4.5/5 - (22 امتیاز)

وکیل خانواده مشهد وکیلی است که توانایی پذیرفتن وکالت در تمام دعاوی حقوقی را داراست بنابراین هر وکیلی می‌تواند دعاوی خانواده را بپذیرد اما تخصص کامل در آن زمینه را نداشته باشد به معنای کامل به امور خانواده و دعاوی مربوط به آن آشنایی و تسلط کامل نداشته باشد. یک وکیل خوب خانواده وظایف مختلفی دارد که ترکیب کلی آن‌ها می‌تواند در نهایت احتمال موفقیت شما در پرونده را افزایش دهد. وکیل خانواده برای رفع دعاوی و مشکلات خانوادگی استخدام می‌شود. اما بسیاری از مردم هنوز شناختی از این دعاوی نداشته و نمی‌دانند که دقیقاً چه مواردی در زیر مجموعه دعاوی خانوادگی مطرح می‌شود. خانواده رکن اصلی ازدواج است و احترام گذاشتن در خانواده اعم از والدین و فرزند به یکدیگر سبب معنا پیدا کردن آن می‌شود. هر یک از اعضای خانواده نسبت به یکدیگر حقوق و وظایفی دارند که در صورت انجام ندادن آن، اختلافات و دعاوی بین خانواده به وجود می‌آید. برای رفع یا جلوگیری از این اختلافات می‌توان از یک وکیل خانواده کمک گرفت. وکیل طلاق توافقی در مشهد یکی از زیرشاخه‌های وکیل خانواده می‌باشد که در دعاوی خانواده به کار رفته است. در دعاوی خانوادگی ممکن است یکی ار طرفین تمایل به حضور در دادگاه و روبه رو شدن با طرف دیگر را  نداشته باشد، در این شرایط با وجود وکیل خانواده لزومی ندارد خود شخص در محل حضور پیدا کند. همچنین وکیل خانواده می‌‌تواند به اعضای خانواده مشاوره حقوقی داده و وکالت هر یک از اعضا را در صورت به وجود آمدن مشکل در دعاوی خانوادگی، کیفری و … انجام دهد.

🥇 سطح وکیل وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ مهارت و تخصص حقوقی، ملکی، کیفری، خانواده، ثبتی،
📝 ارائه خدمات حقوقی وکالت و مشاوره حقوقی
💰 هزینه وکیل طبق وسعت و سختی کار تعیین می‌شود
✅ درصد موفقیت %96 موفقیت پرونده‌ها

✔️بهترین وکیل خانواده مشهد را با لیست 10تایی بشناسید⚖️【سال1402】

وکیل پایتخت با فراهم کردن لیست 10تایی از وکلای برتر خانواده در مشهد، انتخاب بهترین وکیل مشهد را برای شما کاربران راحت‌تر کرده است تا اگر از لحاظ حقوقی، گره‌ای در کارتان افتاده، به کمک وکلای متخصص مشهد باز شود. ما در این مقاله به معرفی 5 وکیل خانواده برتر در مشهد می‌پردازیم.

علیرضا قدیری - وکیل خانواده مشهد
علیرضا قدیری – وکیل خانواده مشهد

1) علیرضا قدیری

علیرضا قدیری، وکیل پایه یک دادگستری مشهد، با بیش از ۲۵سال سابقه وکالت در پرونده‌های معروف و مهم، فارغ‌التحصیل رشته حقوق از دانشگاه تهران، عضو رسمی کانون وکلای استان خراسان و رییس هیئت مدیره موسسه حقوقی نیک دادفران می‌باشد. قریب به 25سال، یعنی از ۲۴ سالگی، وکالت را آغاز نموده و به اصطلاح سرد و گرم چشیده این حرفه‌است که همین سابقه طولانی، ایشان را در زمره وکلای باتجربه و خبره مشهد قرار داده است. وکیل قدیری، یکی از بهترین وکلای خانواده مشهد، که سابقه حضور در هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری خراسان را به عنوان عضو اصلی داشته و مسئولیتهای مختلفی را در کانون وکلای مشهد به عهده داشته است، از جمله این مسیولیت‌ها و سوابق کاری ایشان در کارنامه‌شان، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بازرس هیأت مدیره
  • نماینده ویژه کانون وکلا در اتحادیه سراسری کانونهای وکلا ی کشور (اسکودا)
  • مسئولیت کارگروه آموزش و تحقیقات شورای پیشگیری از وقوع جرم مشهد
  • مسئولیت کمیسیون آموزش و تحقیقات کانون وکلا
  • عضویت در کمیسیون کارآموزی کانون وکلای دادگستری خراسان
  • دبیر انجمن جرم شناسی منطقه شرق کشور سالهای متمادی
  • انجام فعالیتهای علمی در حوزه جزائی

از موفقیت‌های دیگر ایشان می‌توان به تربیت و سرپرستی تعداد بی‌شماری از کارآموزان وکالت و تدریس علوم حقوقی در مراکز علمی و سابقه مدیریت آموزشی در دانشگاه علمی کاربردی حقوق ثبت خراسان ذکر کرد. وکیل قدیری، به عنوان یک وکیل خانواده باتجربه، آماده ارائه خدمات وکالتی در انواع دعاوی خانواده از قبیل (انواع طلاق، طلاق از طرف مرد، طلاق به درخواست زوجه، طلاق توافقی در کمترین زمان ممکن، طلاق غیابی، ارث و میراث، مطالبه مهریه، مطالبه نفقه، استرداد جهیزیه، اجرت المثل ایام زوجیت، ملاقات و حضانت فرزند و…) می‌باشد.

برای اعطای وکالت به علیرضا قدیری وکیل خانواده مشهد، می‌توانید از طریق شماره‌ زیر با ایشان در ارتباط باشید:

  • آدرس: خراسان رضوی، مشهد، خیابان امام خمینی، مقابل سه راه دارایی، امام خمینی 28، برج اداری مرمر
  • تلفن‌همراه‌وکیل‌مشهد: 09155909549
  • حضور در دفتر با هماهنگی و تعیین وقت قبلی

رضا حسینی برج - بهترین وکیل خانواده مشهد
رضا حسینی برج – بهترین وکیل خانواده مشهد

2) رضا حسینی برج

رضا حسینی برج، وکیل پایه یک دادگستری در شهر مشهد، دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق خصوصی از دانشگاه مشهد می‌باشد. ایشان بعد از دریافت پروانه وکالت پایه یک دادگستری در حوزه خانواده شروع به فعالیت حرفه‌ای نموده است که بیش از یک دهه پرونده های خانواده را به صورت حرفه ای به نتیجه رسانده است. ایشان با دیدگاه و رویکرد حرفه‌ای، نگرشی جدید در علم حقوق و اندیشه قضایی دارند و به صورت حرفه‌ای بیش از 4000 پرونده موفق دارند و رزومه قوی و موفق در انجام پرونده‌ها و امور وکالت و رضایت حداکثری موکلین از عملکرد ایشان نقطه عطف این وکیل دادگستری می‌باشد. این حجم از رضایت و توفیق در پرونده‌ها باعث شده که وکیل “رضا حسینی برج” یکی از بهترین وکلای خانواده مشهد شناخته شود و تبحر این وکیل زبانزد مردم گردد.
از پرونده‌های خانواده که وکیل حسینی برج به صورت کاملا تخصصی و در کوتاهترین زمان ممکن انجام می‌دهند؛ طلاق توافقی در مدت فقط ۷روز، مطالبه مهریه ۳روز، مطالبه نفقه (معوقه ،جاریه، کیفری) در حداقل زمان ممکن و حدودا ۲۰ روز،  استرداد جهیزیه زوجه در مشهد در عرض ۳روز، گرفتن حضانت فرزند یا دریافت اجازه ملاقات فرزند در عرض یک روز، اثبات زوجیت ،اثبات طلاق، مشاوره قبل ازدواج، مشاوره قبل از طلاق، دریافت سرپرستی طفل، دریافت سرپرستی فرد محجور، تمکین، تغییر جنسیت، ازدواج مجدد و … و وکالت ایرانیان مقیم خارج از کشور در تمام دعاوی خانواده مشهد می توان اشاره کرد.

برای اعطای وکالت و مشاوره تخصصی با رضا حسینی برج، بهترین وکیل خانواده مشهد، از راه های زیر در ارتباط باشید:

  • آدرس: خراسان رضوی، مشهد، بلوار سجاد، چهارراه بهار، سجاد6(جنب پیتزا نوشین)، پلاک220، طبقه 1
  • شماره وکیل مشهد: 09156024004
  •  شماره دفتر: 05137600011
  • حضور در دفتر با هماهنگی قبلی

 

3) سیده‌عاطفه مجیدی‌طهران

سیده عاطفه مجیدی طهران، وکیل پایه یک‌ دادگستری و فوق‌لیسانس حقوق بین‌الملل از دانشگاه شهید بهشتی تهران، از سال ۱۳۹۳ کار وکالت خود را در شهرهای تهران و مشهد آغاز نموده است. ایشان بعد از فارغ التحصیلی از دبیرستان نمونه دولتی مهشید مصلی نژاد (فرهنگ) با کسب رتبه ۲۲۹ کنکور سراسری کارشناسی سال ۱۳۸۵ در رشته حقوق در دانشگاه دولتی اصفهان مشغول به تحصیل شد و بلافاصله بعد از اتمام مقطع کارشناسی و پس از کسب رتبه ۲۹ کنکور سراسری کارشناسی ارشد در سال ۱۳۹۰، تحصیلات خود را در رشته حقوق بین الملل دانشگاه شهید بهشتی تهران ادامه داد. بعد از قبولی در آزمون وکالت کانون مرکز، با شرکت در آزمون اختبار جهت اخذ وکالت پایه یک دادگستری، موفق به کسب رتبه ۱ آزمون اختبار کانون وکلای دادگستری استان یزد در سال ۱۳۹۵ گردید. مسلما خانم مجیدی با چنین رزومه تحصیلی و دانش حقوقی یکی از وکلای خبره و نمونه در مشهد می‌باشد. درصد بالای پیروزی در دعاوی حقوقی، کیفری و خانواده و به سرانجام رساندن پرونده‌های محوله و رضایت حداکثری موکلین ایشان؛ نشانگر تبحر و تعهد بالای ایشان در امر وکالت بوده و وی را در زمره وکلای درخشان مشهد قرار میدهد. از دیگر دعاوی که می‌توان به وکیل مجیدی وکالت اعطا کرد دعاوی ملکی بوده چرا که ایشان یک وکیل ملکی خبره مشهد نیز می‌باشد.

حوزه فعالیت وکیل مجیدی در امور خانواده عبارتست از:

  1. پرونده‌های خانواده از جمله: (ترک انفاق، مهریه، تمکین، نفقه زوجه و فرزند، اجرت المثل ایام زوجیت، طلاق توافقی، طلاق از سوی زوج یا زوجه، استرداد جهیزیه، ملاقات فرزند، الزام به ثبت ازدواج و …)

برای حضور در دفتر سیده عاطفه مجیدی طهران وکیل خانواده مشهد، می‌توانید با شماره‌‌های زیر با ایشان در ارتباط باشید.

  • آدرس: خراسان رضوی، مشهد، بلوار احمداباد، بلوار ابوذرغفاری، نبش بلوار ابوذرغفاری 16،پلاک 160، طبقه سوم، واحد 10
  • شماره تماس: 09153787748
  • شماره تماس: 09129331647
  • حضور در دفتر با هماهنگی و تعیین وقت قبلی

گروه حقوقی رامین پورعطا - بهترین گروه دعاوی خانواده مشهد
گروه حقوقی رامین پورعطا – بهترین گروه دعاوی خانواده مشهد

4) رامین پورعطا

گروه حقوقی پورعطا با مدیریت رامین پورعطا، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، که دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد حقوق بین الملل و در حال حاضر دانشجوی مقطع دکتری می‌باشد. گروه حقوقی رامین پورعطا با همکاری ۴ نفر از وکلای مجرب و با تجربه فعالیت خود را در مشهد آغاز نموده است. این گروه مجهز به آخرین فنون دفاعی و اطلاعات علم حقوق و با بهره‌گیری از بهترین وکلای متخصص در دعاوی خانواده مشهد، باتجربه و جوان توفیق دستیابی به بالاترین ضریب موفقیت در وکالت دعاوی حقوقی و کیفری در مراجع قضایی را با جلب رضایت حداکثری موکلین در رزومه خود دارا می‌باشد. گروه حقوقی پورعطا بر این باورند که کار گروهی بهترین نتایج را برای موکلین به همراه دارد. آماده ارائه خدمات وکالت و مشاوره حقوقی و اتخاذ بهترین استراتژی جهت دفاع از حقوق موکلین هستیم.

برای اعطای وکالت به رامین پورعطا، وکیل خانواده متخصص مشهد، می‌توانید از طریق شماره‌ زیر با ایشان در ارتباط باشید:

  • آدرس: خراسان رضوی، مشهد، بین فلسطین ۱ و ۳، پلاک ۹، طبقه دوم، واحد۴
  • شماره وکیل مشهد:09153119565
  • شماره تماس دفتر : ۰۵۱۳۸۴۱۱۱۴۸

5) علیرضا دوستی

علیرضا دوستی، وکیل پایه یک دادگستری خراسان رضوی و مشاور حقوقی بوده که 9 سال سابقه درخشان در زمینه وکالت داشته و چند صد پرونده موفق در زمینه دعاوی خانواده، حقوقی و کیفری داشته که عمده پرونده‌های وی در زمینه دعاوی خانواده مثل طلاق، طلاق توافقی، استرداد جهیزیه، درخواست طلاق از سوی مرد، درخواست طلاق از سوی زن، طلاق غیابی، ارث و میراث، وصیت، نفقه و سایر دعاوی مربوط به خانواده می‌باشد. کارشناس حقوق قضایی از دانشگاه بیرجند بوده و دارای پروانه وکالت از قوه قضایی به شماره 16885 است.

  • آدرس:خراسان رضوی، مشهد، بلوار شفا، نبش شفا ۳۰، پلاک۱، طبقه ۲، واحد۴
  • شماره تماس: 09159115870

مصطفی زمان زاده - وکیل خانواده در مشهد
مصطفی زمان زاده – وکیل خانواده در مشهد

6) مصطفی زمان‌زاده

مصطفی زمان‌زاده، وکیل پایه یک دادگستری مشهد و مشاور حقوقی، دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق جزا و جرم شناسی از دانشگاه فردوسی مشهد، دارای 17 سال فعالیت در زمینه وکالت می‌باشد.. ایشان در این مدت ۱۷ سال فعالیت حقوقی، اجرایی و انتظامی خود توانسته به عنوان یک وکیل خانواده خبره مشهد مسئولیت پذیر، متخصص و متعهد در شهر مشهد و نیشابور، سایر شهرهای استان خراسان رضوی نسبت به موکلین شناخته شود. وکیل زمان‌زاده، به همراه تیمی مجرب و زبده با همکاری دیگر وکلای نخبه (اساتید دانشگاه، قضات و افسران بازنشسته و..) در عرصه‌های دعاوی مختلف حقوقی و تخصصی از ابتدای آغار حرفه شریف وکالت تاکنون، پرونده‌های متعددی را با موفقیت و رضایت موکلین به نتیجه رسانده‌اند.

حوزه فعالیت وکیل زمان‌زاده در دعاوی خانواده عبارتست از:
  1. پرونده‌های خانواده از جمله: (ترک انفاق، مهریه، تمکین، نفقه زوجه و فرزند، اجرت المثل ایام زوجیت، طلاق توافقی، طلاق از سوی زوج یا زوجه، استرداد جهیزیه، ملاقات فرزند، الزام به ثبت ازدواج و …)

برای اعطای وکالت به مصطفی زمان‌زاده، وکیل خانواده خبره مشهد می‌توانید با شماره‌ زیر با ایشان در ارتباط باشید:

  • حضور در دفتر با هماهنگی و رزرو وقت قبلی

7) محمدرضا پوستچی

محمد رضا پوست چی، وکیل پایه یک دادگستری خراسان رضوی و مشاور حقوقی که سابقه 13 ساله وکالت داشته که دارای سابقه پروانه وکالت از کانون وکلای دادگستری مشهد می‌باشد. ارث و وصیت، اعسار، امور حسبی و ثبت احوال، تملک آپارتمان‌ها، خانواده، ملکی، موجر و مستاجر، اجراییات، حدود از تخصص‌های وی می‌باشد اما تخصص اصلی وی در زمینه دعاوی خانواده است. از نظر ایشان وکیل خانواده باید قبل از اقدام به  طرح دعوا و دفاع از موکل، در پی رفع خصومت و برقراری صلح وآشتی تلاش کند و در کنار داشتن این خصوصیت باید صداقت نیز داشته باشد.

  • آدرس:خراسان رضوی، مشهد، بلوار مدرس، ساختمان خاتم، طبقه اول، واحد۱
  • شماره تماس: 09151040284

 

8) آریا خاکساران رضوی

آریا خاکساران رضوی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، فارغ‌التحصیل از رشته حقوق خصوصی، دارای پروانه وکالت پایه یک دادگستری، ایشان با 20 سال سابقه حقوقی جز یکی از بهترین وکلای خانواده مشهد بحساب می‌آید. ایشان با وکالت تخصصی در دعاوی حقوقی، کیفری، دعاوی ملکی، دعاوی خانوادگی، ثبتی و شرکتی دارای پرونده‌های موفق زیادی می‌باشد. همچنین وکیل خاکساران رضوی، با استفاده از دانش و تجربه، در مدت وکالتش توانسته نتیجه مطلوبی برای پرونده‌های موکلین را کسب کند. گرفتن حق و حقوق ضایع شده موکلین از صفات بارز کاری ایشان است. وکیل خاکساران رضوی دارای سابقه حقوقی درخشانی بوده و مراجعه کننده می‌توانید با اطمینان خاطر دعاوی خانواده را به وی اعطا نمایند.

  • آدرس: مشهد، خیابان ابن سینا، مقابل خیابان پاستور، جنب بوستان سینا
  • شماره تماس وکیل: 09155050562

 

9) الناز سادات مدنیان

الناز مدنیان، کارشناس ارشد حقوق خصوصی که در زمینه خانواده و مشاوره حقوقی تخصص داشته و وکیل پایه یک دادگستری و عضو رسمی کانون وکلای دادگستری خراسان رضوی می‌باشد. از خدمات وکالتی وی می‌توان به اخذ پرونده، مشاوره حضوری و غیر حضوری، نوشتن اوراق قضایی و غیره اشاره کرد. فن بیان و نفوذ کلام، برخورد و رفتار، راه حل دهنده بودن(یعنی راه کوتاه و مسیر قانونی صحیح را به موکل نشان می‌دهد)، پایبندی به زمان در به پایان رساندن پرونده از خصوصیات اخلاقی این وکیل خانواده است. خانم مدنیان در تمامی زمینه‌ها پرونده داشته و لی عمده پرونده‌های وی مربوط به دعاوی خانواده می‌باشد به این خاطر می‌توان وی را در زمره بهترین وکلای خانواده در مشهد قرار داد. پرونده‌های وی در زمینه ارث و وصیت، طلاق، استرداد جهیزیه، اعسار، … و بیشتر می‌توان گفت در زمینه مسائل مربوط به خانواده در هفت سابقه وکالت خویش بوده است.

  • آدرس:خراسان رضوی، مشهد، وکیل‌آباد یازدهم، نبش جلال آل احمد دوم
  • شماره تماس: 09154006453

 

10) مسعود سلطانی

مسعود سلطانی وکیل پایه یک دادگستری مشهد و مشاور حقوقی، متخصص در دعاوی خانوادگی و کیفری می‌باشد. وی در چندین سال وکالت خود دارای پرونده های خانوادگی زیادی بوده که تقریبا همه را به نتیجه مثبت به پایان رسانده و با رضایت موکلین را بدرقه کرده است. ایشان دارای مشاوره تلفنی نیز است که با پرداخت هزینه می‌باشد. مطالبه اجرت المثل ایام زوجیت از یکی تخصص‌های ایشان است.

  • آدرس: خراسان رضوی، احمدآباد، نبش رضا 33، پلاک 314، واحد 2
  • تلفن همراه: 09155165004

[divider style=”solid” top=”20″ bottom=”20″]

سپاس از اینکه وقت گذاشتید و تا آخر این مطلب بهترین وکیل خانواده مشهد – لیست 10تایی را مطالعه کردید. امیدوارم توانسته باشیم شما را در انتخاب  بهترین وکیل خانواده در مشهد یاری کنیم.

یلدا مرادخانیمشاهده نوشته ها

Avatar for یلدا مرادخانی

من نویسنده مسائل حقوقی تحت وب هستم. حدود 3 سالی است که در کار تولید محتوا برای وکالت هستم و کار من تولید محتوا یونیک و در عین حال موثر برای سایت وکیل پایتخت است. اگر در مقاله های من پاسخ سوالتان را گرفته اید لطفا نظرتان را درباره اش در قسمت دیدگاه بیان کنید یا اگر سوالی دارید از ما بپرسید.!

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *