4.7/5 - (3 امتیاز)
🥇 سطح وکیل وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ مهارت و تخصص حقوقی، ملکی، کیفری، خانواده، ثبتی،
📝 ارائه خدمات حقوقی وکالت و مشاوره حقوقی
💰 هزینه وکیل طبق وسعت و سختی کار تعیین می‌شود
✅ درصد موفقیت %96 موفقیت پرونده‌ها
✔️بهترین وکیل زن زنجان را با لیست 5تایی بشناسید⚖️【سال1402】

ملاک شما برای انتخاب بهترین وکیل زن در یزد چیست؟ وکیل پایتخت با فراهم کردن لیست 10تایی از وکلای برتر زن در زنجان، انتخاب بهترین وکیل خانم را برای شما کاربران راحت‌تر کرده است تا اگر از لحاظ حقوقی، گره‌ای در کارتان افتاده، با کمک وکلای متخصص باز شود. شما می‌توانید براساس معیار‌های خود، از بین آن‌ها یکی را انتخاب کنید.

1) مرجان فیروزبخت

مرجان فیروزبخت، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، کارشناس ارشد حقوق خصوصی از دانشگاه تبریز که در سال 1388 در آزمون وکالت قبول شده و از همان سال کار وکالت را آغاز نموده است.  از سال ۱۳۸۸ تا کنون با بانک‌های ملی، کشاورزی، صندوق مهر امام رضا، اداره شیلات و آبزیان، شرکت سیمان خمسه، مجموعه پار صنعت صعود و….همکاری داشته و به‌طور حرفه‌ای پرونده‌های ملکی، وصول مطالبات و خانواده برعهده گرفته وبا درصد بالایی از موفقیت به پایان می‌رساند. دارای سابقه پروانه وکالت از قوه قضاییه به شماره پروانه 16810 می‌باشد.

  • آدرس: زنجان، خیابان صفا، ساختمان صفا، واحد36
  • شماره وکیل: 09024419804

 

2) لیلا روجبیان

لیلا روجبیان، وکیل پایه یک دادگستری زنجان و مشاور حقوقی،  ایشان دارای بیش از 5 سال سابقه فعالیت حقوقی مستمر در حوزه وکالت، همواره توانسته‌اند پرونده های موکلین خود را به نتایج مطلوبی برسانند. تخصص خانم روجبیان موجب شده تا با مهارت و اطلاعات کافی به امور پرونده‌های قضایی بپردازند. علاوه بر دانش کافی، ویژگی های اخلاقی مانند وقت شناسی، صداقت و تعهدکاری ایشان، باعث شده در کار خود موفق‌تر باشند. لذا وکیل لیلا روجبیان را می‌توان جزو وکلای زن خوب در زنجان معرفی کرد.

  • آدرس: زنجان، خیابان زینبیه، کوچه علیمردان، ساختمان عقیق، طبقه1، واحد2
  • شماره وکیل: 09127410097

 

3) میترا بافنده خلجانی

میترا بافنده خلجانی، وکیل پایه یک دادگستری زنجان، وکیل زن متخصص در دعاوی خانوادگی(طلاق، طلاق توافقی، نفقه، مهریه، استرداد جهیزیه و…)، ملکی، دیه، اسناد تجاری، تنظیم قرارداد و غیره می‌باشد. خانم بافنده در سال 1388 موفق به اخذ پروانه وکالت به شماره 3003 از قوه قضاییه شده است.

  • آدرس: زنجان، چهاراه امیر کبیر، اول خیابان شهدا، ساختمان صدر، واحد۱۳،طبقه ۴
  • شماره وکیل: 09123414437

 

4) الهام آهنی

الهام آهنی، وکیل پایه یک دادگستری، دارای 14سال سابقه وکالت در دعاوی مختلف حقوقی با مدرک کارشناسی حقوق،در زمینه های مختلف حقوقی، توانسته‌اند تجربه‌های ارزشمندی کسب کنند، همین امر موجب رضایت موکلین گشته است. وکیل آهنی با فن بیان و نفوذ کلام بالا، تعهدکاری و مسئولیت پذیری شناخته می‌شوند، همچنین آگاهی و سواد به روز و بهره بردن از آن ها با مهارت کافی در انجام امور پرونده ها، سبب گشته تا نتیجه مطلوب را برای افراد به ارمغان بیاورند، از این رو ایشان را می توان جزو وکیل زن ماهر در زنجان دانست.

  • آدرس: زنجان، سعدی شمالی، روبروی خیابان بهار، ساختمان شقایق، طبقه1، واحد1
  • شماره وکیل: 09126411767

 

5) فرشته دارش

فرشته دراش،وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی زنجان، با تخصص و مهارت بسیار بالایی که در دعاوی حقوقی دارد میتواند جز بهترین وکلای این شهر باشد. ایشان به عنوان وکیل و مشاور حقوقی در شرکت های معتبری از جمله بانک کشاورزی و دیگر شرکت های خصوصی فعالیت داشته است. خانم فرشته دارش در کلیه زمینه های خانواده، ملکی، کیفری، طلاق، تجاری و غیره مشغول به فعالیت به صورت تخصصی و حرفه ای می باشد.

  • آدرس: زنجان،ابتدای سعدی شمالی، روبه روی بانک ملی، پلاک 77، طبقه 2، واحد 5
  • شماره وکیل: 09127727230

 

[divider style=”solid” top=”20″ bottom=”20″]

سپاس از اینکه وقت گذاشتید و تا آخر این مطلب بهترین وکیل زن یزد – لیست 5تایی را مطالعه کردید. امیدوارم توانسته باشیم شما را در انتخاب بهترین وکیل خانم یزد یاری کرده باشیم.

یلدا مرادخانیمشاهده نوشته ها

Avatar for یلدا مرادخانی

من نویسنده مسائل حقوقی تحت وب هستم. حدود 3 سالی است که در کار تولید محتوا برای وکالت هستم و کار من تولید محتوا یونیک و در عین حال موثر برای سایت وکیل پایتخت است. اگر در مقاله های من پاسخ سوالتان را گرفته اید لطفا نظرتان را درباره اش در قسمت دیدگاه بیان کنید یا اگر سوالی دارید از ما بپرسید.!

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *