1/5 - (1 امتیاز)
🥇 سطح وکیل وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ مهارت و تخصص حقوقی، ملکی، کیفری، خانواده، ثبتی،
📝 ارائه خدمات حقوقی وکالت و مشاوره حقوقی
💰 هزینه وکیل طبق وسعت و سختی کار تعیین می‌شود
✅ درصد موفقیت %96 موفقیت پرونده‌ها
✔️بهترین وکیل زن ایلام را با لیست 5تایی بشناسید⚖️【سال1402】

وکیل پایتخت با فراهم کردن لیست 5تایی از وکلای زن برتر ایلام، انتخاب بهترین وکیل زن در ایلام را برای شما کاربران راحت‌تر کرده است تا اگر از لحاظ حقوقی، گره‌ای در کارتان افتاده و صرفا بدنبال وکیل خانم هستید، به کمک وکلای متخصص ایلام باز شود. ما در این مقاله به معرفی 5 وکیل برتر  زن در ایلام می‌پردازیم.

1) بهار رادمنش

بهار رادمنش، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی ایلام، دارای شماره پروانه 8333 می‌باشد که از سوی کانون وکلای دادگستری در سال 1389 صادر شده است. در دعاوی اعسار، تملک اپارتمان ها، خانواده، شهرداری، عقود و معاملات، ملکی، موجر و مستاجر، اجراییات، حدود پرونده‌های بسیاری به وی موکول شده که با پشتکار خویش و آگاهی کامل توانسته آن را به نتیجه مطلوب  و خواست موکل برساند. از نظر خانم رادمنش وکیل خوب به وکیلی باید گفت که نسبت به پرونده موکل رازدار بوده و حس اطمینان را در مراجعه کننده ایجاد کند. همچنین خم و راست مسیر پرونده را کامل برای موکل بازگشایی کند تا شخص مراجعه کننده بتواند تصمیم درست را در ادامه و یا عدم ادامه شکایت بگیرد و داشتن چنین دیدگاهی باعث شده خانم رادمنش بین بهترین وکلای ایلام جای بگیرد. مشاوره حضوری و غیر حضوری، قرارداد، اخذ پرونده از خدماتی است که ایشان در دفتر خود به مراجعین ارائه می‌دهد نا گفته نماند که مشاوره با تعیین وقت قبلی و هزینه امکان‌پذیر است.

  • آدرس: ایلام، ضلع غربی میدان شهدا
  • شماره تماس وکیل: 09183437418

 

2) زهره آهن جگر

زهره آهن جگر، وکیل ایلام و مشاور حقوقی، 9 سال سابقه وکالت داشته که در این مدت پرونده‌های زیادی در دعاوی ملکی، خانواده، حقوقی و کیفری بر عهده گرفته است که این پرونده‌ها را با درصد بالایی به نتیجه مثبت رسانده است که این موفقیت نشانه یک وکیل کار بلد وآگاه می‌باشد. دارای سابقه پروانه وکالت به شماره 20883  که از سوی کانون وکلای دادگستری می‌باشد که در سال 1392 صادر شده است. از خدمات وکالتی زهره آهن جگر می‌توان به اخذ پرونده، مشاوره حضوری، مشاوره غیر حضوری، قرارداد، نوشتن اوراق قضایی اشاره کرد که مشاوره ایشان با پرداخت هزینه امکان پذیر است.

  • آدرس: ایلام، ملکشاهی، پاساژ بهرامی
  • شماره تماس وکیل: 09399798088

 

3) زهرا پیری

زهرا پیری، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی ایلام، دارای شماره پروانه 25173 می‌باشد که از سوی کانون وکلای دادگستری در سال1393  صادر شده است. مشاوره حضوری و غیر حضوری، نوشتن اوراق قضایی، اخذ پرونده از خدماتی است که ایشان در دفتر خود به مراجعین ارائه می‌دهد. به نظرخانم پیری وکیل نمونه و خوب به وکیلی اطلاق می‌شود که نسبت به پرونده و اسرار آن رازدار بوده و حس اطمینان را در موکل ایجاد کند. در دعاوی ملکی، حقوقی، کیفری و خانواده پرونده‌های بسیاری به وی موکول شده که با پشتکار خویش، سخن رسا و شیوا و آگاهی کامل نسبت به قوانین توانسته به نتیجه مطلوب برساند.

  • آدرس: ایلام، چهار راه سعدی، خیابان طالقانی، کوچه پشت بانک مسکن، مجتمع ماهان، طبقه سوم، واحد ۷
  • شماره تماس وکیل: 09189419725

 

سپاس از اینکه وقت گذاشتید و تا آخر این مطلب بهترین وکیل زن ایلام– لیست 5تایی را مطالعه کردید. امیدوارم توانسته باشیم شما را در انتخاب بهترین وکیل زن ایلام یاری کرده باشیم.

یلدا مرادخانیمشاهده نوشته ها

Avatar for یلدا مرادخانی

من نویسنده مسائل حقوقی تحت وب هستم. حدود 3 سالی است که در کار تولید محتوا برای وکالت هستم و کار من تولید محتوا یونیک و در عین حال موثر برای سایت وکیل پایتخت است. اگر در مقاله های من پاسخ سوالتان را گرفته اید لطفا نظرتان را درباره اش در قسمت دیدگاه بیان کنید یا اگر سوالی دارید از ما بپرسید.!

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *