3.7/5 - (4 امتیاز)

دعوی کیفری در اصفهان زمانی رخ می‌دهد که فردی، با عملی مجرمانه، حق دیگری را تضییع کرده باشد. جرم، به عملی گفته می‌شود که قانونگذار، در راستای شکستن قوانین و مقررات، نام جرم به آن بدهد، از این اعمال مجرمانه می‌توان به دزدی اشاره کرد. پرونده‌های کیفری در واقع شاخه‌ای از حقوق جزا هستند که شامل جرایم، مجازات‌ها و قوانین جزایی می‌شود. طرفین در پرونده کیفری می‌توانند وکیل کیفری یا وکلایی را انتخاب و به مراجع قانونی معرفی کنند. در دعاوی کیفری اصفهان، یک وکیل خوب کیفری به دلیل تخصصی بودن پرونده می‌تواند تاثیر عمده در روند پرونده داشته باشد. در جريان دادرسي طرفين به مشاوره و راهنمايي وكيل كيفري در اصفهان نياز داشته و طبق اصل ۳۵ قانون اساسي در كليه دادگاه‌ها طرفين حق انتخاب وكيل برای خود را دارند و در صورتي كه نتوانند وکيل خود را انتخاب نمايند، شرایط برای آنها مهیا می‌شود که از حق داشتن وکیل محروم نباشند.

🥇 سطح وکیل وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ مهارت و تخصص حقوقی، ملکی، کیفری، خانواده، ثبتی،
📝 ارائه خدمات حقوقی وکالت و مشاوره حقوقی
💰 هزینه وکیل طبق وسعت و سختی کار تعیین می‌شود
✅ درصد موفقیت %96 موفقیت پرونده‌ها

✔️بهترین وکیل کیفری اصفهان را با لیست 10تایی بشناسید⚖️【سال1402】

ملاک شما برای انتخاب بهترین وکیل کیفری در اصفهان چیست؟ مشخصات فردی و چند مورد از پرونده‌های معروف 10 وکیل  برتر کیفری در طلاق، همراه با آدرس و شماره تماس بهترین وکیل کیفری اصفهان، بیان کرده‌ایم. شما می‌توانید براساس معیار‌های خود، از بین آن‌ها یکی را انتخاب کنید.

 

1) حمید بابایی

حمید بابایی، وکیل پایه یک دادگستری اصفهان و مشاور حقوقی، دارای 18سال سابقه فعالیت در حوزه وکالت، عضو کانون وکلای استان اصفهان، دارای پرونده‌های موفق بسیاری در تمام دعاوی کیفری می‌باشد. وکیل حمید بابایی به عنوان یک وکیل خبره اصفهان در زمینه وکالت، قبل از قبول یک پرونده، جلسه مشاوره‌ای با موکل تشکیل داده و اسناد و مدارک ارائه شده را به خوبی بررسی و نتایج احتمالی از نتیجه پرونده و تصمیم قاضی دادگاه را با موکل در میان می‌گذارد تا مراجعه کننده بتواند تصمیم درست راجع‌به طرح دعوا یا عدم طرح دعوا بگیرد. از سوابق درخشان بابایی می توان به وکالت قرارگاه خاتم الانبیا به مدت 2 سال، داوری اتاق بازرگانی، مشاوره حقوقی گمرک، مدیر بازرگانی شرکت اسپادانا ایرانیان و … اشاره کرد. پرونده‌های کیفری با موضوعات (کلاهبرداری، جعل و استفاده از سند مجعول، خیانت در امانت، سرقت، شرب خمر، مواد مخدر، رابطه نامشروع و زنا، فروش مال غیر و…) از جمله پرونده‌های موکوله به وی است.

  • آدرس: اصفهان،چهار راه حکیم نظامی، جنب بانک پارسیان و بانک پاسارگاد
  • شماره تماس وکیل: 09131170470

 

2) مهدی کشوری

مهدی کشوری، وکیل پایه یک دادگستری اصفهان و مشاور حقوقی،  با بیش از 19 سال سابقه وکالت، دارای لیسانس حقوق از دانشگاه دولتی اصفهان و کارشناسی ارشد حقوق خصوصی از دانشگاه دولتی تهران، یکی از وکلای خبره در اصفهان می‌باشد. از سوابق فعالیت وکیل مهدی کشوری می‌توان به فعالیت در امور حقوقی شرکت پتروشیمی، شرکت ایرانسل، شرکت چند منظوره دانشگاه اصفهان اشاره کرد. در کنار این سوابق پرتجربه، امانت‌داری نسبت به پرونده موکلین، بیان رسا و گویا، مشاوره مراجعین به دفتر وی برای طرح دعوا یا عدم طرح دعوا، وکیل مهدی کشوری را در زمره بهترین وکلای اصفهان قرار می‌دهد.

وکیل مهدی کشوری، به عنوان یک وکیل متبحر اصفهان، آماده ارائه خدمات وکالتی در انواع دعاوی حقوقی همانند (متخصص در امور قراردادها و نحوه تنظیم آن، ابطال و فسخ قراردادها،، الزام به انجام تعهدات قراردادی، اثبات مالکیت، الزام به تنظیم سند رسمی، خلع ید، تصرف عدوانی، اعتراض شخص ثالث، حق کسب و پیشه، مطالبه وجه چک و سفته و …)؛ دعاوی ملکی مانند: (الزام به تنظیم سند رسمی، الزام به تحویل ملک، الزام به اخذ صورت مجلس تفکیکی، ابطال قرارداد، خلع ید، رفع تصرف عدوانی، فروش ملک مشاع، تخلیه ملک تجاری، دعوای تعدیل اجاره بها و …)؛ اسناد تجاری، امور مرتبط با شرکت‌های تجاری و اختراعات؛ حقوقی مالکیت فکری و معنوی از جمله (علائم و برند تجاری و اختراعات و …) و سایر دعاوی  مثل خانواده و کیفری عزیزان اصفهانی و شهرهای حومه می‌باشد.

برای اعطای وکالت به مهدی کشوری، وکیل اصفهان باتجربه، می‌توانید با شماره‌ زیر با ایشان در ارتباط باشید:

  • آدرس: اصفهان، خیابان نیکبخت، مقابل دادگستری نیکبخت، مجتمع ماکان5، طبقه5، واحد53،
  • شماره وکیل اصفهان: 09133195335
  • انجام مشاوره با گرفتن وقت قبلی

 

3) فاطمه کارگردوست حقیقی

فاطمه کارگردوست حقیقی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، آخرین مدرک تحصیلی وی کارشناسی ارشد حقوق جزا و جرم شناسی می‌باشد. دارای سابقه پروانه وکالت به شماره 2329 می‌باشد که از سوی وکلای دادگستری در سال 1392صادر شده است. ایشان در مدت 9 سال سابقه وکالتی خویش پرونده‌‌های بسیاری در زمینه دعاوی کیفری(کلاهبرداری، خیانت در امانت، سرقت، جعل اسناد، …)، خانواده(طلاق، طلاق توافقی، درخواست طلاق از سوی زوج، استرداد جهیزیه، …)، ملکی و ثبتی برعهده گرفته است اما عمده پرونده‌های واگذار شده به وی در زمینه دعاوی کیفری می‌باشد که با تکیه بر دانش خویش و آگاهی نسبت به قوانین توانسته به نحو احسن آنها را به سررانجام دلخواه موکل برساند. بنابراین خانم کارگر دوست حقیقی را می‌توان در زمره بهترین وکیل کیفری اصفهان جای داد.

  • آدرس: اصفهان، خیابان سجاد، خیابان رحیم ارباب، ساختمان آریان، واحد 403
  • شماره تماس وکیل: 09139243262

 

4)ابراهیم منصورزاده

ابراهیم منصورزاده، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، آخرین مدرک تحصیلی وی کارشناسی ارشد حقوق خصوصی می‌باشد. دارای سابقه پروانه وکالت به شماره 631 می‌باشد که از سوی قوه قضایی در سال 1384 صادر شده است. از جمله خدمات وکالتی آقای منصورزاده می‌توان به اخذ پرونده، قرارداد، مشاوره حضوری و غیر حضوری اشاره کرد که مشاوره‌های ایشان با هزینه و تعیین وقت قبلی امکان‌پذیر است. ایشان در مدت چند سال سابقه وکالتی خویش پرونده‌‌های بسیاری در زمینه دعاوی کیفری، خانواده، ملکی و ثبتی برعهده گرفته است اما عمده پرونده‌های واگذار شده به وی در زمینه دعاوی کیفری می‌باشد که با تکیه بر دانش خویش و آگاهی نسبت به قوانین توانسته به نحواحسن آنها را به سرانجام دلخواه موکل برساند. بنابراین آقای منصورزاده را می‌توان در زمره بهترین وکیل کیفری اصفهان جای داد.

  • آدرس: اصفهان، شهید نیکبخت غربی، روبروی فضای سبز دادگستری
  • شماره تماس وکیل: 09133221871

 

5) احمد فروزنده جونقانی

احمد فروزنده، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، آخرین مدرک تحصیلی وی کارشناسی ارشد حقوق بین‌الملل می‌باشد. دارای سابقه پروانه وکالت به شماره 3041 می‌باشد که از سوی کانون وکلای دادگستری  صادر شده است. از جمله خدمات وکالتی آقای فروزنده می‌توان به اخذ پرونده، قرارداد، مشاوره حضوری و غیر حضوری اشاره کرد که مشاوره‌های ایشان با هزینه و تعیین وقت قبلی امکان‌پذیر است. ایشان در مدت چند سال سابقه وکالتی خویش پرونده‌‌های بسیاری در زمینه دعاوی کیفری، خانواده، ملکی و ثبتی برعهده گرفته است اما عمده پرونده‌های واگذار شده به وی در زمینه دعاوی کیفری می‌باشد که با تکیه بر دانش خویش و آگاهی نسبت به قوانین توانسته به نحواحسن آنها را به سرانجام دلخواه موکل برساند. وی مسلط به زبان انگلیسی می‌باشد.

  • آدرس: اصفهان، خیابان نیکبخت، روبروی ساختمان دادگستری، ساختمان مدیران، طبقه 5 ، واحد 501
  • شماره تماس وکیل: 09132828156

 

6) فرناز جوادی نژاد

فرناز جوادی نژاد، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی می باشد. درابتدای شروع حرفه وکالت خویش در حوزه‌های مختلف وکالتی پرونده‌های بسیاری در اصفهان برعهده گرفته است. ایشان موفقیت در پرونده‌های مربوط به دعاوی کیفری بسیاری را داشته است و به عنوان بهترین وکیل کیفری در اصفهان در بین موکلین شناخته شده است. آخرین مدرک تحصیلی وی کارشناسی ارشد حقوق خصوصی می‌باشد. دارای شماره پروانه 2298 می‌باشد که در سال 1392 از سوی کانون وکلای دادگستری صادر شده است.

  • آدرس: اصفهان، میدان آزادی، ابتدای خیابان هزار جریب، جنب بن‌بست پویان، مجتمع فراز، طبقه1، واحد 4
  • شماره تماس وکیل:  09133056578

 

7) محمد جواد محمدی

محمد جواد محمدی، وکیل پایه یک دادگستری ومشاور حقوقی، دارای شماره پروانه 585888 می‌باشد که از سوی قوه قضاییه صادر شده است. آخرین مدرک تحصیلی وی کارشناسی ارشد حقوق می‌باشد. از خدمات وکالتی آقای محمدی می‌توان به اخذ پرونده، تنظیم شکواییه، قرارداد، مشاوره حضوری و غیر حضوری اشاره کرد که مشاوره وی با تعین وقت قبلی و هزینه می‌باشد. ایشان سابقه درخشانی در زمینه وکالت به‌خصوص دعاوی کیفری دارد که با دانش خویش، آگاهی نسبت به قوانین و امانت داری نسبت به اسرار پرونده توانسته خود را در بین بهترین وکلای کیفری اصفهان جای دهد.

  • آدرس: اصفهان،  خیابان نیکبخت
  • شماره تماس وکیل: 09132339704

 

8) سیدناصر شجاعی

سیدناصر شجاعی، وکیل پایه یک دادگستری ومشاور حقوقی، دارای شماره پروانه 3100 می‌باشد که از سوی قوه قضاییه صادر شده است. آخرین مدرک تحصیلی وی دکتری حقوق خصوصی می‌باشد و مدرس دانشگاه و داروی قوه قضاییه از سوابق کاری وی است. از خدمات وکالتی آقای شجاعی می‌توان به اخذ پرونده، تنظیم شکواییه، قرارداد، مشاوره حضوری و غیر حضوری اشاره کرد که مشاوره وی با تعین وقت قبلی و هزینه می‌باشد. ایشان سابقه درخشانی در زمینه وکالت به‌خصوص دعاوی کیفری دارد که با دانش خویش، آگاهی نسبت به قوانین و امانت داری نسبت به اسرار پرونده توانسته خود را در بین بهترین وکلای کیفری اصفهان جای دهد.

  • آدرس: اصفهان، خیابان شیخ مفید، کوچه شماره 5، ساختمان 57، طبقه اول
  • شماره تماس وکیل: 09120126454

 

9) مسعود شریفی

مسعود شریفی، وکیل پایه یک دادگستری ومشاور حقوقی، وکیل متخصص با 12 سال سابقه فعال در زمینه های حقوقی، اعسار، تعزیرات و مجازات های بازدارنده، تملک اپارتمان ها، جرایم علیه اخلاق و عفت عمومی می‌باشد که عمده پرونده‌های موکوله به وی در زمینه دعاوی کیفری می‌باشد که این پرونده‌ها را با تکیه بر دانش خویش و آگاهی نسبت به قوانین به نتیجه دلخواه موکل می‌رساند به این دلیل می‌توان وی را در بین بهترین وکلای کیفری اصفهان جای داد. دارای شماره پروانه 8773 می‌باشد که از سوی وکلای قوه قضاییه  که در سال 1393صادر شده است. آخرین مدرک تحصیلی وی کارشناسی قضایی می‌باشد. از خدمات وکالتی آقای شریفی می‌توان به اخذ پرونده، تنظیم شکواییه، قرارداد، مشاوره حضوری اشاره کرد که مشاوره وی با تعین وقت قبلی و هزینه می‌باشد.

  • آدرس: اصفهان،خیابان نیکبخت، مقابل دادگستری، ساختمان ماکان۵، واحد۵۳
  • شماره تماس وکیل: 09131642960

 

10) سحر قربانی میرآبادی

سحرقربانی، وکیل پایه یک دادگستری ومشاور حقوقی، دارای شماره پروانه 63652 می‌باشد که از سوی کانون وکلای دادگستری صادر شده است. وکیل متخصص با چند سال سابقه فعال در زمینه‌های حقوقی، اعسار، تعزیرات و مجازات‌های بازدارنده می‌باشد که عمده پرونده‌های موکوله به خانم قربانی در زمینه دعاوی کیفری می‌باشد که این پرونده‌ها را با تکیه بر دانش خویش و آگاهی نسبت به قوانین به نتیجه دلخواه موکل می‌رساند به این دلیل می‌توان وی را در بین بهترین وکلای کیفری اصفهان جای داد. از خدمات وکالتی خانم قربانی می‌توان به اخذ پرونده، تنظیم شکواییه، قرارداد، مشاوره حضوری اشاره کرد که مشاوره وی با تعین وقت قبلی و هزینه می‌باشد.

  • آدرس: اصفهان،خیابان نیکبخت، کوی شهید صادقی، پلاک۹، طبقه۲
  • شماره تماس وکیل: 09139642754

 

سپاس از اینکه وقت گذاشتید و تا آخر این مطلب بهترین وکیل کیفری اصفهان– لیست 10تایی را مطالعه کردید. امیدوارم توانسته باشیم شما را در انتخاب بهترین وکیل کیفری اصفهان یاری کرده باشیم.

یلدا مرادخانیمشاهده نوشته ها

Avatar for یلدا مرادخانی

من نویسنده مسائل حقوقی تحت وب هستم. حدود 3 سالی است که در کار تولید محتوا برای وکالت هستم و کار من تولید محتوا یونیک و در عین حال موثر برای سایت وکیل پایتخت است. اگر در مقاله های من پاسخ سوالتان را گرفته اید لطفا نظرتان را درباره اش در قسمت دیدگاه بیان کنید یا اگر سوالی دارید از ما بپرسید.!

1 Comment

  • با سلام
    ممنون از معرفی وکلای برجسته اصفهان
    من یک پرونده ثبتی داشتم که به وکیل پایه یک دادگستری و عضو کانون وکلای اصفهان هستند ، با تخصص و دانش خودشون ، پرونده مرا با موفقیت پیش بردند و بالاخره سند ملک بنامم خورد . از کار ایشان بسیار راضی هستم. و امیدوارم که همیشه سلامت و عاقبت بخیر باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *