4.5/5 - (10 امتیاز)

وکیل خانواده در شیراز به وکیلی اطلاق می شود که به صورت تخصصی و حرفه‌ای معمولا در دعاوی مربوط به خانواده مانند طلاق، مهریه، نفقه و حضانت فرزند وکالت می کنند. مهم‌ترین وظایف وکیل خانواده این است که برای تحقق عدالت و دفاع از حقوق موکل خود نهایت تلاش را به کار گرفته و با صداقت و رعایت اصول اخلاقی تمامی اقدامات لازم به منظور پیروزی در پرونده را انجام دهد. وکلای دادگستری شیراز که دارای پروانه وکالت هستند، می توانند در تمامی پرونده‌های حقوقی، کیفری، خانواده و اداری طرح دعوا کرده و به دفاع از دعاوی بپردازند، با این حال اصل مسلم تخصص، در مسائل حقوقی نیز حایز اهمیت است و گاهی برخی از وکلا به سبب علاقه یا فعالیت در حوزه‌ای خاص، متخصص در آن تلقی شده و عمده فعالیت خود را به آن حوزه اختصاص می دهند. وکیل شیراز متخصص در امور خانواده همانند یک پزشک خانواده می‌تواند در کنار خانواده‌ی هریک از ما قرار گیرد و درمانگر مسائل حقوقی هر کدام از ما باشد.

🥇 سطح وکیل وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ مهارت و تخصص حقوقی، ملکی، کیفری، خانواده، ثبتی،
📝 ارائه خدمات حقوقی وکالت و مشاوره حقوقی
💰 هزینه وکیل طبق وسعت و سختی کار تعیین می‌شود
✅ درصد موفقیت %96 موفقیت پرونده‌ها

✔️بهترین وکیل خانواده شیراز را با لیست 10تایی بشناسید⚖️【سال1402】

وکیل پایتخت با فراهم کردن لیست 5تایی از وکلای برتر شیراز، انتخاب بهترین وکیل خانواده در شیراز را برای شما کاربران راحت‌تر کرده است تا اگر از لحاظ حقوقی، گره‌ای در کارتان افتاده، به کمک وکلای متخصص شیراز باز شود. ما در این مقاله به معرفی5 وکیل برتر خانواده در شیراز می‌پردازیم.

1) افسانه راستی

افسانه راستی، وکیل پایه یک دادگستری شیراز، با شماره پروانه 34260، عضو کانون وکلای استان فارس، با سابقه وکالت 12 ساله، یکی از کارکشته‌ترین وکلا در زمینه امور خانوادگی می‌باشد. دعاوی امور خانواده، یکی از مهمترین امور مراجعه به محاکم قضایی است و این دعاوی بیشتر بین زوجین مطرح می شود. از جمله دعاوی خانواده می‌توان به انواع طلاق‌ها (طلاق به درخواست مرد، طلاق به درخواست زوجه، وکیل طلاق توافقی شیراز، طلاق غیابی)، مطالبه و اجرای مهریه، توقیف اموال برای مهریه، مطالبه نفقه، حضانت و ملاقات فرزندان مشترک، سلب حضانت، مطالبه نفقه فرزند مشترک، اجرت المثل ایام مشترک زندگی، مطالبه و استرداد جهیزیه، اثبات واقعه نکاح، دادخواست ممنوع الخروج کردن فرزند یا همسر، رفع ممنوع الخروجی، دعاوی ارث و میراث و سایر دعاوی و امور خانوادگی اشاره کرد.

خانم راستی با توجه به تجربه وکالتشان در زمینه امور خانواده، همچنین موفقیت و تخصص ایشان در این زمینه، بدون شک یکی از بهترین وکیل های  دعاوی خانواده در شیراز می باشد. افرادی که در امور خانوادگی به مشکل میخورند برای رفع این مشکلات و همچنین جلوگیری از بروز اختلافات و مشکلات بیشتر، تسهیل در روند پرونده و رسیدن هر یک از طرفین به حق و حقوق قانونی خود، بهتر است از تجربه یک وکیل خانواده شیراز بهره ببرند؛ چه کسی بهتر از خانم وکیل افسانه راستی!

برای اعطای وکالت به افسانه راستی، وکیل‌ خانواده شیراز، می‌توانید از طریق روش‌های زیر با ایشان در ارتباط باشید:

  • آدرس:شیراز، چهارراه ملاصدرا، کوچه 24 قصرالدشت، طبقه دوم بانک پاسارگارد، واحد 5
  • شماره تماس: 09173083407
  •  ساعت کاری: روزهای زوج ساعت 16 تا 19:30
  • حضور در دفتر با هماهنگی و رزرو وقت قبلی

 

2) آیدا شکوه مسقانی

آیدا شکوه مسقانی، وکیل پایه یک دادگستری شیراز و مشاور حقوقی، عضو وکلای قوه قضائیه، دارای مدرک کارشناسی ارشد جزا و جرم شناسی، با مهارت و سابقه درخشان در امر وکالت توانسته جز وکلای خوب شیراز باشد. وکیل آیدا شکوه مسقانی با ارائه راه حل مناسب به مراجعه‌کنندگان و دادن مشاوره و راهکار مطابق با قوانین، آنها را در مسیر پرونده همراهی می‌کند. از سوابق حرفه‌ای خانم شکوه می‌توان به وکیل چندین بانک دولتی، وکیل موسسه‌های حقوقی معتبر در شیراز  اشاره کرد

حوزه فعالیت وکیل آیدا شکوه مسقانی در دعاوی حقوقی، کیفری و خانواده عبارتست از:

  1. پرونده‌های حقوقی من الجمله: ( اثبات مالکیت، الزام به تنظیم سند رسمی، چک، سفته، خلع ید، تصرف عدوانی، اجرت‌المثل ایام تصرف، اعتراض ثالث، تخلیه و اجور معوقه، حق کسب و پیشه، سرقفلی، الزام به انجام ابطال و یا فسخ قراردادها و یا اسناد رسمی، دعاوی بانکی، قرارداد مشارکت در ساخت، پیش فروش آپارتمان، ابطال رای داوری و دعاوی مرتبط به ارث و …)
  2. پرونده‌های کیفری با موضوعات (سرقت، موادمخدر، کلاهبرداری، جعل و استفاده از سند مجعول، تهدید و توهین، ضرب و جرح،  خیانت در امانت، سرقت، شرب خمر، مواد مخدر، رابطه نامشروع و زنا، فروش مال غیر، تصادفات، تعزیرات و..)
  3. پرونده‌های خانواده از جمله: (انواع طلاق، طلاق به درخواست زوجه، طلاق به درخواست زوج، طلاق توافقی، مطالبه و به اجرا گذاشتن مهریه ،ترک انفاق، مطالبه و به اجرا گذاشتن مهریه، تمکین، نفقه زوجه و فرزند، اجرت المثل ایام زوجیت، استرداد جهیزیه، ملاقات فرزند، حضانت فرزند، الزام به ثبت ازدواج و …)

برای اعطای وکالت به آیدا شکوه مساقی،وکیل خوب در شیراز، می‌توانید با شماره‌ زیر با ایشان در ارتباط باشید:

  • آدرس: شیراز، بلوار پاسداران
  • شماره تماس وکیل شیراز: 09178161162
  • حضور در دفتر باهماهنگی و وقت قبلی

3) مریم بهاری

مریم بهاری، وکیل پایه یک دادگستری شیراز، عضو  کانون وکلای دادگستری استان فارس و دارای رتبه ۶ آزمون ورودی کانون وکلای شیراز در سال ۸۹ با  12 سال سابقه درخشان در زمینه وکالت می‌باشد. وجه تمایز وکیل بهاری وظیفه شناسی، انسان دوستی، دلسوزی در کنار مهارت و تجربه ایشان است. از ابتدا تا انتهای هر پرونده همانند یک دوست و راهنما در کنار موکل می‌باشند. از دیگر ویژگی‌های بارز ایشان اینست که از ابتدا مسیر پرونده را به موکل نشان می‌دهد و در صورتی که پیگیری پرونده نتیجه‌ای برای شخص نداشته باشد به مراجعه کننده اعلام و از قبول پرونده امتناع می‌کنند. این وکیل باسابقه در کلیه امور حقوقی، کیفری، خانواده (علی الخصوص پرونده های انواع طلاق) قبول وکالت می‌نمایند.

برای اعطای وکالت به مریم بهاری یکی از وکلای باسابقه، می‌توانید از طریق شماره‌ زیر با ایشان در ارتباط باشید:

  • آدرس: شیراز، خیابان قصردشت، جنب کانون وکلا، نبش کوچه ۴۴

 

4) مهدی سمیعی

مهدی سمیعی، وکیل پایه یک دادگستری شیراز و مشاور حقوقی، دارای 19 سال سابقه درخشان در زمینه وکالت می‌باشد که در این مدت وکالت خویش توانسته با مهارت در وکالت و فن بیان شیوا و رسا، خود را در بین وکلای خوب شیراز قرار دهد. وی موفق به کسب رتبه اول دانشکده حقوق در ورودی سال 1375 شیراز گردیده است. وکیل مهدی سمیعی در کلیه دعاوی حقوقی (خلع ید، الزام به انتقال سند، سرقفلی، مطالبه وجه چک، سفته، اثبات مالکیت و … )؛ دعاوی کیفری (کلاهبرداری، سرقت، خیانت در امانت، تحصیل مال از طریق نامشروع، زنا به عنف، مواد مخدر و …)؛ دعاوی خانواده (انواع طلاق، طلاق از طرف زوج، طلاق از طرف زوجه، طلاق توافقی، مطالبه مهریه، اجرت المثل،مطالبه نفقه،..) قبول وکالت می‌نماید.

برای اعطای وکالت به مهدی سمیعی، وکیل‌حرفه‌ای شیراز، می‌توانید از طریق شماره‌ زیر با ایشان در ارتباط باشید:

  • آدرس: شیراز، فلکه شهرداری، خیابان پیروزی، پاساژ پیروزی، طبقه 1، واحد 51

 

5) سید روح اله معزی

سیدروح‌اله معزی، وکیل پایه یک دادگستری، عضو کانون وکلای دادگستری فارس، دارای 12سال سابقه وکالت در مراجع قضایی و شبه قضایی می‌باشد. تاکنون مشاور و وکیل چند شرکت خصوصی و معتبر بوده و در حال حاضر در شهر شیراز ساکن و مشغول به فعالیت است و آماده ارائه مشاوره و قبول وکالت در موضوعات مختلف از جانب اشخاص حقیقی و حقوقی به صورت پاره وقت یا تمام وقت می‌باشد. متخصص در دعاوی خانوادگي، ثبتی، اجاره، دادسرا و دادگاه، دعاوی حقوقی كيفري بوده اما تخصص اصلی وی در زمینه دعاوی خانواده می‌باشد به همین دلیل می‌توان از وب به عنوان وکیل خانواده نام برد.

  • آدرس: شیراز، خیابان اردیبهشت، نبش کوچه یک، برج الکترونیک شیراز، طبقه 3، واحد 35

 

6) اسماعیل ساربانی

اسماعیل ساربانی، وکیل پایه یک دادگستری، متخصص که 13 سال سابقه فعال در زمینه‌های حقوقی اعسار، خانواده، داوری، دعاوی انتخاباتی، دعاوی آب دارد و بیشتر پرونده‌هایی که وکیل ساربانی دفاع از آنها را برعهده گرفته است در زمینه دعاوی مربوط به خانواده مانند انواع طلاق (طلاق، طلاق توافقی، طلاق غیابی)، درخواست طلاق به خواست زن، استرداد جهیزیه، نفقه، مطالبه اجرت المثل، … است که بر پایه این توضیح می‌توان وی را به عنوان وکیل خانواده در شیراز معرفی کرد. مشاوره تلفنی و حضوری، انجام خدمات در کم‌ترین زمان ممکن، حفظ اطلاعات خصوصی موکلان، دریافت حق‌الزحمه منصفانه، وکیل پایه یک دادگستری در شیراز می‌باشد.

  • آدرس: شیراز، سی متری سینما سعدی، خیابان ذوالانوار شرقی، روبروی کوچه 16، ساختمان آوا، طبقه 2، واحد 3

 

7) محسن مرادی

وکیل پایه یک دادگستری مرکز وکلای شیراز، مشاور حقوقی قوه قضاییه، کارشناس ارشد حقوق خصوصی، وکیل پست بانک در طرح دعاوی مطالبه، دارای شماره پروانه 45553 از مرکز مشاوران حقوقی است. تخصص اصلی وی در زمینه دعاوی خانواده مانند دعوای اعسار از پرداخت مهریه، فسخ نکاح، دعاویی مربوط به حقوق مالی زوجه مثل مهریه، نفقه، اجرت المثل و غیره، دعاویی حضانت و سلب حضانت، استرداد جهیزیه و هدایای دوران نامزدی، طلاق توافقی، درخواست طلاق از سوی مرد و غیره می‌باشد که زوجین با مراجعه نزد ایشان و دریافت مشاوره و راهنمایی تصمییم به طرح دعوا یا عدم طرح دعوا تصمیم خود را نهایی می‌نمایند. اخذ پرونده، مشاوره حضوری و غیرحضوری با تعیین وقت قبلی، نوشتن اوراق قضایی و قراردادها از خدمات این وکیل با تجربه و متبحر در کار وکالت است.

  • آدرس:شیراز، خیابان معدل، روبه روی هنرستان معدل، ساختمان 110، طبقه3، واحد43

 

بهترین وکیل خانواده شیراز در دعاوی خانواده به شخصی اطلاق می‎‌شود که به همه مباحث مربوط به خانواده و قوانین آن آگاهی و اطلاعات لازم در این زمینه را داشته باشد. در جامعه‌ای که سرشار از آسیب‌ها و ناهنجاری است تشکیل خانواده و داشتن زندگی مشترک بدون دغدغه کمی مشکل است به همین خاطر بسیاری از افراد پس از چندین سال زندگی مشترک ممکن است به مشکل برخورده و افراد بخواهند برای حل این مشکلات با یک فرد آگاه به قوانین حقوقی مشورت و مشاوره بگیرند. بنابراین وجود یک وکیل خانواده در شیراز برای راهنمایی گرفتن و مشاوره در تمامی زمینه‌ها مثل طلاق، طلاق توافقی، نفقه، مهریه و یا هر مشکل برای زوجین یک اصل اساسی در جامعه است. با این توضیحات باید گفت که پیدا کردن یک وکیل خانواده خوب در شهر شیراز در نتیجه بدست آمده بسیار تاثیر گذار است به همین دلیل برای جلوگیری از اتلاف وقت و صرف هزینه‌های اضافی در طرح دعوا، باید در انتخاب یک وکیل کارگشته و آگاه به مسائل حقوقی دقت کرد.

وکیل خانواده کیست و به چه کسانی اطلاق می شود؟ برای پاسخ دادن به این پرسش، باید گفت که وکیل خانواده و وکیل خانوادگی ممکن است با هم تفاوت‌هایی داشته باشندکه معمولا در کشور ما هر دو به یک معنا به کار می‌روند. برای توضیح بیشتر در مورد اینکه معنای وکیل خانواده و وکیل خانوادگی کیست، می‌توان گفت وکیل خانواده، به وکیلی گفته می‌شود که متخصص در دعاوی خانوادگی است. دعاوی خانوادگی به آن دسته از دعاوی گفته می‌شود که مخصوص روابط خانوادگی و فردی میان اشخاص حقیقی می‌باشد و بر خلاف دعاوی کیفری که مربوط به جرایم و مجازات می‌باشد و بر خلاف دعاوی مربوط به اموال و مالکیت، این نوع دعاوی اختصاص به روابط خانوادگی و شخصی میان افراد دارد که عمدتا ناشی از احوال شخصیه ایشان است.

[divider style=”solid” top=”20″ bottom=”20″]

سپاس از اینکه وقت گذاشتید و تا آخر این مطلب بهترین وکیل خانواده شیراز– لیست 5تایی را مطالعه کردید. امیدوارم توانسته باشیم شما را در انتخاب وکیل خانواده در شیراز یاری کرده باشیم.

 

یلدا مرادخانیمشاهده نوشته ها

Avatar for یلدا مرادخانی

من نویسنده مسائل حقوقی تحت وب هستم. حدود 3 سالی است که در کار تولید محتوا برای وکالت هستم و کار من تولید محتوا یونیک و در عین حال موثر برای سایت وکیل پایتخت است. اگر در مقاله های من پاسخ سوالتان را گرفته اید لطفا نظرتان را درباره اش در قسمت دیدگاه بیان کنید یا اگر سوالی دارید از ما بپرسید.!

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *