3.3/5 - (21 امتیاز)

خرید ملک در شیراز، از بزرگترین خریدهای هر شخص می‌باشد که در این صورت نیاز به وکیل ملکی الزامی است. با توجه به اینکه که قوانین ملکی پیچیده است در صورت بروز هر گونه مشکل در این زمینه باید به وکلای متخصص در زمینه ملک مراجعه کرد. در خرید یک ملک درشیراز پای تمام و یا تقریبا تمام سرمایه یک فرد در میان است باید خرید ملک کاملا آگاهانه بوده و کار خرید را به شانس نسپرد و این خرید زیر نظر فرد متخصص باید انجام شود. قوانین ملکی بسیار پیچیده است پیشنهاد وکیل پایتخت به شما استفاده از وکیل ملکی شیراز است چون که وکیل متخصص ملکی بر تمام قوانین ملکی اشراف داشته و تمام پیچیدگی‌ها و تبصره‌ها را می‌شناسد. در سریعترین زمان به نتیجه رسانده و هزینه را بسیار کاهش داده و در وقت و انرژی صرفه جویی شده و در نهایت ریسک معامله پایین خواهد آمد.

وکیل ملکی در شیراز به چه کسی گفته می‌شود؟ شخصی است که تخصص او دعاوی ملک و املاک باشد به وی وکیل ملکی اتلاق می‌شود. دعاوی ملکی مربوط به آن دسته از دعاوی است که میان انسان و اموال غیر منقول برقرار می‌شود. اموال غیر منقول عبارتند از اموالی که توان جا به جایی آن ها را نداریم. دعاوی ملکی عبارتند از تنظیم سند رسمی، اخذ پایان کار، تقسیم و افراز املاک مشاع، خلع ید، جعل سند، تصرف عدوانی و غیره که همه این موارد در حوزه کاری وکیل ملکی است.

با توجه به بزرگی دادخواست‌های املاک و مستغلات، یک وکیل دعاوی ملکی باید از پیچیدگی موضوعات مربوط به این موارد آگاهی کافی داشته باشند تا بتواند به درستی حقوق موکل را ادعا و بازیابی کند. همچنین یک وکیل متخصص حقوق املاک و مستغلات، با آشنایی با اساسنامه و قوانین مربوط به املاک و مستغلات، می‌تواند تمام جوانب موضوع اختلاف را ارزیابی کرده و با توجه به پرونده موکل خود، از آن دفاع کند. یکی از خصوصیات مهم وکیل خوب املاک و مستغلات، دانش حقوقی متناسب با نوع تخصص حرفه ای خویش است.

🥇 سطح وکیل وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ مهارت و تخصص حقوقی، ملکی، کیفری، خانواده، ثبتی،
📝 ارائه خدمات حقوقی وکالت و مشاوره حقوقی
💰 هزینه وکیل طبق وسعت و سختی کار تعیین می‌شود
✅ درصد موفقیت %96 موفقیت پرونده‌ها

✔️بهترین وکیل ملکی شیراز را با لیست 5تایی بشناسید⚖️【سال1402✔️】

ملاک شما برای انتخاب بهترین وکیل ملکی در شیراز چیست؟ مشخصات فردی و چند مورد از پرونده‌های معروف 5 وکیل ملکی برتر شیراز، همراه با آدرس و شماره تماس بهترین وکیل ملکی شیراز، بیان کرده‌ایم. شما می‌توانید براساس معیار‌های خود، از بین آن‌ها یکی را انتخاب کنید.

 

1) افسانه راستی

افسانه راستی، وکیل پایه یک دادگستری شیراز، دارای 12 سال سابقه فعالیت در حوزه وکالت، عضو کانون وکلای شیراز، با شماره پروانه ثبتی 34260، دارای پرونده‌های موفق بسیاری در تمام دعاوی حقوقی ملکی می‌باشد. خانم افسانه راستی به عنوان یک وکیل ملکی خبره شیراز در زمینه وکالت، قبل از قبول یک پرونده، جلسه مشاوره‌ای با موکل تشکیل داده و اسناد و مدارک ارائه شده را به خوبی بررسی و نتایج احتمالی از نتیجه پرونده و تصمیم قاضی دادگاه را با موکل در میان می‌گذارد تا مراجعه کننده بتواند تصمیم درست راجع‌به طرح دعوا یا عدم طرح دعوا بگیرد. وکیل راستی، به عنوان یک وکیل حرفه ای و باتجربه، آماده ارائه خدمات وکالتی در انواع دعاوی ملکی  می‌باشد.

برای اعطای وکالت به افسانه راستی وکیل ملکی متخصص در شیراز، می‌توانید با شماره‌های زیر با ایشان در ارتباط باشید:

  • آدرس: شیراز، چهارراه ملاصدرا، کوچه 24 قصرالدشت، طبقه دوم بانک پاسارگارد، واحد 5
  • تلفن همراه: 09173083407
  •  ساعت کاری: روزهای زوج ساعت 16 تا 19:30

 

2) مریم روحی

مریم روحی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاورحقوقی، متخصص در حوزه قرارداد نویسی، داور رسمی کانون وکلای دادگستری استان فارس از سوابق کاری وی می‌باشد. قبول وکالت، مشاوره حضوری و غیرحضوری درحوزه‌های مختلف حقوقی، کیفری، ثبتی، ملکی که تخصص وی در زمینه دعاوی ملکی می‌باشد که با پشتکار خویش توانسته خود را در زمره بهترین وکیل ملکی شیراز قرار دهد.

  • آدرس: شیراز، بلوار پاسداران
  • شماره تماس وکیل روحی: 09177907210

 

3) فاطمه حیدری

فاطمه حیدری، وکیل پایه یک دادگستری شیراز و مشاوره حقوقی، با داشتن تسلط و مهارت بالا در زمینه پیگیری و انجام پرونده‌های مختلف، در زمینه مشاوره تخصصی و پیگیری دعاوی حقوقی و ملکی به صورت حرفه‌ای فعالیت می‌کند. آخرین مدرک تحصیلی وی کارشناس ارشد حقوق خصوصی می‌باشد. فاطمه حیدری وکیل ملکی در شیراز با داشتن مهارت و تخصص مربوط به وکالت پرونده‌های ملکی و خدمات وکالتی مانند اخذ پرونده، مشاوره حضوری و غیرحضوری را پیگیری می‌نماید. این وکیل خوب با داشتن پشتکار و آگاهی نسبت به قوانین توانسته پرونده‌های زیادی را به نتیجه دلخواه موکل برساند.

  • آدرس: شیراز، خیابان ملاصدرا، خیابان شهید جمالی«کوچه دادگاه»، ساختمان پارسه، طبقه 2، واحد 8

 

4) سحر ایزدی

سحر ایزدی، وکیل پایه یک دادگستری در وصول مطالبات، دعاوی مربوط به اراضی و املاک و شهرداری، مشاور حقوقی که مشاوره ایشان با تعیین وقت قبلی به صورت حضوری و غیر حضوری انجام می‌شود. از خدمات وکالتی خانم ایزدی به قرارداد، اخذ پرونده، مشاوره حضوری، مشاوره غیر حضوری، نوشتن اوراق قضایی اشاره کرد. وی دارای مدرک کارشناسی ارشد فقه و حقوق خصوصی است. اگر برای دعاوی ملکی خویش دنبال وکیل متخصص در این زمینه هستید خانم ایزدی یکی از بهترین‌ها در این زمینه است که به عنوان بهترین وکیل ملکی شیراز شناخته می‌شود.

  • آدرس: شیراز، بلوار پاسداران، بلوار زرهی

 

5) مجتبی کیومرثی

وکیل پایه یک دادگستری شیراز و کارشناس ارشد حقوق، مشاور حقوقی دادگستری شیراز، وکیل متخصص با 5 سال سابقه فعال در زمینه‌های حقوقی اسناد رسمی و تجاری، امور ثبتی، تملک اپارتمان‌ها، ملکی بوده و دارای شماره پروانه 3453 از کانون وکلای دادگستری می‌باشد که در سال 1395 موفق به دریافت آن شده است. آقای کیومرثی با توانایی در کار وکالت و پشتکار خویش و آشنایی با قوانین توانسته به بهترین نحو به موکلین خویش ارائه خدمات داده و رضایت آنها را کسب نماید بنابراین با توجه به درصد بالایی از رضایت از کار وی می‌توان ایشان را در زمره بهترین وکیل ملکی شیراز جای داد.

  • آدرس: شیراز، خیابان ملاصدرا، خیابان شهید جمالی، روبروی دادگاه حقوقی، ساختمان یاشیل، طبقه سوم، واحد ششم.

 

وظایف وکیل ملکی در شیراز چیست؟

از جمله مهمترین وظایف وکلای ملکی این است که دارای تجربه بسیار بالایی باشد و به راحتی بتواند پرونده‌های مربوط به تقسیم ملک، قلع بنا، تخلیه ملک، رفع تصرف عدوانی، الزام به سند رسمی را پیش ببرد. وکیل ملکی باید به علوم مختلف نظیر حقوقی، کیفری، ثبتی و املاک و اراضی تسلط داشته و باید علاوه بر اینکه پرونده را طبق دیوان عدالت اداری پیش می‌برد با اداره حقوقی قوه قضائیه و اساتید برجسته حقوق نیز مشورت داشته باشد. همچنین با انواع و اقسام املاک و اراضی آشنایی داشته باشد.

 

سپاس از اینکه وقت گذاشتید و تا آخر این مطلب بهترین وکیل ملکی شیراز– لیست 5تایی را مطالعه کردید. امیدوارم توانسته باشیم شما را در انتخاب بهترین وکیل ملکی شیراز یاری کرده باشیم.

یلدا مرادخانیمشاهده نوشته ها

Avatar for یلدا مرادخانی

من نویسنده مسائل حقوقی تحت وب هستم. حدود 3 سالی است که در کار تولید محتوا برای وکالت هستم و کار من تولید محتوا یونیک و در عین حال موثر برای سایت وکیل پایتخت است. اگر در مقاله های من پاسخ سوالتان را گرفته اید لطفا نظرتان را درباره اش در قسمت دیدگاه بیان کنید یا اگر سوالی دارید از ما بپرسید.!

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *