4/5 - (10 امتیاز)

بهترین وکیل ملکی در اصفهان چه کسی است؟ برای شناخت وکیل ملکی باید با کلمه وکیل ملکی و حوضه تخصصی و پرونده‌های ایشان آشنایی کامل داشته باشید. وکیل ملکی، به  شخصی اطلاق می‌شود که از حقوق موکل خود در امور و دعاوی مربوط به مسائل ملکی دفاع کند. انتخاب یک وکیل پایه یک با تجربه در حوزه املاک و اراضی، از مسائل مهم می‌باشد زیرا مسائل مالی ملکی من جمله مسائلی هستند که در آن صحبت چند صد میلیون تومان پول در میان است. به این دلیل برای جلوگیری از هرگونه ضرر باید با یک وکیل متخصص املاک و اراضی در اصفهان مشورت کرد. کم تجربه بودن وکیل ملکی، یکی از دلایلی است که امکان برد فرد را در پرونده ملکی کاهش می‌دهد به این دلیل باید در انتخاب وکیل ملکی خوب در اصفهان دقت و تمرکز لازم را داشته تا یک وکیل ملکی خوب و کاربلد برای پرونده خود انتخاب کنید. دعاوی ملکی در اصفهان، به مجموعه دعاوی گفته می‌شود که مربوط به انسان و اموال غیر منقول می‌شود. اموال غیر منقول، به اموالی گفته می‌شوند که امکان جابجایی و نقل مکان نداشته و در یک تقسیم بندی شامل املاک و اراضی می‌شوند.

وکیل متخصص در امور ملکی اصفهان نسبت به املاک و قوانین آن آگاهی کامل دارد به طوری که هرگونه تبصره یا ماده‌ای در قانون جمهوری اسلامی ایران در زمینه املاک را به رسمیت می شناسد. وکیل ملکی اصفهان بهترین راه را برای شخص ارزیابی و پیشنهاد می‌دهد که این پیشنهاد به نوبه خود خطر شکست در دادگاه و پرونده را کاهش می‌دهد.

🥇 سطح وکیل وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ مهارت و تخصص حقوقی، ملکی، کیفری، خانواده، ثبتی،
📝 ارائه خدمات حقوقی وکالت و مشاوره حقوقی
💰 هزینه وکیل طبق وسعت و سختی کار تعیین می‌شود
✅ درصد موفقیت %96 موفقیت پرونده‌ها

 

بهترین وکیل ملکی اصفهان را با لیست 10تایی بشناسید⚖️【سال1402】

در این مقاله با فراهم کردن 10 وکیل ملکی برتر در اصفهان، انتخاب وکیل را برای شما کاربران راحت‌تر کرده‌ایم تا مشکلات و سوالات دعاوی شما، به کمک وکیل ملکی متخصص و مجرب اصفهان رفع شود. در ادامه اسامی 10 وکیل ملکی اصفهان در زیر آمده است.

1) حمید بابایی

حمیذ بابایی، وکیل پایه یک دادگستری اصفهان، دارای 18سال سابقه فعالیت در حوزه وکالت، عضو کانون وکلای استان اصفهان، دارای پرونده‌های موفق بسیاری در تمام دعاوی ملکی می‌باشد. وکیل حمید بابایی با مدرک دکتری کاربردی مدیریت قراردادها،به عنوان یک وکیل خبره و حرفه‌ا‌ی در امور ملکی اصفهان می باشند. ایشان در زمینه دعاوی مربوط به ملک و اراضی تخصص و تبحر بالایی داشته و پرونده‌های بسیاری را در این زمینه با موفقیت به پایان مورد نظر موکل رسانده است.

  1. وکالت در کلیه دعاوی حقوقی ملکی اعم از (ملکی، سرقفلی، دعاوی مربوط به فسخ و منفسخ شدن معاملات، الزام به تنظیم سند رسمی، الزام به تحویل مبیع (مال مورد معامله)، اثبات مالکیت،خلع یدقلع و قمع بنا و مستحدثات، اخذ دستور موقت، توقف و ابطال عملیات اجرایی ثبتی و اجرای احکام دادگاه ذیصلاح، مطالبه اجرت المثل ایام تصرف، تخلیه اماکن مسکونی و تجاری و …)
  2. امور ملکی و تجاری( زمین، مسکن و مغازه) 
  3. وکالت در پرونده‌های دیوان عالی کشور و دیوان عدالت اداری
  4. وکالت در کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری‌ها و پرونده‌های مالیاتی

برای اعطای وکالت به حمید بابایی وکیل ملکی خبره، می‌توانید با شماره‌ زیر با ایشان در ارتباط باشید:

  • آدرس: اصفهان، چهار راه حکیم نظامی، جنب بانک پارسیان و بانک پاسارگاد
  • تلفن تماس وکیل:09131170470
  • حضور در دفتر با هماهنگی و وقت قلی

 

2)محمدامین شاهنگیان

محمدامین شاهنگیان، وکیل پایه یک دادگستری اصفهان و مشاور حقوقی، با 14 سال سابقه درخشان و موفق در زمینه وکالت، به دلیل آگاهی و تخصص بالا نسبت به امور قضایی، فن بیان و برخورد عالی و همچنین با خلق و خوی پسندیده و مردم پسند توانسته است به عنوان یک وکیل نمونه و خبره در بین مردم اصفهان شناخته شود. از سوابق شاهنگیان می‌توان به وکیل دفتر حمایت ایثارگران، جانبازان و ضابطین بسیج، عضو سابق شورای حل اختلاف، کارآموز قضایی از طرف دانشگاه به مدت یکسال و… اشاره کرد. با وکیل شاهنگیان شما می‌توانید درست‌ترین راهکار قانونی را برای پرونده‌های حقوقی خود یافته و بدون اتلاف وقت به نتیجه مطلوب خود برسید.

درصد بالای پیروزی در دعاوی حقوقی، دعاوی کیفری، دعاوی ملکی، خانواده و به سرانجام رساندن پرونده‌های محوله و رضایت حداکثری موکلین ایشان؛ نشانگر تبحر و تعهد بالای ایشان در امر وکالت بوده و وی را در زمره وکلای برتر اصفهان قرار می‌دهد. شهروندان اصفهان می‌توانند از دیگر فعالیت‌های وکیل شاهنگیان، می‌توان به قبول دعاوی جنایی، دعاوی مربوط به امور شهرداری، موجر مستاجر، مطالبه خسارت، اسناد رسمی و تجاری، تملک آپارتمان‌ها، عقود و معاملات، مطالبه وجه و … می‌باشد، که شهروندان اصفهان می‌توانند با اطمینان خاطر به ایشان اعطای وکالت نمایند.

برای اعطای وکالت به محمدامین شاهنگیان یکی از وکلای زبده، می‌توانید با شماره‌ زیر با ایشان در ارتباط باشید:

  • آدرس دفتر وکالت: اصفهان، دروازه شیراز، نرسیده به ۳راه حکیم نظامی، بلوار کارگر، مجتمع شوکا، طبقه۳، واحد ۳
  • شماره وکیل: 09131666781
  • حضور در دفتر با هماهنگی و وقت قبلی

 

3) مریم پارسا

مریم پارسا، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی اصفهان، دارای پروانه پایه یک وکالت از کانون وکلای دادگستری، کارشناس رشته حقوق خصوصی، مشاور و مددکار مرکز مشاوره آرامش، معاونت اجتماعی پلیس استان اصفهان از جمله سوابق کاری وی می‌باشد. دارای شماره پروانه 2968 از کانون وکلای دادگستری اصفهان و متخصص در تمامی دعاوی حقوقی بوده اما تخصص اصلی وی در زمینه دعاوی ملکی است که با پشتکار خویش توانسته در بین بهترین وکیل ملکی اصفهان جای بگیرد.

  • آدرس: اصفهان، چهارباغ خواجو، ساختمان صدر خواجو، واحد 108
  • تلفن تماس وکیل: 09134044769

 

4) علی شیرزاده

علی شیزاده، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی اصفهان، فارغ التحصیل رشته حقوق قضایی در مقطع کارشناسی و دانش آموخته مقطع کارشناسی ارشد حقوق خصوصی، دارای پروانه وکالت به شماره 1463 از کانون وکلای دادگستری اصفهان و دارای حدود ۱۳ سال سابقه وکالت در امور کیفری، حقوقی، خانواده، امور ثبتی، چک و سفته قراردادها و دعاوی ملکی است که تخصص وی بیشتر در زمینه امور ملکی است که در این مورد پرونده‌های بسیاری با موفقیت به پایان رسانده است. از خدمات وکالتی وی می‌توان مشاوره حضوری و غیر حضوری و اخذ پرونده اشاره کرد. مراجعه حضوری به دفتر وی روزهای زوج بین ساعت 17 الی 20 می‌باشد.

  • آدرس: اصفهان، سه راه سیمین، جنب پمپ بنزین، مجتمع آرش، طبقه ۴، واحد ۴۰۵
  • تلفن تماس وکیل: 09131800200

 

5)مسرور گیتی فر

مسرور گیتی فر، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی اصفهان، اسناد رسمی و تجاری، اعسار، تعزیرات حکومتی، تملک اپارتمان ها، دعاوی نظام صنفی، شهرداری، عقود و معاملات، مطالبه خسارت، مطالبه وجه، ملکی، موجر و مستاجر، اجراییات، اجرای احکام مدنی و غیره تخصص داشته و پرونده‌های موکوله به وی در زمینه دعاوی ملکی و اراضی را با بیشترین رضایت به پایان رسانده است که این موضوع باعث شده به بهترین وکیل ملکی در اصقهان تبدیل شود. کارشناس ارشد حقوق بین الملل و مدرس دانشگاه بوده و دارای پروانه وکالت به شماره پروانه 26056 از کانون وکلای دادگستری اصفهان می‌باشد.

  • آدرس: اصفهان، خیابان حکیم نظامی، نرسیده به چهارراه امین، جنب بانک انصار، پلاک ۷۸۱
  • تلفن تماس وکیل: 09131053509

 

6) مهدی علیجانی

مهدی علیجانی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی اصفهان، عضو کانون وکلای دادگستری اصفهان، مدرس دانشگاه در زمینه حقوق خانواده، مدیر آموزشی که همکاری حرفه‌ای با سازمان‌هایی همچون نیروی انتظامی، بهزیستی، وزارت بهداشت و بنیاد شهدا را دارا می‌باشد، من جمله سوابق کاری این وکیل نمونه می‌باشد. مهدی علیجانی تسلط کمل بر تمامی دعاوی حقوقی بخصوص دعاوی ملکی داشته و می‌تواند موکل خویش را در زمینه پرونده راهنمایی و پرونده وی را به نحو احسنت به پایان موفق برساند. راز نگه‌دار بودن و امانت‌داری، موقعیت‌سنج بودن و واقع‌بینی، باتجربه بودن و کاربلدی، دانش آکادمیک و جامع، آزادی عمل و استقلال از خصوصیات یک وکیل نمونه می‌باشد که آقای علیجانی با دارا بودن این خصوصیات می‌تواند در بین بهترین وکلای ملکی اصفهان قرار گیرد.

  • آدرس: اصفهان، خیابان نیکبخت، روبروی دادگستری، ساختمان ماکان 5، طبقه سوم واحد 37
  • تلفن تماس وکیل: 09133701518

7) فاطمه کارگردوست حقیقی

فاطمه کارگردوست حقیقی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، آخرین مدرک تحصیلی وی کارشناسی ارشد حقوق جزا و جرم شناسی می‌باشد. دارای سابقه پروانه وکالت به شماره 2329 می‌باشد که از سوی وکلای دادگستری در سال 1392صادر شده است. ایشان در مدت 9 سال سابقه وکالتی خویش پرونده‌‌های بسیاری در زمینه دعاوی کیفری(کلاهبرداری، خیانت در امانت، سرقت، جعل اسناد، …)، خانواده(طلاق، طلاق توافقی، درخواست طلاق از سوی زوج، استرداد جهیزیه، …)، ملکی و ثبتی برعهده گرفته است اما عمده پرونده‌های واگذار شده به وی در زمینه دعاوی کیفری می‌باشد که با تکیه بر دانش خویش و آگاهی نسبت به قوانین توانسته به نحو احسن آنها را به سررانجام دلخواه موکل برساند. بنابراین خانم کارگر دوست حقیقی را می‌توان در زمره بهترین وکیل کیفری اصفهان جای داد.

  • آدرس: اصفهان، خیابان سجاد، خیابان رحیم ارباب، ساختمان آریان، واحد 403
  • شماره تماس وکیل: 09139243262

8)ابراهیم منصورزاده

ابراهیم منصورزاده، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، آخرین مدرک تحصیلی وی کارشناسی ارشد حقوق خصوصی می‌باشد. دارای سابقه پروانه وکالت به شماره 631 می‌باشد که از سوی قوه قضایی در سال 1384 صادر شده است. از جمله خدمات وکالتی آقای منصورزاده می‌توان به اخذ پرونده، قرارداد، مشاوره حضوری و غیر حضوری اشاره کرد که مشاوره‌های ایشان با هزینه و تعیین وقت قبلی امکان‌پذیر است. ایشان در مدت چند سال سابقه وکالتی خویش پرونده‌‌های بسیاری در زمینه دعاوی کیفری، خانواده، ملکی و ثبتی برعهده گرفته است اما عمده پرونده‌های واگذار شده به وی در زمینه دعاوی کیفری می‌باشد که با تکیه بر دانش خویش و آگاهی نسبت به قوانین توانسته به نحواحسن آنها را به سرانجام دلخواه موکل برساند. بنابراین آقای منصورزاده را می‌توان در زمره بهترین وکیل کیفری اصفهان جای داد.

  • آدرس: اصفهان، شهید نیکبخت غربی، روبروی فضای سبز دادگستری
  • شماره تماس وکیل: 09133221871

9) احمد فروزنده جونقانی

احمد فروزنده، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، آخرین مدرک تحصیلی وی کارشناسی ارشد حقوق بین‌الملل می‌باشد. دارای سابقه پروانه وکالت به شماره 3041 می‌باشد که از سوی کانون وکلای دادگستری  صادر شده است. از جمله خدمات وکالتی آقای فروزنده می‌توان به اخذ پرونده، قرارداد، مشاوره حضوری و غیر حضوری اشاره کرد که مشاوره‌های ایشان با هزینه و تعیین وقت قبلی امکان‌پذیر است. ایشان در مدت چند سال سابقه وکالتی خویش پرونده‌‌های بسیاری در زمینه دعاوی کیفری، خانواده، ملکی و ثبتی برعهده گرفته است اما عمده پرونده‌های واگذار شده به وی در زمینه دعاوی کیفری می‌باشد که با تکیه بر دانش خویش و آگاهی نسبت به قوانین توانسته به نحواحسن آنها را به سرانجام دلخواه موکل برساند. وی مسلط به زبان انگلیسی می‌باشد.

  • آدرس: اصفهان، خیابان نیکبخت، روبروی ساختمان دادگستری، ساختمان مدیران، طبقه 5 ، واحد 501
  • شماره تماس وکیل: 09132828156

10) فرناز جوادی نژاد

فرناز جوادی نژاد، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی می باشد. درابتدای شروع حرفه وکالت خویش در حوزه‌های مختلف وکالتی پرونده‌های بسیاری در اصفهان برعهده گرفته است. ایشان موفقیت در پرونده‌های مربوط به دعاوی کیفری بسیاری را داشته است و به عنوان بهترین وکیل کیفری در اصفهان در بین موکلین شناخته شده است. آخرین مدرک تحصیلی وی کارشناسی ارشد حقوق خصوصی می‌باشد. دارای شماره پروانه 2298 می‌باشد که در سال 1392 از سوی کانون وکلای دادگستری صادر شده است.

  • آدرس: اصفهان، میدان آزادی، ابتدای خیابان هزار جریب، جنب بن‌بست پویان، مجتمع فراز، طبقه1، واحد 4
  • شماره تماس وکیل:  09133056578

 

[divider style=”solid” top=”20″ bottom=”20″]

سپاس از اینکه وقت گذاشتید و تا آخر  مطلب بهترین وکیل ملکی اصفهان – لیست 10تایی را مطالعه کردید. امیدوارم توانسته باشیم شما را در انتخاب بهترین وکیل ملکی اصفهان یاری کرده باشیم.

یلدا مرادخانیمشاهده نوشته ها

Avatar for یلدا مرادخانی

من نویسنده مسائل حقوقی تحت وب هستم. حدود 3 سالی است که در کار تولید محتوا برای وکالت هستم و کار من تولید محتوا یونیک و در عین حال موثر برای سایت وکیل پایتخت است. اگر در مقاله های من پاسخ سوالتان را گرفته اید لطفا نظرتان را درباره اش در قسمت دیدگاه بیان کنید یا اگر سوالی دارید از ما بپرسید.!

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *