5/5 - (3 امتیاز)

🥇 سطح وکیل وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ مهارت و تخصص حقوقی، ملکی، کیفری، خانواده، ثبتی،
📝 ارائه خدمات حقوقی وکالت و مشاوره حقوقی
💰 هزینه وکیل طبق وسعت و سختی کار تعیین می‌شود
✅ درصد موفقیت %96 موفقیت پرونده‌ها

✔️بهترین وکیل کلاهبرداری در تهران را با لیست 10تایی بشناسید⚖️【سال1402】

وکیل پایتخت با فراهم کردن لیست 10تایی از وکلای برترکلاهبرداری تهران، انتخاب بهترین وکیل کلاهبرداری تهران را برای شما کاربران راحت‌تر کرده است تا اگر از لحاظ حقوقی، گره‌ای در کارتان افتاده، به کمک وکلای متخصص کلاهبرداری باز شود. ما در این مقاله به معرفی 10وکیل برتر کلاهبرداری در تهران می‌پردازیم.

 1) علیرضا برجی

دکتر علیرضا برجی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی تهران، کارشناسی ارشد مجموعه حقوق از دانشگاه شهید بهشتی، دکتری حقوق عمومی از دانشگاه علوم تحقیقات تهران از سوابق تحصیلی وی می‌باشد که به واسطه داشتن تحصیلات عالی و تحقیقات انجام شده توسط وی سبب شده که آگاهی ایشان نسبت به قوانین حقوقی به روز شده و داشتن اطلاعات به روز باعث تبدیل شدن وی به یک وکیل آگاه و با تجربه در زمینه وکالت شده است. استاد دانشگاه جامع علمی کاربردی، استاد دانشگاه آزاد، کارشناس رادیو، صدا وسیما، کارشناس مرکز پژوهشهای مجلس، کارشناس قرارداد درنیروهای مسلح، نماینده نیروهای مسلح در دیوان از سوابق کاری وی در مدت 18 سال سابقه وکالتی جناب وکیل برجی است. اخذ پرونده مشاوره حضوری، مشاوره غیر حضوری، نوشتن اوراق قضایی، قرارداد من الجمله خدماتی است که جناب وکیل برجی در دفتر خویش برای مراجعین ارائه می‌دهد. اعسار، تعزیرات و مجازات های بازدارنده، تملک اپارتمان ها، جرایم علیه اخلاق و عفت عمومی، حدود، خانواده، دعاوی اقتصادی، دیات، شهرداری، عقود و معاملات، قصاص، مطالبه خسارت، ملکی، موجر و مستاجر، اجراییات جزیی از پرونده‌هایی است که ایشام به عنوان وکیل در این دعاوی ایفای نقش نموده است که ناگفته نماند که تخصص اصلی وی در زمینه دعاوی کیفری خصوصا دعاوی کلاهبرداری است به این دلیل می‌توان وی را به عنوان یکی از بهترین وکلای کلاهبرداری و وکیل تهران معرفی کرد. همچنین وکیل علیرضا برجی به زبان انگلیسی و آذری نیز تسلط کامل دارد.

  • آدرس:تهران، انتهای خیابان لبافی نژاد، نرسیده به جمالزاده، پلاک٢٢٩، طبقه همکف، واحد٣
  • شماره وکیل:09123471491

2) مهدی جعفرزاده مزاری

مهدی جعفرزاده، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی تهران، عضو رسمی کانون وکلای مرکز، کارشناس حقوق، وکیل ومشاور حقوقی شرکت طرح باران، وکیل ومشاور حقوقی شرکت فرارنگ، وکیل ومشاور حقوقی شرکت پترو تجهیز پدیده، وکیل ومشاور حقوقی شرکت کیا گرافیک، وکیل ومشاور حقوقی خانه زبان گویش، وکیل ومشاور حقوقی کارگاه تولیدی وخدماتی ابتکارنو، وکیل ومشاور حقوقی کارگاه تولیدی کسری (چاپخانه) از سوابق کاری و تحصیلی وکیل مهدی جعفرزاده در مدت 20 سال سابقه درخشان وکالتی است. اخذ پرونده مشاوره حضوری، مشاوره غیر حضوری، نوشتن اوراق قضایی، قرارداد من الجمله خدماتی است که جناب وکیل جعفرزاده در دفتر خویش برای مراجعین ارائه می‌دهد.

  • مشاوره و قبول وکالت در زمینه حقوقی(معاملات ملکی، موجر ومستاجر، تصرفات عدوانی، آپارتمان نشینی، الزام به تنظیم سند، اسناد تجاری چک وسفته….)
  •  مشاوره وقبول وکالت در زمینه کیفری(قتل، آدم ربایی، متخصص دعاوی کلاهبرداری، فروش مال غیر، تحصیل مال از طریق نامشروع، خیانت در امانت، ایجاد مزاحمت، توهین وفحاشی، جرائم منافی عفت…)
  • مشاوره وقبول وکالت در زمینه خانواده(مهریه، نفقه، طلاق، فسخ نکاح، استردادجهیزیه، اجرت المثل،…)
  •  مشاوره وقبول وکالت در زمینه ارث و وصیت، انحصار وراثت…)

  • آدرس:تهران، سهروردی شمالی، خیابان ابن یمین نبش سروش، پلاک ٦١، واحد١٢
  • شماره وکیل: 09123099018

3) محمدهادی پورسینا

محمدهادی پورسینا، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی تهران، کارشناس ارشد حقوق خصوصی از دانشگاه شهید بهشتی، سابقه پروانه وکالت از کانون وکلای دادگستری به شماره پروانه 27510 می‌باشد. عضو کانون وکلای دادگستری، رتبهٔ ۷ آزمون وکالت سال 1395، رتبهٔ ۹ آزمون کارشناسی‌ارشد سال 1398، رتبهٔ ۲ اولین اختبار سال از سوابق تحصیلی وکیل باتجربه است. ایشان در مدت وکالت خویش پرونده‌های بسیاری در زمینه دعاوی حقوقی، کیفری، ملکی وثبتی بر عهده گرفته است که با تکیه بر تجربه و آگاهی خویش و برخورد مناسب با موکل باعث شده ایشان نتیجه مطلوب و دلخواه موکل را بدست بیاورد اما عمده پرونده‌های موکوله به وی در زمینه دعاوی کیفری خصوصا کلاهبرداری است که با توجه به سابقه درخشان و درصد بالای موفقیت، وی را یکی از بهترین وکلا در زمینه کلاهبرداری معرفی نمود. از خدمات وکالتی که وی در دفتر خویش برای مراجعین ارائه می‌دهد می‌توان به اخذ پرونده، تنظیم شکواییه، تحریر اوراق قضایی، مشاوره اشاره کرد.

  • آدرس: تهران،خیابان کریمخان، خیابان شهید نجات الهی جنوبی، خیابان شهید لباف، پلاک١١، ساختمان پزشکان٢١، طبقه اول
  • شماره وکیل: 09125599257

4) عباس مقبل زاده

عباس مقبل زاده وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، عضو کانون وکلای دادگستری مرکز، عضو انجمن علمی حقوق کیفری، عضو انجمن علمی سازمان ملل متحد، عضو انجمن علمی حقوق پزشکی ایران، کارشناس ارشد حقوق می‌باشد. ایشان در مدت چند سال سابقه وکالتی خویش پرونده‌های بسیاری در زمینه دعاوی حقوقی، کیفری، ملکی، خانواده برعهده گرفته است که وی با تکیه بر تجربه و آگاهی خویش، امانت داری نسبت به اسرار پرونده موجبات این را فراهم کرده است که وی در زمره بهترین وکلای تهران جای بگیرد، اما با توجه به موفقیت وی در بیشتر دعاوی کیفری خصوصا پرونده‌های مربوط به دعاوی کلاهبرداری موجب شده که وکیل مقبل زاده یکی از بهترین وکلای دعاوی کلاهبرداری به شمار بیاید. وی قبل از قبول پرونده، جلسه‌ای با مراجعه کننده تشکیل داده و با دادن مشاوره دقیق و بیان جزییات و اینکه امکان موفقیت یا عدم موفقیت در پرونده را دقیقا برای فرد با مثال بیان می‌کند تا فرد شخصا تصمیم به ادامه یا عدم ادامه مسیر قانونی دعوا بگیرد.

  • آدرس: تهران،میدان فردوسی، پایین تر از مرکز تجارت جهانی، نرسیده به نوفل لوشاتو، جنب بانک صادرات
  • شماره وکیل: 09124962329

5) محمد رضازاده

دکتر محمد رضازاده، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، عضو کانون وکلای دادگستری مرکز، دکترای حقوق کیفری و جرم شناسی، ۱۱ سال مدیر و موسس گروه وکلای متخصص میزان، استاد دانشگاه آزاد واحد علوم وتحقیقات تهران، اسلامشهر، شهریار، شهرقدس، تهران شمال، سما تهران مرکز و غیره، عضو هئیت علمی و استادیار دانشگاه، مدیر و موسس گروه وکلای میزان، مولف ۶ کتاب حقوقی دانشگاهی، مشاور حقوقی دفاتر اسناد رسمی تهران و شهر ری، دبیر پژوهش مرکز وکلای قوه قضاییه تهران، عضو کمیسیون آموزش وکلای قوه قضائیه، عضو اساتید اختبار سوابق کاری و تحصیلی وکیل رضا زاده می‌باشد. امانت داری وی نسبت به مسائل شخصی موکل، صداقت، تجربه و آگاهی وی به قوانین باعث ایجاد حس اطمینان و اعتماد بیشتر در فرد مراجعه کننده شده است. از خذمات وکالتی وی می‌توان به اخذ پرونده، قراردادها، تحریر اوراق قضایی، تنظیم شکواییه و مشاوره حضوری و غیر حضوری اشاره نمود که حضور در دفتر وی با تعیین وقت قبلی و هماهنگی است. وکیل محمد رضازاده به عنوان یکی از بهترین وکیل کلاهبرداری در تهران و وکیل کیفری تهران معرفی نمود چون دارای سابقه درخشان و درصد بالایی از موفقیت در پرونده‌های موکوله به وی است.

  • آدرس: تهران، خانی آباد نو، نبش چهارراه شریعتی، تقاطع خیابان لطیفی و صمدی، ساختمان شریعتی، طبقه فوقانی بانک سپه، واحد ۳
  • شماره وکیل: 09121388451

 

کلام آخر

بعضا امکان این وجود دارد که خودیا افراد دور بر ما با مشکل کلاهبرداری رو به رو شده و فریب افراد سود جو را خورده باشند، که پس از قرار گرفتن در این موقعیت، تنها اره چاره اطمینان به افراد باتجربه و متخصص در این زمینه است. تنها فرد دلسوز و باتجربه که در این مواقع همراه و یار فرد خواهد بود، وکیل متخصص در زمینه کلاهبرداری است که با ارائه راهکارهای مناسب و مفید می‌تواند کمک‌های بسیاری به فرد نماید. که ما در مقاله بهترین وکیل کلاهبرداری در تهران با معرفی چند وکیل نمونه و متخصص در این زمینه همراه شما عزیزان هستیم.

یلدا مرادخانیمشاهده نوشته ها

Avatar for یلدا مرادخانی

من نویسنده مسائل حقوقی تحت وب هستم. حدود 3 سالی است که در کار تولید محتوا برای وکالت هستم و کار من تولید محتوا یونیک و در عین حال موثر برای سایت وکیل پایتخت است. اگر در مقاله های من پاسخ سوالتان را گرفته اید لطفا نظرتان را درباره اش در قسمت دیدگاه بیان کنید یا اگر سوالی دارید از ما بپرسید.!

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *