4.9/5 - (244 امتیاز)

🥇 سطح وکیل وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ مهارت و تخصص حقوقی، ملکی، کیفری، خانواده، ثبتی،
📝 ارائه خدمات حقوقی وکالت و مشاوره حقوقی
💰 هزینه وکیل طبق وسعت و سختی کار تعیین می‌شود
✅ درصد موفقیت %96 موفقیت پرونده‌ها

✔️ بهترین وکیل خانواده بندرعباس را با لیست 10تایی بشناسید⚖️【سال1402】

وکیل پایتخت با فراهم کردن لیست 10 تایی از وکلای برتر در بندرعباس، انتخاب بهترین وکیل خانواده در بندرعباس را برای شما کاربران راحت‌تر کرده است تا اگر از لحاظ حقوقی، گره‌ای در کارتان افتاده، به کمک وکلای متخصص بندرعباس باز شود. ما در این مقاله به  معرفی10 وکیل خانواده متبحر در بندرعباس می‌پردازیم.

1) مرضیه اورک پور

مرضیه اورک پور وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی در شهر بندرعباس از بهترین، موفق ترین و با تجربه ترین وکلای بندرعباس وارشد حقوق خصوصی می باشند. صبر، حسن سابقه، صداقت، پاسخگویی، دقت نظر در اظهارات مراجعین و ارائه راه حل مطلوب و پیگیری مجدانه در پرونده‌های وکالتی سبب گردیده تا ایشان در زمره وکلای خوشنام کشور قرار گیرند. در کارنامه شغلی خانم اورک پور سابقه وکالت در شرکت های معتبر حوزه خلیج فارس از جمله شرکت نفت ستاره خلیج فارس و… مشاهده می گردد. در صورت نیاز هموطنان در اقصی نقاط ایران به تنظیم هر گونه دادخواست، شکواییه، لایحه و قرارداد و … پس از تعیین وقت و هماهنگی با منشی جهت مشاوره تلفنی و شنیدن اظهارات شما و بررسی مدارک از طریق ایمیل یا پیا رسان های مجازی، بر اساس خواست شما نسبت به تنظیم و ارسال متون مورد نیاز شما اقدام می نماید.

سوابق ایشان عبارت اند از:
• متخصص در امور تجاری
• وکیل متخصص شرکت ها
• وکیل متخصص در قرارداد های تجاری
• تنظیم انواع قرارداد ها ( داخلی و بین المللی)
• متخصص در امور تجار و ورشکستگی
• وکیل متخصص پرونده های ملکی
• وکیل متخصص در امور سرقفلی و حق کسب و پیشه
• امور کیفری
• متخصص در جرایم اقتصادی
• وکالت و مشاوره تخصصی در پرونده های مربوط به چک
• همچنین ارائه خدمات تخصصی در سایر امور حقوقی و کیفری اعم از : خانواده، کلاهبرداری و جعل استاد، انحصار وراثت،مصادره و….

برای اعطای وکالت به مرضیه اورک پور یکی از  وکلای خوب بندرعباس می‌توانید با شماره زیر هماهنگ و تعیین وقت نمایید:

  • آدرس: بندرعباس، گلشهر، چهارراه دانشگاه
  • شماره وکیل: 09178641812
  • شماره تماس: 09364952009
  • حضور در دفتر با هماهنگی و وقت قبلی

 

2) هادی میرزایی

هادی میرزایی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، ۱۵ سال سابقه مستمر وکالتی، داور دعاوی در محاکم دادگستری بندرعباس، انجام پرونده‌های متعدد حقوقی، کیفری، خانوادگی، ملکی، ثبتی و اجرایی پرونده‌های متعدد داوری از جمله سوابق کاری این وکیل نمونه می‌باشد اما ناگفته نماند که بیشتر پرونده‌های موکوله به وی (سرقت، سرقت مسلحانه، ترک نفقه، مزاحمت بانوان، جرایم سیاسی، جعل، ارتشاء، اخاذی، جرایم انتخاباتی، جرایم نظام صنفی، صدور چک بلامحل، مشروبات الکلی، بازداشت غیر قانونی، جرایم سایبری و رایانه ای، جرایم مربوط به پلم، سرقت و مفقودی چک، افشای اسناد محرمانه و سری دولتی، فریب در ازدواج  تدلیس در نکاح، اختلاس، سقط جنین، افساد فی الارض، جرایم بودجه و…)  که از خلاصه ای از دعاوی کیفری است، می‌باشد بنابراین می‌توان گفت که وی در زمینه دعاوی کیفری متخصص می‌باشد. آخرین مدرک تحصیل وی کارشناسی ارشدحقوق خصوصی است.

  • آدرس:بندرعباس، چهارراه فاطمیه، روبروی شیرین کده،  ساختمان پزشک، طبقه چهارم،  واحد 408
  • شماره وکیل: 09121268556

 

3)حامد احمدی

حامد احمدی، وکیل پایه یک دادگستری بندرعباس،با سابقه وکالت چندین ساله در زمینه های حقوقی مختلف، توانسته مشاوره های حقوقی کاربردی و اصولی بسیار خوبی در اختیار موکلین خود قرار دهد. ایشان با اخلاق بسیار خوب و صداقت کاری و همچنین با توجه به تخصص و مهارت بالا درامور وکالتی، بهترین خدمات حقوقی را به موکلینش ارائه میدهد و همین ویژگی های کاری و اخلاقی ایشان را در زمره بهترین وکلای بندرعباس قرار داده است.

حوزه فعالیت وکیل احمدی در دعاوی حقوقی، کیفری، ملکی و .. عبارتست از:

  1. پرونده‌های حقوقی من الجمله: (شامل دعاوی ملکی و املاک، رفع تصرف عدوانی، خلع ید، تخلیه، حکم جلب، وصول مطالبات، الزام به سند، سرقفلی، توقیف اموال و …)
  2. پرونده‌های کیفری با موضوعات ( کلاهبرداری، خیانت در امانت، جعل اسناد، استفاده از سند مجعول، سرقت، فروش مال غیر، جرایم سایبری.)
  3. پرونده‌های ملکی مانند: (الزام به تنظیم سند رسمی، الزام به تحویل ملک، الزام به اخذ صورت مجلس تفکیکی، ابطال قرارداد، خلع ید، رفع تصرف عدوانی، فروش ملک مشاع، تخلیه ملک تجاری، دعوای تعدیل اجاره بها و …)
  4. پرونده های ادارات دولتی،اداره کار،سازمان تامین اجتماعی و دیگر دوایر دولتی

برای اعطای وکالت به حامد احمدی یکی از  وکلای خوب بندرعباس می‌توانید با شماره زیر هماهنگ و تعیین وقت نمایید:

  • آدرس: بندرعباس، چهرراه دامایی، دفتر وکالت احمدی
  • تلفن تماس وکیل:09214273451
  • تلفن تماس وکیل:09370059757
  • حضور در دفتر با هماهنگی و وقت قبلی

 

4) محمد امین عباسی

محمدامین عباسی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، دارای پروانه وکالت به شماره 24855 می‌باشد که از سوی کانون وکلای دادگستری صادر شده است. انجام پرونده‌های متعدد حقوقی، کیفری، خانوادگی، ملکی، ثبتی از جمله سوابق کاری این وکیل با سواد می‌باشد که بیشتر پرونده‌های موکوله به وی (سرقت، سرقت مسلحانه، ترک نفقه، مزاحمت بانوان، جرایم سیاسی، جعل، ارتشاء، اخاذی، جرایم انتخاباتی، جرایم نظام صنفی، صدور چک بلامحل، مشروبات الکلی، بازداشت غیر قانونی، جرایم سایبری و رایانه ای، جرایم مربوط به پلم، سرقت و مفقودی چک، افشای اسناد محرمانه و سری دولتی، فریب در ازدواج  تدلیس در نکاح، اختلاس، سقط جنین، افساد فی الارض، جرایم بودجه و…)  که از خلاصه ای از دعاوی کیفری است، می‌باشد بنابراین می‌توان گفت که وی در زمینه دعاوی کیفری متخصص دانست.

  • آدرس:بندرعباس، شهر نمایش، روبروی پمپ بنزین، ساختمان پاک، طبقه ٤واحد١٠
  • شماره وکیل: 09173978940

 

5) مجتبی خواجویی گسمونی

دکتر مجتبی خواجویی، وکیل پایه یک دادگستری بندرعباس، مدرس دانشگاه و در حال حاضر یکی از بهترین مشاوران حقوقی استان هرمزگان می‌باشد؛ که می‌تواند با ارائه بهترین راهکارهای حقوقی شما را در رسیدن به پیروزی نهایی با کمترین هزینه و کوتاه‌ترین زمان ممکن یاری داده و تا پایان رسیدگی و احقاق در کنار شما باشد. وی در مدت فعالیت حقوقی خود توانسته با پشتکار در رسیدگی به پرونده‌های موکلین، برخورد و رفتار حرفه ای و مناسب با موکلین، فن بیان و نفوذ کلام، به عنوان یکی از وکلای برتر بندرعباس و استان هرمزگان بعنوان یک وکیل حرفه ای و مسئولیت پذیر شناخته شود. اگر در استان هرمزگان با یک موضوع حقوقی درگیر شدید، برای تسریع و رسیدگی بهتر و اصولی به امور، بدنبال یک وکیل پایه یک دادگستری هستید، می‌توانید با خیال آسوده پرونده خود را به ایشان بسپارید.

  1. حوزه فعالیت وکیل خواجویی در دعاوی حقوقی، کیفری، ملکی و خانواده عبارتست از:
  2. پرونده‌های کیفری با موضوعات (کلاهبرداری، جعل و استفاده از سند مجعول، خیانت در امانت، سرقت، شرب خمر، مواد مخدر، رابطه نامشروع و زنا، فروش مال غیر و..)
  3. پرونده‌های حقوقی از جمله: (قراردادها، چک، سفته، اجرت‌المثل ایام تصرف، تخلیه و اجور معوقه، سرقفلی، الزام به تنظیم سند رسمی، ابطال و یا فسخ قراردادها و یا ابطال اسناد رسمی، دعاوی بانکی، قرارداد مشارکت در ساخت، پیش فروش آپارتمان، ابطال رای داوری و دعاوی مرتبط به ارث و …)
  4. پرونده‌های ملکی مانند: (اراضی موات، اراضی ملی، الزام به تنظیم سند رسمی، الزام به تحویل ملک، الزام به اخذ صورت مجلس تفکیکی، ابطال قرارداد، خلع ید، رفع تصرف عدوانی، فروش ملک مشاع، تخلیه ملک تجاری، دعوای تعدیل اجاره بها و …)
  5. پرونده‌های خانواده از جمله: (ترک انفاق، مهریه، تمکین، نفقه زوجه و فرزند، اجرت المثل ایام زوجیت، طلاق توافقی، طلاق از سوی زوج یا زوجه، استرداد جهیزیه، ملاقات فرزند، الزام به ثبت ازدواج و …)

برای اعطای وکالت به مجتبی خواجویی یکی از  وکلای خوب بندرعباس می‌توانید با شماره زیر هماهنگ و تعیین وقت نمایید:

  • آدرس: بندرعباس، بلوار دانشگاه، نبش دانشگاه 13/1، ساختمان تورینوف، طبقه 6
  • شماره وکیل: 09171600419
  • شماره برای تعیین وقت با وکیل بندرعباس: 09139453244
  • اینستاگرام وکیل: khajuee_lawyer@
  • شماره تماس: 0917160041909133473727
  • حضور در دفتر با هماهنگی و وقت قبلی

6) سامان احمدی

سامان احمدی، وکیل پایه یک دادگستری بندرعباس و مشاور حقوقی، با چندین سال سابقه وکالت، داراری مدرک کارشناسی ارشد حقوق بوده و ایشان تاکنون پرونده‌های زیادی رو قبول وکالت داشته که با تمرکز زیاد و تکیه بر علم حقوقی خود توانسته رضایت موکلین‌اش را در نتیجه پرونده‌ها جلب کند. گرفتن حق و حقوق ضایع شده موکلین از صفات بارز کاری ایشان بوده و شما با اولین مشاوره حضوری، از نوع مدیریت پرونده و فن بیان ایشان به شایستگی و حرفه‌ای بودن ایشان در وکالت پی خواهید برد. همین صفات سبب شده ایشان در زمره یکی از بهترین وکلای بندرعباس قرار گیرد.

شهروندان عزیز در بندرعباس می‌توانند با اطمینان خاطر در دعاوی حقوقی (چک، سفته، الزام به تنظیم سند رسمی در بندرعباس، ابطال و فسخ قراردادها، اثبات بیع و یا قراردادها،اثبات مالکیت، ابطال رای داوری، تقسیم ماترک و عندالزوم فروش آن (ارث)، تقسیم مال مشترک، تحریر ترکه، خلع ید، اعتراض ثالث اجرائی، مطالبه وجه، پرونده‌های مربوط به دعاوی شرکت‌ها و … )؛ دعاوی کیفری از جمله: (پرونده‌های قتل، آدم‌ربایی، روابط نامشروع، جعل، کلاهبرداری، سرقت، ضرب و شتم، استفاده از سند مجعول، پرونده‌های چک بلامحل، خیانت در امانت و فروش مال غیر، …) همچنین در دعاوی مواد مخدر، تعزیرات، کلیه موارد مرتبط با قاچاق و تمام فعالیت‌های گمرگی به وکیل احمدی اعطای وکالت نمائید.

برای حضور در دفتر سامان احمدی وکیل خبره بندرعباس و اعطای وکالت به ایشان، می‌توانید با شماره‌‌ زیر با ایشان در ارتباط باشید.

  • آدرس: بندرعباس، صدمتر قبل از چهارراه داماهی، بغل املاک حامد، درب سفید، ظبقه اول
  • شماره تماس وکیل: 09179565351
  • شماره وکیل: 09375359373
  • حضور در دفتر با هماهنگی و وقت قبلی

 

7) سمانه سالاری

سمانه سالاری، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق خصوصی ، دارای پروانه وکالت به شماره 21386می‌باشد که از سوی کانون وکلای دادگستری در سال 1392 صادر شده است. انجام پرونده‌های متعدد حقوقی، کیفری، خانوادگی، ملکی، ثبتی از جمله سوابق کاری این وکیل با سواد می‌باشد که بیشتر پرونده‌های موکوله به وی ترک نفقه، مزاحمت بانوان، جرایم سیاسی، جعل، ارتشاء، اخاذی، جرایم انتخاباتی، جرایم نظام صنفی، صدور چک بلامحل، مشروبات الکلی، بازداشت غیر قانونی، جرایم سایبری و رایانه ای، جرایم مربوط به پلم، سرقت و مفقودی چک، افشای اسناد محرمانه و سری دولتی، افساد فی الارض، جرایم بودجه و… خلاصه ای از دعاوی کیفری است، می‌باشد بنابراین می‌توان وی را در زمینه دعاوی کیفری متخصص دانست. از خدمات وکالتی خانم سالاری می‌توان به اخذ پرونده، تنظیم شکواییه، تنظیم دادخواست، مشاوره اشاره کرد که مشاوره وی با تعیین وقت قبلی امکان پذیر است.

  • آدرس:بندرعباس، چهارراه دانشگاه به سمت چهارراه نخل، روبروی هتل فروغ، ساختمان زکریا، طبقه هفتم، بالای داروخانه دکتر گودرزی
  • شماره وکیل: 09173584186

 

8) بهروز اصبحی

آقای بهروز اصبحی، وکیل پایه یک دادگستری و عضو رسمی کانون وکلای دادگستری، فعال در شهرستان بندرعباس استان هرمزگان می‌باشد. ایشان از وکلایی هستند که بیشتر پرونده های موکل های خود را با موفقیت به اتمام رسانده اند. علت این موضوع نیز این است که قبل از پذیرش وکالت یک پرونده، جوانب مختلف آن را بررسی و سپس وکالت پرونده را قبول می‌کنند.
ایشان سال ها سابقه وکالت در زمینه های زیر داشته اند:
  •  دعاوی حقوقی (شامل دعاوی ملکی و املاک، رفع تصرف عدوانی، خلع ید، تخلیه، حکم جلب، وصول مطالبات، الزام به سند، سرقفلی، توقیف اموال)
  • دعاوی کیفری (شامل کلاهبرداری، خیانت در امانت، جعل اسناد، استفاده از سند مجعول، سرقت، فروش مال غیر، جرایم سایبری)
برای اعطای وکالت به بهروز اصبحی یکی از وکلای موفق بندرعباس و مشاوره با ایشان، با شماره های زیر ارتباط برقرار کنید:

9) سامان عسکری

سامان عسکری، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق خصوصی ، دارای پروانه وکالت به شماره 26781 می‌باشد که از سوی کانون وکلای دادگستری صادر شده است. انجام پرونده‌های متعدد حقوقی، کیفری، خانوادگی، ملکی، ثبتی از جمله سوابق کاری این وکیل با سواد می‌باشد که بیشتر پرونده‌های موکوله به وی (سرقت، سرقت مسلحانه، ترک نفقه، مزاحمت بانوان، جرایم سیاسی، جعل، ارتشاء، اخاذی، جرایم انتخاباتی، جرایم نظام صنفی، صدور چک بلامحل، مشروبات الکلی، بازداشت غیر قانونی، جرایم سایبری و رایانه ای، جرایم مربوط به پلم، سرقت و مفقودی چک، افشای اسناد محرمانه و سری دولتی، افساد فی الارض، جرایم بودجه و…)  که از خلاصه ای از دعاوی کیفری است، می‌باشد بنابراین می‌توان گفت که وی در زمینه دعاوی کیفری متخصص دانست. از خدمات وکالتی ایشان می‌توان به اخذ پرونده، تنظیم شکواییه، تنظیم دادخواست، مشاوره اشاره کرد که مشاوره وی با تعیین وقت قبلی امکان پذیر است.

  • آدرس:بندرعباس، حدفاصل چهارراه مرادی و قدس، نبش کوچه رضوان ٤، ساختمان مشیر ( داروخانه مشیر )، طبقه سوم، واحد ١٢
  • شماره وکیل:09194105124

 

10) لیلا شریفی

لیلا شریفی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق خصوصی ، دارای پروانه وکالت به شماره 8647می‌باشد که از سوی کانون وکلای دادگستری در سال 1394 صادر شده است. انجام پرونده‌های متعدد حقوقی، کیفری، خانوادگی، ملکی، ثبتی از جمله سوابق کاری این وکیل با سواد می‌باشد که بیشتر پرونده‌های موکوله به وی (ترک نفقه، مزاحمت بانوان، جرایم سیاسی، جعل، ارتشاء، اخاذی، جرایم انتخاباتی، جرایم نظام صنفی، صدور چک بلامحل، مشروبات الکلی، بازداشت غیر قانونی، جرایم سایبری و رایانه ای، جرایم مربوط به پلم، سرقت و مفقودی چک، افشای اسناد محرمانه و سری دولتی، افساد فی الارض، جرایم بودجه و…) خلاصه ای از دعاوی کیفری است، می‌باشد بنابراین می‌توان وی را در زمینه دعاوی کیفری متخصص دانست. از خدمات وکالتی خانم شریفی می‌توان به اخذ پرونده، تنظیم شکواییه، تنظیم دادخواست، مشاوره اشاره کرد که مشاوره وی با تعیین وقت قبلی امکان پذیر است.

  • آدرس:بندرعباس، چهار راه فاطمیه، جنب لوازم تحریر کاتبی، ساختمان سپیدار، طبقه سوم، واحد ۷
  • شماره وکیل: 09177693103

[divider style=”solid” top=”20″ bottom=”20″]

سپاس از اینکه وقت گذاشتید و تا آخر این مطلب بهترین وکیل خانواده بندرعباس– لیست 10تایی را مطالعه کردید. امیدوارم توانسته باشیم شما را در انتخاب بهترین وکیل خانواده بندرعباس یاری کرده باشیم.

یلدا مرادخانیمشاهده نوشته ها

Avatar for یلدا مرادخانی

من نویسنده مسائل حقوقی تحت وب هستم. حدود 3 سالی است که در کار تولید محتوا برای وکالت هستم و کار من تولید محتوا یونیک و در عین حال موثر برای سایت وکیل پایتخت است. اگر در مقاله های من پاسخ سوالتان را گرفته اید لطفا نظرتان را درباره اش در قسمت دیدگاه بیان کنید یا اگر سوالی دارید از ما بپرسید.!

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *