✔️10تا از بهترین وکیل طلاق توافقی ارومیه⚖️【آپدیت1402】

1.7/5 - (48 امتیاز)

بعضی اوقات شخص زمان کافی برای حضور در دادگاه و ارائه دادخواست و انجام اموری مانند این را ندارد، در این صورت شخص می‌تواند به وکیلی مناسب و کاردان وکالت طلاق داده تا تمام امور حقوقی شخص را انجام بدهد؛ البته که این کار هزینه هایی را در پی خواهد داشت. از طرفی اشخاص با قوانین و مقررات مربوط به طلاق آشنا نیستید، گاهی از اوقات شخص نیاز به اثبات و ارائه مدارک مبتنی بر دلایل خود در دادگاه خواهد داشت و بهتر است این کار را به وکیل طلاق توافقی که به قوانین تسلط دارد بسپارد.

از مزایای کمک گرفتن از وکیل طلاق توافقی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ظرف مدت سه تا هفت روز کاری انجام خواهد شد.
  • نیازی به حضور زن و مرد در دادگاه نمی‌باشد.
  • توافقات زن و مرد توسط وکیل صورت جلسه و مطابق آن حکم صادر خواهد شد.
  • اجرای صیغه طلاق هم بدون حضور زن و مرد و توسط وکیل می‌باشد.
  • نیازی به حضور زن و مرد در جلسات مشاوره نبوده و وکیل به جای آن‌ها در جلسات مشاوره شرکت خواهد کرد.
🥇 سطح وکیل وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ مهارت و تخصص حقوقی، ملکی، کیفری، خانواده، ثبتی،
📝 ارائه خدمات حقوقی وکالت و مشاوره حقوقی
💰 هزینه وکیل طبق وسعت و سختی کار تعیین می‌شود
✅ درصد موفقیت %96 موفقیت پرونده‌ها
✔️بهترین وکیل طلاق توافقی ارومیه را با لیست 10تایی بشناسید⚖️【سال1402】

در این مقاله با فراهم کردن 10 وکیل طلاق توافقی برتر در ارومیه، انتخاب وکیل را برای شما کاربران راحت‌تر کرده‌ایم تا مشکلات و سوالات دعاوی خانواده شما، به کمک وکیل طلاق توافقی متخصص و مجرب اورمیه رفع شود. در ادامه اسامی 10 وکیل طلاق توافقی ارومیه در زیر آمده است.

1) مهربان قربانی

مهربان قربانی، وکیل پایه یک دادگستری ارومیه، فارغ‌التحصیل رشته حقوق جزا و جرم شناسی دارای پروانه وکالت پایه یک دادگستری به شماره ۱۷۳۵۱ که از سال ۱۳۸۸ کار وکالت خود را آغاز نموده و در حال حاضر دارای 13 سال سابقه وکالت درخشان، دارای مدرک داوری پیشرفته و همچنین عضو کمیسیون فرهنگی مرکز وکلای قوه قضاییه می‌باشد. قربانی از بدو شروع وکالت تاکنون کلی پرونده دعاوی خانواده را بر عهده گرفته‌ که همین امر سبب شده، ایشان جزء یکی از بهترین وکیل های ارومیه باشند.

مهربان قربانی به تلاش‌های مجدانه برای کسب نتایج موردنظر موکلانش معروف بوده و شما می‌توانید برای بهره‌مندی از مشاوره حضوری، غیرحضوری و تلفنی، برای ارسال مدارک در واتساپ با شماره های زیر در ارتباط باشید.

  • آدرس: آذربایجان غربی، ارومیه، دروازه مهاباد، خیابان وحدت،روبروی در دادسرای عمومی و انقلاب وحدت
  • شماره وکیل ارومیه: 09141876204

 

2) بهناز کریمی پریشه

بهناز کریمی پریشه، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، عضو کانون وکلای دادگستری ارومیه، سابقه درخشان وکالت در پرونده‌های دعاوی حقوقی، دعاوی خانواده (طلاق، طلاق توافقی در کمترین زمان ممکن و مشاوره در تمام موارد حقوقی خانواده و …) دعاوی ارث و تقسیم سهم الارث، دعاوی ارث و تقسیم ماترک، اخذ گواهی حصر وراثت و … را دارد.

 بهتر است بدانید قبل از هر اقدامی در امور حقوقی،خانواده،کیفری و…. بهترین کار مشاوره گرفتن از یه وکیل خبره و متبحر است تا راه اشتباه با کلی هزینه اضافی طی نشود. با وکیل بهناز کریمی پریشه شما می‌توانید درست‌ترین راهکار قانونی را برای پرونده‌های خود یافته و بدون اتلاف وقت و هزینه به نتیجه مطلوب خود برسید. برای مشاوره حقوقی(به‌صورت تلفنی و حضوری) و همچنین اعطای وکالت به خانم بهناز کریمی پریشه،یکی دیگر از بهترین وکلای خانم ارومیه در طلاق توافقی، شما می‌توانید همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 17 الی 20 به آدرس دفتر ایشان مراجعه نمایید.

  • آدرس:‌ارومیه،‌خیابان امام،کوچه جهان نما،ساختمان جهان نما، طبقه دوم، واحد3
  • تلفن همراه: 09143709602
  • حضور در دفتر با هماهنگی و تعیین وقت قبلی

 

3) نجات علی‌پور

نجات علی‌پور، وکیل پایه یک دادگستری اورمیه، عضو اسبق کانون وکلای شهر تهران بوده و الان عضو کانون وکلای شهر اورمیه می‌باشد. بعد از گرفتن مدرک دیپلم به علت علاقه شدید به رشته حقوق و وکالت برای گرفتن مدرک کارشناسی وارد دانشگاه اورمیه شده و موفق به گرفتن مدرک کارشناسی حقوق از این دانشگاه می‌شود. وی دارای مدرک کارشناسی ارشد فقه و حقوق خصوصی از این دانشگاه می‌باشد. بعد از گرفتن مدرک خود، با قبولی در کانون وکلای تهران در آنجا شروع به کار کرد. نجات علی‌پور را می‌توان از بهترین وکلای شهر اورمیه، به‌خصوص به عنوان وکیل خانواده معرفی کرد که دارای سابقه کاری درخشانی در زمینه طلاق و وکیل طلاق است. ایشان از روز شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی4 بعد از ظهر به صورت تلفنی به مردم عزیز مشاوره حقوقی تلفنی می دهد. دارای گواهینامه داوری در دعاوی خانوادگی و حقوقی و وکیل هشت شرکت حقوقی در اورمیه و تهران می‌باشد.

    • آدرس: آذربایجان غربی، ارومیه، چهارراه دانشکده، کوچه ۱۲، ساختمان ۲۱، طبقه ۴، واحد ۸
    • تلفن همراه: 09141412141

 

4) نادر نظری گزنق 

نادر نظری گزنق، وکیل پایه یک دادگستری ارومیه و حقوقدان، با 13 سال سابقه وکالت موفق، کارشناس ارشد حقوق خصوصی و دارای مدرک تخصصی داوری پیشرفته بوده و هم اکنون نیز دبیر کمیسیون بازرسی مرکز وکلای استان آذربایجان غربی می‌باشند. نادر نظری، به دلیل آگاهی و تخصص بالا نسبت به امور قضایی، فن بیان و برخورد عالی، یکی از بهترین وکلای ارومیه بخصوص در کلیه پرونده‌های حقوقی و ملکی بوده با ایشان وارد دعاوی دادگاه‌ها و خریدهای سنگین و قراردادهای مهم شوید تا ضریب خطای خود را صفر کنید.

وکیل نظری بیشترین فعالیت و تسلط کامل در خصوص دعاوی حقوقی را دارا می باشد. ایشان با آشنایی و تسلط به فن وکالت و نفوذ کلام توانسته پرونده‌های زیادی را با موفقیت در محاکم مختلف خصوصا استان آذربایجان غربی به پایان برساند. نکته دیگر اینکه ایشان پرونده‌های اشخاص از کلیه شهرها و نقاط کشور ایران و تمامی پرونده های اشخاص ایرانیان مقیم خارج از کشور پذیرا می‌باشد.

جهت اعطای وکالت، مشاوره حضوری یا تلفنی می‌توانید از طریق شماره تماس زیر اقدام نمایید:

  • آدرس: آذربایجان غربی، ارومیه، خیابان امام، جنب کافه دانشجو، مجتمع پزشکی ارومیه، طبقه 1
  • شماره وکیل ارومیه: 09144453523
  • حضور در دفتر با وقت قبلی و هماهنگی

 

5) مهدی فرجی زاده

مهدی فرجی زاده، وکیل پایه یک دادگستری ارومیه و مشاورحقوقی قوه قضاییه در اورمیه، در رشته نرم‌افزار کامپیوتر فارغ‌التحصیل شده اما به علت علاقه زیاد به کار وکالت و رشته حقوق، کارشناسی حقوق در دانشگاه اورمیه را انتخاب و به تحصیل خود ادامه داد وی دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق است. نفر اول آزمون کارمندی ثبت اسناد و املاک آذربایجان غربی در سال 1388، جز نفرات اول آزمون وکالت استان تهران و شهر کرج، عضو کمیسیون پژوهش و انتشارات مرکز وکلای قوه قضائیه استان آذربایجان غربی، عضویت بعنوان داور عمومی در کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان آذربایجان غربی، ریاست موسسه حقوقی و داوری داخلی و وکیل بین‌المللی، مهدی فرجی زاده به شماره ثبت 920 بازرس وکلای قوه قضائیه استان آذربایجان غربی از مهم‌ترین فعالیت‌های مهدی فرجی زاده می‌باشد و براساس این سوابق درخشان می توان ایشان را یکی از بهترین وکیل در ارومیه معرفی کرد. وی دارای پرونده‌های موفق زیادی در زمینه دعاوی خانوادگی به‌خصوص طلاق توافقی ارومیه و مطالبه مهریه، حضانت فرزند در طلاق توافقی، اجرت المثل ایام زوجیت، توقیف اموال شوهر جهت توقیف اموال برای مهریه، الزام به تمکین و … می‌باشد. وی را می‌توان از بهترین وکلا در زمینه طلاق و خانواده معرفی کرد.

دارای سابقه پروانه وکالت از قوه قضاییه به شماره پروانه 24319 می‌باشد.

    • آدرس: آذربایجان غربی، اورمیه، پنجراه، خیابان امینی، جنب جهاد دانشگاهی، ساختمان پرتو، طبقه اول، واحد 8

 

6) مهدی پیرمحمدزاده

مهدی پیرمحمدزاده، وکیل پایه یک دادگستری اورمیه و عضو کانون وکلای آدربایجان غربی، دارای مدرک کارشناسی حقوق بوده و به مدت 5 سال است که کار وکالت را شروع کرده و جزئی از موفقین در زمینه وکالت می‌باشد وی با سابقه 5 ساله خود دارای پرونده‌های موفق زیادی در رزومه کاری خود می‌باشد که از مهم ترین دعاوی قبول شده توسط وی می‌توان به پرونده‌های مربوط به طلاق در اورمیه، اثبات زوجیت، تصنیف اموال شوهر، تعدیل و تقسیط مهریه، اشاره کرد. پیرمحمدزاده در تمامی دعاوی خانوادگی، کیقری و حقوقی سر رشته دارد. پروانه وکالت ایشان درسال 1393 از کانون وکلای دادگستری می‌باشد.

    • آدرس: ارومیه، خیابان دانش، ساختمان الماس غرب، واحد 406، طبقه 4

 

7) شهرام بهداد

شهرام بهداد وکیل پایه یک دادگستری اورمیه و کارشناس ارشد رشته حقوق خصوصی می‌باشد از جمله سوابق کاری ایشان می‌توان به وکالت شرکت مواد غذایی وبهداشتی پرتو، وکالت کارخانه آوای امید آوینا و کارشناس حقوقی سازمان تامین اجتماعی اورمیه اشاره کرد. وی در تمامی دعاوی کیفری، حقوقی و خانوادگی دارای پرونده‌های موفق زیادی می‌باشد که مهم‌ترین پرونده‌های قبول شده توسط ایشان که به موفقیت رسیده اند در زمینه دعاوی خانوادگی مثل مهریه در طلاق توافقی، مطالبه نفقه، به اجرا گذاشتن مهریه، حضانت فرزند یا فرزندان و از همه مهم‌تر وکیل مهریه متخصصی می‌باشد. از مهم‌ترین ویژگی‌های دفتر وکالت و شخص شهرام بهداد می‌توان به تعیین حق الوکاله براساس توافق طرفین، حقظ اسرار و حریم خصوصی موکلین، ارتباط دائمی با موکل تا زمان پایان پرونده و پیگیری‌های مستمر مراحل دادرسی پرونده اشاره کرد.

    • آدرس دفتر: آذربایجان غربی، ارومیه، خیابان دانش، مجتمع الماس غرب، طبقه 2، واحد 207

 

8) سکینه قهرمانی

سکینه قهرمانی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی اورمیه، در امور کیفری و ملکی و خانواده پرونده‌های زیادی را قبول وکالت کرده و با نتیجه موفقیت‌آمیز به موکل تحویل داده است. آخرین مدرک تحصیلی وی کارشناس ارشد حقوق خصوصی، دارای چندین سال سابقه فعال در زمینه‌های حقوقی جرایم علیه اخلاق و عفت عمومی، حدود، بیمه، خانواده، ملکی است. ایشان از روز شنبه تا چهارشنبه دارای مشاوره حضوری و غیر حضوری بوده که با هماهنگی قبلی این مشاوره انجام می‌شود. خانم قهرمانی دارای فن بیان شیوا و رسا و آگاهی کامل نسبت به مراحل قانونی پرونده بوده، موکلین را در این مسیر سخت راهنمایی کرده و راه درست انتخاب وکیل را به مراجعین نشان می‌دهد تا بتوانند با آگاهی کامل وکیل را انتخاب و پرونده خود را با خیال راحت به وی بسپارد. قهرمانی را می‌توان یکی از برترین‌های اورمیه در زمینه وکالت معرفی کرد که دارای شماره پروانه  518 می‌باشد که از سوی کانون وکلای دادگستری صادر شده است.

  • آدرس: ارومیه، پنجراه، اول خیابان ارتش، سمت چپ، پلاک 28

 

9) مهدی حسین پور

مهدی حسین پور، وکیل پایه یک دادگستری  و مشاور حقوقی اورمیه، کارشناسی ارشد حقوق خصوصی، مشاور حقوقی پست بانک ایران از سوابق کاری و تحصیلی ایشان است. دارای 11سال سابقه پروانه وکالت از کانون وکلای دادگستری اورمیه می‌باشد. از نظر آقای حسین پور کامیابی یک دعوی به عوامل مختلفی از جمله ادله‌ها و اسناد جدید طرف مقابل در جریان دادرسی، پیچیدگی کار قضاء و ….. مرتبط بوده و می‌تواند در سرانجام یک دعوی تاثیر زیادی را بگذارد داشتن چنین تفکری نسبت به پرونده‌های موکوله به وی باعث شده است که ایشان به عنوان وکیل خوب شناخته شده و یکی از برترین‌های وکالت در زمینه انواع دعاوی اعم از خانواده( طلاق توافقی، حضانت فرزند، دریافت اجرت المثل و …)، ارث، ملکی، حقوقی و کیفری محسوب شود.

  • آدرس: ارومیه، خیابان امام، جنب مسجد یورد شاهی، کوچه شهید سلیمانی، بن بست دوم، دفتر وکالت آقای شیدایی

 

10) ژیلا محمودی عربلو

ژیلا محمودی، وکیل پایه یک دادگستری  و مشاور حقوقی اورمیه، کارشناس حقوق، دارای سابقه پروانه وکالت به شماره پروانه 23956 از کانون وکلای اورمیه که در سال 1393صادر شده، می‌باشد. در شهر ارومیه وکلای زیادی مشغول به کار هستند که در دعاوی مختلفی قبول وکالت می‌کنند که انتخاب یک وکیل بسته به شرط پرونده کمی سخت است. از نظر خانم محمودی کامیابی یک دعوی به عوامل مختلفی از جمله ادله‌ها و اسناد جدید طرف مقابل در جریان دادرسی، پیچیدگی کار قضاء و ….. مرتبط بوده و می‌تواند در سرانجام یک دعوی تاثیر زیادی را بگذارد داشتن چنین تفکری نسبت به پرونده‌های موکوله به وی باعث شده است که ایشان به عنوان وکیل خوب و کاربلد شناخته شده و یکی از برترین‌های وکالت در زمینه انواع دعاوی اعم از خانواده، ارث، ملکی، حقوقی و کیفری محسوب شود.

  • آدرس: ارومیه، خیابان وحدت، روبروی دادسرای عمومی و انقلاب ارومیه

 

سپاس از اینکه وقت گذاشتید و تا آخر این مطلب بهترین وکیل طلاق توافقی در اورمیه – لیست 10تایی را مطالعه کردید. امیدوارم توانسته باشیم شما را در انتخاب  بهترین وکیل طلاق توافقی اورمیه یاری کنیم.

یلدا مرادخانیمشاهده نوشته ها

Avatar for یلدا مرادخانی

من نویسنده مسائل حقوقی تحت وب هستم. حدود 3 سالی است که در کار تولید محتوا برای وکالت هستم و کار من تولید محتوا یونیک و در عین حال موثر برای سایت وکیل پایتخت است. اگر در مقاله های من پاسخ سوالتان را گرفته اید لطفا نظرتان را درباره اش در قسمت دیدگاه بیان کنید یا اگر سوالی دارید از ما بپرسید.!

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع بیشتر از مقالات وکیل یاب، عضو خبرنامه ما شوید!

وکیل یاب

برای موفقیت در دعاوی حقوقی، نیاز است که طرفین دعوای حقوقی به توافقات قبلی و قوانین مربوطه پایبند باشند و اثبات‌های قانونی مناسب را ارائه دهند.دعاوی حقوقی به عنوان یک روند قانونی

راه‌های ارتباط با ما