✔️5تا از بهترین وکیل زن ارومیه⚖️【آپدیت1402】

5/5 - (3 امتیاز)

🥇 سطح وکیل وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ مهارت و تخصص حقوقی، ملکی، کیفری، خانواده، ثبتی،
📝 ارائه خدمات حقوقی وکالت و مشاوره حقوقی
💰 هزینه وکیل طبق وسعت و سختی کار تعیین می‌شود
✅ درصد موفقیت %96 موفقیت پرونده‌ها
✔️بهترین وکیل زن ارومیه را با لیست 5تایی بشناسید⚖️【سال1402】

ملاک شما برای انتخاب بهترین وکیل زن در اورمیه چیست؟ مشخصات فردی و چند مورد از پرونده‌های معروف 10 وکیل کیفری برتر اورمیه، همراه با آدرس و شماره تماس بهترین وکیل کیفری ارومیه، بیان کرده‌ایم. شما می‌توانید براساس معیار‌های خود، از بین آن‌ها یکی را انتخاب کنید.

1) مهربان قربانی

مهربان قربانی، وکیل پایه یک دادگستری ارومیه، فارغ‌التحصیل رشته حقوق جزا و جرم شناسی دارای پروانه وکالت پایه یک دادگستری به شماره ۱۷۳۵۱ که از سال ۱۳۸۸ کار وکالت خود را آغاز نموده و در حال حاضر دارای 13 سال سابقه وکالت درخشان، دارای مدرک داوری پیشرفته و همچنین عضو کمیسیون فرهنگی مرکز وکلای قوه قضاییه می‌باشد. قربانی از بدو شروع وکالت تاکنون بیش از ۱۸۰۰ پرونده کیفری، ملکی، حقوقی و خانواده را بر عهده گرفته‌ و با قاطعیت می‌توان گفت بیشترین فعالیت حرفه‌ای در کار وکالت را در بین تمامی همکاران وکیل خانم در سطح شهر ارومیه داشته که همین امر سبب شده، ایشان جزء بهترین و موفق‌ترین وکلای استان آذربایجان غربی و به‌خصوص ارومیه باشند.

 انجام وکالت تخصصی توسط مهربان قربانی با برنامه‌ریزی دقیق و پیگیری مستمر به صورت فردی و تیمی در تمامی پرونده‌های کیفری از جمله؛ ( قتل، مواد مخدر، کلاهبرداری، سرقت، خیانت در امانت، جعل، انتقال مال غیر، ضرب و جرح و …)، پرونده‌های ملکی (خلع ید، اجرت‌المثل ایام تصرف، دستور تخلیه، انجام انواع قراردادها و …)و همچنین تمام دعاوی خانواده انجام می‌گیرد. از دیگر تخصص‌های قربانی دعاوی بازرگانی و بین‌المللی، دیوان عالی کشور، امور بانکی، دیوان عدالت کشوری، دعاوی تجاری با تجار و شرکت‌های خارجی است. ایشان به عنوان یک وکیل حرفه‌ای در شهر ارومیه در دعاوی مختلف آماده ارائه خدمات حقوقی به تمامی همشهریان عزیز ارومیه، ایرانیان مقیم خارج از کشور، اتباع خارجی و پرونده‌های مربوط به تمامی شهرها می‌باشد.

مهربان قربانی به تلاش‌های مجدانه برای کسب نتایج موردنظر موکلانش معروف بوده و شما می‌توانید برای بهره‌مندی از مشاوره حضوری، غیرحضوری و تلفنی، برای ارسال مدارک در واتساپ با شماره های زیر در ارتباط باشید.

  • آدرس: آذربایجان غربی، ارومیه، دروازه مهاباد، خیابان وحدت،روبروی درب دادسرای عمومی و انقلاب وحدت
  • شماره وکیل ارومیه: 09141876204

 

2) بهناز کریمی پریشه

بهناز کریمی پریشه، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، عضو کانون وکلای دادگستری ارومیه، سابقه درخشان وکالت در پرونده‌های دعاوی حقوقی، دعاوی خانواده (طلاق، طلاق توافقی در کمترین زمان ممکن و مشاوره در تمام موارد حقوقی خانواده و …) دعاوی ارث و تقسیم سهم الارث، دعاوی ارث و تقسیم ماترک، اخذ گواهی حصر وراثت، دعاوی بانکی، امور ثبت شرکت‌ها و برند، حقوق کسب و کار، مسلط به امور قراردادنویسی، دعاوی کیفری و … را دارد.

 بهتر است بدانید قبل از هر اقدامی در امور حقوقی،خانواده،کیفری و…. بهترین کار مشاوره گرفتن از یه وکیل خبره و متبحر است تا راه اشتباه با کلی هزینه اضافی طی نشود. با وکیل بهناز کریمی پریشه شما می‌توانید درست‌ترین راهکار قانونی را برای پرونده‌های خود یافته و بدون اتلاف وقت و هزینه به نتیجه مطلوب خود برسید. برای مشاوره حقوقی(به‌صورت تلفنی و حضوری) و همچنین اعطای وکالت به خانم بهناز کریمی پریشه،یکی دیگر از بهترین وکلای خانم ارومیه، شما می‌توانید همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 17 الی 20 به آدرس دفتر ایشان مراجعه نمایید.

  • آدرس:‌ارومیه،‌خیابان امام،کوچه جهان نما،ساختمان جهان نما، طبقه دوم، واحد3
  • تلفن همراه: 09143709602
  • حضور در دفتر با هماهنگی و تعیین وقت قبلی

 

3) سکینه قهرمانی

سکینه قهرمانی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی اورمیه، در امور کیفری و ملکی و خانواده پرونده‌های زیادی را قبول وکالت کرده و با نتیجه موفقیت‌آمیز به موکل تحویل داده است. آخرین مدرک تحصیلی وی کارشناس ارشد حقوق خصوصی، دارای چندین سال سابقه فعال در زمینه‌های حقوقی جرایم علیه اخلاق و عفت عمومی، حدود، بیمه، خانواده، ملکی است. ایشان از روز شنبه تا چهارشنبه دارای مشاوره حضوری و غیر حضوری بوده که با هماهنگی قبلی این مشاوره انجام می‌شود. خانم قهرمانی دارای فن بیان شیوا و رسا و آگاهی کامل نسبت به مراحل قانونی پرونده بوده، موکلین را در این مسیر سخت راهنمایی کرده و راه درست انتخاب وکیل را به مراجعین نشان می‌دهد تا بتوانند با آگاهی کامل وکیل را انتخاب و پرونده خود را با خیال راحت به وی بسپارد. قهرمانی را می‌توان یکی از برترین‌های اورمیه در زمینه وکالت معرفی کرد که دارای شماره پروانه  518 می‌باشد که از سوی کانون وکلای دادگستری صادر شده است.

  • آدرس: ارومیه، پنجراه، اول خیابان ارتش، سمت چپ، پلاک 28

 

4) ژیلا محمودی عربلو

ژیلا محمودی، وکیل پایه یک دادگستری  و مشاور حقوقی اورمیه، کارشناس حقوق، دارای سابقه پروانه وکالت به شماره پروانه 23956 از کانون وکلای اورمیه که در سال 1393صادر شده، می‌باشد. در شهر ارومیه وکلای زیادی مشغول به کار هستند که در دعاوی مختلفی قبول وکالت می‌کنند که انتخاب یک وکیل بسته به شرط پرونده کمی سخت است. از نظر خانم محمودی کامیابی یک دعوی به عوامل مختلفی از جمله ادله‌ها و اسناد جدید طرف مقابل در جریان دادرسی، پیچیدگی کار قضاء و ….. مرتبط بوده و می‌تواند در سرانجام یک دعوی تاثیر زیادی را بگذارد داشتن چنین تفکری نسبت به پرونده‌های موکوله به وی باعث شده است که ایشان به عنوان وکیل خوب و کاربلد شناخته شده و یکی از برترین‌های وکالت در زمینه انواع دعاوی اعم از خانواده، ارث، ملکی، حقوقی و کیفری محسوب شود.

  • آدرس: ارومیه، خیابان وحدت، روبروی دادسرای عمومی و انقلاب ارومیه

 

[divider style=”solid” top=”20″ bottom=”20″]

سپاس از اینکه وقت گذاشتید و تا آخر این مطلب بهترین وکیل زن در اورمیه – لیست 5تایی را مطالعه کردید. امیدوارم توانسته باشیم شما را در انتخاب  بهترین وکیل خانم اورمیه یاری کنیم.

 

 

یلدا مرادخانیمشاهده نوشته ها

Avatar for یلدا مرادخانی

من نویسنده مسائل حقوقی تحت وب هستم. حدود 3 سالی است که در کار تولید محتوا برای وکالت هستم و کار من تولید محتوا یونیک و در عین حال موثر برای سایت وکیل پایتخت است. اگر در مقاله های من پاسخ سوالتان را گرفته اید لطفا نظرتان را درباره اش در قسمت دیدگاه بیان کنید یا اگر سوالی دارید از ما بپرسید.!

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع بیشتر از مقالات وکیل یاب، عضو خبرنامه ما شوید!

وکیل یاب

برای موفقیت در دعاوی حقوقی، نیاز است که طرفین دعوای حقوقی به توافقات قبلی و قوانین مربوطه پایبند باشند و اثبات‌های قانونی مناسب را ارائه دهند.دعاوی حقوقی به عنوان یک روند قانونی

راه‌های ارتباط با ما