5/5 - (3 امتیاز)

🥇 سطح وکیل وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ مهارت و تخصص حقوقی، ملکی، کیفری، خانواده، ثبتی،
📝 ارائه خدمات حقوقی وکالت و مشاوره حقوقی
💰 هزینه وکیل طبق وسعت و سختی کار تعیین می‌شود
✅ درصد موفقیت %96 موفقیت پرونده‌ها

✔️بهترین وکیل زن تبریز را بالیست 10تایی بشناسید⚖️【سال1402】

1) الهام میدانی

الهام میدانی، وکیل پایه یک دادگستری تبریز و مشاور حقوقی، فارغ‌التحصیل دانشگاه شهید بهشتی تهران، دارای پروانه وکالت شماره و تاریخ ۱۳۷۶_۴۴۷ بیش از بیست سال سابقه وکالت در انواع پرونده‌های خانوادگی، طلاق توافقی، مطالبه مهریه و حقوقی و کیفری و ملکی، از آنجائیکه وکالت در موضوعات خانوادگی خصوصا “طلاق توافقی” بدلیل حساسیت‌های خاص و ضرورت حفظ آبرو و حیثیت و اسرار خصوصی افراد، نیاز به اخلاق مداری مسئولیت پذیری و داشتن اطلاعات حقوقی لازم و آگاهی از پیآمدهای قانونی و مهارت وکیل منتخب دارد لذا با توسل به دانش حقوقی و سابقه و تبحر وکیل سرکار خانم الهام میدانی، پیگیری پرونده‌های قضائی بدون ضرورت مراجعه حضوری به مراجع مربوط، تسهیل و به نتیجه مطلوب دست می‌یابید.

برای اعطای وکالت به الهام میدانی یکی از وکلای حرفه‌ای خانواده تبریز، می‌توانید با شماره‌ زیر با ایشان در ارتباط باشید:

  • آدرس دفتر: آدربایجان شرقی، تبریز، چهار راه آبرسان، ساختمان اسکان یک، روبروی داروخانه هلال احمر، طبقه 4
  • شماره تماس: 09143230071
  •  حضور در دفتر: (بعد از ظهر) از ساعت 5:30 لغایت 8 (همه روزها به جز پنج‌شنبه و روزهای تعطیل)

2) شبنم اسدی

شبنم اسدی، وکیل پایه یک دادگستری تبریز، فارغ‌التحصیل مقطع کارشناسی ارشد حقوق خصوصی است. ایشان با بیش از 10سال سابقه فعالیت درخشان، تجربه وکالت در زمینه های مختلف، دانش حقوقی خود را به موکلین اثبات نموده است. برخورد و رفتار، فن بیان و نفوذ کلام، پایبندی به زمان، راه حل دهنده بودن و امانت داری نسبت به اصرار پرونده از ویژگی‌ های این وکیل حرفه‌ای تبریز است.

فرد مراجعه کننده می‌توانند با اطمینان خاطر در دعاوی خانواده (حصر وراثت، طلاق به درخواست مرد، طلاق به درخواست زن، وکیل طلاق توافقی فوری و در کوتاهترین زمان، طلاق غیابی، مطالبه مهریه، مطالبه نفقه، حضانت فرزند، سلب حضانت، ملاقات فرزند مشترک، اجرت المثل ایام زوجیت و کلیه‌ی امور حسبی و قیومیت، و …)، دعاوی ملکی من الجمله: (الزام به تنظیم سند رسمی در تبریز، مشارکت در ساخت، ابطال و فسخ قرارداد و …)؛ همچنین در دعاوی کیفری و جرائم علیه اشخاص و اموال، از جمله: (کلاهبرداری، فروش مال‌غیر، سرقت، جعل، خیانت در امانت، تصادفات، ضرب و جرح، توهین و تخریب، …) به خانم شبنم اسدی، بهترین وکیل زن تبریز، اعطای وکالت نمائید.

از دیگر سوابق حرفه‌ای اسدی، می‌توان به پرونده‌های مربوط به اداره مالیات و کاهش مالیات‌های اضافی با همکاری بانک مالیاتی ایران و همچنین دعاوی مربوط به اداره کار اشاره کرد.

  • آدرس:  تبریز، خیابان امام خمینی، چهارراه منصور، روبروی برج ابریشم، ساختمان باراما
  • شماره تماس وکیل: 09141284538

3) منیژه خانشی

منیژه خانشی، وکیل پایه یک دادگستری، عضو کانون وکلای دادگستری تبریز و مشاور حقوقی، با مدرک کارشناسی ارشد در حقوق خصوصی، با 11 سال سابقه وکالت در پرونده‌های دعاوی حقوقی، دعاوی خانواده (مشاوره در مورد تمام موارد حقوقی خانواده، طلاق توافقی در کمترین زمان ممکن) دعاوی ارث و تقسیم سهم الارث، دعاوی ارث و تقسیم ماترک، اخذ گواهی حصر وراثت، دعاوی بانکی، امور ثبت شرکت‌ها و برند، حقوق کسب و کار، مسلط به امور قراردادنویسی (علی الخصوص: قراردادهای مشارکت، قراردادهای سرمایه گذاری، انواع قراردادهای کاری) و فعالیت‌های شرکت‌های تجاری، راه‌اندازی استارت آپ‌ها و… را دارد.

بهتر است بدانید قبل از هر اقدامی در امور حقوقی، بهترین کار مشاوره گرفتن از یه وکیل خبره و متبحر است تا راه اشتباه با کلی هزینه اضافی طی نشود. با وکیل خانشی شما می‌توانید درست‌ترین راهکار قانونی را برای پرونده‌های حقوقی خود یافته و بدون اتلاف وقت و هزینه به نتیجه مطلوب خود برسید. از دیگر عناوین تخصصی ایشان می‌توان به دعاوی کارگر و کارفرما، دیوان عدالت اداری، پرونده‌های مالیات، مطالبه وجه و … اشاره کرد.

  • آدرس:  تبریز، چهار راه منصور، اول خیابان منصور، مجتمع تجاری خدماتی
  • شماره تماس وکیل: 09148873866

4) فهیمه گوگردچی

فهیمه گوگردچی، وکیل پایه یک دادگستری درامور ملکی و قراردادهای داخلی و خارجی، از خدمات وکالتی ایشان می‌توان به اخذ پرونده، مشاوره حضوری، مشاوره غیر حضوری و قراردادها اشاره کرد. وکیل متخصص با 16 سال سابقه فعال در زمینه‌های حقوقی اعسار، امور ثبتی، تملک اپارتمان ها، خانواده، شهرداری که پرونده‌های زیادی در این مدت وکالت به نتیجه مثبت رسانده است که رضایت موکلین را به همراه داشته است. همزمان با کار وکالت، وكيل دادگستري تبریز، آذر شهر و صوفیان ،تهران و شهرهای اطراف تهران بوده و گرایش تخصصی وی کارشناس حقوق قضایی از دانشگاه آزاد تبریز است. در سال 1384 موفق به دریافت پروانه وکالت از مرکز وکلای قوه قضاییه به شماره 22583 می‌باشد.

  • آدرس:  تبریز، سه راه ولیعصر، اول سعدی س بابازاده
  • شماره تماس وکیل: 09141033788

5) خدیجه فیضی پور رفعت

وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی  و خانواده، کارشناس ارشد فقه و حقوق خصوصی،  شماره پروانه 139601010011254 از کانون وکلای دادگستری تبریزو 5 سال سابقه درخشان در زمینه وکالت که در این مدت کم وکالت خویش توانسته است پرونده‌های زیادی در دعاوی مختلف حقوقی، کیفری، ثبتی و خانواده داشته است ایشان را می‌توان به عنوان وکیل خانواده معرفی کرد چون تخصص اصلی وی در زمینه طلاق توافقی، مطالبه و دریافت مهریه، مطالبه اجرت المثل، درخواست طلاق از سوی زوجه، درخواست طلاق از سوی زوج و …است.

  • آدرس:  تبریز، میدان ساعت، به طرف ارتش شمالی، جنب اتاق بازرگانی و صنایع و معادن، ساختمان ۴۹، طبقه اول، واحد ۲
  • شماره تماس وکیل:09142932161

6) فریبا قنبری

فریبا قنبری، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی در تبریز، کارشناس ارشد حقوق و عضو کانون وکلای دادگستری تبریز می‌باشد. دارای سابقه 10 ساله وکالت در زمینه دعاوی حقوقی، کیفری، ملکی، خانواده است که با تکیه بر تجربه، پشتکار، فن بیان رسا و شیوا توانسته در پرونده‌های موکوله به وی درصد بالایی از موفقیت را کسب نماید و خود را در بین بهترین وکلای زن در تبریز جای دهد.

  • آدرس:  تبریز، چهارراه شهید بهشتی، اول خیابان منصور، مجتمع خدماتی عتیق 2، طبقه 3، واحد 324
  • شماره تماس وکیل: 09144094117

7) فریبا معینی راد

تخصص اصلی خانم فریبا معینی‌راد بیشتر در زمینه طلاق توافقی و امور خانوادگی می‌باشد. ایشان با 12 سال سابقه کاری در حیطه وکالت یکی از بهترین وکلای طلاق توافقی در تبریز بوده و دارای سابقه پروانه وکالت از کانون وکلای تبریز می‌باشد. داراری مدرک کارشناسی ارشد حقوق خصوصی و  تخصص وی در دعاوی خانوادگی، گرفتن مهریه، مطالبه نفقه، حضانت فرزند و خصوصا طلاق توافقی است. طلاق توافقی توسط این وکیل در تبریز بین 10 الی 15 روز به طول می‌انجامد که با دادن وکالت به ایشان دیگر نیازی به حضور زوجین در جلسات دادگاه وجود ندارد و این وکیل بر اساس توافقات انجام شده بین زوجین در دادگاه عمل می‌کند. حق الوکاله ایشان به صورت توافقی حساب می‌شود. برای دریافت مشاوره و دادن وکالت به خانم فریبا معینی‌راد می‌توانید از ساعت 17:30 الی 20:30 به دفتر وکالت ایشان مراجعه کنید.

  • آدرس: آذربایجان شرقی، تبریز، چهارراه آبرسان، جنب کوی سبلان ساختمان، 911، طبقه 2

 

8) فرزانه ترابی

فرزانه ترابی، وکیل پایه یک دادگستری و داور دعاوی خانوادگی و حقوقی (قاضی تحکیم) می‌باشد. دارای مدرک دکترای حقوق تخصصی و هم چنین عضو کانون وکلای بین الملل IBA و عضو سازمان حقوقدانان بدون مرز است. تخصص اصلی وی در زمینه خانواده و طلاق توافقی، مهریه می‌باشد اما دعاوی دیگر را نیز قبول می‌کند. ساعات کاری دفتر وی روزهای یکشنبه و سه شنبه از ساعت 17- 20 می‌باشد که برای حضور در دفتر و دادن وکالت به ایشان باید هماهنگی قبلی داشته باشید.

  • آدرس: آذربایجان شرقی، تبریز سه راه ولیعصر ، خیابان سعدی ، ساختمان مهدیه ، طبقه چهارم

 

9) میترا ملک زاده اسفنجانی

میترا ملک زاده، عضو شورای حل اختلاف تبریز و دارای مدرک کارشناسی حقوقی خصوصی و شماره پروانه 17817 می‌باشد. ملک‌زاده وکیل پایه یک دادگستری تبریز که اشتغال به کار وکالت دارد. تخصص اصلی ایشان در زمینه دعاوی خانوادگی بخصوص طلاق توافقی است به زوجین کمک می‌کند که تمام مراحل قانونی طلاق را در کمترین زمان طی و با رضایت کامل از عملکرد ایشان از دفتر وی خارج می‌شوند. ملک‌زاده از معروف‌ترین وکلای طلاق توافقی در تبریز می‌باشد که غیر از دعاوی خانوادگی در مورد کلیه دعاوی حقوقی و مالی نیز تخصص دارد. ساعات تماس و ارتباط مشاوره از خانم ملک‌زاده می‌توانید از ساعت 9 صبح الی 20 به دفتر وی مراجعه کنید.

  • آدرس دفتر: آذربایجان شرقی، تبریز، چهارراه لاله، خیابان سالاری، جنب دادسرا، پاساژ ظهيريه، پلاك18

 

یلدا مرادخانیمشاهده نوشته ها

Avatar for یلدا مرادخانی

من نویسنده مسائل حقوقی تحت وب هستم. حدود 3 سالی است که در کار تولید محتوا برای وکالت هستم و کار من تولید محتوا یونیک و در عین حال موثر برای سایت وکیل پایتخت است. اگر در مقاله های من پاسخ سوالتان را گرفته اید لطفا نظرتان را درباره اش در قسمت دیدگاه بیان کنید یا اگر سوالی دارید از ما بپرسید.!

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *