4.1/5 - (174 امتیاز)

برای تعیین وکیل خوب در مشهد، برای اینکه دچار تردید نشوید حتما باید ویژگی‌های یک وکیل خوب را بدانید یعنی زمانی در انتخاب یک وکیل موفق خواهید بود که با ویژگی‌های بهترین وکیل حقوقی آشنایی داشته باشید. در لغتنامه وکالت به معنی واگذاری است و در اصطلاح حقوقی، وکالت قراردادی است که براساس آن یکی از طرفین، طرف دیگر را برای انجام کاری وکیل خود می‌کند. یک وکیل خوب باید در کار خود صداقت داشته امین و امانت دار موکل خود بوده و دارای رفتار و برخورد عالی و خوب باشد. برای اینکه موکلی با خیال راحت و آسوده یک وکیل انتخاب و به موفقیت پرونده‌اش اطمینان داشته باشد باید وکیلی خبره در کار خود و دارای وجدان کاری و تعهد نسبت به موکل خود انتخاب کند. مشهد از جمله شهرهایی است که دارای بهترین وکلای عادل بوده و یافتن وکیل خوب کار تا حدودی سختی نیست.

🥇 سطح وکیل وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ مهارت و تخصص حقوقی، ملکی، کیفری، خانواده، ثبتی،
📝 ارائه خدمات حقوقی وکالت و مشاوره حقوقی
💰 هزینه وکیل طبق وسعت و سختی کار تعیین می‌شود
✅ درصد موفقیت %96 موفقیت پرونده‌ها

✔️بهترین وکیل مشهد را با لیست 10تایی بشناسید⚖️【سال1402】

وکیل پایتخت با فراهم کردن لیست 10تایی از وکلای برتر مشهد، انتخاب بهترین وکیل مشهد را برای شما کاربران راحت‌تر کرده است تا اگر از لحاظ حقوقی، گره‌ای در کارتان افتاده، به کمک وکلای متخصص مشهد باز شود. ما در این مقاله به معرفی 10 وکیل برتر مشهد می‌پردازیم.

علیرضا قدیری - وکیل مشهد
علیرضا قدیری – وکیل مشهد

1) علیرضا قدیری

علیرضا قدیری، وکیل پایه یک دادگستری مشهد، با بیش از ۲۵سال سابقه وکالت در پرونده‌های معروف و مهم، فارغ التحصیل رشته حقوق از دانشگاه تهران، عضو رسمی کانون وکلای استان خراسان و رییس هیئت مدیره موسسه حقوقی نیک دادفران می‌باشد. قریب به 25سال، یعنی از ۲۴ سالگی، وکالت را آغاز نموده و به اصطلاح سرد و گرم چشیده این حرفه‌است که همین سابقه طولانی، ایشان را در زمره وکلای باتجربه و خبره مشهد قرار داده است.

وکیل قدیری، بهترین وکیل مشهد، که سابقه حضور در هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری خراسان را به عنوان عضو اصلی داشته و مسئولیتهای مختلفی را در کانون وکلای مشهد به عهده داشته است، از جمله این مسیولیت‌ها و سوابق کاری ایشان در کارنامه‌شان، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بازرس هیأت مدیره
  • نماینده ویژه کانون وکلا در اتحادیه سراسری کانونهای وکلا ی کشور (اسکودا)
  • مسئولیت کارگروه آموزش و تحقیقات شورای پیشگیری از وقوع جرم مشهد
  • مسئولیت کمیسیون آموزش و تحقیقات کانون وکلا
  • عضویت در کمیسیون کارآموزی کانون وکلای دادگستری خراسان
  • دبیر انجمن جرم شناسی منطقه شرق کشور سالهای متمادی
  • انجام فعالیتهای علمی در حوزه جزائی

از موفقیت‌های دیگر ایشان می‌توان به تربیت و سرپرستی تعداد بی‌شماری از کارآموزان وکالت و تدریس علوم حقوقی در مراکز علمی و سابقه مدیریت آموزشی در دانشگاه علمی کاربردی حقوق ثبت خراسان ذکر کرد. وکیل قدیری، به عنوان یک وکیل حرفه‌ای و باتجربه، آماده ارائه خدمات وکالتی در انواع دعاوی حقوقی همانند (اثبات مالکیت، الزام به تنظیم سند رسمی، خلع ید، تصرف عدوانی، اعتراض شخص ثالث، حق کسب و پیشه، مطالبه وجه چک و سفته، ابطال و فسخ قراردادها، مطالبه خسارت ناشی از تصادف، الزام به انجام تعهدات قراردادی در مشهد و …) دعاوی کیفری من الجمله: ( کلاهبرداری، پرونده های چک بلامحل، سرقت و جعل، استفاده از سند مجعول، تصادفات و دیه ناشی از تصادف، ایراد و ضرب و جرح غیر عمدی ناشی از تصادف، خیانت در امانت و فروش مال غیر، روابط نامشروع و … )،دعاوی خانواده از قبیل ( طلاق از طرف مرد، طلاق به درخواست زوجه، طلاق توافقی در کمترین زمان ممکن، طلاق غیابی، مطالبه مهریه، مطالبه نفقه، استرداد جهیزیه، اجرت المثل ایام زوجیت، ملاقات و حضانت فرزند و… )، پرونده‌های ملکی مانند: (الزام به تنظیم سند رسمی، الزام به تحویل ملک، الزام به اخذ صورت مجلس تفکیکی، ابطال قرارداد، خلع ید، رفع تصرف عدوانی، فروش ملک مشاع، تخلیه ملک تجاری، دعوای تعدیل اجاره بها و …) و همچنین دعاوی مرتبط با امور ثبتی می‌باشد.

برای اعطای وکالت به علیرضا قدیری یکی از وکیل‌های حرفه ای مشهد، می‌توانید از طریق شماره‌ زیر با ایشان در ارتباط باشید:

  • آدرس: خراسان رضوی، مشهد، خیابان امام خمینی، مقابل سه‌راه دارایی، امام خمینی28، برج اداری مرمر
  • تلفن‌همراه‌وکیل‌مشهد: 09155909549
  • حضور در دفتر با هماهنگی و تعیین وقت قبلی

 

2) سیده‌عاطفه مجیدی‌طهران

سیده عاطفه مجیدی طهران، وکیل پایه یک‌ دادگستری و فوق‌لیسانس حقوق بین‌الملل از دانشگاه شهید بهشتی تهران، از سال ۱۳۹۳ کار وکالت خود را در شهرهای تهران و مشهد آغاز نموده است. ایشان بعد از فارغ التحصیلی از دبیرستان نمونه دولتی مهشید مصلی نژاد (فرهنگ) با کسب رتبه ۲۲۹ کنکور سراسری کارشناسی سال ۱۳۸۵ در رشته حقوق در دانشگاه دولتی اصفهان مشغول به تحصیل شد و بلافاصله بعد از اتمام مقطع کارشناسی و پس از کسب رتبه ۲۹ کنکور سراسری کارشناسی ارشد در سال ۱۳۹۰، تحصیلات خود را در رشته حقوق بین الملل دانشگاه شهید بهشتی تهران ادامه داد. بعد از قبولی در آزمون وکالت کانون مرکز، با شرکت در آزمون اختبار جهت اخذ وکالت پایه یک دادگستری، موفق به کسب رتبه ۱ آزمون اختبار کانون وکلای دادگستری استان یزد در سال ۱۳۹۵ گردید. مسلما خانم مجیدی با چنین رزومه تحصیلی و دانش حقوقی یکی از وکلای خبره و نمونه در مشهد می‌باشد.

حوزه فعالیت وکیل مجیدی در امور حقوقی و کیفری و خانواده عبارتست از:

  1. پرونده‌های کیفری با موضوعات (کلاهبرداری، جعل و استفاده از سند مجعول، خیانت در امانت، سرقت، شرب خمر، مواد مخدر، رابطه نامشروع و زنا، فروش مال غیر و..)
  2. پرونده‌های حقوقی مانند (چک، سفته، اجرت‌المثل ایام تصرف، تخلیه و اجور معوقه، سرقفلی، الزام به تنظیم سند رسمی، ابطال و یا فسخ قراردادها و یا اسناد رسمی، دعاوی بانکی، قرارداد مشارکت در ساخت، پیش فروش آپارتمان، ابطال رای داوری و دعاوی مرتبط به ارث و …)
  3. پرونده‌های خانواده از جمله: (ترک انفاق، مهریه، تمکین، نفقه زوجه و فرزند، اجرت المثل ایام زوجیت، طلاق توافقی، طلاق از سوی زوج یا زوجه، استرداد جهیزیه، ملاقات فرزند، الزام به ثبت ازدواج و …)

درصد بالای پیروزی در دعاوی حقوقی، کیفری و خانواده و به سرانجام رساندن پرونده‌های محوله و رضایت حداکثری موکلین ایشان؛ نشانگر تبحر و تعهد بالای ایشان در امر وکالت بوده و وی را در زمره وکلای درخشان مشهد قرار میدهد. برای حضور در دفتر سیده عاطفه مجیدی طهران وکیل خوب مشهد و اعطای وکالت به ایشان، می‌توانید با شماره‌‌های زیر با ایشان در ارتباط باشید.

برای اعطای وکالت به وکیل عاطفه مجیدی، بهترین وکیل در مشهد، می توانید از شماره زیر در ارتباط باشید:

  • آدرس: خراسان رضوی، مشهد، بلوار احمداباد، بلوار ابوذرغفاری، نبش بلوار ابوذرغفاری 16،پلاک 160، طبقه سوم، واحد 10
  • شماره تماس: 09153787748
  • شماره تماس: 09129331647
  • حضور در دفتر با هماهنگی و تعیین وقت قبلی

 

مصطفی زمان‌زاده - وکیل مشهد
مصطفی زمان‌زاده – وکیل مشهد

3) مصطفی زمان‌زاده

مصطفی زمان‌زاده، وکیل پایه یک دادگستری مشهد و مشاور حقوقی، دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق جزا و جرم شناسی از دانشگاه فردوسی مشهد، دارای 17 سال فعالیت در زمینه وکالت می‌باشد.. ایشان در این مدت ۱۷ سال فعالیت حقوقی، اجرایی و انتظامی خود توانسته به عنوان یک وکیل حرفه ای دادگستری مسئولیت پذیر، متخصص و متعهد در شهر مشهد و نیشابور، سایر شهرهای استان خراسان رضوی نسبت به موکلین شناخته شود. وکیل زمان‌زاده، به همراه تیمی مجرب و زبده با همکاری دیگر وکلای نخبه (اساتید دانشگاه، قضات و افسران بازنشسته و..) در عرصه‌های دعاوی مختلف حقوقی و تخصصی از ابتدای آغار حرفه شریف وکالت تاکنون، پرونده‌های متعددی را با موفقیت و رضایت موکلین به نتیجه رسانده‌اند.

حوزه فعالیت وکیل زمان‌زاده در دعاوی حقوقی، کیفری، ملکی و خانواده عبارتست از:
  1. پرونده‌های حقوقی  (قراردادها و اسناد رسمی، سرقفلی، چک، سفته، ابطال رای داوری و دعاوی مرتبط به ارث، دعاوی مرتبط با  بانک و …)
  2. پرونده‌های کیفری (قتل، موادمخدر،کلاهبرداری، جعل و استفاده از سند مجعول، آدم ربایی، جرایم اقتصادی، خیانت در امانت، سرقت، شرب خمر، مواد مخدر، رابطه نامشروع و زنا، فروش مال غیر و..)
  3. پرونده‌های ملکی مانند: (الزام به تنظیم سند رسمی، الزام به تحویل ملک، الزام به اخذ صورت مجلس تفکیکی، قرارداد مشارکت در ساخت، ابطال قرارداد، خلع ید، اجرت‌المثل ایام تصرف، تخلیه، رفع تصرف عدوانی، فروش ملک مشاع، پیش فروش آپارتمان، تخلیه ملک تجاری، دعوای تعدیل اجاره بها و …)
  4. پرونده‌های خانواده از جمله: (مطالبه مهریه، تمکین، مطالبه نفقه زوجه و فرزند، اجرت المثل، طلاق توافقی، طلاق از طرف زوج، طلاق از ظرف زوجه، استرداد جهیزیه، ملاقات فرزند، الزام به ثبت ازدواج و …)

برای اعطای وکالت به مصطفی زمان‌زاده یکی از وکلای خبره، می‌توانید با شماره‌ زیر با ایشان در ارتباط باشید:

  • حضور در دفتر با هماهنگی و رزرو وقت قبلی

 

وکیل مشهد - رضا حسینی برج
وکیل مشهد – رضا حسینی برج

4) رضا حسینی برج

رضا حسینی برج، وکیل پایه یک دادگستری در شهر مشهد، دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق خصوصی از دانشگاه مشهد می‌باشد. ایشان بعد از دریافت پروانه وکالت پایه یک دادگستری در این حوزه شروع به فعالیت حرفه‌ای نموده است که بیش از یک دهه در حوزه وکالت به صورت حرفه ای در امور مربوط به: وکالت حرفه ای حقوقی، وکالت حرفه ای کیفری، وکالت تخصصی خانواده، وکالت در اداره ثبت، طلاق فوری در 7روز، وکالت ایرانیان مقیم خارج کشور، وکالت خارجیان مقیم در ایران، بصورت کاملاً حرفه ای عمل می‌کند.

از جمله پرونده‌های موفق وکیل رضا حسینی برج، بهترین وکیل مشهد، می‌توانیم به چندمورد زیر اشاره کنیم:
  1.  طلاق توافقی در کمترین زمان ممکنه و فقط در ۷روز
  2.  مطالبه مهریه در مدت زمان ۳روز کاری
  3.  مطالبه چک ۳روز
  4.  دعاوی مرتبط با ملک [اثبات مالکیت، تصرف]
  5. دیه [ تصادفات، فوت،خسارات]
  6. دعاوی مرتبط به شرکت‌ها [سهامی، بیمه]
  7.  اجاره [ تخلیه در ۳روز، سرقفلی]
  8.  خانواده [طلاق ،مهریه ،نفقه ، تمکین، جهیزیه]
  9.  وکالت ایرانیان مقیم خارج کشور [اتباع، مهاجرت، اقامت]
  10. کیفری [سرقت، کلاهبرداری، خیانت در امانت، رابطه نامشروع، قمار، جرایم رایانه ی،شرب خمر]

ایشان با دیدگاه و رویکرد حرفه‌ای، نگرشی جدید در علم حقوق و اندیشه قضایی دارند و به صورت حرفه‌ای بیش از 7000 پرونده موفق دارند و رزومه قوی و موفق در انجام پرونده‌ها و امور وکالت و رضایت حداکثری موکلین از عملکرد ایشان نقطه عطف این وکیل دادگستری می‌باشد. این حجم از رضایت و توفیق در پرونده‌ها باعث شده که وکیل “رضا حسینی برج” یکی از بهترین وکیل های شهر مشهد شناخته شود و تبحر این وکیل زبانزد مردم گردد.

شما می‌توانید برای مشاوره تخصصی و حرفه‌ای با وکیل پایه یک دادگستری “رضاحسینی برج” از طریق شماره های زیر اقدام نمایید:

  • آدرس: خراسان رضوی، مشهد، بلوار سجاد، چهارراه بهار، سجاد6(جنب پیتزا نوشین)، پلاک220، طبقه 1
  • شماره وکیل مشهد: 09156024004
  •  شماره دفتر: 05137600011
  • حضور در دفتر با هماهنگی قبلی

گروه حقوقی رامین پورعطا - بهترین گروه حقوقی مشهد
گروه حقوقی رامین پورعطا – بهترین گروه حقوقی مشهد

5) رامین پورعطا

گروه حقوقی پورعطا با مدیریت رامین پورعطا، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، که دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد حقوق بین الملل و در حال حاضر دانشجوی مقطع دکتری می‌باشد. گروه حقوقی رامین پورعطا با همکاری ۴ نفر از وکلای مجرب و با تجربه فعالیت خود را در مشهد آغاز نموده است. این گروه مجهز به آخرین فنون دفاعی و اطلاعات علم حقوق و با بهره‌گیری از بهترین وکلای متخصص مشهد، باتجربه و جوان توفیق دستیابی به بالاترین ضریب موفقیت در وکالت دعاوی حقوقی و کیفری در مراجع قضایی را با جلب رضایت حداکثری موکلین در رزومه خود دارا می‌باشد. گروه حقوقی پورعطا بر این باورند که کار گروهی بهترین نتایج را برای موکلین به همراه دارد. آماده ارائه خدمات وکالت و مشاوره حقوقی و اتخاذ بهترین استراتژی جهت دفاع از حقوق موکلین هستیم.

برای اعطای وکالت به رامین پورعطا، وکیل متخصص مشهد، می‌توانید از طریق شماره‌ زیر با ایشان در ارتباط باشید:

  • آدرس: خراسان رضوی، مشهد، بین فلسطین ۱ و ۳، پلاک ۹، طبقه دوم، واحد۴
  • شماره وکیل مشهد:09153119565
  • شماره تماس دفتر : ۰۵۱۳۸۴۱۱۱۴۸

 

6) آریا خاکساران‌رضوی

آریا خاکساران رضوی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، فارغ‌التحصیل از رشته حقوق خصوصی، دارای پروانه وکالت پایه یک دادگستری، ایشان با 20 سال سابقه حقوقی جز یکی از بهترین وکلای مشهد بحساب می‌آید. ایشان با وکالت تخصصی در دعاوی حقوقی، کیفری، دعاوی ملکی، دعاوی خانوادگی، ثبتی و شرکتی دارای پرونده‌های موفق زیادی می‌باشد. همچنین وکیل خاکساران رضوی، با استفاده از دانش و تجربه، در مدت وکالتش توانسته نتیجه مطلوبی برای پرونده‌های موکلین را کسب کند. گرفتن حق و حقوق ضایع شده موکلین از صفات بارز کاری ایشان است.

وکیل خاکساران رضوی دارای سابقه حقوقی درخشانی بوده و مراجعه کننده می‌توانید با اطمینان خاطر در دعاوی حقوقی (الزام به تنظیم سند رسمی در مشهد، ابطال و فسخ قراردادها، اثبات بیع و یا قراردادها، ابطال رای داوری، تقسیم ماترک و عندالزوم فروش آن (ارث)، تقسیم مال مشترک، مطالبه وجه چک و سفته، تحریر ترکه، اعتراض ثالث اجرائی، پرونده‌های مربوط به دعاوی شرکت‌ها و … ) دعاوی کیفری من الجمله؛ (پرونده‌های قتل، آدم‌ربایی، روابط نامشروع، کلاهبرداری، سرقت، جعل و استفاده از سند مجعول، پرونده‌های چک بلامحل، خیانت در امانت و فروش مال غیر) و همچنین در دعاوی خانواده ( طلاق توافقی مشهد و سایر امور خانوادگی) به وی اعطای وکالت نمائید.

  • آدرس: مشهد، خیابان ابن سینا، مقابل خیابان پاستور، جنب بوستان سینا
  • شماره تماس وکیل: 09155050562

 

7) علی تقی زاده

علی تقی زاده، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی،  کارشناس حقوق، دارای سابقه پروانه وکالت به شماره پروانه 8201 می‌باشد که از سوی کانون وکلای قوه قضاییه صادر شده است. با بیش از 8 سال سابقه کار حرفه‌ای در وکالت، از وکلای محبوب و خوشنام شهر مشهد و حتی ایشان بیشتر ویژگی‌های یک وکیل خوب از جمله صداقت، تعهد، امانت داری و شجاع بودن را دارند، وکیل تقی زاه همواره در رفع مشکلات موکلین می‌کوشد و در حق الوکاله نیز منصف می‌باشد ایشان به عنوان وکیل دادگستری رسالت اصلی خود را برای احقاق حقوق موکلین انجام می‌دهد. اهمیت داشتن وکیل دادگستری در پرونده‌های قضایی بر کسی پوشیده نیست و مهم‌تر انتخاب وکیل برتر و متخصص برای موضوع پرونده می‌باشد که به حل بهتر مشکل حقوقی کمک می‌نماید. از نظر وکیل تقی زاده، وکالت همانند پزشکی تعهد به وسیله است نه نتیجه، ولی معرفی و انتخاب یک وکیل کاربلد از بین لیست و اسامی بهترین وکلا، می‌تواند بسیار موثر در نتیجه پرونده باشد.

  • آدرس: مشهد، خیابان چمران، بین چمران 9 و 7، پلاک ۱۶۱
  • شماره تماس وکیل: 09112563097

 

8) منصوره داوری

منصوره داوری، وکیل پایه یک دادگستری مشهد و مشاور حقوقی، آخرین مدرک تحصیلی وی کارشناسی حقوق، دارای سابقه پروانه وکالت از کانون وکلای دادگستری به شماره 2021 است که در سال 1394 صادر شده است. در دعاوی حقوقی(چک، سفته، اجرت‌المثل ایام تصرف، تخلیه و اجور معوقه، سرقفلی، الزام به تنظیم سند رسمی، ابطال و یا فسخ قراردادها و یا اسناد رسمی،…)، دعاوی خانواده( طلاق، طلاق توافقی، حضانت فرزند، استرداد جهیزیه، نفقه، اجرت المثل، …)، دعاوی ملکی(الزام به تحویل ملک، الزام به اخذ صورت مجلس تفکیکی، ابطال قرارداد، خلع ید، رفع تصرف عدوانی، فروش ملک مشاع،…)، دعاوی کیفری(قتل، موادمخدر،کلاهبرداری، جعل و استفاده از سند مجعول، آدم ربایی، جرایم اقتصادی، خیانت در امانت، سرقت، شرب خمر، مواد مخدر،…) من الجمله دعاوی است که خانم داوری در سابقه چند ساله وکالت بر عهده گرفته است که با تکیه بر دانش و آگاهی حقوقی خویش توانسته درصد بالایی از موفقیت را بدست بیاورد که این درصد موفقیت باعث رضایت موکل می‌شود. از خدمات وکالتی خانم داوری به اخذ پرونده، قرارداد، نوشتن اوراق قضایی، تنظیم شکواییه، تنظیم دادخواست، مشاوره می‌توان اشاره کرد که مشاوره وی به صورت حضوری، آنلاین و تلفنی می‌باشد که مشاوره وی با تعیین وقت قبلی است.

  • آدرس: مشهد،بولوارمعلم، نبش معلم۳۶
  • شماره وکیل مشهد: 09152604084

 

9) سیدفرهاد حسینی مقدم

سید فرهاد حسینی مقدم، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی،  عضو رسمی کانون وکلای دادگستری به مراجعه کنندگان کمک می‌کند که در حداقل زمان ممکن و با هزینه منصفانه به حقوق قانونی خویش برسند و اطمینان لازم را برای وی به ارمغان می‌آورد. از نظرحسینی مقدم مهم‌ترین ویژگی وکیل مشهد مورد اعتماد بودن است، این امر مستلزم وجود صداقت، امانت و احساس مسئولیت پذیری در وکیل است. همچنین یک وکیل حرفه‌ای و متعهد، همواره مسئله موکل را مشکل خود دانسته و باید تمام تلاش خود را برای احقاق حق به کار گرفته و باعث اطمینان خاطر موکل شود. در طی ۸سال فعالیت در حوزه وکالت بیش از ۱۰۰۰ پرونده در زمینه‌ دعاوی حقوقی، کیفری و خانواده، ملکی را برای موکلان خود به نحو عالی پیش برده و با سابقه کاری درخشان در این حوزه جزیی از بهترین وکلای مشهد محسوب می‌شود. دارای سابقه پروانه وکالت به شماره 37733 می‌باشد که از سوی کانون وکلای دادگستری صادر شده است. ایشان در مقطع کارشناسی در رشته حقوق قضائی ودر مقطع کارشناسی ارشد در رشته حقوق جزا وجرم شناسی تحصیل نموده اند.

  • آدرس: خراسان رضوی، مشهد، بین فرامرز عباسی 19 و 21، مجتمع خاتم، طبقه3، واحد15
  • شماره وکیل مشهد:  09155003417

 

10) زهرا یوسف نیا

زهرا یوسف نیا، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، دارای سابقه پروانه وکالت به شماره 48736 می‌باشد که از سوی کانون وکلای دادگستری صادر شده است. همچنین یک وکیل حرفه‌ای و متعهد، همواره مسئله موکل را مشکل خود دانسته و باید تمام تلاش خود را برای احقاق حق به کار گرفته و باعث اطمینان خاطر موکل شود.  ایشان درکارنامه درخشان خود بیش از 500 پرونده موفق ثبت نموده ورضایت موکلین خود را جلب نموده ایشان پرونده های خانواده، ملکی، حقوقی، کیفری می باشد. کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی آخرین مدرک تحصیلی ایشان است.

در زمینه‌های حقوقی شامل( کلیه دعاوی ملکی، اثبات وقوع عقد بیع، الزام به تنظیم سند، دعاوی مرتبط با قراردادهای مشارکت در ساخت، ابطال سند، مطالبه وجه، مطالبه وجه چک و سفته، فک رهن، تخلیه و مطالبه اجور معوقه، اعتراض ثالث )، در زمینه‌های خانواده شامل(طلاق اعم از یک طرفه یا توافقی در اسرع وقت، مطالبه مهریه، حضانت و ملاقات فرزند، نفقه معوقه و جاریه، استرداد جهیزیه، تمکین)، در زمینه‌های کیفری شامل(شکایت توهین، تخریب، ضرب و جرح و نزاع دسته جمعی، تخریب عمدی ، خیانت در امانت، سرقت و جیب‌بری، کلاهبرداری، جعل و استفاده از سند مجعول، قتل عمد یا غیرعمد، رابطه نامشروع، زنا، آدم ربایی) دارای پرونده بوده که تقریبا با تکیه بر دانش حقوقی خویش، بیانی رسا و شیوا، اخلاق پسندیده توانسته درصد بالایی از موفقیت را نصیب خویش و موکل نماید.

  • آدرس: خراسان رضوی، مشهد،بلوار شفا، بین شفا ۲۱و۲۳، پلاک۱۴۶
  • شماره وکیل مشهد: 09156463855

[divider style=”solid” top=”20″ bottom=”20″]

سپاس از اینکه وقت گذاشتید و تا آخر این مطلب گزیده‌ای از بهترین وکلای مشهد – لیست 10تایی را مطالعه کردید. امیدوارم توانسته باشیم شما را در انتخاب وکیل مشهد یاری کنیم.

یلدا مرادخانیمشاهده نوشته ها

Avatar for یلدا مرادخانی

من نویسنده مسائل حقوقی تحت وب هستم. حدود 3 سالی است که در کار تولید محتوا برای وکالت هستم و کار من تولید محتوا یونیک و در عین حال موثر برای سایت وکیل پایتخت است. اگر در مقاله های من پاسخ سوالتان را گرفته اید لطفا نظرتان را درباره اش در قسمت دیدگاه بیان کنید یا اگر سوالی دارید از ما بپرسید.!

25 Comments

  • سلام.معیار شما در قرار دادن اسامی وکلای فوق بع عنوان بهترین ها چیست؟ ممنون میشم پاسخ بدید.

    • باسلام خدمت شما کاربر گرامی
      معیار‌های سایت وکیل پایتخت جهت انتخاب و معرفی بهترین وکیل مشهد متعدد می‌باشد. عواملی مثل توان علمی و سواد حقوقی وکیل، تحصیلات وکیل مشهد، فن بیان قوی، قدرت لایحه نویسی وکیل، شهرت وکیل، موفقیت وکیل در محاکم دادگستری مشهد و پیروزی در پرونده‌های حقوقی و بسیاری عوامل دیگر همگی در انتخاب و گزینش وکلای سایت وکیل پایتخت موثر می‌باشند. ما در این مجموعه همه‌ی تلاش خود را به کار می‌بریم تا با معرفی اصلح‌ترین وکلا بتوانیم به کاربران گرامی کمک شایان نماییم.

      • سلام. بابت تهیه این لیست از اسامی وکلای برتر مشهد به عنوان یک شهروند مشهدی از شما ممنونم. فقط احساس میکنم اسم برخی از وکیل های خوب مشهد را جا انداختید، شهر ما وکیل های خوب زیادی دارد. اگر نام آن هارو هم ذکر کنید ممنون میشیم.

      • بسیار عالی. چقدر خوبه یه همچین انکانی پیش آوردید تا ما ساکنین شهر مشهد، به راحتی بتونیم وکیل های مشهد رو پیدا کنیم، رزومه و سوابق کاریشون رو بخونیم و شماره وکیل مشهد و آدرس دفترشون و پرونده هایی که قبول می کنن و همه رو یک جا بدست بیاریم.

  • سلام. من واقعا از سایت شما ممنونم. بنده دنبال وکیل مشهد بودم که این مقاله رو دیدم و به وکیل آقای ابراهیمی مهر زنگ زدم و وکالت بهشون دادم و مشکل حقوقی ما رو حل کردند. خواستم اینجا هم ازشون تشکر کنم و هم به کسایی که به دنبال وکیل خوب مشهد هستند، معرفی کنم.

    • از اینکه سایت وکیل پایتخت در انتخاب وکیل مشهد برای شما موثر بود، خرسندیم.

      • سلام من و همسرم هم برای انجام کار حقوقی مون خدمت آقای ابراهیمی مهر رسیدیم و بهشون وکالت دادیم. از سایت شما هم برای معرفی وکیل های مشهد ممنون هستیم. فقط یه سوال ازتون داشتیم اینکه آیا این ها 10 وکیل برتر مشهد هستن یا به جز این وکلا، وکیل های خوب مشهد دیگه ای هم داریم؟

        • دوست گرامی لیست تهیه شده گزیده ای از 10 وکیل برتر مشهد می‌باشد و مسلما وکلای دیگری هم شایسته قرار گرفتن در این لیست هستند ولی چون سبک سایت وکیل پایتخت نوشتن لیست‌های 10تایی می‌باشد، به همین خاطر امکان درج همه وکیل های خوب مشهد نیست. هرزگاهی امکان تغییر این لیست نیز بوده تا وکیل های برتر دیگر هم در این صفحه وکیل مشهد معرفی شوند. در هر حال تمامی وکلای این سایت جز کارکشته ترین وکلا هستند.

        • سلام و ممنون بابت سایتتون. یه سوالی ازتون داشتم بر چه معیاری این لیست تهیه شده ؟

  • آیا این لیست از وکیل های مشهد، پرونده های شهرستان های مشهد مثل نیشابور و سبزوار و ترتب حیدریه هم انجام میدهند؟
    ممنون میشم پاسخ بدید

    • اکثر وکیل های معرفی شده در سایت وکیل پایتخت؛ پرونده های حقوقی، کیفری، و خانواده در شهر مشهد را انجام می‌دهند. مگر اینکه خود وکیل محترم مشهد تمایل به حضور در دادگاه های دیگر شهرهای استان خراسان رضوی را نیز داشته باشد که شما می‌توانید برای اطلاع از اینموارد با شماره تلفن هر یک از وکلا تماس گرفته و در مورد جزییات به صورت خصوصی صحبت نمایید.

  • اکثر وکیل های معرفی شده در سایت وکیل پایتخت؛ پرونده های حقوقی، کیفری، و خانواده در کلیه شهرهای مشهد(خراسان رضوی) را انجام می‌دهند. شما می‌توانید برای اطلاع از تخصص وکالت، وکلای مشهد معرفی شده، با شماره های مخصوص هر وکیل تماس بگیرید

  • بنده ساکن کشور نروژ و مالک یک دستگاه آپارتمان در منطقه ی کوهسنگی مشهد هستم. آپارتمان را 3 سال پیش از طریق یکی از اقوام اجاره دادم اما مستاجر بعد از تمدید قرارداد دوم هیچ اجاره ای تاکنون پرداخت نکردند و مدت تقریبی 1 سال از مدت قراردادشان گذشته و علی الرغم تماس های مکرر بنده، الان ملک را تخلیه هم نمیکنند.میخواستم بدونم برای وکالت دادن به وکلای شما باید بیام ایران یا از راه دور هم میتونم وکالت بدم؟باتشکر و سپاس

    • دوست گرامی شما می‌توانید با مراجعه به سایت میخک (سامانه خدمات یکپارچه کنسولی) و ثبت نام در آن به بخش اعطای وکالتنامه مراجعه کنید و بعد از هماهنگی با یکی از وکلای سایت به ایشان وکالت دهید تا کارهای حقوقی شما را در ایران انجام دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر با وکلای سایت تماس بگیرید. موفق باشید

  • بنده یه حکم از اداره کارداشتم،تمام کارهاشو انجام دادم والانم حکم توقیف اموال رو گرفتم که با مأمور رفتم و دستگاه رو در محل توقیف و به خود مدیرعامل که ما ازش شاکی بودیم تحویل داد، فرداش رفتم حکم خروج مال توقیفی رو گرفتم، اما وکیل شرکت دو مرتبه حکم عدم خروج مال توقیفی رو گرفت و ما نتونستیم مال رو خارج کنیم، الان باید چکار کنم، آیا وکیل میتونه مال توقیفی رو برام، حکم خروجشو بگیره، البته دستگاه تولید باندپزشکیه، و منقوله، ممون میشم پاسخ بدین

    • پرونده شما در مرحله اجرای حکم هست و اموال توقیفی به مدیرعامل شرکت به عنوان امین اموال سپرده شده است و دلیل عدم اجازه جهت خروج اموال از شرکت مشخص نمیباشد. میبایست پرونده ی اجرایی شما مطالعه شود تا امکان جواب به پاسخ شما باشد.میتوانید با وکلای خبره و متخصص در زمینه اجرای احکام تماس بگیرید.موفق باشید

  • سلام وقتتون بخیر ما یک پرونده درباره ابطال رای داور داریم دنبال یک وکیل خوب جهت مشاوره در کمترین زمان هستیم کی و معرفی میکنید؟

  • سلام جهت طلاق توافقی برای کسی که در خارج از کشور هست و اموالی نداره جهت دادن مهریه عند السطتاعه باید چکار کند؟

  • با سلام
    بنده از طریق سایت شما با آقای مجید شادمان آشنا شدم . ایشون وکیل بسیار با حوصله و دقیقی هستن ، موضوع پرونده من رو بررسی کردن و وکالت من رو به عهده گرفتن . از کار ایشون خیلی رضایت داشتم چون خیلی پیگیر بودن و کار پرونده من رو به نتیجه خوب رسوندن . با تشکر از سایت خوبتون .

  • والا به نظر من بهترین وکیل مشهد خانم زهرا انصاری هستن. واقعا کارشون خوبه دفترشون هم تو چمران هست. واقعا دقت و پیدا کردن نکات ظریف که باعث برد پرونده بشه تخصصشون هست.

  • با سلام
    وظیفه خودم دونستم اینجا پیام بزارم و تشکر کنم از آقای رضا حسینی برج که تونستن پرونده من رو به نتیجه مطلوبم برسونن. مطمئنا هر کسی از دوستان و اطرافیان نیاز به وکیل داشته باشن ایشون رو معرفی میکنم

  • سلام وقتتون بخیر میخواستم بپرسم من و شوهرم داریم ازهم جدامیشیم و رای طلاق داده شده ..اما الان برام ابلاغ اخطار تبادل لوایح اومده رفتم تو سایت میبینم یک ماه پیش اومده تو سامانه ده روز فقط وقت داشتم الان رفته تجدید نظر میتونم کاری بکنم یا ن ..ممنون میشم راهنمایی کنین

  • عرض سلام و ادب
    بنظر بنده آقای حسینی برج وکیل پایه یک دادگستری در حال حاضر بهترین وکیل مشهد میباشند که با توجه به پرونده های متعددی که بنده به ایشان محول کردم بنحو احسن کارها رو انجام و به خاتمه رساندن
    لذا در صورتی که نیاز به وکیل داشتین پبشنهاد میکنم حتمآ به ایشون مراجعه کنید.

  • سلام واقعا عجیبه که چرا اسم برخی وکلای پایه یک دادگستری که استادیار دانشگاه هم هستند، در این صفحه نیومده من پرونده ملکی داشتم که به چند نفر وکیل و استادیار مراجعه کردم و اونها واقعا متعهد بودن و خیلی خوب پرونده رو پیش بردن به خاطر تجربه ی کاری خیلی خوبی که دارن بسیار موفق هستند واقعا ممنونم ازشون

  • باسلام بنده خونه ای رو فروختم و چک ظرف پاس نشد و به دادگاه و… کشیده شد در همین حین اقوام همکارم گفتن بنده قیمت داوری هستم کارتون رو حل میکنم به عنوان کمک و کلی پول از ما گرفتم به همراه یه دستگاه خودرو که همه مبالغ به کارت مادر و خواهر ایشان ریخته شده که شما خیالتون راحت باشه و پارتی سکه میدم و کارتون حل می‌کنه الان متوجه شدیم که طرف کلاهبردار بوده حتی برای ما وکیلی هم نگرفته
    از این طرف در چند مرحله ویدیوی که اقرار می‌کنه و چهرشون مشخصه و صدای ضبط شده میخواستم بدونم آیا میتونیم از این آقا شاکی بشیم و حرفمون به جایی میرسه
    وکیلی هستش که پرنده کلاهبرداری قبول کنه با توجه به این طرف که از کل قانون سر درمیاره و آشنا داره ؟؟!
    ممنون میشم جواب بدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *