5/5 - (3 امتیاز)

🥇 سطح وکیل وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ مهارت و تخصص حقوقی، ملکی، کیفری، خانواده، ثبتی،
📝 ارائه خدمات حقوقی وکالت و مشاوره حقوقی
💰 هزینه وکیل طبق وسعت و سختی کار تعیین می‌شود
✅ درصد موفقیت %96 موفقیت پرونده‌ها

✔️ بهترین وکیل زن قزوین را با لیست 10 تایی بشناسید⚖️【سال1402】

ملاک شما برای انتخاب بهترین وکیل زن در قزوین چیست؟ وکیل پایتخت با فراهم کردن لیست 5تایی از وکلای زن قزوین، انتخاب بهترین وکیل زن قزوین را برای شما کاربران راحت‌تر کرده است تا اگر از لحاظ حقوقی، گره‌ای در کارتان افتاده، با کمک وکلای متخصص باز شود. شما می‌توانید براساس معیار‌های خود، از بین آن‌ها یکی را انتخاب کنید.

یوکابد مشفقی - وکیل زن قزوین
یوکابد مشفقی – وکیل زن قزوین

1) یوکابد مشفقی

یوکابد مشفقی، وکیل پایه یک دادگستری قزوین و قاضی سابق دادگستری، با 20 سال سابقه فعالیت در این حوزه، با میزان تحصیلات کارشناسی ارشد از دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین هستند. یوکابد مشفقی در سال 1380 با کسب  رتبه 131 کنکور در رشته علوم انسانی وارد دانشکده علوم قضایی تهران و بورسیه دستگاه قضایی شد و به عنوان کارآموز قضایی ضمن تحصیل، با دستور ریاست محترم وقت قوه قضاییه شروع به تحصیل در رشته حقوق و همزمان حضور در محاکم قضایی به عنوان کارآموز قضات نمود تا اینکه در اردیبهشت ماه 1387 با اخذ ابلاغ قضایی در دادسرای ناحیه 4 تهران شروع به کار و نهایتا به لطف خداوند متعال در تیرماه 1401 با بیست سال سابقه قضایی به افتخار بازنشستگی نائل شد. و نهایتا در مرداد ماه سال 1401 با عضویت در کانون وکلای قزوین مشغول وکالت شدند.

شهروندان قزوین می‌توانند با اطمینان خاطر به وکیل مشفقی در امور حقوقی زیر اعطای وکالت نمایند:

  1. دعاوی کیفری با موضوعات (مواد مخدر، قتل، کلاهبرداری، قاچاق کالا، جعل و استفاده از سند مجعول، انتقال مال غیر، خیانت در امانت، جرائم رایانه ای، رابطه نامشروع و زنا و…)
  2. دعاوی حقوقی مانند (چک، سفته، اجرت‌المثل ایام تصرف، تخلیه و اجور معوقه، سرقفلی، الزام به تنظیم سند رسمی، ابطال و یا فسخ قراردادها و یا اسناد رسمی، دعاوی بانکی، قرارداد مشارکت در ساخت، پیش فروش آپارتمان، ابطال رای داوری و دعاوی مرتبط به ارث و …)
  3. دعاوی خانواده از جمله: (طلاق، طلاق توافقی، طلاق از سوی زوج یا زوجه، مهریه، نفقه، استرداد جهیزیه، ملاقات فرزند، الزام به ثبت ازدواج، حضانت، اجرت المثل، نحله ایام زوجیت و …)
  4. دعاوی ملکی من الجمله: (اثبات مالکیت، تسلیط یا وضع ید، الزام به تنظیم سند رسمی، مطالبه ثمن مبیع یا استرداد ثمن و…)

برای اعطای وکالت به یوکابد مشفقی، بهترین وکیل زن قزوین، می‌توانید با شماره‌های زیر با ایشان در ارتباط باشید:

  • آدرس: قزوین، بلوار آیت الله خامنه‌ای، روبروی هتل مرمر، مجتمع نیایش، طبقه اول، واحدf7
  • تلفن همراه: 09124865726
  • حضور در دفتر با وقت قبلی و هماهنگ شده

 

2) فاطمه افلاطونی

فاطمه افلاطونی، وکیل پایه یک دادگستری قزوین و مشاور حقوقی، کارشناس فقه و حقوق اسلامی بوده و دارای سابقه پروانه وکالت از قوه قضاییه به شماره 24831 بوده از سال 1393 حرفه وکالت خویش را شروع کرده و در دعاوی مختلف اعم از دعاوی خانواده  و هویت قانونی شامل دعاوی خانواده، دعاوی ارث و میراث، دعاوی ثبت احوال، سرپرست و قیم، دعاوی مالی، تجاری، قراردادها شامل چک، داوری، قراردادها، مناقصات، اختلافات مالی، سفته و دعاوی کیفری و حقوقی پرونده‌های زیادی داشته و توانسته با پشتکار و فن بیان عالی و تسلط کامل نسبت به قوانین پرونده‌ها را به نتیجه دلخواه موکل برساند به این دلیل می‌توان وی را در بین بهترین‌های شهر قزوین قرار داد.

  • آدرس: قزوین، سه راه خیام، ساختمان فرشته، طبقه ۱، واحد۴
  • تلفن تماس وکیل: 09121825114

 

3) مریم شایان راد

مریم شایان راد، وکیل پایه یک دادگستری مرکز وکلای قزوین و مشاور حقوقی، از سال 1380 لغایت 1391به عنوان پرسنل دادگستری قزوین در شعبات حقوقی، کیفری، خانواده و انقلاب مشغول به کار و فعالیت بوده در سال 1388 در آزمون وکالت قبول شده و از سال 1392در کسوت وکالت در حال فعالیت می‌باشد قبول وکالت در کلیه دعاوی حقوقی و کیفری وخانوادگی و ثبتی داشته و برای تعیین وقت مشاوره با ایشان باید تماس بگیرید .در حوزه قضایی قزوین، محمدیه والوند،  تاکستان،  آبیک و ‌کرج نیز پرونده قبول می‌کنند. دارای سابقه پروانه وکالت از قوه قضاییه، کارشناس رشته حقوق می‌باشد.

  • آدرس: قزوین، خیابان دانشگاه، روبروی کوچه 33،پلاک 453
  • تلفن تماس وکیل: 09128878708

 

4) سمیه زینالی

سمیه زینالی، وکیل پایه یک دادگستری قزوین و مشاور حقوقی، کارشناس حقوق بوده و دارای سابقه پروانه وکالت از قوه قضاییه به شماره 35452 بوده اط سال 1393 حرفه وکالت خویش را شروع کرده و در دعاوی مختلف اعم از دعاوی خانواده  و هویت قانونی شامل دعاوی خانواده، دعاوی ارث و میراث، دعاوی ثبت احوال، سرپرست و قیم، دعاوی مالی، تجاری، قراردادها شامل چک، داوری، قراردادها، مناقصات، اختلافات مالی، سفته و دعاوی کیفری و حقوقی پرونده‌های زیادی داشته و توانسته با پشتکار و فن بیان عالی و تسلط کامل نسبت به قوانین پرونده‌ها را به نتیجه دلخواه موکل برساند به این دلیل می‌توان وی را در بین بهترین وکیل زن و وکیل قزوین قرار داد.

  • آدرس: قزوین، خیابان فلسطین، بین چهارراه بلوار و پادگان، نبش خیابان ایرانشهر، ساختمان ۱۷۱، واحد ۲
  • تلفن تماس وکیل:09128825653

 

5) سمیه بهرام خانی

سمیه بهرام خانی، وکیل پایه یک دادگستری قزوین و مشاور حقوقی، کارشناسی ارشد حقوق جزا و جرم شناسی، مدرس دانشگاه، دارای سابقه پروانه وکالت از کانون وکلای دادگستری قزوین به شماره 1509 بوده که پرونده‌های زیادی در انواع دعاوی خانواده، کیفری، حقوقی داشته و با پشتکار خویش و برخورد مناسب با مراجعین و فن بیان شیوا و رسا توانسته است نظر موکلین زیادی را جذب کرده است.

  • آدرس: قزوین، فردوسی شمالی، بالاتر از بیمارستان دهخدا، جنب عکاسی فامیران، پلاک 2
  • تلفن تماس وکیل: 09127813410

 

6) پریسا تقیا

پریسا تقیا، وکیل پایه یک دادگستری قزوین و مشاور حقوقی، دارای سابقه پروانه وکالت از قوه قضاییه که از سال 1395 شروع به کار وکالت کرده ، ساعات حضور شنبه، دوشنبه، چهارشنبه ساعت 18 الی 20 با هماهنگی قبلی می‌باشد. اسناد رسمی و تجاری، اعسار، تعزیرات و مجازات‌های بازدارنده، جرایم علیه اخلاق و عفت عمومی، حدود، خانواده، دعاوی اقتصادی، دعاوی راهنمایی و رانندگی، دیات، قصاص خلاصه‌ای از تخصص‌های خانم تقیا است که او را در زمره بهترین وکلای قزوین قرار داده است.

  • آدرس: قزوین، ولیعصر، بلوار خرمشهر، کوچه سوم، پلاک ۳، واحد اول
  • شماره همراه وکیل: 09127801305

[divider style=”solid” top=”20″ bottom=”20″]

سپاس از اینکه وقت گذاشتید و تا آخر این مطلب بهترین وکیل زن در قزوین– لیست 10تایی را مطالعه کردید. امیدوارم توانسته باشیم شما را در انتخاب وکیل زن قزوین یاری کنیم.

 

یلدا مرادخانیمشاهده نوشته ها

Avatar for یلدا مرادخانی

من نویسنده مسائل حقوقی تحت وب هستم. حدود 3 سالی است که در کار تولید محتوا برای وکالت هستم و کار من تولید محتوا یونیک و در عین حال موثر برای سایت وکیل پایتخت است. اگر در مقاله های من پاسخ سوالتان را گرفته اید لطفا نظرتان را درباره اش در قسمت دیدگاه بیان کنید یا اگر سوالی دارید از ما بپرسید.!

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *