5/5 - (1 امتیاز)

زاهدان یکی از شهرهای پرجمعیت شرق ایران محسوب می‌شود که به دلیل موقعیت حساس مرزی، شهروندان آن روزانه با مشکلات حقوقی و کیفری زیادی رو به رو هستند. روند دعاوی کیفری و حقوقی در شهر زاهدان بسیار طولانی است، به همین دلیل مشاوره و کمک گرفتن از یک وکیل حرفه‌ای در زاهدان اهمیت بسیار زیادی دارد. برای اینکه سرعت کارهای قانونی شهروندان زاهدانی بیشتر شود باید به دنبال بهترین وکیل کیفری در زاهدان باشند. به این دلیل شناخت و انتخاب وکیل خوب در زاهدان یک کار ضروری است. از ویژگی‌های مهم وکیل خوب، آگاهی او از تمام موازین قانونی است تا بتواند مشکل موکل خود را در چارچوب این موازین برطرف کند. هنگام انتخاب وکیل خوب در زاهدان باید چند نکته اساسی را در نظر گرفت و به آنها توجه کرد، یکی از این نکات داشتن پروانه وکالت از کانون وکلای دادگستری است. صلاحیت علمی، تخصص و توانایی وکیل، قبل از انتخاب وی باید بررسی شود چون بهترین تبلیغ برای وکیل رضایت موکل از کار ایشان است.

🥇 سطح وکیل وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ مهارت و تخصص دعاوی کیفری
📝 ارائه خدمات حقوقی وکالت و مشاوره حقوقی
💰 هزینه وکیل طبق وسعت و سختی کار تعیین می‌شود
✅ درصد موفقیت %96 موفقیت پرونده‌ها

✔️بهترین وکیل کیفری زاهدان را با لیست 10تایی بشناسید⚖️【سال1402】

ملاک شما برای انتخاب بهترین وکیل زاهدان چیست؟ مشخصات فردی 10 وکیل کیفری برتر زاهدان، همراه با آدرس و شماره تماس بهترین وکیل کیفری زاهدان، بیان کرده‌ایم. شما می‌توانید براساس معیار‌های خود، از بین آن‌ها یکی را انتخاب کنید.

1) ابوطالب ایاز

ابوطالب ایاز، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی زاهدان، وکیل بسیار متشخص، پیگیر و دلسوز موکل خود و از لحاظ انسانی هم حس مسولیت بسیاری دارد. دارای 10 سال سابقه درخشان وکالت که در این مدت با فن بیان شیوا، امانت داری نسبت به پرونده موکل، آشنایی به قوانین توانسته خود را بین بهترین وکلای زاهدان قرار دهد. دارای شماره پروانه 28085 است که در سال 1390 از سوی کانون وکلای قوه قضایی صادر شده است. وكيل و مشاور حقوقي بانک صنعت ومعدن، وكيل و مشاور حقوقي چندین شرکت خصوصی، وکیل شرکت گاز استان سیستان وبلوچستان، وکیل شرکت سایه سمن سیستان و بلوچستان، وکیل شرکت فن آوری آویژه هامون زاهدان و دکتری حقوق عمومی از سوابق کاری و تحصیلی آقای ایاز می‌باشد.

  • آدرس: زاهدان، نبش بهشتی ۲، طبقه سوم
  • شماره تماس وکیل: 09178107789

 

2)حسین صبوری

حسین صبوری، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی زاهدان، دارای 15 سال سابقه درخشان وکالت که در این مدت با فن بیان شیوا، امانت داری نسبت به پرونده موکل، آشنایی به قوانین توانسته خود را بین بهترین وکلای زاهدان قرار دهد. دارای شماره پروانه 12969 است که در سال 1386 از سوی کانون وکلای دادگستری صادر شده است. آقای صبوری، بهترین وکیل خانواده زاهدان پرونده‌های بسیاری در زمینه دعاوی خانواده (طلاق، طلاق توافقی، دریافت مهریه، استرداد جهیزیه و …)، دعاوی ملکی(دعوی الزام به فک رهن و سندهای ضمانتی، دعوی الزام تنظیم سند رسمی ‌برای املاک، دعوی درخواست دریافت مطالبه‌‌ اجرت المثل، دعوی فسخ قراردادها و…)، دعاوی حقوقی و ثبتی داشته که با تلاش و پشتکار خود توانسته در بهترین مسیر پرونده را به پایان برساند.

  • آدرس: زاهدان، تقاطع خیابان بهشتی و مصطفی خمینی، طبقه دوم بانک پاسارگاد
  • شماره تماس وکیل: 09151431311

 

3) محمدرضا مالکی

محمدرضا مالکی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی زاهدان، دارای چند سال سابقه درخشان وکالت که در این مدت با فن بیان شیوا، امانت داری نسبت به پرونده موکل، آشنایی به قوانین توانسته خود را بین بهترین وکلای زاهدان قرار دهد. آقای مالکی پرونده‌های بسیاری در زمینه دعاوی خانواده( طلاق، طلاق توافقی، دریافت مهریه، استرداد جهیزیه و …)، دعاوی ملکی(دعوی الزام به فک رهن و سندهای ضمانتی، دعوی الزام تنظیم سند رسمی ‌برای املاک، دعوی درخواست دریافت مطالبه‌‌ اجرت المثل، دعوی فسخ قراردادها و…)، دعاوی حقوقی و ثبتی داشته که با تلاش و پشتکار خود توانسته در بهترین مسیر پرونده را به پایان برساند. محمدرضا ملکی را می‌توان به عنوان بهترین وکیل ملکی زاهدان معرفی کرد.

  • آدرس: زاهدان،تقاطع امام خمینی وآزادی، پاساژ برادران، طبقه اول، واحد چهارم
  • شماره تماس وکیل: 09151417515

 

4) ملیحه دانش رمرودی

ملیحه دانش رمرودی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی زاهدان، با توجه به سابقه کم خویش توانسته با تکیه به آگاهی خویش، پشتکار و اخلاق پسندیده خود را بین بهترین وکلای زاهدان جای دهد. خانم دانش رمرودی در سال 1396 موفق به دریافت پروانه وکالت به شماره 46624 از کانون وکلای دادگستری شده است. به نظر ایشان صادق بودن یک وکیل نشانگر حرفه ای بودن آن وکیل است همچنین دروغ گویی، غلو یا کوچک نمایی موضوع برای جذب موکل نه تنها اخلاقی نیست بلکه از رفتار یک وکیل حرفه ای به دور است. دعاوی خانواده، ملکی، حقوقی، کیفری، ثبتی و غیره من جمله دعاوی است ایشان بر عهده گرفته و با تلاش و پشتکار خویش توانسته رضایت موکل را جذب کند.

  • آدرس: زاهدان، خیابان آزادی، خیابان امام خمینی، جنب عکاسی خندان
  • شماره تماس وکیل: 09155412729

 

5) حسن رمضانی

حسن رمضانی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی زاهدان، پرونده‌های بسیاری در زمینه دعاوی خانواده(طلاق، طلاق توافقی، دریافت مهریه، استرداد جهیزیه و …)، دعاوی ملکی(دعوی الزام به فک رهن و سندهای ضمانتی، دعوی الزام تنظیم سند رسمی ‌برای املاک، دعوی درخواست دریافت مطالبه‌‌ اجرت المثل، دعوی فسخ قراردادها و…)، دعاوی حقوقی و ثبتی داشته که با تلاش و پشتکار خود توانسته در بهترین مسیر پرونده را به پایان برساند. حسن رمضانی دارای چند سال سابقه درخشان وکالت که در این مدت با فن بیان شیوا، امانت داری نسبت به پرونده موکل، آشنایی به قوانین توانسته خود را بین بهترین وکلای زاهدان قرار دهد. دارای شماره پروانه 21425 می‌باشد که از سوی کانون وکلای دادگستری صادر شده است.

  • آدرس: زاهدان، خیابان ازادی، کوچه ۱۰، در اول، سمت راست
  • شماره تماس وکیل: 09152615473

 

6) داوود متقیان

داوود متقیان، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی زاهدان، در مدت 9 سال سابقه وکالتی خویش توانسته پرونده‌های بسیاری را به نتیجه دلخواه موکل برساند و خود را در بین بهترین وکلای زاهدان جای دهد. آقای متقیان نسبت به قوانین آشنایی کامل داشته و نسبت به پرونده موکل راز دار می‌باشد. از نظر آقای متقیان وکالت یکی از مشاغل بسیار مهم و حساس جامعه است، چون ارتباط مستقیم با حق و عدالت و عملکرد مراجع قضایی دارد. دارای شماره پروانه 18181 می‌باشد که در سال 1392 از سوی کانون وکلای دادگستری صادر شده است.

  • آدرس: زاهدان، تقاطع خیابان شهید بهشتی و مصطفی خمینی، ساختمان دکتر سعیدیان، طبقه اول
  • شماره تماس وکیل: 09159491022

 

7) مسلم عمادی انور

مسلم عمادی انور، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی زاهدان، در مدت چند سال سابقه وکالتی خویش توانسته پرونده‌های بسیاری مربوط به دعاوی خانوادگی، ملکی، ثبتی، حقوقی را به نتیجه دلخواه موکل برساند و خود را در بین بهترین وکلای زاهدان جای دهد. از نظر آقای عمادی وکالت یکی از مشاغل بسیار مهم و حساس جامعه است، چون ارتباط مستقیم با حق و عدالت و عملکرد مراجع قضایی دارد. دارای شماره پروانه ٢٩٧٥٦ می‌باشد که از سوی کانون وکلای دادگستری زاهدان صادر شده است.

  • آدرس: زاهدان، خیابان آزادی، مقابل بانک مسکن، ساختمان ٤٤ وکلا، طبقه ١
  • شماره تماس وکیل: 09395784086

 

8) علی روانان

علی روانان، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی زاهدان، در کلیه دعاوی حقوقی، کیفری، خانواده، ارث و ملکی قبول پرونده کرده و با تمام تلاش خویش و پشتکار در کار وکالت توانسته با درصد بالایی از موفقیت دعاوی موکوله را به پابان برساند. تنظیم انواع لوایح دفاعی، دادخواست، شکوائیه، اخذ پرونده و قرارداد از جمله خدمات وکالتی آقای روانان دراین چند سال دوره وکالت می‌باشد. دارای شماره پروانه 8797 از سوی کانون وکلای دادگستری زاهدان بوده و دارای مشاوره حضوری و غیرحضوری با تعیین وقت قبلی و هزینه می‌باشد.

  • آدرس: زاهدان، میدان امام علی (ع)، نبش خیابان امیرالمومنین ۳، مجتمع سپیده، طبقه اول، واحد ۲
  • شماره تماس وکیل: 09153411526

 

10) علیرضا پورملائی

علیرضا پورملائی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی زاهدان، آخرین مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد حقوق، دارای شماره پروانه 25712 می‌باشد که از سوی کانون وکلای دادگستری در سال 1394 صادر شده است. دعاوی خانوادگی، ملکی، مالی، تجاری، قراردادها، چک، داوری، قراردادها، مناقصات، اختلافات مالی، سفته، برات، فاکتور، رسید عادی، جرایم علیه اموال و اسناد، کلاهبرداری، جعل، تقلب، تزویر، خیانت در امانت، تحصیل مال از طریق نامشروع، ربا، فروش و انتقال مال غیر، سرقت و غیره من جمله پرونده‌های موکوله به ایشان است که با درصد بالایی از موفقیت به پایان رسانده است.

  • آدرس: زاهدان، خیابان بهشتی، بعثت ۱۶، ساختمان سامسونگ، طبقه ۱، واحد ۳
  • شماره تماس وکیل: 09155418641

[divider style=”solid” top=”20″ bottom=”20″]

سپاس از اینکه وقت گذاشتید و تا آخر این مطلب بهترین وکیل کیفری زاهدان– لیست 10تایی را مطالعه کردید. امیدوارم توانسته باشیم شما را در انتخاب بهترین وکیل زاهدان یاری کرده باشیم.

وکیل پایتختمشاهده نوشته ها

Avatar for وکیل پایتخت

وکیل پایتخت، به عنوان یکی از معتبرترین سایت های حقوقی توانسته اعتماد مردم را جذب کند و آماده پذیرش وکالت در زمینه حقوقی، کیفری، ملکی، خانواده، امورثبتی، دعاوی بین المللی، مهاجرت و..می باشد.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *