5/5 - (4 امتیاز)

🥇 سطح وکیل وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ مهارت و تخصص حقوقی، ملکی، کیفری، خانواده، ثبتی،
📝 ارائه خدمات حقوقی وکالت و مشاوره حقوقی
💰 هزینه وکیل طبق وسعت و سختی کار تعیین می‌شود
✅ درصد موفقیت %96 موفقیت پرونده‌ها

✔️بهترین وکیل ملکی ساری را با لیست 5تایی بشناسید!!

وکیل پایتخت با فراهم کردن لیست 5تایی از برترین وکلای ملکی ساری، انتخاب بهترین وکیل ملکی ساری را برای شما کاربران راحت‌تر کرده است تا اگر از لحاظ حقوقی، گره‌ای در کارتان افتاده، به کمک وکلای ملکی متخصص ساری باز شود. ما در این مقاله به معرفی 5 وکیل برتر  در ملکی ساری می‌پردازیم.

1) وحید قاسمی

وحید قاسمی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی ساری، دکترای حقوق کیفری و جرم شناسی، در امور کیفری و ملکی و خانواده پرونده‌های زیادی را قبول وکالت کرده ولی تخصص وی در زمینه دعاوی ملکی است که با تکیه بر دانش و آگاهی حقوقی خویش توانسته آن پرونده را  با نتیجه موفقیت‌آمیز به موکل تحویل داده است. دارای چندین سال سابقه فعالیت در زمینه‌های حقوقی جرایم علیه اخلاق و عفت عمومی، حدود، بیمه، خانواده، ملکی است. از خدمات وکالتی این وکیل خبره می‌توان به اخذ پرونده، قراردادها، مشاوره حضوری و غیر حضوری اشاره کرد . وی دارای فن بیان شیوا و رسا و آگاهی کامل نسبت به مراحل قانونی پرونده بوده و موکلین را در این مسیر سخت، راهنمایی و راه درست انتخاب وکیل را به مراجعین نشان می‌دهد تا بتوانند با آگاهی کامل وکیل را انتخاب و پرونده خود را با خیال راحت به وی بسپارد. آقای قاسمی را می‌توان یکی از برترین‌ وکلای ملکی ساری معرفی کرد که دارای شماره پروانه  23432می‌باشد که از سوی کانون وکلای دادگستری صادر شده است.

  • آدرس: ساری، خیابان قارن، قارن 7، اولین ساختمان سمت راست، طبقه دوم
  • شماره وکیل: 09124987636

2) میثم بابائی

میثم بابائی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی ساری، کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی،  دارای سابقه پروانه وکالت از مرکز وکلای کانون دادگستری به شماره 20389 صادر شده است. از خدمات وکالتی آقای بابائی می‌توان به اخذ پرونده، نوشتن اوراق قضایی، تنظیم شکواییه، مشاوره حضوری و غیر حضوری اشاره کرد که مشاوره ایشان به صورت تعیین وقت قبلی و با هزینه می‌باشد. از نظرآقای بابائی، موکل باید اطمینان حاصل کند وکیلی که انتخاب کرده است در زمینه دعاوی ملکی دارای تجربه و تخصص است و با این اندیشه به مراجعین مشاوره می‎دهد که داشتن چنین نظری باعث شده ایشان در بین بهترین وکیل  ملکی ساری جای بگیرد. دارای چند سال سابقه درخشان وکالت در زمینه‌ دعاوی حقوقی، کیفری، ملکی و خانواده است که در این مدت پرونده‌های بسیاری به ایشان واگذار شده که با درصد بالایی توانسته آنها را به نتیجه مثبت برساند.

  • آدرس: ساری، خیابان شهابی
  • شماره وکیل: 09111551575

3) جواد حبیبی

جواد حبیبی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی ساری، که دارای سابقه پروانه وکالت از مرکز وکلای قوه قضایی به شماره 790 صادر شده است. از خدمات وکالتی آقای حبیبی می‌توان به اخذ پرونده، نوشتن اوراق قضایی، تنظیم شکواییه، مشاوره حضوری و غیر حضوری اشاره کرد که مشاوره ایشان به صورت تعیین وقت قبلی و با هزینه می‌باشد. از نظرآقای حبیبی، موکل باید اطمینان حاصل کند وکیلی که انتخاب کرده است در زمینه حقوقی مورد نیاز موکل دارای تجربه و تخصص است و با این اندیشه به مراجعین مشاوره می‎دهد که داشتن چنین نظری باعث شده ایشان در بین بهترین وکیل ساری جای بگیرد. دارای چند سال سابقه درخشان وکالت در زمینه‌ دعاوی حقوقی، کیفری، ملکی و خانواده است که در این مدت پرونده‌های بسیاری به ایشان واگذار شده که با درصد بالایی توانسته آنها را به نتیجه مثبت برساند.

  • آدرس: ساری، بلوارطالقانی، مقابل شرکت گاز استان، ساختمان روزنامه بشیر مازندران، طبقه 1
  • شماره وکیل: 09113232336

4) میلاد بادله

میلاد بادله، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی ساری، دارای پروانه وکالت به شماره 1940 می‌باشد که از سوی کانون وکلای دادگستری صادر شده است. وی در زمینه دعاوی حقوقی، کیفری، ملکی، خانواده دعاوی زیادی را بر عهده گرفته است که با پشتکار و تجربه خویش در زمینه وکالت توانسته آن پرونده را به نتیجه مثبت و رضایت موکل به پایان برساند . آخرین مدرک تحصیلی کارشناس ارشد حقوق خصوصی است.\

  • آدرس: ساری،خيابان طالقانی، نبش خیابان معلم، ساختمان ایوان، طبقه 4
  • شماره وکیل: 09112589542

5) الهه عسگری

الهه عسگری، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی ساری،  که دارای سابقه پروانه وکالت از کانون وکلای دادگستری به شماره 516 صادر شده است. از نظرالهه عسگری، موکل باید اطمینان حاصل کند وکیلی که انتخاب کرده است در زمینه حقوقی مورد نیاز موکل دارای تجربه و تخصص است و با این اندیشه به مراجعین مشاوره می‎دهد که داشتن چنین نظری باعث شده ایشان در بین بهترین وکیل ساری جای بگیرد. دارای چند سال سابقه درخشان وکالت در زمینه‌ دعاوی حقوقی، کیفری، ملکی و خانواده است که در این مدت پرونده‌های بسیاری به ایشان واگذار شده که با درصد بالایی توانسته آنها را به نتیجه مثبت برساند. از خدمات وکالتی خانم عسگری می‌توان به اخذ پرونده، نوشتن اوراق قضایی، تنظیم شکواییه، تنطیم قرارداد، مشاوره حضوری و غیر حضوری اشاره کرد که مشاوره ایشان به صورت تعیین وقت قبلی و با هزینه می‌باشد.

  • آدرس: ساری،خیابان شیخ طبرسی، ساختمان البرز، طبقه 2
  • شماره وکیل:09111544675

6) مسلم عباسپور

مسلم عباسپور، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی ساری، که دارای سابقه پروانه وکالت از مرکز وکلای قوه قضایی به شماره 35156 که در سال 1392 صادر شده است. از خدمات وکالتی آقای عباسپور می‌توان به اخذ پرونده، نوشتن اوراق قضایی، تنظیم شکواییه، مشاوره حضوری و غیر حضوری اشاره کرد که مشاوره ایشان به صورت تعیین وقت قبلی و با هزینه می‌باشد. از نظرآقای عباسپور، موکل باید اطمینان حاصل کند وکیلی که انتخاب کرده است در زمینه حقوقی مورد نیاز موکل دارای تجربه و تخصص است و با این اندیشه به مراجعین مشاوره می‎دهد که داشتن چنین نظری باعث شده ایشان در بین بهترین وکیل ساری جای بگیرد. دارای 9 سال سابقه درخشان وکالت در زمینه‌ دعاوی حقوقی، کیفری، ملکی و خانواده است که در این مدت پرونده‌های بسیاری به ایشان در زمینه دعاوی ملکی واگذار شده که با درصد بالایی توانسته آنها را به نتیجه مثبت برساند. وکیل و مشاور حقوقی بانک صادرات، وکیل دادگستری شرکت انبوه سازان، وکیل شرکت شهر بازی ساری، وکیل موسسات مالی عام کشاورزان آرمان، کارشناسی حقوق قضایی و کارشناسی فقه و حقوق اسلامی از سوابق کاری و تحصیلی آقای عباس‌پور است.

  • آدرس: ساری،خیابان خیام، مجتمع تجاری خیام، بلوک غربی، طبقه دوم، واحد۲۰۸
  • شماره وکیل: 09111551785

7) فاطمه احمدی خطیر

فاطمه احمدی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، دارای سابقه پروانه وکالت به شماره 8499 که  از سوی کانون وکلای دادگستری مازندران صادر شده است، می‌باشد. در مدت چند سال سابقه وکالتی خویش پرونده‌های متعدد بسیاری را در خصوص دعاوی حقوقی، کیفری ملکی، خانوادگی، ثبتی و غیره بر عهده گرفته است ولی ارجعیت پرونده‌های وی در مورد دعاوی ملکی است که با تکیه بر دانش و تجربه کاری خویش توانسته آنها را به نتیجه عالی و مورد نظر موکل به پایان برساند که این رضایت و نتیجه مثبت باعث قرار گرفتن وی در زمره بهترین وکلای ملکی ساری شده است. نوشتن اوراق قضایی، اخذ پرونده، مشاوره حضوری و غیر حضوری من جمله خدمات وکالتی این وکیل نمونه است.

  • آدرس: ساری،خیابان قارن، کوی آزادگان، ساختمان وفا
  • شماره وکیل: 09389941601

8) مهدی یزدانی

مهدی یزدانی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی ساری، کارشناس حقوق،  دارای سابقه پروانه وکالت از مرکز وکلای قوه قضاییه به شماره 45743 صادر شده است. از نظرآقایی یزدانی، موکل باید اطمینان حاصل کند وکیلی که انتخاب کرده است در زمینه دعاوی ملکی دارای تجربه و تخصص است و با این اندیشه به مراجعین مشاوره می‎دهد که داشتن چنین نظری باعث شده ایشان در بین بهترین وکیل  ملکی ساری جای بگیرد. دارای چند سال سابقه درخشان وکالت در زمینه‌ دعاوی حقوقی، کیفری، ملکی و خانواده است که در این مدت پرونده‌های بسیاری به ایشان واگذار شده که با درصد بالایی توانسته آنها را به نتیجه مثبت برساند. از خدمات وکالتی آقای یزدانی می‌توان به اخذ پرونده، نوشتن اوراق قضایی، تنظیم شکواییه، مشاوره حضوری و غیر حضوری اشاره کرد که مشاوره ایشان به صورت تعیین وقت قبلی و با هزینه می‌باشد.

9) مرتضی فلاح پور

مرتضی فلاح پور، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، کارشناس ارشد حقوق بین الملل،  دارای سابقه پروانه وکالت به شماره 2000 که  از سوی کانون وکلای دادگستری مازندران صادر شده است، می‌باشد. در مدت چند سال سابقه وکالتی خویش پرونده‌های متعدد بسیاری را در خصوص دعاوی حقوقی، کیفری ملکی، خانوادگی، ثبتی و غیره بر عهده گرفته است ولی ارجعیت پرونده‌های وی در مورد دعاوی ملکی است که با تکیه بر دانش و تجربه کاری خویش توانسته آنها را به نتیجه عالی و مورد نظر موکل به پایان برساند که این رضایت و نتیجه مثبت باعث قرار گرفتن وی در زمره بهترین وکلای ملکی ساری شده است. نوشتن اوراق قضایی، اخذ پرونده، مشاوره حضوری و غیر حضوری من جمله خدمات وکالتی این وکیل نمونه است.

10) ثمینه بابائی

ثمینه بابائی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، دارای برخورد و رفتار مناسب یک وکیل، پایبندی به زمان، آشنایی کامل نسبت به قوانین و راز داری نسبت به پرونده موکل بوده که باعث تبدیل خانم بابائی به یک وکیل نمونه و خوب شده که ایشان را در زمره بهترین وکلای ملکی ساری قرار داده است. وی دارای سابقه پروانه وکالت به شماره 18291 که از سوی کانون وکلای دادگستری صادر شده است، می‌باشد. در مدت چند سال سابقه وکالتی خویش پرونده‌های متعدد بسیاری را در خصوص دعاوی ملکی(اثبات مالکیت، تسلیط یا وضع ید، الزام به تنظیم سند رسمی، مطالبه ثمن مبیع یا استرداد ثمن، الزام به تحویل ملک، الزام به اخذ صورت مجلس تفکیکی و غیره)، خانوادگی(طلاق، طلاق توافقی، طلاق از طرف زوجه یا مرد، حضانت فرزند، مطالبه مهریه، نفقه، ترک انفاق، نفقه زوجه و فرزند، اجرت المثل ایام زوجیت و غیره)، ثبتی، حقوقی، کیفری و غیره داشته و به نتیجه عالی و مورد نظر موکل رسانده است اما بیشتر پرونده‌های موکوله به وی در زمینه دعاوی ملکی است. نوشتن اوراق قضایی، اخذ پرونده، مشاوره حضوری و غیر حضوری من جمله خدمات وکالتی این وکیل نمونه است.

  • آدرس: ساریT خیابان فرهنگ، ابتدای خیابان ۱۵ خرداد، ساختمان برج سفید، طبقه 4، واحد8
  • شماره وکیل: 09112584732

سپاس از اینکه وقت گذاشتید و تا آخر این مطلب بهترین وکیل ملکی ساری– لیست5تایی را مطالعه کردید. امیدوارم توانسته باشیم شما را در انتخاب بهترین وکیل ملکی ساری یاری کرده باشیم.

یلدا مرادخانیمشاهده نوشته ها

Avatar for یلدا مرادخانی

من نویسنده مسائل حقوقی تحت وب هستم. حدود 3 سالی است که در کار تولید محتوا برای وکالت هستم و کار من تولید محتوا یونیک و در عین حال موثر برای سایت وکیل پایتخت است. اگر در مقاله های من پاسخ سوالتان را گرفته اید لطفا نظرتان را درباره اش در قسمت دیدگاه بیان کنید یا اگر سوالی دارید از ما بپرسید.!

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *