5/5 - (4 امتیاز)

🥇 سطح وکیل وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ مهارت و تخصص حقوقی، ملکی، کیفری، خانواده، ثبتی،
📝 ارائه خدمات حقوقی وکالت و مشاوره حقوقی
💰 هزینه وکیل طبق وسعت و سختی کار تعیین می‌شود
✅ درصد موفقیت %96 موفقیت پرونده‌ها

✔️بهترین وکیل  زن در همدان را بالیست 5 تایی بشناسید!!

1) لیلا آرین پارسا

لیلا آرین پارسا، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی همدان، دارای 15 سال سابقه فعالیت حقوقی می‌باشد. کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی، روزنامه نگار، مدیر مسئول و صاحب امتیاز هفته نامه انعکاس همت روز، مدرس دانشگاه از سوابق کاری و تحصیلی این وکیل نمونه است. دارای شماره پروانه 7621 است که از سوی مرکز وکلای قوه قضایی در سال 1385 صادر شده است. اخذ پرونده، قرارداد، مشاوره حضوری، مشاوره غیر حضوری، نوشتن اوراق قضایی از خدمات وکالتی این وکیل نمونه در حوزه کاری خود است که مشاوره‌های ایشان همراه با هزینه می‌باشد.

  • آدرس:همدان، آرامگاه بوعلی، پاساژ الماس، از سمت خواجه رشید، اداری ۲ طبقه ۴، واحد ۴۳
  • شماره تماس وکیل: 09120405033

2) فائزه حسنلو

فائزه حسنلو، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی همدان، آخرین مدرک تحصیلی ایشان کارشناس ارشد حقوق خصوصی می‌باشد. دارای چندین سال سابقه درخشان وکالت در امور املاک و قراردادها، دعاوی سرقفلی و اجاره، دعاوی مالی، چک و سفته، دعاوی خانواده، تمکین، مهریه و طلاق و اثبات نسب، جرائم کلاهبرداری و خیانت در امانت، دعاوی علیه دستگاه‌های دولتی به غیرعلوم پزشکی، شهرداری، زمین شهری، مسکن و شهرداری، اوقاف ، پیش فروش ساختمان، تصرف عدوانی، اجرت المثل و خلع ید و غیر می‌باشد. دارای سابقه پروانه وکالت از کانون وکلای دادگستری به شماره 0839 می‌باشد.

  • آدرس:همدان، خیابان بوعلی، کوچه دادگستری، ساختمان پردیس (شماره 5)، طبقه دوم
  • شماره تماس وکیل:09188101446

3) مریم عاشری

مریم عاشری، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی همدان، آخرین مدرک تحصیلی ایشان کارشناس ارشد حقوق خصوصی می‌باشد. دارای 6 سال سابقه درخشان وکالت در امور املاک و قراردادها، دعاوی سرقفلی و اجاره، دعاوی مالی، چک و سفته، دعاوی خانواده، تمکین، مهریه و طلاق و اثبات نسب، جرائم کلاهبرداری و خیانت در امانت، دعاوی علیه دستگاه‌های دولتی به غیرعلوم پزشکی، شهرداری، زمین شهری، مسکن و شهرداری، اوقاف ، پیش فروش ساختمان، تصرف عدوانی، اجرت المثل و خلع ید و غیر می‌باشد. دارای سابقه پروانه وکالت از کانون وکلای دادگستری به شماره 722 است. از خدمات وکالتی خانم عاشری می‌توان به اخذ پرونده، مشاوره حضوری و غیر حضوری و نوشتن اوراق قضایی اشاره کرد. خانم عاشری با تکیه بر آگاهی خویش بر قوانین، امانت داری نسبت به پرونده موکل، صداقت در کار خویش و فن بیان رسا و شیوا توانسته با توجه به سابقه کم وکالتی، خود را در بین بهترین وکیل همدان جای دهد.

  • آدرس:همدان، جنب دادگستری
  • شماره تماس وکیل: 09198158894

4) مرضیه شعبانی مجد

مرضیه شعبانی مجد، وکیل پایه یک دادگستری، دارای شماره پروانه وکالت است که از سوی کانون وکلای دادگستری به شماره 0367  صادر شده است. خانم شعبانی مجد در مدت چند سال سابقه کاری در زمینه وکالت با تکیه بر دانش وتجربه خویش پرونده‌های حقوقی، کیفری، ملکی، خانواده و ثبتی زیادی را برعهده گرفته که توانسته است با درصد بالایی از موفقت پرونده را در مسیر قانونی به پایان برساند.  از خدمات وی به اخذ پرونده، قرارداد، تنظیم شکواییه، تنظیم دادخواست، مشاوره حضوری وغیرحضوری اشاره کرد که مشاوره با تعیین وقت قبلی و هزینه است.

  • آدرس:همدان،خیابان بوعلی، سیزده خانه، کوچه لعلی، ساختمان ولیعصر (عج)، واحد 24، واحد 1
  • شماره تماس وکیل: 09183183053

5) طیبه شادانیان

طیبه شادانیان، وکیل پایه یک دادگستری، دارای شماره پروانه وکالت است که از سوی کانون وکلای دادگستری به شماره 21105 در سال 1392 از سوی این سازمان صادر شده است. ایشان در مدت ده سال سابقه کاری خویش در زمینه وکالت توانسته با تکیه بر دانش وتجربه خویش پرونده‌های حقوقی، کیفری، ملکی، خانواده و ثبتی زیادی را برعهده گرفته که با به کارگیری تمام تلاش خویش در مسیر موفقیت پرونده و به نفع موکل کار کرده است و پرونده را به نتیجه مثبت به پایان رسانده است.

  • آدرس:همدان،خیابان بوعلی (سیزده خانه)، کوچه شهید لعلی، کوچه فقیهی
  • شماره تماس وکیل: 09187051262

یلدا مرادخانیمشاهده نوشته ها

Avatar for یلدا مرادخانی

من نویسنده مسائل حقوقی تحت وب هستم. حدود 3 سالی است که در کار تولید محتوا برای وکالت هستم و کار من تولید محتوا یونیک و در عین حال موثر برای سایت وکیل پایتخت است. اگر در مقاله های من پاسخ سوالتان را گرفته اید لطفا نظرتان را درباره اش در قسمت دیدگاه بیان کنید یا اگر سوالی دارید از ما بپرسید.!

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *