5/5 - (5 امتیاز)

هر وکیلی که به عنوان بهترین وکیل در جنوب تهران در بین مردم شناخته شود باید ویژگی‌های بخصوصی داشته باشد و نیاز است تا این ویژگی‌ها به مردم معرفی شود تا با شناخت کافی و کامل این انتخاب انجام شود. بنابراین اخذ یک وکیل برای پروسه وکالتی باید دارای مزیت‌های بسیار زیادی بوده و این ویژگی‌ها ضرورت زیادی در موفقیت پرونده موکوله به وی دارد. در هنگام مشکلات وکالتی، نیاز است تا وکیلی انتخاب شود که آن وکیل با بهره گیری از دانش و علوم حقوقی خود کار را به پیش برده و بهترین خدمات حقوقی را به موکلش ارائه دهد. وجود و حضور یک وکیل در جنوب تهران سبب صرفه جویی در زمان و هزینه فرد خواهد شد. یک وکیل نمونه و خوب باید صداقت داشته باشد و در صورت پذیرش یک پرونده توسط خویش صداقت و راستی را در اولویت قرار دهد تا بتواند حس اعتماد موکل را در خویش روشن نماید.

کاهش استرس و اضطراب به دلیل وجود وکیل سبب می‌شود تا بهتر توانست به امور شخصی و کاری خود رسیدگی کرده و کلیات کار را به وکیل واگذار نمایید. همچنین وکیل با جمع آوری مدارک و اسناد در راستای دفاع از موکلش، دفاعیات بسیار خوبی را از او در مقابل قاضی انجام می‌دهد و پرونده را با نتایج ارزشمندی مواجه خواهد کرد. قطعا در تمامی‌ مناطق وکیل خوب بسیاری وجود دارد ولی افراد، بیشتر تمایل دارند از منطقه و محل خود بهترین وکیل حقوقی را انتخاب نموده تا هم در زمان و هم هزینه صرفه جویی کرده و بهترین نتیجه را با کمک وکیل به دست آورند. اخذ وکیل کاربلد و ماهر برای سپردن پرونده حقوقی از صفر تا صد، مزیت‌های بسیاری برای موکل دارد و بهترین و عاقلانه ترین راه در هنگام مواجه شدن با مشکلات حقوقی، انتخاب بهترین وکیل در جنوب تهران است. تنها کسی که در این شرایط دلسوزانه به کلیه امور حقوقی پرونده رسیدگی و پیگیری‌های لازمه را انجام دهد، یک وکیل است. به طور خلاصه باید گفت که بهترین وکیل جنوب تهران کسی است که در زمینه پرونده فرد تخصص و تجربه کافی را داشته و بتواند با توجه به شرایط و اوضاع فرد پرونده را پیگیری نماید.

🥇 سطح وکیل وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ مهارت و تخصص حقوقی، ملکی، کیفری، خانواده، ثبتی،
📝 ارائه خدمات حقوقی وکالت و مشاوره حقوقی
💰 هزینه وکیل طبق وسعت و سختی کار تعیین می‌شود
✅ درصد موفقیت %96 موفقیت پرونده‌ها

بهترین وکیل در جنوب تهران را با  لیست 10تایی بشناسید⚖️【سال 1402】

ملاک شما برای انتخاب بهترین وکیل در جنوب تهران چیست؟ وکیل پایتخت با فراهم کردن لیست 10 تایی از وکلای جنوب تهران، انتخاب بهترین وکیل جنوب تهران را برای شما کاربران راحت‌تر کرده است تا اگر از لحاظ حقوقی، گره‌ای در کارتان افتاده، با کمک وکلای متخصص باز شود. شما می‌توانید براساس معیار‌های خود، از بین آن‌ها یکی را انتخاب کنید.

 

1) بهزاد محمدی نسب

بهزاد محمدی نسب، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی ، آخرین مدرک تحصیلی وی کارشناسی ارشد حقوق می‌باشد. چند سال سابقه وکالت در زمینه تمامی دعاوی مربوط به خانواده ( طلاق، حضانت و نگهداری فرزند، دریافت مهریه، دریافت نفقه، اجرت المثل ایام زوجیت، استرداد جهیزیه،…)، کیفری (اخاذی، جرایم انتخاباتی، صدور چک بلامحل، مشروبات الکلی، بازداشت غیرقانونی، جرایم، جرایم سایبری و رایانه‌ای، اختلاس، افساد فی الارض، اقدام علیه امنیت ملی، فروش مال غیر، اسید پاشی، کلاهبرداری،خیانت در امانت،…)، حقوقی (دعوای رفع تصرف عدوانی، دعوی ابطال قرارداد ،دعوی درخواست دریافت مطالبه‌‌ اجرت المثل، دعوی فسخ قراردادها، دعوی انتقال منافع ملک غیر به فرد یا افراد دیگر، دعوی تبانی و فساد در خرید و فروش‌ و معاملات دولتی، دعوی استفاده از سند جعلی در معاملات ملکی،…)، ملکی (دعوی ابطال سند رسمی، دعوی افراز ملک، دعوی ابطال سند مالکیت معارض، دعوی ابطال مراحل ثبتی، دعوی توقیف عملیات اجرایی، دعوی ابطال اجرائیه ثبتی املاک مرتبط،…) و غیره را داشته که آقای محمدی نسب با توجه به سابقه کم وکالتی اما با تکیه بر تجربه و آگاهی خویش توانسته بیشتر پرونده‌های واگذار شده به وی را با درصد بالایی از موفقیت به پایان برساند، راه حل دهنده عالی برای مراجعه کنندگان که با مطالعه پرونده مراجعین و دادن مشاوره و راهکار مناسب آنها را در مسیر پرونده و انتخاب وکیل مناسب راهنمایی می‌کند.

در خصوص دعاوی مربوط به شهرداری و اراضی و املاک و دعاوی حقوقی و قراردادها و سرقفلی و تخلیه و اجاره و قرارداد های پیش فروش ساختمان و پرونده های دادسرا و دادگاه کیفری و خانواده و دادگاه تجدید نظر و امور ثبتی اشاره کرد و با توجه به سابقه درخشان وکالت، ایشان را جز یکی از بهترین وکلای جنوب تهران معرفی نمود. از خدمات وکالتی وی می‌توان به اخذ پرونده، قراردادها، نوشتن اوراق قضایی، تنظیم شکواییه، تنظیم دادخواست اشاره کرد. دارای سابقه پروانه وکالت از کانون وکلای دادگستری به شماره  31451می‌باشد که صادر شده است.

  • آدرس:تهران، سهروردی شمالی، ابتدای خیابان شهید توپچی، پلاک۴۲، طبقه۵، واحد۲۴
  • شماره وکیل: 09126657189

 

2) بهاره کریمی

بهاره کریمی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، آخرین مدرک تحصیلی وی کارشناس ارشد حقوق خصوصی بوده و از خدمات وکالتی وکیل کریمی می‌توان به اخذ پرونده، قراردادها، نوشتن اوراق قضایی، تنظیم شکواییه، تنظیم دادخواست، مشاوره حضوری و غیر حضوری اشاره کرد که مشاوره وی با تعیین وقت قبلی و هزینه است.  سابقه وکالت در زمینه تمامی دعاوی مربوط به خانواده ( طلاق، حضانت و نگهداری فرزند، دریافت مهریه، دریافت نفقه، اجرت المثل ایام زوجیت، استرداد جهیزیه،…)، کیفری (جرایم سایبری و رایانه‌ای، اختلاس، افساد فی الارض، اقدام علیه امنیت ملی، فروش مال غیر، اسید پاشی،کلاهبرداری، خیانت در امانت، جرایم علیه اطفال،فرار زندانیان، تجاوز، توهین و افترا، جاسوسی و…)، حقوقی ( دعوی ابطال قرارداد ،دعوی درخواست دریافت مطالبه‌‌ اجرت المثل، دعوی فسخ قراردادها، دعوی انتقال منافع ملک غیر به فرد یا افراد دیگر، دعوی تبانی و فساد در خرید و فروش‌ و معاملات دولتی، دعوی استفاده از سند جعلی در معاملات ملکی،…)، ملکی ( دعوی افراز ملک، دعوی ابطال سند مالکیت معارض، دعوی ابطال مراحل ثبتی، دعوی توقیف عملیات اجرایی، دعوی ابطال اجرائیه ثبتی املاک مرتبط،…) و غیره را داشته که خانم کریمی با توجه به سابقه 10 ساله وکالتی با تکیه بر تجربه و آگاهی خویش توانسته بیشتر پرونده‌های واگذار شده به وی را با درصد بالایی از موفقیت به پایان برساند، راه حل دهنده عالی برای مراجعه کنندگان که با مطالعه پرونده مراجعین و دادن مشاوره و راهکار مناسب آنها را در مسیر پرونده و انتخاب وکیل مناسب راهنمایی می‌کند. دارای سابقه پروانه وکالت از کانون وکلای دادگستری به شماره 21352 می‌باشد که در سال 1392 صادر شده است.

  • آدرس:تهران، مهرآباد جنوبی، خیابان ۲۰متری شمشیری، پلاک۶۱، ساختمان سینا، طبقه 1
  • شماره وکیل: 09126465398

 

3) مجتبی محمدی

مجتبی محمدی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی ، آخرین مدرک تحصیلی وی دکتری حقوق بین المللی و عضو کانون وکلای مرکز تهران می‌باشد. چند سال سابقه وکالت در زمینه تمامی دعاوی مربوط به خانواده ( طلاق، حضانت و نگهداری فرزند، دریافت مهریه، دریافت نفقه، اجرت المثل ایام زوجیت، استرداد جهیزیه،…)، کیفری (اخاذی، جرایم انتخاباتی، صدور چک بلامحل، مشروبات الکلی، بازداشت غیرقانونی، جرایم، جرایم سایبری و رایانه‌ای، اختلاس، افساد فی الارض، اقدام علیه امنیت ملی، فروش مال غیر، اسید پاشی، کلاهبرداری،خیانت در امانت،…)، حقوقی (دعوای رفع تصرف عدوانی، دعوی ابطال قرارداد ،دعوی درخواست دریافت مطالبه‌‌ اجرت المثل، دعوی فسخ قراردادها، دعوی انتقال منافع ملک غیر به فرد یا افراد دیگر، دعوی تبانی و فساد در خرید و فروش‌ و معاملات دولتی، دعوی استفاده از سند جعلی در معاملات ملکی،…)، ملکی (دعوی ابطال سند رسمی، دعوی افراز ملک، دعوی ابطال سند مالکیت معارض، دعوی ابطال مراحل ثبتی، دعوی توقیف عملیات اجرایی، دعوی ابطال اجرائیه ثبتی املاک مرتبط،…) و غیره را داشته که آقای محمدی با توجه به سابقه کم وکالتی اما با تکیه بر تجربه و آگاهی خویش توانسته بیشتر پرونده‌های واگذار شده به وی را با درصد بالایی از موفقیت به پایان برساند، راه حل دهنده عالی برای مراجعه کنندگان که با مطالعه پرونده مراجعین و دادن مشاوره و راهکار مناسب آنها را در مسیر پرونده و انتخاب وکیل مناسب راهنمایی می‌کند.

در خصوص دعاوی مربوط به شهرداری و اراضی و املاک و دعاوی حقوقی و قراردادها و سرقفلی و تخلیه و اجاره و قرارداد های پیش فروش ساختمان و پرونده های دادسرا و دادگاه کیفری و خانواده و دادگاه تجدید نظر و امور ثبتی اشاره کرد و با توجه به سابقه درخشان وکالت، ایشان را جز یکی از بهترین وکلای جنوب تهران معرفی نمود. از خدمات وکالتی وی می‌توان به اخذ پرونده، قراردادها، نوشتن اوراق قضایی، تنظیم شکواییه، تنظیم دادخواست اشاره کرد. دارای سابقه پروانه وکالت از کانون وکلای دادگستری به شماره  30767 می‌باشد که صادر شده است.

  • آدرس:تهران، توبان ستاری، بلوار فردوس شرق، نرسیده به چهارراه سلیمی، پلاک 192، واحد 12
  • شماره وکیل: 09126095750

 

4) رویا کرامتی

رویا کرامتی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، آخرین مدرک تحصیلی وی کارشناس ارشد حقوق خصوصی از دانشگاه شهید بهشتی بوده و از خدمات وکالتی وکیل کرامتی می‌توان به اخذ پرونده، قراردادها، نوشتن اوراق قضایی، تنظیم شکواییه، تنظیم دادخواست، مشاوره حضوری و غیر حضوری اشاره کرد که مشاوره وی با تعیین وقت قبلی و هزینه است.  سابقه وکالت در زمینه تمامی دعاوی مربوط به خانواده ( طلاق، حضانت و نگهداری فرزند، دریافت مهریه، دریافت نفقه، اجرت المثل ایام زوجیت، استرداد جهیزیه،…)، کیفری (جرایم سایبری و رایانه‌ای، اختلاس، افساد فی الارض، اقدام علیه امنیت ملی، فروش مال غیر، اسید پاشی،کلاهبرداری، خیانت در امانت، جرایم علیه اطفال،فرار زندانیان، تجاوز، توهین و افترا، جاسوسی و…)، حقوقی ( دعوی ابطال قرارداد ،دعوی درخواست دریافت مطالبه‌‌ اجرت المثل، دعوی فسخ قراردادها، دعوی انتقال منافع ملک غیر به فرد یا افراد دیگر، دعوی تبانی و فساد در خرید و فروش‌ و معاملات دولتی، دعوی استفاده از سند جعلی در معاملات ملکی،…)، ملکی ( دعوی افراز ملک، دعوی ابطال سند مالکیت معارض، دعوی ابطال مراحل ثبتی، دعوی توقیف عملیات اجرایی، دعوی ابطال اجرائیه ثبتی املاک مرتبط،…) و غیره را داشته که خانم کرامتی با توجه به سابقه چند ساله وکالتی با تکیه بر تجربه و آگاهی خویش توانسته بیشتر پرونده‌های واگذار شده به وی را با درصد بالایی از موفقیت به پایان برساند، راه حل دهنده عالی برای مراجعه کنندگان که با مطالعه پرونده مراجعین و دادن مشاوره و راهکار مناسب آنها را در مسیر پرونده و انتخاب وکیل مناسب راهنمایی می‌کند. دارای سابقه پروانه وکالت از کانون وکلای دادگستری به شماره 22012 می‌باشد.

  • آدرس:تهران محله صد دستگاه، خیابان پیروزی، چهارراه کوکاکولا، روبروی مترو نبرد، ساختمان بزرگمهر، طبقه اول
  • شماره وکیل: 09126549016

 

5) حسین فرحزادی

حسین فرحزادی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، دارای مدرک تحصیلی کارشناس ارشد حقوق بوده و دارای سابقه پروانه وکالت از کانون وکلای دادگستری به شماره پروانه 29217می‌باشد. خدماتی که وکیل حسین فرحزادی در حوزه وکالت به مراجعین ارائه می‌دهد به اخذ پرونده، قراردادها، نوشتن اوراق قضایی، تنظیم شکواییه، تنظیم دادخواست، مشاوره حضوری و غیر حضوری می‌توان اشاره کرد که مشاوره وی با تعیین وقت قبلی و هزینه است.

سابقه وکالت در زمینه تمامی دعاوی مربوط به خانواده ( طلاق، حضانت و نگهداری فرزند، دریافت مهریه، دریافت نفقه، اجرت المثل ایام زوجیت، استرداد جهیزیه،…)، کیفری (جرایم سایبری و رایانه‌ای، اختلاس، افساد فی الارض، اقدام علیه امنیت ملی، فروش مال غیر، اسید پاشی،کلاهبرداری، خیانت در امانت، جرایم علیه اطفال،فرار زندانیان، تجاوز، توهین و افترا، جاسوسی و…)، حقوقی ( دعوی ابطال قرارداد ،دعوی درخواست دریافت مطالبه‌‌ اجرت المثل، دعوی فسخ قراردادها، دعوی انتقال منافع ملک غیر به فرد یا افراد دیگر، دعوی تبانی و فساد در خرید و فروش‌ و معاملات دولتی، دعوی استفاده از سند جعلی در معاملات ملکی،…)، ملکی ( دعوی افراز ملک، دعوی ابطال سند مالکیت معارض، دعوی ابطال مراحل ثبتی، دعوی توقیف عملیات اجرایی، دعوی ابطال اجرائیه ثبتی املاک مرتبط،…) و غیره را داشته که آقای فرحزادی با تکیه بر تجربه و آگاهی خویش و داشتن بیانی روان  توانسته بیشتر پرونده‌های واگذار شده به وی را با درصد بالایی از موفقیت به پایان برساند که این موفقیت در محاکم قضایی باعث شده وی در بین بهترین وکلای جنوب تهران جای بگیرد. راه حل دهنده عالی برای مراجعه کنندگان که با مطالعه پرونده مراجعین و دادن مشاوره و راهکار مناسب آنها را در مسیر پرونده و انتخاب وکیل مناسب راهنمایی می‌کند.

  • آدرس:تهران، یافت آباد، بلوار معلم، میدان معلم، مجتمع اداری ترنج، طبقه 3 شرقی، واحد 4
  • شماره وکیل: 09124937330

 

6) فرشاد محمدی

فرشاد محمدی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، دارای مدرک تحصیلی کارشناس حقوق بوده و دارای سابقه پروانه وکالت از کانون وکلای دادگستری به شماره پروانه 8009 می‌باشد. سابقه وکالت در زمینه تمامی دعاوی مربوط به خانواده ( طلاق، حضانت و نگهداری فرزند، دریافت مهریه، دریافت نفقه، اجرت المثل ایام زوجیت، استرداد جهیزیه،…)، کیفری (جرایم سایبری و رایانه‌ای، اختلاس، افساد فی الارض، اقدام علیه امنیت ملی، فروش مال غیر، اسید پاشی،کلاهبرداری، خیانت در امانت، جرایم علیه اطفال،فرار زندانیان، تجاوز، توهین و افترا، جاسوسی و…)، حقوقی ( دعوی ابطال قرارداد ،دعوی درخواست دریافت مطالبه‌‌ اجرت المثل، دعوی فسخ قراردادها، دعوی انتقال منافع ملک غیر به فرد یا افراد دیگر، دعوی تبانی و فساد در خرید و فروش‌ و معاملات دولتی، دعوی استفاده از سند جعلی در معاملات ملکی،…)، ملکی ( دعوی افراز ملک، دعوی ابطال سند مالکیت معارض، دعوی ابطال مراحل ثبتی، دعوی توقیف عملیات اجرایی، دعوی ابطال اجرائیه ثبتی املاک مرتبط،…) و غیره را داشته که آقای محمدی با تکیه بر تجربه و آگاهی خویش و داشتن بیانی روان  توانسته بیشتر پرونده‌های واگذار شده به وی را با درصد بالایی از موفقیت به پایان برساند که این موفقیت در محاکم قضایی باعث شده وی در بین بهترین وکلای جنوب تهران جای بگیرد. راه حل دهنده عالی برای مراجعه کنندگان که با مطالعه پرونده مراجعین و دادن مشاوره و راهکار مناسب آنها را در مسیر پرونده و انتخاب وکیل مناسب راهنمایی می‌کند. خدماتی که وکیل فرشاد محمدی در حوزه وکالت به مراجعین ارائه می‌دهد تا براساس آنها تصمیم به ادامه یا عدم ادامه پرونده بدهند به اخذ پرونده، قراردادها، نوشتن اوراق قضایی، تنظیم شکواییه، تنظیم دادخواست، مشاوره حضوری و غیر حضوری می‌توان اشاره کرد که مشاوره وی با تعیین وقت قبلی و هزینه است.

  • آدرس:تهران، میدان انقلاب، ابتدای کارگر شمالی، جنب بانک قرض الحسنه مهر ایران، پلاک١٣٦٩، طبقه سوم، واحد سمت چپ
  • شماره وکیل: 09121085118

 

7) حمیدرضا بابایی

حمیدرضا بابایی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، 16 سال سابقه درخشان وکالت، جز یکی از بهترین وکلای جنوب تهران و وکیل تهران می‌باشد. ایشان با استفاده از دانش و تجربه، در مدت وکالتش توانسته نتیجه مطلوبی برای پرونده‌های موکلین را کسب کند. شهروندان تهران می‌توانند با اطمینان خاطر به وکیل بابایی در امور حقوقی زیر اعطای وکالت نمایند:

پرونده‌های حقوقی مانند (چک، سفته، اجرت‌المثل ایام تصرف، تخلیه و اجور معوقه، سرقفلی، الزام به تنظیم سند رسمی، ابطال و یا فسخ قراردادها و یا اسناد رسمی، دعاوی بانکی، قرارداد مشارکت در ساخت، پیش فروش آپارتمان، ابطال رای داوری و دعاوی مرتبط به ارث و …)

پرونده‌های کیفری با موضوعات (کلاهبرداری، جعل و استفاده از سند مجعول، خیانت در امانت، سرقت، شرب خمر، مواد مخدر، رابطه نامشروع و زنا، فروش مال غیر و..)

پرونده های ملکی من الجمله: ( شهرداری، موجر و مستاجر، سرقفلی، اثبات مالکیت، تسلیط یا وضع ید، الزام به تنظیم سند رسمی، مطالبه ثمن مبیع یا استرداد ثمن و…)

پرونده‌های خانواده از جمله: (ارث و میراث، طلاق، طلاق توافقی، طلاق از سوی زوج یا زوجه، مهریه، نفقه، استرداد جهیزیه، ملاقات فرزند، الزام به ثبت ازدواج، حضانت، اجرت المثل، نحله ایام زوجیت و … )

ایشان دارای سابقه پروانه وکالت به شماره 1720 می‌باشد که از سوی کانون وکلای دادگستری در سال 1386 صادر شده است. من جمله خدماتی که ایشان برای طرح دعوا یا عدم طرح دعوا برای مراجعین ارائه می‌دهد مشاوره قبل از قبول پرونده می‌باشد که فرد را به طور آگاهانه راهنمایی کرده و توضیحات دقیق را به وی ارائه می‌دهد تا موکل بداند چند درصد احتمال موفقیت یا شکست در طرح دعوا وجود دارد.

  • آدرس:تهران، خیابان طالقانی، بین استاد نجات اللهی و سپهبد قرنی، پلاک۳۰۴، طبقه ۳ واحد ۸
  • شماره وکیل: 09123047034

 

8) مهرداد ابراهیم

مهرداد ابراهیم، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی،  با بیش از 9 سال سابقه وکالت، دارای لیسانس حقوق از دانشگاه دولتی و کارشناسی ارشد حقوق خصوصی، یکی از وکلای خبره در جنوب تهران می‌باشد. ایشان دارای تجربه کاری در وکالت، امانت‌دار نسبت به پرونده موکلین، بیان رسا و گویا، مشاوره به مراجعین دفتر وی برای طرح دعوا یا عدم طرح دعوا، وکیل مهرداد ابراهیم را در زمره بهترین وکلای تهران قرار می‌دهد. دارای سابقه پروانه وکالت از کانون وکلای دادگستری به شماره 24402 می‌باشد که در سال 1393 به نام وی صادر شده است.

وکیل مهرداد ابراهیم، به عنوان یک وکیل متبحر جنوب تهران، آماده ارائه خدمات وکالتی در انواع دعاوی حقوقی همانند (متخصص در امور قراردادها و نحوه تنظیم آن، ابطال و فسخ قراردادها، الزام به انجام تعهدات قراردادی، اثبات مالکیت، الزام به تنظیم سند رسمی، خلع ید، تصرف عدوانی، اعتراض شخص ثالث، حق کسب و پیشه، مطالبه وجه چک و سفته و …)، دعاوی ملکی مانند (الزام به تنظیم سند رسمی، الزام به تحویل ملک، الزام به اخذ صورت مجلس تفکیکی، ابطال قرارداد، خلع ید، رفع تصرف عدوانی، فروش ملک مشاع، تخلیه ملک تجاری، دعوای تعدیل اجاره بها و …)، اسناد تجاری، امور مرتبط با شرکت‌های تجاری و اختراعات، حقوقی مالکیت فکری و معنوی از جمله (علائم و برند تجاری و اختراعات و …) و سایر دعاوی  مثل خانواده و کیفری عزیزان تهرانی می‌باشد.

  • آدرس:تهران، خیابان کارگرشمالی، بالاترازنصرت، ساختمان سامان، واحد۵۰۱
  • شماره وکیل: 09123473087

 

9) ناصر اژدری

ناصر اژدری، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، دکترای حقوق عمومی، قاضی بازنشسته قوه قضاییه، جز یکی از بهترین وکلای جنوب تهران می‌باشد. ایشان با استفاده از دانش و تجربه، در مدت وکالتش توانسته نتیجه مطلوبی برای پرونده‌های موکلین را کسب کند. شهروندان تهران می‌توانند با اطمینان خاطر به وکیل اژدری در امور حقوقی زیر اعطای وکالت نمایند:

پرونده‌های حقوقی مانند (چک، سفته، اجرت‌المثل ایام تصرف، تخلیه و اجور معوقه، سرقفلی، الزام به تنظیم سند رسمی، ابطال و یا فسخ قراردادها و یا اسناد رسمی، دعاوی بانکی، قرارداد مشارکت در ساخت، پیش فروش آپارتمان، ابطال رای داوری و دعاوی مرتبط به ارث و …)

پرونده‌های کیفری با موضوعات (کلاهبرداری، جعل و استفاده از سند مجعول، خیانت در امانت، سرقت، شرب خمر، مواد مخدر، رابطه نامشروع و زنا، فروش مال غیر و..)

پرونده های ملکی من الجمله: ( شهرداری، موجر و مستاجر، سرقفلی، اثبات مالکیت، تسلیط یا وضع ید، الزام به تنظیم سند رسمی، مطالبه ثمن مبیع یا استرداد ثمن و…)

پرونده‌های خانواده از جمله: (ارث و میراث، طلاق، طلاق توافقی، طلاق از سوی زوج یا زوجه، مهریه، نفقه، استرداد جهیزیه، ملاقات فرزند، الزام به ثبت ازدواج، حضانت، اجرت المثل، نحله ایام زوجیت و … )

ایشان دارای سابقه پروانه وکالت به شماره 30994 می‌باشد که از سوی کانون وکلای دادگستری صادر شده است. من جمله خدماتی که ایشان برای طرح دعوا یا عدم طرح دعوا برای مراجعین ارائه می‌دهد مشاوره قبل از قبول پرونده می‌باشد که فرد را به طور آگاهانه راهنمایی کرده و توضیحات دقیق را به وی ارائه می‌دهد تا موکل بداند چند درصد احتمال موفقیت یا شکست در طرح دعوا وجود دارد.

  • آدرس:تهران، خیابان کارگرشمالی،نرسیده به تقاطع فاطمی، پلاک 1258
  • شماره وکیل: 09120423036

 

10) سمیه اکرمی

سمیه اکرمی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، جز یکی از بهترین وکلای جنوب تهران می‌باشد. ایشان با استفاده از دانش و تجربه، در مدت وکالتش توانسته نتیجه مطلوبی برای پرونده‌های موکلین را کسب کند. ایشان دارای سابقه پروانه وکالت به شماره 23809 می‌باشد که از سوی کانون وکلای دادگستری صادر شده است. من جمله خدماتی که ایشان برای طرح دعوا یا عدم طرح دعوا برای مراجعین ارائه می‌دهد مشاوره قبل از قبول پرونده می‌باشد که فرد را به طور آگاهانه راهنمایی کرده و توضیحات دقیق را به وی ارائه می‌دهد تا موکل بداند چند درصد احتمال موفقیت یا شکست در طرح دعوا وجود دارد.

شهروندان تهران می‌توانند با اطمینان خاطر به وکیل اکرمی در امور حقوقی زیر اعطای وکالت نمایند:

پرونده‌های حقوقی مانند (چک، سفته، اجرت‌المثل ایام تصرف، تخلیه و اجور معوقه، سرقفلی، الزام به تنظیم سند رسمی، ابطال و یا فسخ قراردادها و یا اسناد رسمی، دعاوی بانکی، قرارداد مشارکت در ساخت، پیش فروش آپارتمان، ابطال رای داوری و دعاوی مرتبط به ارث و …)

پرونده‌های کیفری با موضوعات (کلاهبرداری، جعل و استفاده از سند مجعول، خیانت در امانت، سرقت، شرب خمر، مواد مخدر، رابطه نامشروع و زنا، فروش مال غیر و..)

پرونده های ملکی من الجمله: ( شهرداری، موجر و مستاجر، سرقفلی، اثبات مالکیت، تسلیط یا وضع ید، الزام به تنظیم سند رسمی، مطالبه ثمن مبیع یا استرداد ثمن و…)

پرونده‌های خانواده از جمله: (ارث و میراث، طلاق، طلاق توافقی، طلاق از سوی زوج یا زوجه، مهریه، نفقه، استرداد جهیزیه، ملاقات فرزند، الزام به ثبت ازدواج، حضانت، اجرت المثل، نحله ایام زوجیت و … )

 

در این مقاله وکیل پایتخت سعی نموده تا 10 از بهترین وکیل جنوب تهران را با رزومه موجود معرفی کرده تا هنگام بروز مشکل بهترین وکیل جنوب تهران را برای مشکلات حقوقی خویش انتخاب و پرونده خود را با کمال اطمینان به وی واگذار نمایید.

وکیل پایتختمشاهده نوشته ها

Avatar for وکیل پایتخت

وکیل پایتخت، به عنوان یکی از معتبرترین سایت های حقوقی توانسته اعتماد مردم را جذب کند و آماده پذیرش وکالت در زمینه حقوقی، کیفری، ملکی، خانواده، امورثبتی، دعاوی بین المللی، مهاجرت و..می باشد.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *