5/5 - (5 امتیاز)

در شیراز، دستیابی به موفقیت در پرونده‌های حقوقی، افراد را ملزم به داشتن یک وکیل خوب شیراز می‌کند تا یاری گر آنها در طی مراحل دشوار و حساس قانونی باشد. با توجه به اینکه افراد عادی اطلاعاتی در مباحث قضایی ندارند و نمی‌توانند اقدامات لازم در ارتباط با پرونده را انجام دهند تا به نتیجه مطلوب دست یابند، از این رو وجود فردی متخصص در حقوق و قضا، الزامی است. برای حصول نتیجه، باید بهترین وکیل را انتخاب نمود. علاوه بر وظایفی که وکیل در قبال موکل دارد، بایستی ویژگی‌های خاصی را نیز دارا باشد. برخورداری از این خصوصیات نشانه‌های بهترین وکیل شیراز است. برخی از وکلا در تمامی دعاوی حقوقی فعالیت دارند اما بعضی از آنها در تعدادی از دعاوی حقوقی تجربه و تبحر بیشتری دارند از جمله ، وکیل انحصار وراثت، وکیل قرارداد، وکیل طلاق، وکیل ملکی، وکیل چک، وکیل سفته، وکیل حضانت، وکیل ثبت، وکیل نفقه، وکیل اجرت المثل، وکیل کیفری و غیره.

🥇 سطح وکیل وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ مهارت و تخصص حقوقی، ملکی، کیفری، خانواده، ثبتی،
📝 ارائه خدمات حقوقی وکالت و مشاوره حقوقی
💰 هزینه وکیل طبق وسعت و سختی کار تعیین می‌شود
✅ درصد موفقیت %96 موفقیت پرونده‌ها
✔️بهترین وکیل کیفری شیراز را با لیست 10تایی بشناسید⚖️【سال1402】

وکیل پایتخت با فراهم کردن گزیده ای از وکلای برتر کیفری شیراز در یک لیست 10تایی، انتخاب یک وکیل کیفری خبره در شیراز را برای شما کاربران راحت‌تر کرده است تا اگر از لحاظ حقوقی، گره‌ای در کارتان افتاده، تا به کمک وکلای متخصص شیراز باز شود. 

1) حامد اسکندری

حامد اسکندری وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی در شیراز، دانش آموخته کارشناس ارشد گرایش حقوق خصوصی، با بیش از 10 سال سابقه وکالت، آماده برای ارائه خدمات وکالت و مشاوره در انواع دعاوی حقوقی، کیفری، خانوادگی، ثبتی، شهرداری، بیمه، تجاری، تعزیرات، اداره کار، شهرداری و امور گمرکی می باشد.  اما ایشان به صورت تخصصی دعاوی ملکی را قبول و با تکیه بر اطلاعات علمی و تعهد کاری خویش پرونده را پیش می‌برد.

برای اعطای وکالت به اسکندری یکی از وکلای کیفری حرفه ای شیراز، می‌توانید از طریق شماره‌ زیر با ایشان در ارتباط باشید:

  • آدرس: شیراز، فلکه گاز، به سمت میدان اطلسی، طبقه فوقانی بانک رفاه کارگران، طبقه اول، واحد۱
  • شماره تماس وکیل: 09171114836
  • ساعات کاری دفتر: از ساعت 18 الی 22

 

2) افسانه راستی

افسانه راستی، وکیل پایه یک دادگستری شیراز، دارای 11 سال سابقه فعالیت در حوزه وکالت، عضو کانون وکلای استان فارس، با شماره پروانه ثبتی 34260، دارای پرونده‌های موفق بسیاری در تمام دعاوی حقوقی می‌باشد. خانم افسانه راستی به عنوان یک وکیل خبره شیراز در زمینه وکالت، قبل از قبول یک پرونده، جلسه مشاوره‌ای با موکل تشکیل داده و اسناد و مدارک ارائه شده را به خوبی بررسی و نتایج احتمالی از نتیجه پرونده و تصمیم قاضی دادگاه را با موکل در میان می‌گذارد تا مراجعه کننده بتواند تصمیم درست راجب طرح دعوا یا عدم طرح دعوا بگیرد.

وکیل راستی، به عنوان یک وکیل حرفه‌ای و باتجربه، آماده ارائه خدمات وکالتی در انواع دعاوی خانواده از قبیل ( طلاق از طرف مرد، طلاق به درخواست زوجه، طلاق توافقی در کمترین زمان ممکن، طلاق غیابی، مطالبه مهریه، مطالبه نفقه، استرداد جهیزیه، اجرت المثل ایام زوجیت، ملاقات و حضانت فرزند و… )، دعاوی کیفری من الجمله: ( کلاهبرداری، پرونده های چک بلامحل، سرقت و جعل، استفاده از سند مجعول، تصادفات و دیه ناشی از تصادف، ایراد و ضرب و جرح غیر عمدی ناشی از تصادف، خیانت در امانت و فروش مال غیر، روابط نامشروع و … )، دعاوی حقوقی همانند (اثبات مالکیت، الزام به تنظیم سند رسمی، خلع ید، تصرف عدوانی، اعتراض شخص ثالث، حق کسب و پیشه، مطالبه وجه چک و سفته، ابطال و فسخ قراردادها، مطالبه خسارت ناشی از تصادف، الزام به انجام تعهدات قراردادی در شیراز و …) می‌باشد.

برای اعطای وکالت به افسانه راستی یکی از وکیل‌های کیفری خوب شیراز، می‌توانید با شماره‌های زیر با ایشان در ارتباط باشید:

  • آدرس: شیراز، چهارراه ملاصدرا، کوچه 24 قصرالدشت، طبقه دوم بانک پاسارگارد، واحد 5
  • شماره تماس: 09173083407
  • حضور در دفتر با هماهنگی قبلی

 

3) راضیه مصطفوی

راضیه مصطفوی، وکیل دادگستری، مشاور حقوقی و عضو مرکز وکلای قوه قضاییه، آماده برای ارائه خدمات در پرونده‌های حقوقی از جمله (اثبات مالکیت، الزام به تنظیم سند رسمی، خلع ید، تصرف عدوانی، مطالبه وجه، اعتراض شخص ثالث، حق کسب و پیشه و سرقفلی، الزام به انجام تعهدات قراردادی و…)؛ خانواده از قبیل (طلاق به درخواست زوجه یا زوج، مهریه، اجرت‌المثل، نفقه، حضانت فرزند، ملاقات فرزند و….)؛ کیفری (سرقت‌، کلاهبرداری، خیانت در امانت، تخریب، ضرب و جرح، تجاوز به عنف، تهدید و توهين، مشروبات الکلی، فروش مال غیر و ….)؛ امور ثبتی (افراز و تفکیک و..)؛ شهرداری (کمیسیون ماده ۵۰ و ۷۰ و ۱۰۰ شهرداری و تغییرکاربری) و سایر دعاوی می‌باشد. سرکار خانم مصطفوی با ارائه مشاوره تلفنی و حضوری و راه حل ارائه دهنده به مراجعه کنندگان که با مطالعه پرونده مراجعین و دادن مشاوره و راهکار مناسب آنها را در مسیر پرونده همراهی می‌کند و از دیگر خدمات وکالتی ایشان می‌توان به تنظیم دادخواست، شکوائیه، لوایح، قراردادهای خصوصی، صلح نامه اشاره کرد.

برای اعطای وکالت می توانید از طریق شماره زیر با ایشان در ارتباط باشید.

  • آدرس: شیراز، چهارراه سیاحتگر، نبش خیابان اعتمادی
  • حضور در دفتر با هماهنگی و وقت قبلی

 

4) آرزو حسینی

آرزو حسینی، وکیل پایه یک دادگستری شیراز، دانش‌آموخته کارشناسی ارشد گرایش حقوق خصوصی، عضو کانون وکلای دادگستری استان فارس و از داوران رسمی کانون وکلای دادگستری با سابقه‌ای درخشان می‌باشند. متخصص در حوزه قرارداد نویسی، مدیرعامل موسسه حقوقی عدل آفرینان یاس،که سبب گشته تا ایشان را به عنوان یکی از بهترین وکلای دعاوی کیفری شیراز در زمینه پرونده‌های کیفری و وکیل شیراز بشناسند.

 وکیل حسینی، آماده ارائه خدمات و پذیرش وکالت و مشاوره حقوقی در کلیه دعاوی حقوقی از جمله ( اختلافات و مطالبات قراردادی، دعاوی مالی، قراردادها، مطالبه خسارات، فسخ و انحلال قرارداد، الزام به انجام تعهد، دعاوی موجر و مستاجر، اثبات مالکیت و الزام به تنظیم سند رسمی مالکیت، دعاوی خلع ید و تصرف عدوانی و تخلیه، مطالبه طلب، مطالبه وجه چک و سفته، حصر وراثت، تحریر و تقسیم ترکه، حق کسب و پیشه و تجارت، سرقفلی، تفکیک و افراز املاک مشاعی و غیره )؛ دعاوی کیفری از جمله ( سرقت، آدم ربایی، کلاهبرداری، قتل، جعل و استفاده از سند مجعول، مواد مخدر و مشروبات الکلی، چک بلامحل،  دیه و تصادفات، جرایم رایانه‌ای، خیانت در امانت، تجاوز به عنف، رابطه نامشروع، توهین و فحاشی و تهدید و افترا، ضرب و جرح، ایجاد ممانعت و مزاحمت، تخریب اموال، قاچاق کالا و ارز، فریب در ازدواج، ترک انفاق و غیره )؛ دعاوی خانواده از جمله ( انواع طلاق، طلاق توافقی در کمترین زمان ممکن، طلاق به درخواست زوجه، طلاق به درخواست زوج، فسخ نکاح، نفقه  مطالبه مهریه، جهیزیه، اجرت المثل ایام زوجیت، اثبات زوجیت، حضانت فرزند، تجویز ازدواج مجدد مرد و غیره ) می‌باشند.

  • آدرس:شیراز، خیابان پاسداران،

 

5) امیر فتح پور

امیرفتح پور، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، دارای برخورد و رفتار در شآن موکلین خویش، فن بیان و نفوذ کلام عالی وکیل، پایبند به زمان در حل مشکلات پرونده موکلین خویش، دارای 18 سال سابقه وکالت در تمامی زمینه‌های دعاوی خانوادگی، ملکی، کیفری، حقوقی و غیره می‌باشد. با توجه به سابقه درخشان وی در این چندین سال وکالت، می‌توان وی را یکی از بهترین وکلای کیفری شیراز و به عنوان و … معرفی کرد. دارای دکترای حرفه‌ای حقوق عمومی بوده و دارای پروانه وکالت از قوه قضاییه به شماره پروانه 5882 است. وکیل فتح‌پور عضو هیات منصفه مطبوعات بوده و در زمینه پرونده‌های امنیتی و جرایم کلان اقتصادی قبول وکالت می‌نمایند.

  • آدرس: شیراز، خیابان زند، نبش انوری، جنب ساعت میلاد، ساختمان یاس، طبقه2
  • حضور در دفتر با هماهنگی و رزرو وقت

 

6) آیدا شکوه 

آیدا شکوه، وکیل پایه یک دادگستری شیراز و مشاور حقوقی، عضو وکلای قوه قضائیه، دارای مدرک کارشناسی ارشد جزا و جرم شناسی، با مهارت و سابقه درخشان در امر وکالت توانسته جز وکلای خوب شیراز باشد. وکیل آیدا شکوه مسقانی با ارائه راه حل مناسب به مراجعه‌کنندگان و دادن مشاوره و راهکار مطابق با قوانین، آنها را در مسیر پرونده همراهی می‌کند. از سوابق حرفه‌ای خانم شکوه می‌توان به وکیل چندین بانک دولتی، وکیل موسسه‌های حقوقی معتبر در شیراز  اشاره کرد

حوزه فعالیت وکیل آیدا شکوه در دعاوی حقوقی، کیفری و خانواده عبارتست از:

  1. پرونده‌های حقوقی من الجمله: ( اثبات مالکیت، الزام به تنظیم سند رسمی، چک، سفته، خلع ید، تصرف عدوانی، اجرت‌المثل ایام تصرف، اعتراض ثالث، تخلیه و اجور معوقه، حق کسب و پیشه، سرقفلی، الزام به انجام ابطال و یا فسخ قراردادها و یا اسناد رسمی، دعاوی بانکی، قرارداد مشارکت در ساخت، پیش فروش آپارتمان، ابطال رای داوری و دعاوی مرتبط به ارث و …)
  2. پرونده‌های کیفری با موضوعات (سرقت، موادمخدر، کلاهبرداری، جعل و استفاده از سند مجعول، تهدید و توهین، ضرب و جرح،  خیانت در امانت، سرقت، شرب خمر، مواد مخدر، رابطه نامشروع و زنا، فروش مال غیر، تصادفات، تعزیرات و..)
  3. پرونده‌های خانواده از جمله: (انواع طلاق، طلاق به درخواست زوجه، طلاق به درخواست زوج، طلاق توافقی، مطالبه و به اجرا گذاشتن مهریه ،ترک انفاق، مطالبه و به اجرا گذاشتن مهریه، تمکین، نفقه زوجه و فرزند، اجرت المثل ایام زوجیت، استرداد جهیزیه، ملاقات فرزند، حضانت فرزند، الزام به ثبت ازدواج و …)

برای اعطای وکالت به آیدا شکوه مساقی،وکیل خوب در شیراز، می‌توانید با شماره‌ زیر با ایشان در ارتباط باشید:

  • آدرس: شیراز، بلوار پاسداران
  • شماره تماس وکیل شیراز: 09178161162
  • حضور در دفتر باهماهنگی و وقت قبلی

7) سعید شبانی

سعید شبانی، وکیل پایه یک دادگستری شیرازو مشاور حقوقی، کارشناسی ارشد حقوق خصوصی، عضو کانون وکلای دادگستری استان فارس که سابقه 15 ساله درخشان وی در زمینه وکالت سبب شده است که ایشان را به عنوان یکی از بهترین وکلای کیفری شیراز شناخت. وکیل شبانی، آماده ارائه خدمات و پذیرش وکالت و مشاوره حقوقی در کلیه دعاوی کیفری( سرقت، آدم ربایی، کلاهبرداری، قتل، جعل و استفاده از سند مجعول، مواد مخدر و مشروبات الکلی، چک بلامحل،  دیه و تصادفات، خیانت در امانت، رابطه نامشروع، توهین و فحاشی و تهدید و افترا، ضرب و جرح، تخریب اموال، قاچاق کالا و ارز، ترک انفاق و غیره ) می‌باشند. از خدمات وکالتی که ایشان به مراجعین خویش ارائه می‌دهد مشاوره حقوقی، تحریر اوراق قضایی و قراردادها اشاره کرد.

  •  آدرس: شیراز،چهاراه سینما سعدی، خیابان ۷ تیر، انتهای کوچه ۱، ساختمان سینا، طبقه همکف
  • شماره وکیل: 09177138728

 

8) ندا طاهری

ندا طاهری، وکیل پایه یک دادگستری شیراز، عضو  کانون وکلای دادگستری استان فارس و دارای رتبه ۶ آزمون ورودی کانون وکلای شیراز در سال ۸۹ با  12 سال سابقه درخشان در زمینه وکالت می‌باشد. وجه تمایز وکیل طاهری وظیفه شناسی، انسان دوستی، دلسوزی در کنار مهارت و تجربه ایشان است. از ابتدا تا انتهای هر پرونده همانند یک دوست و راهنما در کنار موکل می‌باشند. از دیگر ویژگی‌های بارز ایشان اینست که از ابتدا مسیر پرونده را به موکل نشان می‌دهد و در صورتی که پیگیری پرونده نتیجه‌ای برای شخص نداشته باشد به مراجعه کننده اعلام و از قبول پرونده امتناع می‌کنند. این وکیل باسابقه در کلیه امور حقوقی، کیفری، خانواده (علی الخصوص پرونده های انواع طلاق) قبول وکالت می‌نمایند.

برای اعطای وکالت به ندا طاهری، یکی از وکلای باسابقه، می‌توانید از طریق شماره‌ زیر با ایشان در ارتباط باشید:

  • آدرس: شیراز، خیابان قصردشت، جنب کانون وکلا، نبش کوچه ۴۴، ساختمان ارسلان
  • شماره تماس وکیل: 09177399656

 

9) حسن مهرآسا

حسن مهرآسا، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، عضو کانون وکلای شیراز، آخرین مدرک تحصیلی وی حقوق خصوصی از دانشگاه حقوق و علوم سیاسی تهران است. دارای شماره پروانه 2650 است که از سوی کانون وکلای دادگستری صادر شده است. دعاوی خانواده و هویت قانونی شامل دعاوی خانواده، دعاوی ارث و میراث، دعاوی ثبت احوال، سرپرست و قیم، اعمال منافی عفت و اخلاق شامل جرایم ضد عفت و اخلاق عمومی، شرب خمر، زنا، لواط، تجاوز، روابط نامشروع، دعاوی ملکی و ثبتی از جمله دعاوی است که به وی واگذار شده است.

  • آدرس: شیراز، نبش کوچه 27 امیرکبیر
  • شماره تماس: 09173922725

 

10) مجید قربانی خوی

مجید قربانی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، عضو کانون وکلای شیراز، آخرین مدرک تحصیلی وی کارشناسی حقوق خصوصی است. دارای شماره پروانه 3772 است که از سوی کانون وکلای دادگستری صادر شده است. دعاوی خانواده و هویت قانونی شامل دعاوی خانواده، دعاوی ارث و میراث، دعاوی ثبت احوال، سرپرست و قیم، اعمال منافی عفت و اخلاق شامل جرایم ضد عفت و اخلاق عمومی، شرب خمر، زنا، لواط، تجاوز، روابط نامشروع، دعاوی ملکی و ثبتی از جمله دعاوی است که به وی واگذار شده است و با آگاهی کامل و پشتکار خویش توانسته درصد بالایی از موفقیت را کسب نماید. از جمله خدمات وکالتی آقای قربانی می‌توان به اخذ پرونده، تنظیم قرارداد، تنظیم شکواییه، مشاوره حضوری و غیر حضوری اشاره کرد.

  • آدرس:استان فارس، شیراز،خیابان ملاصدرا، کوچه 4، مجتمع پزشکی ملاصدرا، طبقه5
  • شماره تماس: 09172286978

[divider style=”solid” top=”20″ bottom=”20″]

سپاس از اینکه وقت گذاشتید و تا آخر این مطلب معرفی گزیده‌ای از وکلای کیفری خوب شیراز– لیست 10تایی را مطالعه کردید. امیدوارم توانسته باشیم شما را در انتخاب یک وکیل مناسب برای پرونده های حقوقی تان یاری کرده باشیم.

 

وکیل پایتختمشاهده نوشته ها

Avatar for وکیل پایتخت

وکیل پایتخت، به عنوان یکی از معتبرترین سایت های حقوقی توانسته اعتماد مردم را جذب کند و آماده پذیرش وکالت در زمینه حقوقی، کیفری، ملکی، خانواده، امورثبتی، دعاوی بین المللی، مهاجرت و..می باشد.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *