5/5 - (5 امتیاز)

مشاوره با یک وکیل متخصص در امور کیفری، امری حیاتی بشمار می‌آید. دعاوی کیفری به دلیل ماهیت جزایی آن می‌توانند تاثیر زیادی بر زندگی افراد بگذارند. لذا آشنایی کامل با قوانین مرتبط با موضوع درگیر شده از اهمیت زیادی برخوردار است. حتی در بسیاری از موارد می‌توان از احکام جزائی با درخواست‌های قانونی و یا رضایت و سایر اقدامات پیشگیرانه جلوگیری کرد. دعاوی کیفری مربوط به اموری هست که در نهایت مجازاتی برای مرتکب آن صادر می‌شود، دادگاه کیفری هم بر اساس نوع پرونده به دو دادگاه کیفری یک و کیفری دو تقسیم میشود. تخصصی شدن امور حقوقی موجب گردیده است تا وکیل کیفری در مشهد دایره فعالیت خویش را به دعاوی کیفری محدود کرده و به صورت تخصصی در دعاوی جنایی و جزایی مشاوره و وکالت نماید. نقش و عملکرد وکیل کیفری حرفه‌ای به صورت مستقیم و غیرمستقیم در نتیجه دعاوی کیفری موثر بوده و پیشنهاد می‌شود برای کسب بهترین نتیجه از دعاوی کیفری قبل از هر گونه اقدامی به وکیل متخصص دعاوی کیفری در مشهد مراجعه و مشاوره نماید. مجازات دعاوی کیفری عبارت است از حبس از یک تا هفت سال و پرداخت جزای نقدی معادل مالی که اخذ شده و رد مال، به صاحب آن است و اگر مرتکب از کارکنان دولت باشد به انفصال ابد از خدمات دولتی نیز محکوم خواهد شد. قانونگذار انتقال‌ گیرنده‌ای را که در حین معامله عالم به عدم مالکیت انتقال‌دهنده باشد، نیز معاون جرم می‌داند.

🥇 سطح وکیل وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ مهارت و تخصص حقوقی، ملکی، کیفری، خانواده، ثبتی،
📝 ارائه خدمات حقوقی وکالت و مشاوره حقوقی
💰 هزینه وکیل طبق وسعت و سختی کار تعیین می‌شود
✅ درصد موفقیت %96 موفقیت پرونده‌ها

✔️بهترین وکیل کیفری مشهد را با لیست 10تایی بشناسید⚖️【سال1402】

وکیل پایتخت با فراهم کردن لیست 10تایی از وکلای کیفری برتر مشهد، انتخاب بهترین وکیل مشهد را برای شما کاربران راحت‌تر کرده است تا اگر از لحاظ حقوقی، گره‌ای در کارتان افتاده، به کمک وکلای کیفری متخصص و مجرب مشهد باز شود. ما در این مقاله به معرفی 10 وکیل کیفری برتر مشهد می‌پردازیم.

علیرضا قدیری - وکیل کیفری مشهد
علیرضا قدیری – وکیل کیفری مشهد

1) علیرضا قدیری

علیرضا قدیری، وکیل پایه یک دادگستری مشهد، با بیش از ۲۵سال سابقه وکالت در پرونده‌های معروف و مهم، فارغ التحصیل رشته حقوق از دانشگاه تهران، عضو رسمی کانون وکلای استان خراسان و رییس هیئت مدیره موسسه حقوقی نیک دادفران می‌باشد. قریب به 25سال، یعنی از ۲۴ سالگی، وکالت را آغاز نموده و به اصطلاح سرد و گرم چشیده این حرفه‌است که همین سابقه طولانی، ایشان را در زمره وکلای باتجربه و خبره مشهد قرار داده است. وکیل قدیری، بهترین وکیل کیفری مشهد، که سابقه حضور در هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری خراسان را به عنوان عضو اصلی داشته و مسئولیتهای مختلفی را در کانون وکلای مشهد به عهده داشته است، از جمله این مسیولیت‌ها و سوابق کاری ایشان در کارنامه‌شان، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بازرس هیأت مدیره
  • نماینده ویژه کانون وکلا در اتحادیه سراسری کانونهای وکلا ی کشور (اسکودا)
  • مسئولیت کارگروه آموزش و تحقیقات شورای پیشگیری از وقوع جرم مشهد
  • مسئولیت کمیسیون آموزش و تحقیقات کانون وکلا
  • عضویت در کمیسیون کارآموزی کانون وکلای دادگستری خراسان
  • دبیر انجمن جرم شناسی منطقه شرق کشور سالهای متمادی
  • انجام فعالیتهای علمی در حوزه جزائی

از موفقیت‌های دیگر ایشان می‌توان به تربیت و سرپرستی تعداد بی‌شماری از کارآموزان وکالت و تدریس علوم حقوقی در مراکز علمی و سابقه مدیریت آموزشی در دانشگاه علمی کاربردی حقوق ثبت خراسان ذکر کرد. وکیل قدیری، به عنوان یک وکیل کیفری حرفه‌ای و باتجربه، آماده ارائه خدمات وکالتی در انواع دعاوی کیفری من الجمله: ( قتل، مواد مخدر، کلاهبرداری، پرونده‌های چک بلامحل، سرقت و جعل، استفاده از سند مجعول، تصادفات و دیه ناشی از تصادف، ایراد و ضرب و جرح غیر عمدی ناشی از تصادف، خیانت در امانت و فروش مال غیر، روابط نامشروع و … )،می‌باشد.

برای اعطای وکالت به علیرضا قدیری، وکیل کیفری حرفه‌ای مشهد، می‌توانید از طریق شماره‌ زیر با ایشان در ارتباط باشید:

  • آدرس: خراسان رضوی، مشهد، خیابان امام خمینی، مقابل سه راه دارایی، امام خمینی 28، برج اداری مرمر
  • تلفن‌همراه‌وکیل‌مشهد: 09155909549
  • حضور در دفتر با هماهنگی و تعیین وقت قبلی

مصطفی زمان زاده - وکیل کیفری در مشهد
مصطفی زمان زاده – وکیل کیفری در مشهد

2) مصطفی زمان‌زاده

مصطفی زمان‌زاده، وکیل پایه یک دادگستری مشهد و مشاور حقوقی، دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق جزا و جرم شناسی از دانشگاه فردوسی مشهد، در زمینه وکالت علی الخصوص دعاوی کیفری دارای 17 سال فعالیت می‌باشد. ایشان در این مدت ۱۷ سال فعالیت حقوقی، اجرایی و انتظامی خود توانسته به عنوان یک وکیل کیفری خبره مشهد مسئولیت پذیر، متخصص و متعهد در شهر مشهد و نیشابور، سایر شهرهای استان خراسان رضوی نسبت به موکلین شناخته شود. وکیل زمان‌زاده، به همراه تیمی مجرب و زبده با همکاری دیگر وکلای نخبه (اساتید دانشگاه، قضات و افسران بازنشسته و..) در عرصه‌های دعاوی مختلف حقوقی و تخصصی از ابتدای آغاز حرفه تخصصی وکالت تاکنون، پرونده‌های بسیاری را با موفقیت و رضایت موکلین به نتیجه رسانده‌اند. همچنین ایشان به عنوان وکیل خانواده مشهد برای پرونده‌های خانواده می‌تواند کنارتان باشد.

  1. پرونده‌های کیفری با موضوعات (قتل، موادمخدر،کلاهبرداری، جعل و استفاده از سند مجعول، آدم ربایی، جرایم اقتصادی، خیانت در امانت، سرقت، شرب خمر، مواد مخدر، رابطه نامشروع و زنا، فروش مال غیر و…)
  2. امور مرتبط با ایرانیان خارج از کشور که در ایران نیاز به وکیل دارند
  3. دعاوی در صلاحیت دادگاه انقلاب و دادگاه کیفری

برای اعطای وکالت به مصطفی زمان‌زاده، وکیل کیفری خبره، می‌توانید با شماره‌های زیر با ایشان در ارتباط باشید:

  • حضور در دفتر با هماهنگی و رزرو وقت قبلی

 

وکیل کیفری مشهد - رضا حسینی برج
وکیل کیفری مشهد – رضا حسینی برج

3) رضا حسینی برج

رضا حسینی برج، وکیل پایه یک دادگستری در شهر مشهد، دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق خصوصی از دانشگاه مشهد می‌باشد. ایشان بعد از دریافت پروانه وکالت پایه یک دادگستری در این حوزه شروع به فعالیت حرفه‌ای در دعاوی کیفری نموده است که بیش از یک دهه در حوزه وکالت به صورت حرفه‌ای در امور مربوط به وکالت تخصصی کیفری، وکالت ایرانیان مقیم خارج کشور، وکالت خارجیان مقیم در ایران، بصورت کاملاً حرفه ای عمل می‌کند.

ایشان با دیدگاه و رویکرد حرفه‌ای، نگرشی جدید در علم حقوق و اندیشه قضایی دارند و به صورت حرفه‌ای بیش از 7000 پرونده موفق دارند و رزومه قوی و موفق در انجام پرونده‌ها و امور وکالت و رضایت حداکثری موکلین از عملکرد ایشان نقطه عطف این وکیل دادگستری می‌باشد. این حجم از رضایت و توفیق در پرونده‌ها باعث شده که وکیل “رضا حسینی برج” یکی از بهترین وکیل کیفری در شهر مشهد شناخته شود و تبحر این وکیل زبانزد مردم گردد.

برای اعطای وکالت و مشاوره تخصصی با رضا حسینی برج، وکیل کیفری مشهد، از راه های زیر در ارتباط باشید:

  • آدرس: خراسان رضوی، مشهد، بلوار سجاد، چهارراه بهار، سجاد6(جنب پیتزا نوشین)، پلاک220، طبقه 1
  • شماره وکیل مشهد: 09156024004
  •  شماره دفتر: 05137600011
  • حضور در دفتر با هماهنگی قبلی

گروه حقوقی رامین پورعطا - وکیل کیفری در مشهد
گروه حقوقی رامین پورعطا – وکیل کیفری در مشهد

4) رامین پورعطا

گروه حقوقی پورعطا با مدیریت رامین پورعطا، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، که دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد حقوق بین الملل و در حال حاضر دانشجوی مقطع دکتری می‌باشد. گروه حقوقی رامین پورعطا با همکاری ۴ نفر از وکلای مجرب و با تجربه فعالیت خود را در مشهد آغاز نموده است. این گروه مجهز به آخرین فنون دفاعی و اطلاعات علم حقوق و با بهره‌گیری از بهترین وکلای متخصص در دعاوی کیفری مشهد، باتجربه و جوان توفیق دستیابی به بالاترین ضریب موفقیت در وکالت دعاوی حقوقی و کیفری در مراجع قضایی را با جلب رضایت حداکثری موکلین در رزومه خود دارا می‌باشد. گروه حقوقی پورعطا بر این باورند که کار گروهی بهترین نتایج را برای موکلین به همراه دارد. آماده ارائه خدمات وکالت و مشاوره حقوقی و اتخاذ بهترین استراتژی جهت دفاع از حقوق موکلین هستیم.

برای اعطای وکالت به رامین پورعطا، وکیل کیفری متخصص مشهد، می‌توانید از طریق شماره‌ زیر با ایشان در ارتباط باشید:

  • آدرس: خراسان رضوی، مشهد، بین فلسطین ۱ و ۳، پلاک ۹، طبقه دوم، واحد۴
  • شماره وکیل مشهد:09153119565
  • شماره تماس دفتر : ۰۵۱۳۸۴۱۱۱۴۸

 

5) مجيد مباركي

مجید مبارکی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی در مشهد، کارشناس حقوق، دارای شماره پروانه به شماره 25571 از کانون وکلای دادگستری که در سال 1394 صادر شده است، می‌باشد. اگر دنبال یک وکیل نمونه برای دعاوی کیفری خویش هستید به جرات می‌توان آقای مبارکی را معرفی کرد که در مدت 7سال وکالت خویش دعاوی کیفری بسیاری را به نتیجه دلخواه موکل رسانده است و با پشتکار و توانایی و آشنایی نسبت به قوانین خود را بین بهترین وکلای کیفری مشهد جای داده است.

  • آدرس: خراسان رضوی، مشهد، قاسم آباد، امامیه ۱۰، نبش چهارراه اول، سمت چپ، پلاک ۴۲، طبقه اول
  • تلفن تماس وکیل: 09155051605

 

6) رضا احسانی

رضا احسانی، وکیل پایه یک دادگستری مشهد، دارای چند سال سابقه وکالت در پرونده‌های مربوط به دعاوی کیفری( کلاهبرداری، فروش مال غیر، سرقت، خیانت در امانت، ارتباط نامشروع، …) می‌باشد که با فن بیان رسا و شیوا، برخورد مناسب با موکل، آشنایی کامل نسبت به قوانین جدید توانسته مسیر پرونده را به نحو احسنت پیش برده است. دارای شماره پروانه وکالت به شماره 18384 از کانون وکلای دادگستری بوده و کارشناس ارشد حقوق و عضو رسمی مرکز وکلای دادگستری خراسان رضوی است.

  • آدرس: خراسان رضوی، مشهد، احمداباد، ابتدای بلوار ملاصدرا، ساختمان صدرا، طبقه دوم، واحد ٢٧
  • تلفن تماس وکیل: 09153182546

 

7) وحید ملازاده ایابی

وحید ملازاده ایابی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور در مشهد، دارای سابقه پروانه وکالت از قوه قضاییه به شماره پروانه 8487، آخرین مدرک تحصیلی وی کارشناسی حقوق قضایی است. به نظر ایشان صداقت در رفتار و سعه صدر در شنیدن مشکلات موکل و ارباب رجوع مقدم بر هر گونه اقدام اجرایی در راستای ایفای حقوق از دست رفته موکل می‌باشد. دارای 13 سال سابقه درخشان در زمینه وکالت که در این مدت با گوشی شنوا، به همدردی و همراهی با موکل می‌پردازد. آقای ملازاده ایابی در زمینه دعاوی کیفری پرونده‌های بیشماری داشته که با موفقیت به پایان رسانده و توانسته رضایت موکل را جلب نماید به همین دلیل می‌توان وی را به عنوان وکیل خوب درزمینه دعاوی کیفری معرفی کرد.

  • آدرس: خراسان رضوی، مشهد، قاسم آباد، بلوار شاهد، نبش شاهد 26، پلاک 46، طبقه سوم، واحد 5
  • تلفن تماس وکیل: 09155177481

 

8) مهناز دلاویز

مهناز دلاویز، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، کارشناس حقوق، دانشجوی ارشد حقوق خصوصی، دارای سابقه پروانه وکالت از کانون وکلای دادگستری به شماره 2890، قبول وکالت در تمام دعاوی خانوادگی، حقوقی، کیفری و از نظر ایشان یک وکیل باید دارای مهارت سخنوری و زبانی شیوا برای بیان مسائل قانونی و راهنمایی موکل باشد. خانم دلاویز بیش از چند صد پرونده در مورد دعاوی کیفری مثل کلاهبرداری، سرقت، شرب خمر، فروش مال غیر، قاچاق کالا و غیره و دعاوی خانوادگی مثل طلاق توافقی، استرداد جهیزیه، دادخواست طلاق از سوی مرد، دادخواست طلاق از سوی زن، نفقه، مهریه و غیره و دعاوی حقوقی مانند الزام به انجام تعهد، ابطال سند، فک رهن و پیش فروش آپارتمان و غیره دارد که با کوشش و پشتکار در زمینه وکالت و تعهد داشتن به کار خود توانسته آنها را به نتیجه دلخواه موکل برساند و مراجعین همیشه با رضایت از دفتر وی خارج می‌شوند به این دلیل می‌توان وی را از وکلای برتر مشهد عنوان کرد.

  • آدرس: مشهد، بلوار شفا، ساختمان ارم، واحد7
  • شماره تماس وکیل: 09151026897

 

9) مرتضی توکل‌نژاد

مرتضی توکل‌نزاد، کارشناس ارشد حقوق خصوصی و وکیل پایه یک دادگستری مشهد می‌باشد. ایشان دارای پرونده‌های زیادی در مورد دعاوی کیفری مانند کلاهبرداری، سرقت، شرب خمر، مواد مخدر، فروش مال غیر، قاچاق کالا و … و دعاوی خانواده مثل ثبت طلاق و ازدواج، استرداد جهیزیه، نفقه، مهریه و … و دعاوی حقوقی از قبیل الزام به انجام تعهد، الزام به تنظیم سند رسمی، ابطال سند، فک رهن و پیش فروش آپارتمان و غیر می‌باشد. وی آماده ارائه مشاوره رایگان به صورت تلفنی و حضوری بوده و از نظر ایشان یک وکیل خوب باید دارای مهارت عالی در سخنوری و نوشتن متن دفاعیه و خواندن آن در دادگاه، دقت بالا و توجه زیاد به جزییات پرونده، دارای اعتماد به نفس زیاد به منظور دفاع کامل از موکل در دادگاه باشد. به صراحت می‌توان گفت مرتضی توکل نژاد با توجه به سابقه کم و موفقیت در زمینه دعاوی ملکی یکی از با تجربه‌ترین و بهترین وکیل ملکی مشهد است.

  • آدرس: خراسان رضوی، مشهد، طالقانی شرقی، حد فاصل میدان شهید و خیابان۱۷شهریور، کوچه مرتضوی، داخل کوچه ۳۸
  • تلفن تماس: 09153214956

 

10) رضا طالبی

اگر به دنبال وکیل ملک و املاک در مشهد هستید آقای رضا طالبی وکیل پایه یک دادگستری در مشهد و یکی از وکیل های دعاوی ملکی در مشهد می‌باشد. رضا طالبی، وکیل پایه یک دادگستری مشهد، دارای پروانه وکالت پایه یک دادگستری، از سال 1390 کار وکالت خود را آغاز نموده و جز یکی از بهترین وکلای مشهد بحساب می‌اید. در دعاوی خانوادگی، حقوقی، کیفری، ثبتی و شرکتی دارای پرونده‌های موفق زیادی است. ایشان با استفاده از دانش و تجربه کسب کرده در مدت وکالت خود توانسته نتیجه مثبتی برای پرونده‌های موکول شده به ایشان و گرفتن حق و حقوق ضایع شده موکلین موفقیت‌های زیادی کسب کند.

  • آدرس: خراسان رضوی، مشهد
  •  شماره تلفن: 09155682014

[divider style=”solid” top=”20″ bottom=”20″]

سپاس از اینکه وقت گذاشتید و تا آخر این مطلب بهترین وکیل کیفری در مشهد – لیست10تایی را مطالعه کردید. امیدوارم توانسته باشیم شما را در انتخاب وکیل کیفری مشهد یاری کنیم.

یلدا مرادخانیمشاهده نوشته ها

Avatar for یلدا مرادخانی

من نویسنده مسائل حقوقی تحت وب هستم. حدود 3 سالی است که در کار تولید محتوا برای وکالت هستم و کار من تولید محتوا یونیک و در عین حال موثر برای سایت وکیل پایتخت است. اگر در مقاله های من پاسخ سوالتان را گرفته اید لطفا نظرتان را درباره اش در قسمت دیدگاه بیان کنید یا اگر سوالی دارید از ما بپرسید.!

1 Comment

  • سلام و خسته نباشید خدمت همه کسانی که این متن را میخونند دوستا سالی وسط ماه رمضان یک فامیل با همکاری افسر شیفت همان منطقه برام پاپوش درست کردند من با یسری مدرک خودم را تبره کردم الان من شاهدی پیدا کردم که هردو این افسر و آن شخص مورد نظر را در چند ساعت بعد از جلب من از نزدیک شاهد گفت گو اینا بوده و الان به نفع من شهادت می‌دهد من دنبال وکیل کار کشته و خبره میگردم اگر چنین شخصی را می‌شناسید لطفا بمن معرفی کنید من تا چهار پنج روز دیگه وقت دارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *