5/5 - (3 امتیاز)

🥇 سطح وکیل وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ مهارت و تخصص حقوقی، ملکی، کیفری، خانواده، ثبتی،
📝 ارائه خدمات حقوقی وکالت و مشاوره حقوقی
💰 هزینه وکیل طبق وسعت و سختی کار تعیین می‌شود
✅ درصد موفقیت %96 موفقیت پرونده‌ها

✔️بهترین وکیل در جماران تهران را با لیست 5تایی بشناسید⚖️【سال1402】

ملاک شما برای انتخاب بهترین وکیل جماران تهران چیست؟ وکیل پایتخت با فراهم کردن لیست 5تایی از وکلای جماران تهران، انتخاب بهترین وکیل جماران تهران را برای شما کاربران راحت‌تر کرده است تا اگر از لحاظ حقوقی، گره‌ای در کارتان افتاده، با کمک وکلای متخصص باز شود. شما می‌توانید براساس معیار‌های خود، از بین آن‌ها یکی را انتخاب کنید.

1) دکتر حسین قهاری

حسن قهاری، وکیل پایه یک دادگستری تهران و مشاور حقوقی، آخرین مقطع تحصیلی وی دکترای حقوق، دارای سابقه پروانه وکالت به شماره 10117 بوده، ایشان با استفاده از دانش و تجربه، در مدت وکالتش توانسته نتیجه مطلوبی برای پرونده‌های موکلین را کسب کند. گرفتن حق و حقوق ضایع شده موکلین از صفات بارز کاری وکیل قهاری است. حسین قهاری به عنوان یک وکیل حرفه‌ای در جماران، در دعاوی مختلفی آماده ارائه خدمات حقوقی، به تمامی ساکنین تهران و جماران و همچنین ایرانیان ساکن خارج از کشور می‌باشد.

حسین قهاری دارای سابقه حقوقی درخشانی بوده و مراجعین به دفتر وکالتی وی می‌توانند با اطمینان خاطر در دعاوی حقوقی ( پرونده‌های ملکی، الزام به تنظیم سند رسمی، ابطال و فسخ قراردادها، اثبات بیع و یا قراردادها، ابطال رای داوری، تقسیم ماترک و عندالزوم فروش آن (ارث)، تقسیم مال مشترک، مطالبه وجه چک و سفته، تحریر ترکه، اعتراض ثالث اجرائی، پرونده‌های مربوط به دعاوی شرکت‌ها و … ) دعاوی کیفری من الجمله؛ (پرونده‌های قتل، آدم‌ربایی، روابط نامشروع، کلاهبرداری، سرقت، جعل و استفاده از سند مجعول، پرونده‌های چک بلامحل، خیانت در امانت و فروش مال غیر) و همچنین در دعاوی خانواده ( انواع طلاق، حضانت، مهریه، نفقه و سایر امور خانوادگی) به ایشان اعطای وکالت نمایند. از دیگر خدمات وکالتی ایشان می‌توان به اخذ پرونده، قراردادها، تنظیم شکواییه، تنظیم دادخواست، مشاوره اشاره کرد که ناگفته نماند مشاوره وی با تعیین وقت قبلی و هزینه است.

  • آدرس: تهران،جماران، خیابان دکتر شریعتی، خیابان سلیمانی
  • شماره وکیل: 09121161346

2) علیرضا قاسمی

علیرضا قاسمی، وکیل پایه یک دادگستری، فارغ التحصیل رشته حقوق جزا و جرم شناسی، دارای پروانه وکالت پایه یک دادگستری به شماره 6611 و در حال حاضر دارای سابقه درخشان در وکالت در زمینه تمامی دعاوی حقوقی است. قاسمی از بدو شروع وکالت تاکنون بیش از هزار پرونده کیفری، ملکی، حقوقی و خانواده را بر عهده گرفته‌ و با قاطعیت می‌توان گفت بیشترین فعالیت حرفه‌ای در کار وکالت را داشته که همین امر سبب شده، ایشان جزء بهترین و موفق‌ترین وکلای جماران و تهران باشند.

 انجام وکالت تخصصی توسط علیرضا قاسمی با برنامه‌ریزی دقیق و پیگیری مستمر به صورت فردی و تیمی در تمامی پرونده‌های کیفری از جمله ( قتل، مواد مخدر، کلاهبرداری، سرقت، خیانت در امانت، جعل، انتقال مال غیر، ضرب و جرح و … )، پرونده‌های ملکی (خلع ید، اجرت‌المثل ایام تصرف، دستور تخلیه، انجام انواع قراردادها و …) و همچنین تمام دعاوی خانواده انجام می‌گیرد. از دیگر تخصص‌های قاسمی دعاوی بازرگانی و بین‌المللی، دیوان عالی کشور، امور بانکی، دیوان عدالت کشوری، دعاوی تجاری با تجار و شرکت‌های خارجی است.

  • آدرس: تهران،جماران، خیابان دکتر شریعتی
  • شماره وکیل: 09121264219

3) مهرداد طالبی

مهرداد طالبی، وکیل پایه یک دادگستری تهران و مشاور حقوقی، دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق خصوصی بوده و در مدت فعالیت حقوقی خود توانسته به عنوان یک وکیل برتر جماران و مسئولیت پذیر نسبت به موکلین خود شناخته شود. اگر در منطقه جماران با یک موضوع حقوقی درگیر شدید، برای تسریع بخشیدن و رسیدگی بهتر و اصولی به امور، بدنبال یک وکیل پایه یک دادگستری هستید، می توانید به وکیل طالبی اعطای وکالت نمایید.

حوزه فعالیت وکیل طالبی در دعاوی حقوقی، کیفری، ملکی و خانواده عبارتست از:

پرونده‌های کیفری با موضوعات (کلاهبرداری، جعل و استفاده از سند مجعول، خیانت در امانت، سرقت، شرب خمر، مواد مخدر، رابطه نامشروع و زنا، فروش مال غیر و..)

پرونده‌های حقوقی من الجمله (چک، سفته، اجرت‌المثل ایام تصرف، تخلیه و اجور معوقه، سرقفلی، الزام به تنظیم سند رسمی، ابطال و یا فسخ قراردادها و یا اسناد رسمی، دعاوی بانکی، قرارداد مشارکت در ساخت، پیش فروش آپارتمان، ابطال رای داوری و دعاوی مرتبط به ارث و …)

پرونده‌های ملکی مانند (الزام به تنظیم سند رسمی، الزام به تحویل ملک، الزام به اخذ صورت مجلس تفکیکی، ابطال قرارداد، خلع ید، رفع تصرف عدوانی، فروش ملک مشاع، تخلیه ملک تجاری، دعوای تعدیل اجاره بها و …)

پرونده‌های خانواده از جمله: (ترک انفاق، مهریه، تمکین، نفقه زوجه و فرزند، اجرت المثل ایام زوجیت، طلاق توافقی، طلاق از سوی زوج یا زوجه، استرداد جهیزیه، ملاقات فرزند، الزام به ثبت ازدواج و …)

از خدمات وکالتی آقای طالبی می‌توان به اخذ پرونده، تنظیم شکواییه، تنظیم دادخواست، نوشتن اوراق قضایی، مشاوره اشاره کرد که مشاوره وی به درخواست موکل می‌تواند حضوری یا غیرحضوری باشد.

  • آدرس: تهران،جماران
  • شماره وکیل: 09201891506

4) ترانه تیموری

ترانه تیموری، وکیل پایه یک دادگستری تهران و مشاور حقوقی، دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق خصوصی بوده و در مدت فعالیت حقوقی خود توانسته به عنوان یک وکیل برتر جماران و مسئولیت پذیر نسبت به موکلین خود شناخته شود. اگر در منطقه جماران با یک موضوع حقوقی درگیر شدید، برای تسریع بخشیدن و رسیدگی بهتر و اصولی به امور، بدنبال یک وکیل پایه یک دادگستری هستید، می توانید به وکیل تیموری اعطای وکالت نمایید.

حوزه فعالیت وکیل ترانه تیموری در دعاوی حقوقی، کیفری، ملکی و خانواده عبارتست از:

پرونده‌های کیفری با موضوعات (کلاهبرداری، جعل و استفاده از سند مجعول، خیانت در امانت، سرقت، شرب خمر، مواد مخدر، رابطه نامشروع و زنا، فروش مال غیر و..)

پرونده‌های حقوقی من الجمله (چک، سفته، اجرت‌المثل ایام تصرف، تخلیه و اجور معوقه، سرقفلی، الزام به تنظیم سند رسمی، ابطال و یا فسخ قراردادها و یا اسناد رسمی، دعاوی بانکی، قرارداد مشارکت در ساخت، پیش فروش آپارتمان، ابطال رای داوری و دعاوی مرتبط به ارث و …)

پرونده‌های ملکی مانند (الزام به تنظیم سند رسمی، الزام به تحویل ملک، الزام به اخذ صورت مجلس تفکیکی، ابطال قرارداد، خلع ید، رفع تصرف عدوانی، فروش ملک مشاع، تخلیه ملک تجاری، دعوای تعدیل اجاره بها و …)

پرونده‌های خانواده از جمله (ترک انفاق، مهریه، تمکین، نفقه زوجه و فرزند، اجرت المثل ایام زوجیت، طلاق توافقی، طلاق از سوی زوج یا زوجه، استرداد جهیزیه، ملاقات فرزند، الزام به ثبت ازدواج و …)

از خدمات وکالتی خانم تیموری می‌توان به اخذ پرونده، تنظیم شکواییه، تنظیم دادخواست، نوشتن اوراق قضایی، مشاوره اشاره کرد که مشاوره وی به درخواست موکل می‌تواند حضوری یا غیرحضوری باشد. دارای سابقه پروانه وکالت از کانون وکلای دادگستری به شماره 50876 می‌باشد.

  • آدرس: تهران،جماران
  • شماره وکیل: 09121225039

5) زهرا ولی زاده خاکی

زهرا ولی زاده خاکی، وکیل پایه یک دادگستری، فارغ التحصیل رشته حقوق جزا و جرم شناسی، دارای پروانه وکالت پایه یک دادگستری به شماره 20718 و در حال حاضر دارای سابقه درخشان در وکالت در زمینه تمامی دعاوی حقوقی است. وکیل زهرا ولی زاده از بدو شروع وکالت تاکنون بیش از هزار پرونده کیفری، ملکی، حقوقی و خانواده را بر عهده گرفته‌ و با قاطعیت می‌توان گفت بیشترین فعالیت حرفه‌ای در کار وکالت را داشته که همین امر سبب شده، ایشان جزء بهترین و موفق‌ترین وکلای جماران و تهران باشند.

 انجام وکالت تخصصی توسط وکیل ولی زاده با برنامه‌ریزی دقیق و پیگیری مستمر به صورت فردی و تیمی در تمامی پرونده‌های کیفری از جمله ( قتل، مواد مخدر، کلاهبرداری، سرقت، خیانت در امانت، جعل، انتقال مال غیر، ضرب و جرح و … )، پرونده‌های ملکی (خلع ید، اجرت‌المثل ایام تصرف، دستور تخلیه، انجام انواع قراردادها و …) و همچنین تمام دعاوی خانواده انجام می‌گیرد. از دیگر تخصص‌های خانم ولی زاده دعاوی بازرگانی و بین‌المللی، دیوان عالی کشور، امور بانکی، دیوان عدالت کشوری، دعاوی تجاری با تجار و شرکت‌های خارجی است. از خدمات وکالتی وی می‌توان به اخذ پرونده، تنظیم شکواییه، تنظیم دادخواست و مشاوره اشاره کرد که مشاوره ممکن است حضوری یا نلاین باشد.

  • آدرس: تهران،جماران، بعد از سه راه یاسر، مجتمع سروستان، طبقه دوم، واحد 4
  • شماره وکیل: 09122750352

 

ما در مطالب این صفحه در رابطه با وکیل جماران تهران سخن گفتیم و برای انتخاب بهترین وکیل در جماران نیز اطلاعات مفیدی به شما همراهان گرامی ارائه دادیم و اینک در انتها امیدواریم مطالب این صفحه برای شما مفید بوده باشد. اگر به دنبال بهترین، مجرب‌ترین و ماهرترین وکلای جماران می‌گردید و می‌خواهید وکیل انتخابی شما، جزو بهترین وکلای جماران باشد، می‌توانید خدمات خود را از مجموعه وکیل پایتخت بخواهید و در پروسه حقوقی خود پیروز شوید.

یلدا مرادخانیمشاهده نوشته ها

Avatar for یلدا مرادخانی

من نویسنده مسائل حقوقی تحت وب هستم. حدود 3 سالی است که در کار تولید محتوا برای وکالت هستم و کار من تولید محتوا یونیک و در عین حال موثر برای سایت وکیل پایتخت است. اگر در مقاله های من پاسخ سوالتان را گرفته اید لطفا نظرتان را درباره اش در قسمت دیدگاه بیان کنید یا اگر سوالی دارید از ما بپرسید.!

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *