4.5/5 - (11 امتیاز)

یکی از عوامل آسیب رسان جامعه امروزی، طلاق است که صدمات روحی جبران ناپذیری به زنان و مردان وارد می‌کند. به دلایلی ممکن است زن و مرد تصمیم به طلاق بگیرند که در صورت اجرایی کردن این تصمیم توسط زوجین دریافت مشاوره طلاق الزامی می‌باشد. مشاوره طلاق به معنی دریافت اطلاعات و کسب راهنمایی از یک مشاور کار بلد و با تجربه در زمینه طلاق است. به طلاقی که همه چیز آن بر اساس توافقات بین زوجین باشد طلاق توافقی گفته می‌شود به طوری که زوجین، بعد از توافق برسر مسائلی که در زندگی مشترک دارند مثل مهریه، نفقه، جهیزیه و حضانت فرزند به دادگاه رجوع و دادخواست صدور گواهی عدم امکان سازش را دریافت می‌کنند. موردی که در طلاق توافقی در بین عام وجود دارد این است که در طلاق توافقی زن باید از مهریه خود گذشت کند اما این طرز فکر کاملا اشتباه می‌باشد و زوجه می‌تواند مهریه خود را دریافت کند یا بخشی از آن را ببخشد. پس بخشیدن یا دریافت مهریه توسط زوجه انری کاملا اختیاری است. با توجه به این که طلاق توافقی ساده‌ترین نوع طلاق است اما باید مسیر قانونی آن طی شود که عدم آگاهی از نحوه اقدام به طلاق توافقی و سایر اطلاعات مربوطه باعث سردرگمی و هدر رفتن وقت و هزینه هر دو طرف می‌شود.

تبریز یکی از کلان شهرهای ایران می‌باشد که هر روزه در آن پرونده های حقوقی زیادی ثبت می‌شود. در این مطلب به مراحل و قوانین طلاق توافقی در تبریز و معرفی بهترین وکیل طلاق توافقی تبریز می‌پردازیم.

🥇 سطح وکیل وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ مهارت و تخصص حقوقی، ملکی، کیفری، خانواده، ثبتی،
📝 ارائه خدمات حقوقی وکالت و مشاوره حقوقی
💰 هزینه وکیل طبق وسعت و سختی کار تعیین می‌شود
✅ درصد موفقیت %96 موفقیت پرونده‌ها
✔️بهترین وکیل طلاق توافقی تبریز را با لیست10تایی بشناسید ⚖️【سال 1402】

در این مقاله با فراهم کردن 10 وکیل طلاق توافقی برتر در تبریز، انتخاب وکیل را برای شما کاربران راحت‌تر کرده‌ایم تا مشکلات و سوالات دعاوی خانواده شما، به کمک وکیل طلاق توافقی متخصص و مجرب تبریز رفع شود. در ادامه اسامی 10 وکیل طلاق توافقی تبریز در زیر آمده است.

 

1) الهام میدانی

الهام میدانی، وکیل پایه یک دادگستری تبریز و مشاور حقوقی، فارغ التحصیل دانشگاه شهید بهشتی تهران، دارای پروانه وکالت شماره و تاریخ ۱۳۷۶_۴۴۷ بیش از بیست سال سابقه وکالت در انواع پرونده‌های خانوادگی، طلاق توافقی، مطالبه مهریه و حقوقی و کیفری و ملکی، از آنجائیکه وکالت در موضوعات خانوادگی خصوصا “طلاق توافقی” بدلیل حساسیت‌های خاص و ضرورت حفظ آبرو و حیثیت و اسرار خصوصی افراد، نیاز به اخلاق مداری مسئولیت پذیری و داشتن اطلاعات حقوقی لازم و آگاهی از پیآمدهای قانونی و مهارت وکیل منتخب دارد لذا با توسل به دانش حقوقی و سابقه و تبحر وکیل سرکار خانم الهام میدانی، پیگیری پرونده‌های قضائی بدون ضرورت مراجعه حضوری به مراجع مربوطه، تسهیل و به نتیجه مطلوب دست می‌یابید.

برای اعطای وکالت به الهام میدانی یکی از وکلای خوب طلاق توافقی تبریز، می‌توانید با شماره‌ زیر با ایشان در ارتباط باشید:

  • آدرس دفتر: آدربایجان شرقی، تبریز، چهار راه آبرسان، ساختمان اسکان یک، روبروی داروخانه هلال احمر، طبقه 4
  • شماره تماس: 09143230071
  •  حضور در دفتر: (بعد از ظهر) از ساعت 5:30 لغایت 8 (همه روزها به جز پنج‌شنبه و روزهای تعطیل)

 

2) فاطمه اکبرپور

فاطمه اکبرپور، عضو کانون وکلای دادگستری تبریز، با مدرک کارشناسی ارشد، با 11 سال سابقه وکالت، توانسته در پرونده‌های دعاوی خانواده، تبحر و شهرت فراوانی به دست بیاورد. بهتر است بدانید قبل از هر اقدامی در طلاق توافقی، مشاوره با وکیل طلاق توافقی تبریز، بهترین کار است، تا راه اشتباه طی نشده و درست‌ترین راهکار قانونی ارائه گردد.

ایشان در زمینه وکیل خانواده و رسیدگی به پرونده‌هایی همانند انواع طلاق، طلاق توافقی، گرفتن مهریه، مطالبه نفقه، حضانت، دعاوی ارث و میراث، دعاوی ثبت احوال، سرپرست و قیم و … فعال می‌باشند. به جز دعاوی خانواده، در دعاوی حقوقی از قبیل خلع ید، تخلیه، رفع تصرف عدوانی، وصول طلب، الزام به تنظیم سند، توقیف اموال و همچنین در دعاوی کیفری از قبیل سرقت، خیانت در امانت، جعل و استفاده از سند مجعول، قتل، کلاهبرداری، فروش مال غیر نیز می‌توان ایشان را به عنوان وکیل انتخاب کرد. برای مشاوره و دادن وکالت به خانم اکبرپور، شما می‌توانید همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 17 الی 20 به آدرس دفتر ایشان مراجعه نمایید.

  • آدرس دفتر: آدربایجان شرقی، تبریز، خیابان امام خمینی، چهار راه منصور
  • شماره تماس: 09141778891
  • حضور در دفتر فقط با هماهنگی قبلی

 

3) زهرا جعفری

زهرا جعفری، وکیل تبریز و مشاور حقوقی، دارای سابقه پروانه وکالت از کانون وکلای دادگستری تیریز، آخرین مدرک تحصیلی وی کارشناس ارشد حقوق خصوصی که از سال 1391 فعالیت خویش را در زمینه وکالت آغاز نموده است. برخورد و رفتار، فن بیان و نفوذ کلام، پایبندی به زمان، راه حل دهنده بودن و امانت‌داری نسبت به اصرار پرونده از ویژگی‌‌های این وکیل خوب است. در زمینه عقود و معاملات، مطالبه خسارت، مطالبه وجه، ملکی، موجر و مستاجر، اجراییات، حدود، خانواده و غیره تخصص داشته اما تخصص اصلی وی در زمینه دعاوی خانواده مثل طلاق توافقی، درخواست طلاق از سوی مرد، استرداد جهیزیه، مطالبه مهریه، نفقه، اجرت المثل و … می‌باشد که می‌توان وی را در بین بهترین وکلای تبریز قرار داد.

  • آدرس: آذربایجان‌شرقی،تبریز،خیابان امام خمینی، چهارراه منصور
  • شماره وکیل طلاق توافقی تبریز: 09149294119
  •  حضور در دفتر: (بعد از ظهر) از ساعت 5 لغایت 8:30
  • حضور در دفتر: (صبح) فقط با هماهنگی قبلی

 

4) لیلا ذاکری

لیلا ذاکری، از سال 1383 به عنوان وکیل پایه یک دادگستری تبریز مشغول به کار بوده و از سال 1386 به عنوان عضو هیت علمی دانشگاه تبریز منسوب شده‌اند. مشاور حقوقی بیشتر شرکت‌های دولتی و خصوصی است. وکیل ذاکری در  تمام دعاوی حقوقی تخصص و تبحر ویژه دارند و  در کنار تخصصشان، پرونده های دعاوی خانوادگی من الجمله: انواع طلاق (طلاق به درخواست زوجه، طلاق غیابی، طلاق به درخواست زوج، طلاق توافقی) مطالبه مهریه، مطالبه نفقه، حضانت فرزند، استرداد جهیزیه و سایر دعاوی دارای سوابق عالی در این زمینه می‌‌باشند.

علاوه بر قبول پرونده‌های خانوادگی، پرونده‌های کیفری و حقوقی را نیز قبول وکالت می‌کند که در این زمینه‌ها نیز داراری پرونده‌های موفقی است. برای مشاوره حضوری و اعطای وکالت به خانم ذاکری، می‌توانید همه روزه جز روزهای تعطیل از ساعت 17:30 الی 20:30 و با هماهنگی قبلی به دفتر وکالت وی مراجعه کنید.

  • آدرس : آذربایجان شرقی، تبریز، ولیعصر، خیابان قانون
  • تلفن همراه: 09148679243
  •  حضور در دفتر: (بعد از ظهر) از ساعت 5:30 لغایت 8:30 (همه روزها به جز روزهای تعطیل)

 

5) رسول ایزدی مهر

رسول ایزدی مهر، وکیل پایه یک دادگستری، مشاور قضائی، عضو کانون وکلای دادگستری آذربایجان شرقی به شماره پروانه ۱۳۸۶۰۱۰۱۰۰۱۲۱۰۱۴ با مدرک تحصیلی کارشناسی حقوق و یکی از بهترین وکیل‌های طلاق توافقی تبریز می‌باشد و نزدیک به ۱۵ سال سابقه وکالت دارد. وی در کلیه دعاوی حقوقی – کیفری – ثبتی و خانوادگی مهارت دارد. ایشان در مورد دعاوی خانوادگی، نفقه، مهریه، حضانت و طلاق توافقی  تخصص خاص داشته و مهم ترین حیطه وی می‌باشد. برای ارجاع پرونده به وکیل آقای ایزدی مهر می‌توانید با حضور در دفتر وکالت ایشان از ساعت 17 الی20، از مشاوره‌های حقوقی لازمه برای رسیدن سریع‌تر به حکم طلاق توافقی برخوردار شوید. ایشان یکی از بهترین وکیل طلاق های تبریز می‌باشد.

  • آدرس: آذربایجان شرقی، تبریز، چهار راه آبرسان، ساختمان اسکان ۲، طبقه ۴،  واحد C

 

6) محمد عابدین زاده امان الهی

محمد عابدین زاده امان الهی، دارای سابقه پروانه به شماره 16017 وکالت از کانون وکلای تبریز و آخرین مدرک تحصیلی وی کارشناسی ارشد حقوق خصوصی و از دانشگاه علامه طباطبایی تهران و وکیل طلاق توافقی تبریز است. وکیل پایه یک دادگستری تبریز که از سال 1386 کار وکالت خودرا به صورت تخصصی شروع کرده است. در تمامی دعاوی حقوقی، کیفری و خانوادگی قبول پرونده می‌کند. مهم‌ترین پرونده‌های وی در مورد دعاوی خانوادگی، که طلاق توافقی در تبریز از اساسی‌ترین و مطلوب‌ترین پرونده‌های وی است. بنابراین می‌توان ایشان را از بهترین وکلای طلاق توافقی معرفی کرد.

  • آدرس:آذربایجان شرقی، تبریز، خیابان آبرسان، روبروی مدرسه خیابانی

 

7) فریبا معینی راد

تخصص اصلی خانم فریبا معینی‌راد بیشتر در زمینه طلاق توافقی و امور خانوادگی می‌باشد. ایشان با 12 سال سابقه کاری در حیطه وکالت یکی از بهترین وکلای طلاق توافقی در تبریز بوده و دارای سابقه پروانه وکالت از کانون وکلای تبریز می‌باشد. داراری مدرک کارشناسی ارشد حقوق خصوصی و  تخصص وی در دعاوی خانوادگی، گرفتن مهریه، مطالبه نفقه، حضانت فرزند و خصوصا طلاق توافقی است. طلاق توافقی توسط این وکیل در تبریز بین 10 الی 15 روز به طول می‌انجامد که با دادن وکالت به ایشان دیگر نیازی به حضور زوجین در جلسات دادگاه وجود ندارد و این وکیل بر اساس توافقات انجام شده بین زوجین در دادگاه عمل می‌کند. حق الوکاله ایشان به صورت توافقی حساب می‌شود. برای دریافت مشاوره و دادن وکالت به خانم فریبا معینی‌راد می‌توانید از ساعت 17:30 الی 20:30 به دفتر وکالت ایشان مراجعه کنید.

  • آدرس: آذربایجان شرقی، تبریز، چهارراه آبرسان، جنب کوی سبلان ساختمان، 911، طبقه 2

 

8) محمد مهدی تقوی

طی کردن مرحله طلاق توسط یک فرد عادی بدونه داشتن سواد حقوقی کاری بس دشوار و زمان بر و نیاز به هزینه‌های زیادی دارد ولی انتخاب یک وکیل خوب و متخصص در این زمینه می‌تواند به زوجین کمک زیادی بکند. وکیل محمد مهدی تقوی یکی از این وکلای کار بلد در مورد طلاق توافقی در تبریز است که می‌تواند به زوجین در پروسه طلاق توافقی کمک کند. آخرین مدرک تحصیلی محمد مهدی تقوی، کارشناسی ارشد حقوق خصوصی و دارای سابقه پروانه وکالت از کانون وکلای تبریز می‌باشد. وکیل پایه یک دادگستری و عضو اصلی کانون وکلای دادگستری استان آذربایجان شرقی و دارای مدرک تخصصی داوری از مرکز داوری اتاق بازرگانی ایران است. محمدمهدی تقوی علاوه بر دعاوی خانوادگی مثل؛ توقیف اموال برای مهریه، در دعاوی کیفری و ثبتی نیز تبحر و مهارت داشته و جز یکی از بهترین وکیل مهریه های تبریز در به پایان رساندن پرونده‌های قبول شده توسط ایشان است.

  • آدرس: آذربایجان شرقی، تبریز، خیابان شریعتی جنوبی

 

9) فرزانه ترابی

فرزانه ترابی، وکیل پایه یک دادگستری و داور دعاوی خانوادگی و حقوقی (قاضی تحکیم) می‌باشد. دارای مدرک دکترای حقوق تخصصی و هم چنین عضو کانون وکلای بین الملل IBA و عضو سازمان حقوقدانان بدون مرز است. تخصص اصلی وی در زمینه خانواده و طلاق توافقی، مهریه می‌باشد اما دعاوی دیگر را نیز قبول می‌کند. ساعات کاری دفتر وی روزهای یکشنبه و سه شنبه از ساعت 17- 20 می‌باشد که برای حضور در دفتر و دادن وکالت به ایشان باید هماهنگی قبلی داشته باشید.

  • آدرس: آذربایجان شرقی، تبریز سه راه ولیعصر ، خیابان سعدی ، ساختمان مهدیه ، طبقه چهارم

 

10) میترا ملک زاده اسفنجانی

میترا ملک زاده، عضو شورای حل اختلاف تبریز و دارای مدرک کارشناسی حقوقی خصوصی و شماره پروانه 17817 می‌باشد. ملک‌زاده وکیل پایه یک دادگستری تبریز که اشتغال به کار وکالت دارد. تخصص اصلی ایشان در زمینه دعاوی خانوادگی بخصوص طلاق توافقی است به زوجین کمک می‌کند که تمام مراحل قانونی طلاق را در کمترین زمان طی و با رضایت کامل از عملکرد ایشان از دفتر وی خارج می‌شوند. ملک‌زاده از معروف‌ترین وکلای طلاق توافقی در تبریز می‌باشد که غیر از دعاوی خانوادگی در مورد کلیه دعاوی حقوقی و مالی نیز تخصص دارد. ساعات تماس و ارتباط مشاوره از خانم ملک‌زاده می‌توانید از ساعت 9 صبح الی 20 به دفتر وی مراجعه کنید.

  • آدرس دفتر: آذربایجان شرقی، تبریز، چهارراه لاله، خیابان سالاری، جنب دادسرا، پاساژ ظهيريه، پلاك18

 


روند طلاق توافقی در تبریز

زوجین برای گرفتن طلاق توافقی تبریز، با در دست داشتن شناسنامه و عقدنامه باید به دادگاه مراجعه و فرم درخواست طلاق توافقی را پرکرده و مسائل مالی مانند مهریه و نفقه و امور غیر مالی مثل حضانت فرزند و ملاقات با فرزند بعد از طلاق  را در توافقنامه مشخص می‌کنند. سپس بعد از ارائه دادخواست به دادگاه طبق روال قانونی دادگاه از زوجین می‌خواهد داوری از بستگان که آگاه به امور قانونی بوده و بالغ و عاقل باشد را به دادگاه معرفی کند و این داوران باید بین زوجین صلح و اشتی برقرار کنند. بعد از عدم توانایی داوران در ایجاد صلح و آشتی، زوجین به جلسات مشاوره معرفی می‌شوند که شرکت در این جلسات اجباری می‌باشد. برای انتخاب مشاور باید ابتدا در سیستم تصمیم تبریز ثبت نام نموده و بعد از ثبت برای حضور درجلسات دعوت می‌شوند که جلسات مشاوره معمولا 45 روز تا 2 ماه به طول می انجامد که تعداد آن 5 جلسه مشاوره است. پس از اتمام جلسات مشاوره اگر اصرار به طلاق داشتند، مرکز مشاوره اقدام به صدور گواهی عدم انصراف از طلاق می‌نماید و ارائه این گواهی به دادگاه برای صدور حکم طلاق اجباری است.  در این صورت دادگاه براساس توافقات انجام شده بین زوجین، گواهی عدم امکان سازش را صادر کرده و زوجین با ارائه این گواهی به دفتر طلاق، صیغه طلاق جاری و ثبت می‌شود. مدت گواهی عدم سازش 3 ماه بوده و بعد از گذشت این مدت اعتباری ندارد.

وکیل طلاق توافقی تبریز می‌تواند به زوجین در مسیر پرونده کمک زیادی ارائه کند چونکه پرونده طلاق توافقی نیازمند بررسی‌های اساسی است که حتما باید بوسیله وکیل بررسی و تصمیم گیری شود. همچنین با وجود وکیل،دیگر نیازی به حضور زوجین در جلسات دادگاه نبوده و وکیل پیگیر تمام روند پرونده خواهد بود.

از مزایای حضور وکیل طلاق توافقی تبریز در کنار زوجین، می‌توان به عدم نیاز به حضور زوجین در جلسات دادگاه، طرح دادخواست طلاق توافقی، صرفه‌جویی در زمان و هزینه، حتی

 

حال اگر شما زوجین در تبریز زندگی می‌کنید و تصمیم خود برای اقدام به طلاق توافقی را گرفته‌اید و به دنبال وکیل برای انجام امور طلاق خود هستید ما در این مقاله چند وکیل پایه یک دادگستری تبریز خدمت شما معرفی شدند.

 

مدارک مورد نیاز برای طلاق توافقی در تبریز

برای ثبت طلاق در دفاتر رسمی طلاق باید توسط دادگاه اقدام به دریافت گواهی عدم سازش کرده و سپس با ارائه این گواهی به دفتر ثبت طلاق نسبت به صدور طلاق نامه اقدام نمود.

مدارکی برای این اقدام لازم می‌باشد که عبارتند از:

  • کپی یا خودعقدنامه
  • شناسنامه و کارت ملی زوجین
  • گواهی عدم بارداری یا باکره بودن زوجه
  • درصورت داشتن وکیل ارائه وکالت نامه
  • گواهی واحد مشاوره
  • توافق نامه براساس توافقات انجام شده بر سر مسائل مالی و غیر مالی

 

 

یلدا مرادخانیمشاهده نوشته ها

Avatar for یلدا مرادخانی

من نویسنده مسائل حقوقی تحت وب هستم. حدود 3 سالی است که در کار تولید محتوا برای وکالت هستم و کار من تولید محتوا یونیک و در عین حال موثر برای سایت وکیل پایتخت است. اگر در مقاله های من پاسخ سوالتان را گرفته اید لطفا نظرتان را درباره اش در قسمت دیدگاه بیان کنید یا اگر سوالی دارید از ما بپرسید.!

6 Comments

  • باسلام و تشکر اززحمات شما وکیل معرفی شده جناب دکتر علی جاوید واقعا وکیل دلسوز و کاردانی هستند و پرونده بنده را به بهترین شکل ممکن و در کمترین زمان به سرانجام رساندند بدین وسیله از زحمات ایشان کمال تشکر رادارم .

  • سلام
    بنده از زحمات شما در این سایت تشکرمیکنم که این وکیل خوب خانم الهام میدانی را معرفی کرده اید بنده از طریق سایت شما برای حل مشکلم به دفتر خانم الهام میدانی مراجعه کردم ایشان با آگاهی کامل از موضوع با راهنمایی و مشاوره عالی که دادند باعث شدند مشکل بنده حل شود . بدین وسیله اززحمات شما و خانم وکیل تشکر میکنم .

  • باتشکر از زحمات شما بنده از معرفی خانم الهام میدانی تشکر میکنم یک پرونده طلاق توافقی داشتم ایشان به بهترین نحو ممکن به نتیجه رساندند خواستم بدین وسیله از زحمات شما و خانم میدانی تشکر کرده باشم ” من لم یشکر المخلوق لم یشکرالخالق ” ممنون و سپاس

  • باسلام و تشکر از زحمتهای شما من ازطریق سایت شما برای کارحقوقی وخانوادگی پیش خانم الهام میدانی رفتم واقعا وکیل ماهر و کاردان وبااخلاقی هستند نگرانی چندین ساله من را رفع کردندبا وکالت ایشان بار بزرگی از دوشم برداشته شد از این بابت از شما سپاسگزارم .

  • وکیل وظیفه شناس و باوجدان وکاردان خانم میدانی ازشما سپاسگزارم بعد از چندین سال به حقم رسیدم . از سایت شما هم نهایت تشکر را دارم که خانم میدانی را معرفی کردید واقعا نعمتی هستند برای شهرمان .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *