5/5 - (1 امتیاز)

آذربایجان شرقی با مرکزیت تبریز، یکی از استان‌های بزرگ و شهرهای پرجمعیت است و دادگاه‌های این شهر از شلوغ‌ترین دادگاه‌ها محسوب می‌شود. این حجم از تراکم جمعیت سبب مشکلات حقوقی بین انسان‌ها و افزایش پرونده‌ها و دعاوی حقوقی در دادگاه‌های تبریز می‌شود. با افزایش پرونده‌های حقوقی نیاز به حضور یک وکیل خوب و متخصص در تبریز  بیشتر احساس می‌شود. با توجه به افزایش مسائل و مشکلات حقوقی، اشخاص حقیقی و حقوقی تا جایی که ممکن است باید قبل از انجام امور قانونی خود همچون معاملات و انعقاد قراردادها و سایر مسائل قانونی به وکیل متبحر مراجعه کنند تا از بروز هر نوع مشکل احتمالی در آینده پیشگیری کنند.

وکیل کیفری خوب با اشراف و تسلطی که به قوانین و مقررات دارد می‌تواند به موکل خود در اقدامات حقوقی مشاوره بدهد و در حل و فصل مشکلات آن‌ها اقدامات مناسب را برای دفاع از موکل و احقاق حقوق او انجام دهد. از مهم‌ترین ملاک‌ها در انتخاب وکیل خوب در تبریز، توجه به پایه وکالت وی و تخصص و تجربه وکیل است. هرچند داشتن پایه یک وکالت تضمین و تاییدی بر بهترین بودن وکیل انتخابی نیست اما به عنوان یک ملاک مهم و تاثیرگذار در انتخاب وکیل و نشان دهنده محدوده اختیارات اوست که باید مورد توجه قرار گیرد. بنابراین مردم در زمان انتخاب وکیل باید از پایه وکالت وی، تجربه و حوزه تخصصی وکیل آگاه باشند که ما در زیر برای انتخاب درست یکی از بهترین وکلای پایه یک دادگستری تبریز شما را راهنمایی می کنیم.

🥇 سطح وکیل وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ مهارت و تخصص حقوقی، ملکی، کیفری، خانواده، ثبتی،
📝 ارائه خدمات حقوقی وکالت و مشاوره حقوقی
💰 هزینه وکیل طبق وسعت و سختی کار تعیین می‌شود
✅ درصد موفقیت %96 موفقیت پرونده‌ها

✔️بهترین وکیل کیفری تبریز را با لیست 10تایی بشناسید⚖️【آپدیت1402】

وکیل پایتخت با فراهم کردن لیست 10تایی از وکلای کیفری برتر تبریز، انتخاب بهترین وکیل تبریز را برای شما کاربران راحت‌تر کرده است تا اگر از لحاظ حقوقی، گره‌ای در کارتان افتاده، به کمک وکلای متخصص تبریز باز شود. ما در این مقاله به معرفی 10 وکیل کیفری برتر تبریز می‌پردازیم.

1) اکرم حضرتی

اکرم حضرتی، وکیل پایه یک دادگستری، عضو کانون وکلای دادگستری تبریز و مشاور حقوقی، با مدرک کارشناسی ارشد در حقوق خصوصی، با 11 سال سابقه وکالت در پرونده‌های دعاوی حقوقی، دعاوی خانواده ( مشاوره در مورد تمام موارد حقوقی خانواده، طلاق توافقی در کمترین زمان ممکن) دعاوی ارث و تقسیم سهم الارث، دعاوی ارث و تقسیم ماترک، اخذ گواهی حصر وراثت، دعاوی بانکی، امور ثبت شرکت‌ها و برند، حقوق کسب و کار، مسلط به امور قراردادنویسی ( علی الخصوص: قراردادهای مشارکت، قراردادهای سرمایه گذاری، انواع قراردادهای کاری) و فعالیت‌های شرکت‌های تجاری، راه اندازی استارت آپ‌ها و… را دارد. بهتر است بدانید قبل از هر اقدامی در امور حقوقی، بهترین کار مشاوره گرفتن از یه وکیل خبره و متبحر است تا راه اشتباه با کلی هزینه اضافی طی نشود.

با وکیل حضرتی شما می‌توانید درست‌ترین راهکار قانونی را برای پرونده‌های حقوقی خود یافته و بدون اتلاف وقت و هزینه به نتیجه مطلوب خود برسید. از دیگر عناوین تخصصی اکرم جضرتی می‌توان به دعاوی کارگر و کارفرما، دیوان عدالت اداری، پرونده‌های مالیات، مطالبه وجه و … اشاره کرد.

برای مشاوره حقوقی(بصورت تلفنی و حضوری) و همچنین اعطای وکالت به خانم حضرتی، بهترین وکیل خانم تبریز، شما می‌توانید همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 17 الی 20 به آدرس دفتر ایشان (حتما با تعین وقت قبلی) مراجعه نمایید.

  • آدرس: آدربایجان شرقی، تبریز،چهار راه منصور، اول خیابان منصور، مجتمع تجاری خدماتی
  • شماره تماس: 09146607566
  • حضور در دفتر فقط با هماهنگی قبلی

 

2) الناز اغبال

الناز اغبال، وکیل پایه یک دادگستری تبریز، فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد حقوق خصوصی است. ایشان با بیش از 10سال سابقه فعالیت درخشان، تجربه وکالت در زمینه های مختلف، دانش حقوقی خود را به موکلین اثبات نموده است. برخورد و رفتار، فن بیان و نفوذ کلام، پایبندی به زمان، راه حل دهنده بودن و امانت داری نسبت به اصرار پرونده از ویژگی‌ های این وکیل حرفه‌ای تبریز است.

شهروندان تبریز می‌توانند با اطمینان خاطر در دعاوی خانواده (حصر وراثت و دعاوی مربوط به ارث و تقسیم سهم الارث، وصیت، طلاق به درخواست مرد، طلاق به درخواست زن، وکیل طلاق توافقی فوری و در کوتاهترین زمان، طلاق غیابی، مطالبه مهریه، مطالبه نفقه، حضانت فرزند، سلب حضانت، ملاقات فرزند مشترک، اجرت المثل ایام زوجیت و کلیه‌ی امور حسبی و قیومیت، و …)، دعاوی ملکی من الجمله: (الزام به تنظیم سند رسمی در تبریز، مشارکت در ساخت، الزام به تنظیم صورت مجلس تفکیکی، دعاوی الزام به دریافت پایان کار، انواع قراردادها و تعهدات قراردادی، ابطال و فسخ قرارداد و …)؛ همچنین در دعاوی کیفری و جرائم علیه اشخاص و اموال، از جمله: (کلاهبرداری، فروش مال‌غیر، سرقت، جعل، خیانت در امانت، تصادفات، ضرب و جرح، توهین و تخریب، …) به خانم اغبال، بهترین وکیل زن تبریز، اعطای وکالت نمائید.

از دیگر سوابق حرفه‌ای اغبال می‌توان به پرونده‌های مربوط به اداره مالیات و کاهش مالیات‌های اضافی با همکاری بانک مالیاتی ایران و همچنین دعاوی مربوط به اداره کار اشاره کرد.

برای اعطای وکالت به الناز اغبال، یکی از وکیل‌های خوب تبریز، می‌توانید با شماره‌های زیر با ایشان در ارتباط باشید:

  • آدرس: آذربایجان‌شرقی، تبریز،خیابان امام خمینی، چهارراه منصور
  • شماره وکیل تبریز: 09147900806
  •  حضور در دفتر: (بعد از ظهر) از ساعت5 لغایت 8:30
  • حضور در دفتر: (صبح) فقط با هماهنگی قبلی

 

3) علی ایرجی

علی ایرجی، وکیل پایه یک دادگستری تبریز، دارای رتبه 8 اختبار کانون وکلای آذربایجان شرقی، با بیش از 300 پرونده موفق، جز وکلای خبره تبریز می‌باشد. از مهمترین تخصص‌های وکیل علی ایرجی می‌توان به داوری، دعاوی رایانه‌ای، دعاوی قاچاق، تعزیرات و مجازات‌های بازدارنده، جرایم علیه اخلاق و عفت عمومی، ارث و وصیت، مهاجرتی، دعاوی پیمان اشاره کرد. اگر در تبریز با یک موضوع حقوقی درگیر شدید، برای تسریع بخشیدن و رسیدگی بهتر و اصولی به امور، بدنبال یک وکیل پایه یک دادگستری هستید، می‌توانید به وکیل علی ایرجی اعطای وکالت نمایید.

برای اعطای وکالت به ایرجی یکی از وکلای خوب تبریز، می‌توانید از طریق شماره‌‌های زیر با ایشان در ارتباط باشید:

  • آدرس: آذربایجان‌شرقی، تبریز، ولیعصر، خیابان قانون
  • ساعات کاری دفتر: (بعد از ظهر) از ساعت 18 لغایت 21
  • حضور در دفتر فقط با هماهنگی و تعین وقت قبلی

 

4) شبنم پاره کار

شبنم پاره کار، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی کانون وکلای دادگستری آذربایجان شرقی و عضو هیئت علمی دانشگاه، دارای پروانه وکالت به شماره 944 از کانون وکلای دادگستری تبریز، در سال ۱۳۸۱ تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته حقوق تمام کرده و به دلیل کسب رتبه برتر کشوری در کنکور سراسری از خدمت نظام وظیفه معاف شده و بلافاصله در سال ۱۳۸۲ با کسب رتبه برتر در آزمون وکلا به عنوان عضو رسمی کانون وکلای استان آذربایجان شرقی پذیرفته شد.

از همان سال به صورت تخصصی مشغول به حرفه وکالت در شهر تبریز شده و دفاع از پرونده‌های متعدد حقوقی و کیفری در سوابق حرفه‌ای ایشان قرار دارد. همزمان با کار وکالت، وکیل و مشاور حقوقی نهادها و شرکت‌های مختلف دولتی و خصوصی بوده و از سال ۱۳۸۷ عضو هیئت علمی دانشگاه و ۱۲ سال سابقه مدیریت گروه حقوق در دانشگاه را دارد. گرایش تخصصی و مدرک دکتری دانشگاهی، حقوق خصوصی بوده و در همین زمینه نیز مشغول تدریس در دانشگاه در مقاطع مختلف تحصیلی می‌باشد. تالیف کتاب و چندین مقاله علمی و پژوهشی در مجلات دانشگاهی معتبر و ارائه مقالات و سخنرانی‌های متعدد در کنگره‌های مختلف از فعالیت‌های پژوهشی وی است.

  • آدرس: آذربایجان‌شرقی، تبریز، ولیعصر، خیابان قانون
  •  حضور در دفتر: (بعد از ظهر) از ساعت 5:30 لغایت 8:30 (همه روزها به جز روزهای تعطیل)

 

5) رضا حقیقی فرد

رضا حقیقی فرد، وکیل پایه یک دادگستری، کارشناس ارشد حقوق خصوصی، قبول دعاوی تجاری داخلی و خارجی، تنظیم قراردادهای تجاری و انجام امور داوری و ابطال آرای داوری (وکیل مهاجرت واقامت در اروپا)، وکیل متخصص با 14 سال سابقه فعال در زمینه انواع دعاوی خانوادگی، کیفری، ملکی و حقوقی است. در سال 1385 با پشتکار و فعالیت موفق به گرفتن پروانه وکالت به شماره 6853 از کانون وکلای قوه قضاییه شده است. مشاور و مدیر حقوقی شرکت آهنگری تراکتور سازی ایران به مدت 5 سال، وکیل و مشاور حقوقی شرکت کمپرسور سازی هواسازان تبریز به مدت 14 سال، وکیل و مشاور شرکت مهندسی و گاز رسانی اودلار به مدت 11 سال، وکیل گروه صنعتی قیر آذر پاسارگاد به مدت 3 سال، وکیل و مشاور گروه صنعتی سوزان، وکیل شرکت Butursanترکیه، وکیل شرکت فولاد اشتالز ترکیه به مدت 5 سال از سوابق درخشان وی در این مدت چند ساله والت وی است که با توجه با این سابقه درخشان می‌توان وی را یکی از بهترین وکلای تبریز معرفی کرد.

  • آدرس: آذربایجان شرقی، تبریز، ولیعصر، پروین اعتصامی، خیابان اکبر زمانی، حافظ اول، پلاک 24
  • شماره تماس: 09143011262

 

6) مصطفی آبادیان

مصطفی آبادیان، وکیل دادگستری تبریز و مشاور حقوقی، دارای شماره پروانه 986 از کانون وکلای دادگستری تبریز، قاضی سابق دادگستری، سابقه تدریس در دانشگاه‌های آزاد مراغه بناب و آذرشهر و تبریز و پیام نور آذرشهر را داشته و کارشناس حقوق قضایی و کارشناس ارشد حقوق خصوصی می‌باشد. از ویژگی‌های آبادیان که وی را تبدیل به یک وکیل خوب کرده این است که هرگز برای دریافت حق الوکاله اضافه‌تر، موکل خود را به انجام پروسه‌های غیر ضروری وادار نکرده و نسبت به مراجعین دارای صداقت کامل است یعنی از پیچیده کردن پروسه و مسائل حقوقی اجتناب می‌کند که داشتن چنین خصوصیتی برای یک وکیل نمونه و ماهر تبریز بسیار مهم است.

  • آدرس: آذربایجان شرقی، تبریز، رشدیه، خیابان گلستان، کوچه دوازدهم، پلاک ۱۵
  • شماره تماس: 09143159949

 

7) هادی ابهریان ایرانق

هادی ابهریان ایرانق، وکیل پایه یک دادگستری، عضو کانون وکلای تبریز، متخصص امور خانواده ( وکیل طلاق توافقی تبریز )، تجاری، ملکی ثبتی و کیفری، خدمات وکالتی وی شامل اخذ پرونده، قرارداد، مشاوره حضوری، مشاوره غیرحضوری، نوشتن اوراق قضایی، دارای 6 سال سابقه فعال در زمینه‌های حقوقی تعزیرات و مجازات‌های بازدارنده، تملک اپارتمان‌ها، ثبت شرکت‌ها و برند، جرایم علیه اخلاق و عفت عمومی، حدود می‌باشد. دارای شماره پروانه 1393010100121922 که در سال 1393 از سوی کانون وکلای دادگستری صادر شده است. وکیل مشاور شرکت‌های دانش بنیان به مدت 3سال، دوره داوری بین الملل اتاق بازرگانی ایران از سوابق درخشان وکالتی وی است.

  • آدرس: تبریز، از طرف آبرسانی، نبش چهارراه مارالان، پلاک 132، نبش سوپر زیتون، طبقه دو
  • شماره تماس: 09142234034

 

 8) جواد صادقی

جواد صادقی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، پذیرش کلیه دعاوی حقوقی، کیفری، خانواده دیوان عدالت اداری دادگاه انقلاب، کارشناسی ارشد فقه و حقوق جزا و حقوق بین الملل، دارای شماره پروانه 1384010100122100 از کانون وکلای دادگستری تبریز می‌باشد. دارای 8 سال سابقه درخشان در زمینه وکالت است که در دعاوی اعسار، تملک اپارتمان‌ها، خانواده، داوری، شهرداری، عقود و معاملات، مطالبه خسارت، ملکی، موجر و مستاجر و غیره پرونده‌های بسیاری را به نتیجه مثبت رسانده است.

  • آدرس: آذربایجان شرقی، تبریز، سه راه امین، جنب بانک تجارت، طبقه سوم، باشگاه ایرانیان، واحد 1
  • شماره تماس: 09145822985

 

9) محمدحسن طالعی خطیبی

محمدحسن طالعی خطیبی، وکیل پایه یک دادگستری کانون وکلا و مشاور حقوقی، دادای پروانه وکالت از کانون وکلاس دادگستری تبریز به شماره 1117، کارشناس حقوق قضایی، مشاور حقوقی سابق شهرداری تبریز مناطق یک و هشت است. از نظر محمد حسن طالعی یک وکیل خوب تبریز، وکیلی است که در ابتدا به صورت کامل با همه رمز و راز‌ها و دانش وکالت آشنایی کامل داشته و غیر از آن باید بتواند تمامی مواد قانونی مورد نیاز را برای دفاع از موکل خود به کار ببرد که این مستلزم مطالعه و تسلط کامل بر قانون است. با توجه به این خصوصیات می‌توان وی را یکی از برترین وکلای تبریز معرفی کرد.

  • آدرس: تبریز، خیابان آذربایجان، ما بین آخونی و تقاطع بهار، ساختمان آذربایجان، طبقه سوم، واحد 10
  • شماره تماس: 09141166988

 

10) مجید پورشکر

مجید پورشکر، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، وکالت در دعاوی حقوقی، جزائی، ثبتی، خانواده مانند وکیل طلاق توافقی و یک‌طرفه، کارشناسی ارشد حقوق خصوصی ، مشاور چند شرکت خصوصی از سوابق کاری ایشان است. خانواده، انحصار وراثت، کیفری (جرائم)، ملکی، قراردادها، وصول مطالبات، شرکت‌ها، روابط کار و کارگری، اسناد رسمی، داوری از تخصص‌های این وکیل کارکشته و ماهر می‌باشد که توانسته با بیانی شیوا و آشنایی به قانون رضایت موکل را بدست بیاورد. در سال1394 موفق به اخذ پروانه وکالت از کانون وکلای دادگستری به شماره ۱۳۹۴۰۱۰۱۰۰۱۲۲۲۲۲شده است.

  • آدرس: آذربایجان شرقی، تبریز،17شهریور جدید، روبروی بانک گردشگری، ساختمان افرا، طبقه1
  • شماره تماس: 09141180574

[divider style=”solid” top=”20″ bottom=”20″]

سپاس از اینکه وقت گذاشتید و تا آخر این مطلب بهترین وکیل کیفری در تبریز – لیست 10تایی را مطالعه کردید. امیدوارم توانسته باشیم شما را در انتخاب وکیل کیفری تبریز یاری کنیم.


وکیل پایتختمشاهده نوشته ها

Avatar for وکیل پایتخت

وکیل پایتخت، به عنوان یکی از معتبرترین سایت های حقوقی توانسته اعتماد مردم را جذب کند و آماده پذیرش وکالت در زمینه حقوقی، کیفری، ملکی، خانواده، امورثبتی، دعاوی بین المللی، مهاجرت و..می باشد.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *