5/5 - (4 امتیاز)

از ویژگی‌ یک وکیل حقوقی متخصص ملکی کرمان، دانش حقوقی و تسلط وی درزمینهٔ‌های مختلف حقوقی، کیفری و ثبتی مربوط به املاک است. یک وکیل متخصص ملکی کرمان باید به قوانین و مقررات مربوط به دعاوی ملکی، آرای وحدت رویه مرسوم در دادگاه‌ها، مسلط باشد.  معامله اموال یکی از کار‌های بسیار حساس در زندگی هر فرد است. مسلماً اگر این معامله مربوط به ملک اعم از خانه، زمین، آپارتمان مسکونی یا غیر‌مسکونی باشد، حساسیت و ریسک معامله چند ‌برابر هم می‌شود. پیچیدگی‌های این معاملات به ‌قدری است که معمولاً افراد عادی همه‌ی پیچ‌و‌خم‌ها و جزییات حقوقی مربوط به آن را نمی‌دانند. بنابراین حضور یک وکیل ملکی به‌شدت می‌تواند کمک‌کننده و مشکل‌گشا باشداگر بخواهید بدانید وکیل ملکی خوب کیست باید بدانید پرونده‌های مدنی بسیار زیاد وقت گیر هستند بنابراین وکیل املاک و مستغلات می‌بایست دعوی را با تمرین و بردباری دنبال کند. از جمله معیارهای مهم و اساسی وکیل ملکی خوب ، آگاهی حقوقی و تسلط علمی در زمینه های مختلف حقوقی ، کیفری و املاک و مستغلات می باشد

🥇 سطح وکیل وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ مهارت و تخصص حقوقی، ملکی، کیفری، خانواده، ثبتی،
📝 ارائه خدمات حقوقی وکالت و مشاوره حقوقی
💰 هزینه وکیل طبق وسعت و سختی کار تعیین می‌شود
✅ درصد موفقیت %96 موفقیت پرونده‌ها

✔️بهترین وکیل ملکی کرمان را با لیست 10تایی بشناسید!! ⚖️【سال1402】

وکیل پایتخت با فراهم کردن لیست 10تایی از برترین وکلای ملکی کرمان، انتخاب بهترین وکیل ملکی کرمان را برای شما کاربران راحت‌تر کرده است تا اگر از لحاظ حقوقی، گره‌ای در کارتان افتاده، به کمک وکلای ملکی متخصص کرمان باز شود. ما در این مقاله به معرفی5 وکیل برتر  در ملکی کرمان می پردازیم.

1) علیرضا برهانی نژاد

علیرضا برهانی نژاد، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی درامور ملکی و قراردادهای داخلی و خارجی، از خدمات وکالتی آقای علیرضا برهانی نژاد می‌توان به اخذ پرونده، مشاوره حضوری، مشاوره غیر حضوری و قراردادها اشاره کرد. وکیل متخصص با چند سال سابقه فعالیت در زمینه‌های حقوقی اعسار، امور ثبتی، تملک اپارتمان‌ها، خانواده، شهرداری که پرونده‌های زیادی در این مدت وکالت به نتیجه مثبت رسانده است که رضایت موکلین را به همراه داشته است.آقای برهانی نژاد موفق به دریافت پروانه وکالت از مرکز وکلای دادگستری به شماره 1142  که در سال 1392شده است. دانش آموخته دکترای تخصصی PHD حقوق خصوصی از دانشگاه تهران می‌باشد.

  • آدرس: کرمان، خیابان جهاد، شهرک طباطبائی، غربی 3
  • شماره وکیل:09123581340

2) دکتر محمد هادی شریفی

محمدهتدی شریفی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی ، از خدمات وکالتی آقای شریفی می‌توان به اخذ پرونده، مشاوره حضوری، مشاوره غیر حضوری و قراردادها اشاره کرد که مشاوره وی با تعیین وقت قبلی است. آقای شریفی با وجود اینکه در زمینه تمام دعاویی پرونده داشته اما بیشتر پرونده‌هایی که وی به عهده گرفته و با تکیه بر دانش و تجربه خویش باعث رضایت موکل شده است در زمینه دعاوی ملکی است بنابراین با توجه به نتیجه مثبت بیشتر پرونده‌های ملکی موکوله می‌توان وی را در زمره بهترین وکلای ملکی کرمان و وکیل کرمان جای داد. مدرس دانشگاه، رتبه اول اختبار کانون وکلای دادگستری، بازرس انجمن علمی آیین دادرسی مدنی ایران و دارای مدرک دکترای حقوق خصوصی است.

  • آدرس: کرمان، خیابان هزار و یکشب، بین کوچه 7، برج صحرا
  • شماره وکیل: 09131416554

3) میلاد امیری

میلاد امیری، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی ، از خدمات وکالتی آقای امیری می‌توان به اخذ پرونده، مشاوره حضوری، مشاوره غیر حضوری و قراردادها اشاره کرد. وکیل متخصص با چند سال سابقه فعالیت در زمینه‌های حقوقی اعسار، امور ثبتی، تملک اپارتمان‌ها، خانواده، شهرداری که پرونده‌های زیادی در این مدت وکالت به نتیجه مثبت رسانده است که رضایت موکلین را به همراه داشته است. آقای امیری با وجود اینکه در زمینه تمام دعاویی پرونده داشته اما بیشتر پرونده‌هایی که وی به عهده گرفته و با تکیه بر دانش و تجربه خویش باعث رضایت موکل شده است در زمینه دعاوی ملکی است بنابراین با توجه به نتیجه مثبت بیشتر پرونده‌های ملکی موکوله می‌توان وی را در زمره بهترین وکلای ملکی کرمان جای داد. کارشناس ارشد حقوق، دارای پروانه وکالت به شماره 2055  از کانون وکلای دادگستری می‌باشد.

  • آدرس: کرمان،چهارراه کاظمی.شریعتی ۱۳ مجتمع برنا طبقه اول
  • شماره وکیل: 09138403205

4) پگاه احمدی

پگاه احمدی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، از خدمات وکالتی خانم احمدی می‌توان به اخذ پرونده، قرارداد، تنظیم شکواییه، مشاوره حضوری، مشاوره غیر حضوری اشاره کرد که مشاوره وی با تعیین وقت قبلی امکان پذیر است. وکیل متخصص با چند سال سابقه فعالیت در زمینه‌های حقوقی اعسار، امور ثبتی، تملک اپارتمان‌ها، خانواده، شهرداری که پرونده‌های زیادی در این مدت وکالت به نتیجه مثبت رسانده است که رضایت موکلین را به همراه داشته است. خانم  احمدی دارای پروانه وکالت به شماره 2348  از سوی کانون وکلای دادگستری است. دانش آموخته کارشناسی و کارشناسی ارشد حقوق از دانشگاه شهید بهشتی تهران، رتبه ی سوم آزمون وکالت می‌باشد.

  • آدرس: کرمان، خیابان بهمنیار، جنب پمپ بنزین پورچراغی (مقابل کوچه ۲۸ بهمنیار)، ساختمان پورچراغی، طبقه اول.
  • شماره وکیل: 09132968242

5) جواد ریاحی

جواد ریاحی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، دانش آموحته دکترای حقوق، از خدمات وکالتی آقای ریاحی می‌توان به اخذ پرونده، قرارداد، تنظیم شکواییه، مشاوره حضوری، مشاوره غیر حضوری اشاره کرد که مشاوره وی با تعیین وقت قبلی امکان پذیر است. وکیل متخصص با 10سال سابقه فعالیت در زمینه‌های حقوقی اعسار، امور ثبتی، تملک اپارتمان‌ها، خانواده، شهرداری که پرونده‌های زیادی در این مدت وکالت به نتیجه مثبت رسانده است که رضایت موکلین را به همراه داشته است اما باید تاکید کرد که بیشتر دعاوی که وی به نتیجه مثبت رسانده است در زمینه دعاوی ملکی است.

  • آدرس: کرمان، میدان کوثر، به طرف پل کوثر سمت راست، جنب مهد کودک ریحانه، پلاک 101
  • شماره وکیل: 09129614064

6) مهشید کرباسی

مهشید کرباسی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، کارشناس ارشد حقوق بین الملل، از خدمات وکالتی خانم کرباسی می‌توان به اخذ پرونده، قرارداد، تنظیم شکواییه، مشاوره حضوری، مشاوره غیر حضوری اشاره کرد که مشاوره وی با تعیین وقت قبلی امکان پذیر است. وکیل متخصص در زمینه‌های حقوقی اعسار، امور ثبتی، تملک اپارتمان‌ها، خانواده، حقوقی، کیفری، ثبتی، شهرداری که پرونده‌های زیادی در این مدت وکالتی به نتیجه مثبت رسانده است که رضایت موکلین را به همراه داشته است باید تاکید کرد که بیشتر دعاوی که وی به نتیجه مثبت رسانده است در زمینه دعاوی ملکی است. دارای پروانه وکالت به شماره 2233 می‌باشد که از سوی کانون وکلای دادگستری صادر شده است.

  • آدرس: کرمان
  • شماره وکیل: 09135851249

7) علیرضا مقیمی نژاد

علیرضا مقیمی نژاد، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، از خدمات وکالتی آقای مقیمی نژاد می‌توان به اخذ پرونده، قرارداد، تنظیم شکواییه، مشاوره حضوری، مشاوره غیر حضوری اشاره کرد که مشاوره وی با تعیین وقت قبلی امکان پذیر است. وکیل متخصص در زمینه‌های حقوقی اعسار، امور ثبتی، تملک اپارتمان‌ها، خانواده، حقوقی، کیفری، ثبتی، شهرداری که پرونده‌های زیادی در این مدت وکالتی به نتیجه مثبت رسانده است که رضایت موکلین را به همراه داشته است باید تاکید کرد که بیشتر دعاوی که وی به نتیجه مثبت رسانده است در زمینه دعاوی ملکی است.

  • آدرس: کرمان، خیابان قدس، روبروی بانک مسکن مرکزی، طبقه اول
  • شماره وکیل: 09131403409

8) محمدرضا ابراهیم خانی

محمدرضا ابراهیم خانی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی کرمان، دارای پروانه وکالت به شماره 57090 از کانون وکلای دادگستری کرمان که در سال 1389 صادر شده است.  دارای حدود ۱2 سال سابقه وکالت در امور کیفری، حقوقی، خانواده، امور ثبتی، چک و سفته قراردادها و دعاوی ملکی است که تخصص وی بیشتر در زمینه امور ملکی است که در این مورد پرونده‌های بسیاری با موفقیت به پایان رسانده است. از خدمات وکالتی وی می‌توان مشاوره حضوری و غیر حضوری و اخذ پرونده اشاره کرد. مراجعه حضوری به دفتر وی روزهای زوج بین ساعت 17 الی 20 می‌باشد.

  • آدرس: کرمان،خیابان شریعتی، روبروی کوچه شماره۶، ساختمان۱۱۰، طبقه 3
  • شماره وکیل: 09131980529

9) لیلا ابراهیم نژاد

لیلا ابراهیم نژاد، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی کرمان، دارای پروانه وکالت به شماره 8982 از کانون وکلای دادگستری کرمان که در سال 1389 صادر شده است.  دارای حدود ۱2 سال سابقه وکالت در امور کیفری، حقوقی، خانواده، امور ثبتی، چک و سفته قراردادها و دعاوی ملکی است که تخصص وی بیشتر در زمینه امور ملکی است که در این مورد پرونده‌های بسیاری با موفقیت به پایان رسانده است. از خدمات وکالتی وی می‌توان مشاوره حضوری و غیر حضوری و اخذ پرونده اشاره کرد. مراجعه حضوری به دفتر وی روزهای زوج بین ساعت 17 الی 20 می‌باشد.

  • آدرس: کرمان،میدان آزادی، ابتدای خیابان شهید بهشتی، پاساژ میلاد، طبقه اول، واحد ۴۰۲
  • شماره وکیل: 09190910510

10) محمود آذرآئین

محمود آذرآئین، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، عضو کانون وکلای دادگستری کرمان است. آقای آذرآئین تسلط کامل بر تمامی دعاوی حقوقی، کیفری، خانوادگی و ثبتی بخصوص دعاوی ملکی داشته و می‌تواند موکل خویش را در زمینه پرونده راهنمایی و پرونده وی را به نحواحسنت به پایان موفق برساند. رازنگه‌دار بودن و امانت‌داری، موقعیت‌سنج بودن و واقع‌بینی، باتجربه بودن و کاربلدی، دانش آکادمیک و جامع، آزادی عمل و استقلال از خصوصیات یک وکیل نمونه می‌باشد که آقای آذرآئین با دارا بودن این خصوصیات می‌تواند در بین بهترین وکلای ملکی کرمان قرار گیرد. از خدمات وکالتی وی می‌توان به اخذپرونده، قرارداد، تنظیم شکواییه، تنظیم دادخواست و مشاوره اشاره  کرد که مشاوره وی با تعیین وقت قبلی امکان پذیر است.

  • آدرس: کرمان،بلوار امام، نرسیده به میدان بیرم اباد، کارواش ولی عصر
  • شماره وکیل: 09133414995

سپاس از اینکه وقت گذاشتید و تا آخر این مطلب بهترین وکیل ملکی کرمان– لیست10تایی را مطالعه کردید. امیدوارم توانسته باشیم شما را در انتخاب بهترین وکیل ملکی کرمان یاری کرده باشیم.

یلدا مرادخانیمشاهده نوشته ها

Avatar for یلدا مرادخانی

من نویسنده مسائل حقوقی تحت وب هستم. حدود 3 سالی است که در کار تولید محتوا برای وکالت هستم و کار من تولید محتوا یونیک و در عین حال موثر برای سایت وکیل پایتخت است. اگر در مقاله های من پاسخ سوالتان را گرفته اید لطفا نظرتان را درباره اش در قسمت دیدگاه بیان کنید یا اگر سوالی دارید از ما بپرسید.!

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *