قراردادها، تنظیم شکواییه، مشاوره حضوری و غیر حضوری اشاره کرد که مشاوره وی با تعیین وقت قبلی و هزینه امکان‌پذیر است.

  • آدرس: زنجان، سعدی شمالی، ساختمان پردیس، طبقه دوم، پلاک٢٣٧ واحد ٤
  • شماره وکیل: 09122418420

 

3) محمد نوروزی

محمد نوروزی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، دارای شماره پروانه 18757  است که از کانون وکلای دادگستری در سال 1392 صادر شده و جزیی از بهترین‌ وکلای ملکی زنجان به حساب می‌آید چون با متانت، صداقت در کار وکالت و آگاهی کامل از قوانین، موکل را راهنمایی کرده و مسیر درست را به وی نشان می‌دهد. از جمله خدمات وکالتی آقای نوروزی می‌توان به اخذ پرونده، قرارداد، تنظیم لایحه، تنظیم دادخواست، مشاوره حضوری و غیر حضوری اشاره کرد که مشاوره وی با تعیین وقت قبلی است. حوزه فعالیت و کاری وکیل نوروزی در تمامی دعاوی می‌باشد اما بیشتر پرونده‌های موکوله به وی در زمینه دعاوی ملکی است.

  • آدرس: زنجان، چهارراه امیر کبیر، ساختمان امیرکبیر، طبقه ۳ واحد۳۰۲
  • شماره وکیل: 09121410734

 

4) احمد امیدزاده

احمد امیدزاد ه، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، دارای سابقه پروانه وکالت از کانون وکلاس دادگستری به شماره 45473 می‌باشد که در سال 1395 از سوی این سازمان صادر شده است. آقای امیدزاده در دعاوی خانواده، کیفری، حقوقی، ملکی و ثبتی پرونده‌هایی را بر عهده گرفته است  اما بیشتر پرونده‌هایی که ایشان برعهده گرفته است در مورد دعاوی ملکی است که با تکیه بر دانش وآگاهی خویش توانسته به نتیجه مطلوب و دلخواه موکل را برای پرونده مقرر سازد. از خدمات وکالتی وی می‌توان به اخذ پرونده، تنظیم شکواییه، تنظیم دادخواست، قرارداد، مشاوره اشاره کرد که مشاوره وی با تعیین وقت قبلی و هزینه است.

  • آدرس: زنجان،نرسیده به میدان انقلاب، طبقه فوقانی بانک سرمایه،واحد یک
  • شماره وکیل: 09127728897

 

5) الهام آهنی

الهام آهنی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، دعاوی مربوط به اراضی و املاک و شهرداری، مشاور حقوقی که مشاوره ایشان با تعیین وقت قبلی به صورت حضوری و غیر حضوری انجام می‌شود. از خدمات وکالتی خانم آهنی به قرارداد، اخذ پرونده، مشاوره حضوری، مشاوره غیر حضوری، نوشتن اوراق قضایی می‌توان اشاره کرد. اگر برای دعاوی ملکی خویش دنبال وکیل متخصص در این زمینه هستید خانم آهنی یکی از بهترین‌ها در این زمینه است که به عنوان یکی بهترین وکیل ملکی زنجان شناخته می‌شود. دارای سابقه پروانه وکالت به شماره 2631 است که از سوی کانون وکلای دادگستری در سال1387 صادر شده است.

  • آدرس: زنجان،سعدي شمالي، خیابان بهار، كوچه دست افشان، طبقه اول
  • شماره وکیل: 09126411767

 

6) حسین بیات

حسین بیات، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، دارای سابقه پروانه وکالت به شماره 48913 است که از سوی کانون وکلای دادگستری در سال 1398 صادر شده است. وی در دعاوی خانواده(طلاق، طلاق توافقی، استرداد جهیزیه، دادخواست از سوی مرد، دادخواست از سوی زن و…)، دعاوی حقوقی، دعاوی کیفری، ملکی و ثبتی بر عهده گرفته است که با تکیه بر دانش حقوقی و تجربه خویش توانسته آن را با درصد بالایی از موفقیت به پایان برساند که بیشتر پرونده‌های وی در زمینه دعاوی ملکی است بنابراین می‌توان وی را یکی از بهترین وکلای ملکی زنجان معرفی کرد. از خدمات وکالتی حسین بیات به قرارداد، اخذ پرونده، مشاوره حضوری، مشاوره غیر حضوری، نوشتن اوراق قضایی می‌توان اشاره کرد که مشاوره وی با تعین وقت قبلی و هزینه است.

  • آدرس: زنجان، خیابان ۱۷ شهریور، کوچه شهدا، کوچه مسجد عباسیه، کوچه اجاقلو، پلاک۲
  • شماره وکیل: 09196743351

 

7) رباب امیری

رباب امیری، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، دارای سابقه پروانه وکالت به شماره 6777 است که از سوی کانون وکلای دادگستری در سال 1388 صادر شده است. از خدمات وکالتی رباب امیری به قرارداد، اخذ پرونده، مشاوره حضوری، مشاوره غیر حضوری، نوشتن اوراق قضایی می‌توان اشاره کرد که مشاوره وی با تعین وقت قبلی و هزینه است.وی در دعاوی خانواده(طلاق، طلاق توافقی، استرداد جهیزیه، دادخواست از سوی مرد، دادخواست از سوی زن و…)، دعاوی حقوقی، دعاوی کیفری(فسخ قراردادها، درخواست مطالبه سرقفلی، خیانت در امانت، خرید و فروش و معامله معارض،…)، ملکی و ثبتی دعاویی را بر عهده گرفته است که با تکیه بر دانش حقوقی و تجربه خویش توانسته آن را با درصد بالایی از موفقیت به پایان برساند که بیشتر پرونده‌های وی در زمینه دعاوی ملکی است بنابراین می‌توان وی را در زمره بهترین وکلای ملکی زنجان قرار داد.

  • آدرس: زنجان، چهاراه امیرکبیر، ساختمان امیرکبیر، طبقه 5، واحد۵۰۳
  • شماره وکیل: 09125425652

 

8) رضا آقاجانلو

رضا آقاجانلو، وکیل پایه یک دادگستری  و مشاور حقوقی، دارای سابقه پروانه وکالت به شماره 17517 است که از سوی کانون وکلای دادگستری در سال 1391 صادر شده است. از خدمات وکالتی آقای آقاجانلو به قرارداد، اخذ پرونده، مشاوره حضوری، مشاوره غیر حضوری، نوشتن اوراق قضایی می‌توان اشاره کرد که مشاوره وی با تعین وقت قبلی و هزینه است.وی در دعاوی خانواده(طلاق، طلاق توافقی، استرداد جهیزیه، دادخواست از سوی مرد، دادخواست از سوی زن و…)، دعاوی حقوقی، دعاوی ملکی(فسخ قراردادها، درخواست مطالبه سرقفلی، خیانت در امانت، خرید و فروش و معامله معارض،…) و ثبتی پرونده‌هایی بر عهده گرفته است که با تکیه بر دانش حقوقی و تجربه خویش توانسته آن را با درصد بالایی از موفقیت به پایان برساند که بیشتر پرونده‌های وی در زمینه دعاوی ملکی است بنابراین می‌توان وی را در زمره بهترین وکلای ملکی زنجان قرار داد.

  • آدرس: زنجان، چهارراه امیر کبیر، ساختمان امیر کبیر، طبقه سوم، واحد۳۰۴
  • شماره وکیل: 09125417605

 

9) جواد بهرامی

جواد بهرامی، وکیل پایه یک دادگستری  و مشاور حقوقی، دارای سابقه پروانه وکالت به شماره 54854 است که از سوی کانون وکلای دادگستری صادر شده است. وی در دعاوی خانواده، دعاوی حقوقی، دعاوی ملکی(فسخ قراردادها، درخواست مطالبه سرقفلی، خیانت در امانت، خرید و فروش و معامله معارض،…)، کیفری و ثبتی پرونده‌های زیادی بر عهده گرفته است که با تکیه بر دانش حقوقی و تجربه خویش توانسته آن را با درصد بالایی از موفقیت به پایان برساند که بیشتر پرونده‌های وی در زمینه دعاوی ملکی است بنابراین می‌توان وی را در زمره بهترین وکلای ملکی زنجان قرار داد. از خدمات وکالتی آقای بهرامی به قرارداد، اخذ پرونده، مشاوره حضوری، مشاوره غیر حضوری، نوشتن اوراق قضایی می‌توان اشاره کرد که مشاوره وی با تعین وقت قبلی و هزینه است.

  • آدرس: زنجان، سعدی شمالی، ساختمان ستاره شهر، طبقه اول واحدیک
  • شماره وکیل: 09125426094

 

10) اعظم افشاری

اعظم افشاری، وکیل پایه یک دادگستری  و مشاور حقوقی، دارای سابقه پروانه وکالت به شماره 71963 است که از سوی کانون وکلای دادگستری صادر شده است. وی در دعاوی خانواده، دعاوی حقوقی، دعاوی کیفری، ملکی و ثبتی پرونده‌های بسیاری بر عهده گرفته است که با تکیه بر دانش حقوقی و تجربه خویش توانسته آن را با درصد بالایی از موفقیت به پایان برساند که بیشتر پرونده‌های وی در زمینه دعاوی ملکی است بنابراین می‌توان وی را در زمره بهترین وکلای ملکی زنجان قرار داد. از خدمات وکالتی خانم افشاری به قرارداد، اخذ پرونده، مشاوره حضوری، مشاوره غیر حضوری، نوشتن اوراق قضایی می‌توان اشاره کرد که مشاوره وی با تعین وقت قبلی و هزینه است.

  • آدرس: زنجان
  • شماره وکیل: 09900157732

 

سپاس از اینکه وقت گذاشتید و تا آخر این مطلب بهترین وکیل ملکی زنجان– لیست10تایی را مطالعه کردید. امیدوارم توانسته باشیم شما را در انتخاب بهترین وکیل ملکی زنجان یاری کرده باشیم.

یلدا مرادخانیمشاهده نوشته ها

Avatar for یلدا مرادخانی

من نویسنده مسائل حقوقی تحت وب هستم. حدود 3 سالی است که در کار تولید محتوا برای وکالت هستم و کار من تولید محتوا یونیک و در عین حال موثر برای سایت وکیل پایتخت است. اگر در مقاله های من پاسخ سوالتان را گرفته اید لطفا نظرتان را درباره اش در قسمت دیدگاه بیان کنید یا اگر سوالی دارید از ما بپرسید.!

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *