5/5 - (1 امتیاز)
🥇 سطح وکیل وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ مهارت و تخصص حقوقی، ملکی، کیفری، خانواده، ثبتی،
📝 ارائه خدمات حقوقی وکالت و مشاوره حقوقی
💰 هزینه وکیل طبق وسعت و سختی کار تعیین می‌شود
✅ درصد موفقیت %96 موفقیت پرونده‌ها
✔️بهترین وکیل ملکی گرگان را با لیست 5تایی بشناسید⚖️【آپدیت1402】

وکیل پایتخت با فراهم کردن لیست 5تایی از وکلای برتر گرگان، انتخاب بهترین وکیل ملکی در گرگان را برای شما کاربران راحت‌تر کرده است تا اگر از لحاظ حقوقی، گره‌ای در کارتان افتاده، به کمک وکلای متخصص گرگان باز شود. ما در این مقاله به معرفی 5 وکیل ملکی برتر در گرگان می‌پردازیم.

1) غلامرضا میرزائی‌نژاد

غلامرضا میرزائی نژاد، وکیل پایه یک دادگستری استان گلستان می‌باشد. دارای تحصیلات در «مقطع دکترای تخصصی حقوق کیفری» هستند. تز مقطع« دکترای تخصصی حقوق کیفری و جرم شناسی» ایشان، و« تسلط و تخصص فوق‌العاده ایشان» در دفاع و موفقیت در تبرئه اکثر متهمان، از برتری‌های بارز ایشان است.

جناب آقای میرزائی نژاد علاوه بر «تحصیلات تخصصی آکادمیک و علمی» و داشتن شخصیت علمی، تجربه وکالت موفق در پرونده‌های کیفری را نیز در کارنامه خود دارد. ایشان پرونده‌های ملکی و غیره» را وکالت می‌نماید. برای دریافت مشاوره از آقای میرزائی‌نژاد می‌توانید بین ساعت 18 الی 20 با ایشان تماس بگیرید.

برای اعطای وکالت به غلامرضا میرزائی‌نژاد وکیل ملکی گرگان، می‌توانید با شماره‌ زیر با ایشان در ارتباط باشید:

  • آدرس:گرگان، عدالت 5، پاساژ آپادانا، طبقه 3، پلاک 12
  • شماره تماس وکیل: 09113775684 
  • شماره تماس: 09198550820
  • در صورت عدم پاسخ، می‌توانید در تلگرام، واتساپ، روبیکا و آی گپ پیام بگذارید.

 

2) مزدک تابان

مزدک تابان، وکیل گرگان، کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و با 13 سال سابقه وکالت یکی از وکلای کیفری برتر در گرگان می‌باشد؛ که می‌تواند با ارائه بهترین راهکارهای حقوقی شما را در رسیدن به پیروزی نهایی در کوتاه‌ترین زمان ممکن یاری داده و تا پایان رسیدگی و احقاق در کنار شما باشد. ایشان در حال حاضر وکیل بانک اقتصادنوین بوده و با قضات بازنشسته استان همکاری دارد. وکیل مزدک تابان در تمام شهرهای استان گلستان و همچنین پایتخت تهران قبول وکالت می‌کنند.

 وکیل تابان در دعاوی ملکی و پرونده‌های ملکی مانند: (اراضی موات، اراضی ملی، الزام به تنظیم سند رسمی، الزام به تحویل ملک، الزام به اخذ صورت مجلس تفکیکی، ابطال قرارداد، خلع ید، رفع تصرف عدوانی، فروش ملک مشاع، تخلیه ملک تجاری، دعوای تعدیل اجاره بها و …)قبول وکالت می‌نمایند.

برای اعطای وکالت به مزدک تابان یکی از  وکیل ملکی موفق گرگان می‌توانید با شماره زیر هماهنگ و تعیین وقت نمایید:

  • آدرس:گرگان، بین عدالت21، مجتمع یادمان، طبقه2، واحد18
  • شماره تماس: 09112777330
  • حضور در دفتر با وقت قبلی و هماهنگی

 

3) زینب ملک

زینب ملک، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، کارشناس حقوق، ارث و وصیت، اعسار، امور حسبی و ثبت احوال، تملک آپارتمان‌ها، وکیل خانواده، موجر و مستاجر، اجراییات، تعزیرات و مجازات‌های بازدارنده، اسناد رسمی و تجاری، دعاوی قاچاق و وکیل ملکی گرگان از جمله تخصص‌های وی در مدت 15 سال سابقه وکالت می‌باشد. نوشتن اوراق قضایی، مشاوره حضوری و غیرحضوری، اخذ پرونده از خدمات وکالتی زینب ملک است. زینب ملک، با اخلاقی پسندیده، فن بیان عالی، آشنایی با مراجع قانونی و قوانین مربوط توانسته به عنوان یک وکیل خوب ملکی گرگان و ماهر در کار وکالت انجام وظیفه نماید. همچنین ایشان در پرونده های حقوقی اعم از خانواده، دعاوی ارث و میراث، دعاوی ملکی، ثبت و احوال و … قبول وکالت می‌کنند.

برای اعطای وکالت به زینب ملک یکی از  وکلای برتر ملکی گرگان می‌توانید با شماره زیر هماهنگ و تعیین وقت نمایید:

  • آدرس:گرگان،خيابان وليعصر، پاساژ مرسل، طبقه سوم، واحد 309
  • شماره تماس: 09111703581
  • مشاوره با تعیین وقت قبلی (به صورت حضوری و  تلفنی)

 

4)  مروه کشیری

مروه کشیری، وکیل پایه یک دادگستری مشاور حقوقی، دکتری حقوق و مدرس دانشگاه سابقه ۱۲سال وکالت مسلط به پرونده‌های خانواده و وکیل ملکی است. برخورد و رفتار، فن بیان و نفوذ کلام، پایبندی به زمان، راه حل دهنده بودن این خصوصیات اخلاقی و رفتاری باعث شده که این وکیل کاربلد در زمره بهترین وکیل خانواده در گرگان قرار بگیرد.  کارشناسی حقوق، کارشناس ارشد حقوق بشر و دکتری حقوق بین الملل از دانشگاه قم از سوابق کاری این وکیل خانواده است. در دعاوی مربوط به خانواده ( طلاق توافقی، طلاق یک طرفه، استرداد جهیزیه، مطالبه مهریه، نفقه، اجرت المثل ایام زوجیت) ، ملکی، شهرداری، مطالبه خسارت از جمله دعاوی هستند که خانم کشیری در آنها تخصص دارد ولی پرونده‌های موکوله به وی بیشتر در مبحث دعاوی خانواده است.

  • آدرس:گرگان،عدالت ۱۴، مجتمع فارابی، طبقه ۵
  • شماره تماس: ۰۹۱۱۱۷۷۲۴۲۹

 

5) رضا سلیمانی

رضا سلیمانی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی گرگان، دارای سابقه چندین ساله در وکالت که در این مدت پرونده‌های حقوقی و کیفری بسیاری به وی واگذار شده است که با درصد بالایی از موفقیت آنها را به پایان رسانده است. دعاوی خانواده(دعاوی ارث و میراث، طلاق توافقی، استرداد جهیزیه، دعاوی ثبت احوال، سرپرست و قیم)، دعاوی مالی، تجاری، قراردادها شامل چک، داوری، قراردادها، مناقصات، اختلافات مالی، سفته، برات، فاکتور، دعاوی ملکی و … از جمله دعاویی هستند که آقای سلیمانی قبول پرونده کرده است. دارای شماره پروانه  ۲۴۷۸۷ از کانون وکلای دادگستری که در سال 1393 صادر شده است، می‌باشد.

  • آدرس:گرگان، خیابان ولیعصر، عدالت۲۲، مجتمع مینا، طبقه 2، واحد۶
  • شماره تماس وکیل: 09111759193

[padding right=”10%” left=”10%”][/padding]

سپاس از اینکه وقت گذاشتید و تا آخر این مطلب بهترین وکیل ملکی گرگان– لیست 5تایی را مطالعه کردید. امیدوارم توانسته باشیم شما را در انتخاب بهترین وکیل ملکی گرگان یاری کرده باشیم.

یلدا مرادخانیمشاهده نوشته ها

Avatar for یلدا مرادخانی

من نویسنده مسائل حقوقی تحت وب هستم. حدود 3 سالی است که در کار تولید محتوا برای وکالت هستم و کار من تولید محتوا یونیک و در عین حال موثر برای سایت وکیل پایتخت است. اگر در مقاله های من پاسخ سوالتان را گرفته اید لطفا نظرتان را درباره اش در قسمت دیدگاه بیان کنید یا اگر سوالی دارید از ما بپرسید.!

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *