4.2/5 - (118 امتیاز)

آیا بهترین وکیل اصفهان را می‌شناسید؟ انتخاب یک وکیل خوب در اصفهان، از مهم‌ترین دغدغه‌های افرادی است که دارای مشکلات حقوقی هستند. با توجه به شروط اقتصادی و فرهنگی همه افرادی که درگیر پرونده های قضایی می‌باشند، نمی‌توانند تسلط کافی بر قوانین داشته باشند و این امر لازمه ی داشتن عقل است که دفاع از پرونده خود را با انتخاب یک وکیل خوب و خبره، به او بسپارند. اما مشکل در اینجاس که انتخاب یک وکیل خوب و خبره و آگاه با وجود وکلای زیاد در جامعه، کار بسی مشکل است. بنابراین باید بدانید که این امر بسیار مهم و حائز اهمیت است چونکه انتخاب یک وکیل خوب می‌تواند به طورکلی مسیر پرونده را تغییر دهد. اگر شخص یک وکیل کارکشته و خبره انتخاب نکند، احتمال ضرر بسیار بالا است. وکالت یکی از ابزارهای اساسی در زمینه آگاهی از حقوق و اجرای عدالت و احقاق حق مردم جامعه است. با قطعیت تمام نمی‌توان گفت که معروف‌ترین وکیل در اصفهان، بهترین وکیل در آن شهر است. علت معروفیت یک وکیل شاید پیروزی در یک پرونده قضایی خاص باشد که در یک زمان خاصی توانسته باعث شهرت آن وکیل شود که همین وکیل ممکن است در زمینه های حقوقی دیگر تخصص آنچنانی نداشته باشد.

وکالت مانند شغل‌های دیگر در جامعه امروزی نیازمند تجربه و کاملا تخصصی بحساب می‌آید. هر وکیل در زمینه خاص حقوقی تخصص دارد، مثلا برخی در زمینه ملک و املاک برخی در زمینه دعاویی خانوادگی و وکیل طلاق توافقی و برخی در زمینه دعاوی حقوقی تخصص داشته و ماهر هستند. براساس موارد گفته شده انتخاب وکیل کاری بس مشکل است که باید شناخت کافی از وکیل و زمینه کاری وی داشته باشیم. بسیاری از افراد براساس مسائل حقوقی خود به دنبال یک وکیل کارکشته و آگاه در اصفهان هستند. باید خاطر نشان بود که دریافت هزینه بالا بوسیله وکیل نشان دهنده صلاحیت و خبره بودن وی در زمینه کاری او نیست، برخی وکلای کم تجربه برای کسب تجربه امکان دارد هزینه کمتری نسبت به سایر همکارهای خود دریافت کنند.

سوالی که در اینجا پیش می‌آید این است که بهترین وکیل اصفهان چه ویژگی‌هایی دارد؟ در جواب این سؤال باید پاسخ داد که بهترین وکیل اصفهان باید از ارائه مشاوره حقوقی دقیق و کامل نسبت به پرونده، به موکل خود کوتاهی نکند. براساس اینکه ممکن است موکل در رابطه با خصوصی‌ترین مسائل زندگی خود با وکیل صحبت داشته باشد، بنابراین داشتن صداقت و امانتداری باید از دیگر صفات مهم یک وکیل خوب باشد. تسلط کامل داشتن به قوانین و همچنین داشتن تجربه کافی در مورد پرونده های موکوله به وکیل از دیگر ویژگی ‌های یک وکیل خوب در اصفهان است.

🥇 سطح وکیل وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ مهارت و تخصص حقوقی، ملکی، کیفری، خانواده، ثبتی،
📝 ارائه خدمات حقوقی وکالت و مشاوره حقوقی
💰 هزینه وکیل طبق وسعت و سختی کار تعیین می‌شود
✅ درصد موفقیت %96 موفقیت پرونده‌ها

✔️بهترین وکیل اصفهان را با لیست 10تایی بشناسید⚖️【سال1402】

در این مقاله با فراهم کردن 10 وکیل برتر در اصفهان، انتخاب وکیل را برای شما کاربران راحت‌تر کرده‌ایم تا مشکلات و سوالات دعاوی خانواده شما، به کمک وکیل متخصص و مجرب اصفهان رفع شود. در ادامه اسامی 10 وکیل اصفهان در زیر آمده است.

 

1) حمید بابایی

حمید بابایی، وکیل پایه یک دادگستری اصفهان، دارای 19سال سابقه فعالیت در حوزه وکالت، عضو کانون وکلای استان اصفهان، دارای پرونده‌های موفق بسیاری در تمام دعاوی حقوقی می‌باشد. وکیل حمید بابایی به عنوان یک وکیل خبره اصفهان در زمینه وکالت، قبل از قبول یک پرونده، جلسه مشاوره‌ای با موکل تشکیل داده و اسناد و مدارک ارائه شده را به خوبی بررسی و نتایج احتمالی از نتیجه پرونده و تصمیم قاضی دادگاه را با موکل در میان می‌گذارد تا مراجعه کننده بتواند تصمیم درست راجب طرح دعوا یا عدم طرح دعوا بگیرد.

از سوابق درخشان بابایی می توان به وکالت قرارگاه خاتم الانبیا به مدت 2 سال، داوری اتاق بازرگانی، مشاوره حقوقی گمرک، مدیر بازرگانی شرکت اسپادانا ایرانیان و … اشاره کرد. حوزه فعالیت وکیل بابایی در دعاوی حقوقی، کیفری، ملکی و خانواده عبارتست از:

  1. پرونده‌های حقوقی من الجمله: (چک، سفته، اجرت‌المثل ایام تصرف، تخلیه و اجور معوقه، سرقفلی، الزام به تنظیم سند رسمی، ابطال و یا فسخ قراردادها و یا اسناد رسمی، دعاوی بانکی، قرارداد مشارکت در ساخت، پیش فروش آپارتمان، ابطال رای داوری و دعاوی مرتبط به ارث و …)
  2. پرونده‌های کیفری با موضوعات (کلاهبرداری، جعل و استفاده از سند مجعول، خیانت در امانت، سرقت، شرب خمر، مواد مخدر، رابطه نامشروع و زنا، فروش مال غیر و..)
  3. پرونده‌های ملکی مانند: (الزام به تنظیم سند رسمی، الزام به تحویل ملک، الزام به اخذ صورت مجلس تفکیکی، ابطال قرارداد، خلع ید، رفع تصرف عدوانی، فروش ملک مشاع، تخلیه ملک تجاری، دعوای تعدیل اجاره بها و …)
  4. پرونده‌های خانواده از جمله: (ترک انفاق، مهریه، تمکین، نفقه زوجه و فرزند، اجرت المثل ایام زوجیت، طلاق توافقی، طلاق از سوی زوج یا زوجه، استرداد جهیزیه، ملاقات فرزند، الزام به ثبت ازدواج و …)

برای اعطای وکالت به حمید بابایی یکی از  وکلای خوب اصفهان می‌توانید با شماره زیر هماهنگ و تعیین وقت نمایید:

  • آدرس: اصفهان، چهار راه حکیم نظامی، جنب بانک پارسیان و بانک پاسارگاد
  • تلفن تماس وکیل: 09131170470
  • حضور در دفتر با هماهنگی و وقت قبلی

 

2) مهدی کشوری

مهدی کشوری، وکیل پایه یک دادگستری اصفهان و مشاور حقوقی،  با بیش از 19 سال سابقه وکالت، دارای لیسانس حقوق از دانشگاه دولتی اصفهان و کارشناسی ارشد حقوق خصوصی از دانشگاه دولتی تهران، یکی از وکلای خبره در اصفهان می‌باشد. از سوابق فعالیت وکیل مهدی کشوری می‌توان به فعالیت در امور حقوقی شرکت پتروشیمی، شرکت ایرانسل، شرکت چند منظوره دانشگاه اصفهان اشاره کرد. در کنار این سوابق پرتجربه، امانت‌داری نسبت به پرونده موکلین، بیان رسا و گویا، مشاوره مراجعین به دفتر وی برای طرح دعوا یا عدم طرح دعوا، وکیل مهدی کشوری را در زمره بهترین وکلای اصفهان قرار می‌دهد.

وکیل مهدی کشوری، به عنوان یک وکیل متبحر اصفهان، آماده ارائه خدمات وکالتی در انواع دعاوی حقوقی همانند (متخصص در امور قراردادها و نحوه تنظیم آن، ابطال و فسخ قراردادها،، الزام به انجام تعهدات قراردادی، اثبات مالکیت، الزام به تنظیم سند رسمی، خلع ید، تصرف عدوانی، اعتراض شخص ثالث، حق کسب و پیشه، مطالبه وجه چک و سفته و …)؛ دعاوی ملکی مانند: (الزام به تنظیم سند رسمی، الزام به تحویل ملک، الزام به اخذ صورت مجلس تفکیکی، ابطال قرارداد، خلع ید، رفع تصرف عدوانی، فروش ملک مشاع، تخلیه ملک تجاری، دعوای تعدیل اجاره بها و …)؛ اسناد تجاری، امور مرتبط با شرکت‌های تجاری و اختراعات؛ حقوقی مالکیت فکری و معنوی از جمله (علائم و برند تجاری و اختراعات و …) و سایر دعاوی  مثل خانواده و کیفری عزیزان اصفهانی و شهرهای حومه می‌باشد.

برای اعطای وکالت به مهدی کشوری، وکیل اصفهان باتجربه، می‌توانید با شماره‌ زیر با ایشان در ارتباط باشید:

  • آدرس: اصفهان، خیابان نیکبخت، مقابل دادگستری نیکبخت، مجتمع ماکان5، طبقه5، واحد53،
  • شماره وکیل اصفهان: 09133195335
  • انجام مشاوره با گرفتن وقت قبلی

 

3) محمدامین شاهنگیان

محمدامین شاهنگیان، وکیل پایه یک دادگستری اصفهان و مشاور حقوقی، با 14 سال سابقه درخشان و موفق در زمینه وکالت، به دلیل آگاهی و تخصص بالا نسبت به امور قضایی، فن بیان و برخورد عالی و همچنین با خلق و خوی پسندیده و مردم پسند توانسته است به عنوان یک وکیل نمونه و خبره در بین مردم اصفهان شناخته شود. از سوابق شاهنگیان می‌توان به وکیل دفتر حمایت ایثارگران، جانبازان و ضابطین بسیج، عضو سابق شورای حل اختلاف، کارآموز قضایی از طرف دانشگاه به مدت یکسال و… اشاره کرد. با وکیل شاهنگیان شما می‌توانید درست‌ترین راهکار قانونی را برای پرونده‌های حقوقی خود یافته و بدون اتلاف وقت به نتیجه مطلوب خود برسید.

درصد بالای پیروزی در دعاوی حقوقی، دعاوی کیفری، دعاوی ملکی، خانواده و به سرانجام رساندن پرونده‌های محوله و رضایت حداکثری موکلین ایشان؛ نشانگر تبحر و تعهد بالای ایشان در امر وکالت بوده و وی را در زمره وکلای برتر اصفهان قرار می‌دهد. شهروندان اصفهان می‌توانند از دیگر فعالیت‌های وکیل شاهنگیان، می‌توان به قبول دعاوی جنایی، دعاوی مربوط به امور شهرداری، موجر مستاجر، مطالبه خسارت، اسناد رسمی و تجاری، تملک آپارتمان‌ها، عقود و معاملات، مطالبه وجه و … می‌باشد، که شهروندان اصفهان می‌توانند با اطمینان خاطر به ایشان اعطای وکالت نمایند.

برای اعطای وکالت به محمدامین شاهنگیان یکی از وکلای زبده، می‌توانید با شماره‌ زیر با ایشان در ارتباط باشید:

  • آدرس دفتر وکالت: اصفهان، دروازه شیراز، نرسیده به ۳راه حکیم نظامی، بلوار کارگر، مجتمع شوکا، طبقه۳، واحد ۳
  • شماره وکیل: 09131666781
  • حضور در دفتر با هماهنگی و وقت قبلی

 

5) شهره رضایی

شهره رضایی، وکیل پایه یک دادگستری اصفهان و مشاور حقوقی، با 14 سال سابقه درخشان وکالت، جز یکی از بهترین وکلای اصفهان می‌باشد. ایشان با استفاده از دانش و تجربه، در مدت وکالتش توانسته نتیجه مطلوبی برای پرونده‌های موکلین را کسب کند. شهروندان اصفهان می‌توانند با اطمینان خاطر به وکیل رضایی در امور حقوقی زیر اعطای وکالت نمایند:

  1. پرونده‌های حقوقی مانند (چک، سفته، اجرت‌المثل ایام تصرف، تخلیه و اجور معوقه، سرقفلی، الزام به تنظیم سند رسمی، ابطال و یا فسخ قراردادها و یا اسناد رسمی، دعاوی بانکی، قرارداد مشارکت در ساخت، پیش فروش آپارتمان، ابطال رای داوری و دعاوی مرتبط به ارث و …)
  2. پرونده‌های کیفری با موضوعات (کلاهبرداری، جعل و استفاده از سند مجعول، خیانت در امانت، سرقت، شرب خمر، مواد مخدر، رابطه نامشروع و زنا، فروش مال غیر و..)
  3. پرونده های ملکی من الجمله: ( شهرداری، موجر و مستاجر، سرقفلی، اثبات مالکیت، تسلیط یا وضع ید، الزام به تنظیم سند رسمی، مطالبه ثمن مبیع یا استرداد ثمن و…)
  4. پرونده‌های خانواده از جمله: (ارث و میراث، طلاق، طلاق توافقی، طلاق از سوی زوج یا زوجه، مهریه، نفقه، استرداد جهیزیه، ملاقات فرزند، الزام به ثبت ازدواج، حضانت، اجرت المثل، نحله ایام زوجیت و … )

برای اعطای وکالت به شهره رضایی یکی از وکلای خوب اصفهان، می‌توانید با شماره‌ زیر با ایشان در ارتباط باشید:

  • آدرس دفتر:اصفهان،خیابان بزرگمهر،ابتدای خیابان8بهشت شرقی، روبروی داروخانه دکتر عبداللهی، بن‌بست جاوری، ساختمان نیکان، طبقه 2
  • شماره تماس: 09137885466
  • حضور در دفتر با هماهنگی و وقت قبلی

 

6) ثمین سالم

ثمین سالم، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی اصفهان، امور ثبتی، تملک اپارتمان ها، خانواده، شهرداری، عقود و معاملات، مطالبه خسارت، ملکی، موجر و مستاجر، قصاص، جرایم علیه اخلاق و عفت عمومی، تعزیرات و مجازات های بازدارنده، اسناد رسمی و تجاری و ملکی از جمله دعاوی است که این وکیل کارکشته در آن تخصص داشته و پرونده‌های بسیاری در این زمینه‌ها به وی واگذار شده که به نحواحسن به پایان رسانده و توانسته رضایت موکل را جلب نماید. خانم سالم دارای مشاوره حضوری و غیر حضوری می‌باشد که با تعیین وقت قبلی و همراه با هزینه است. کارشناس حقوق قضایی، دارای 13 سال سابقه درخشان وکالت که به مدت 3 سال وکیل و مشاور حقوقی شرکت بیمه رازی استان اصفهان بوده است. دارای پروانه وکالت به شماره 1457 از کانون وکلای دادگستری که در سال 1387 صادر شده است.

  • آدرس دفتر: اصفهان، سه راه سیمین، جنب پمپ بنزین، ساختمان آرش، طبقه4، واحد ۴۰۲
  • شماره تماس وکیل: 09133944972

 

7) مرتضی شبیه گردان

مرتضی شبیه گردان، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی اصفهان، امور ثبتی، تملک اپارتمان ها، خانواده، شهرداری، عقود و معاملات، مطالبه خسارت، ملکی، موجر و مستاجر، قصاص، جرایم علیه اخلاق و عفت عمومی، تعزیرات و مجازات های بازدارنده، اسناد رسمی و تجاری و ملکی از جمله دعاوی است که این وکیل در آن تخصص داشته و پرونده‌های بسیاری در زمینه حقوقی و کیفری به وی واگذار شده که به نحواحسن به پایان رسانده و توانسته رضایت موکل را جلب نماید. آقای شبیه گردان دارای مشاوره حضوری و غیر حضوری می‌باشد که با تعیین وقت قبلی و همراه با هزینه است. کارشناس حقوق قضایی، دارای 10 سال سابقه درخشان وکالت است. دارای پروانه وکالت به شماره 35095 از کانون وکلای قوه قضایی که در سال 1391صادر شده است.

  • آدرس دفتر: اصفهان، خیابان شهید نیکبخت، ساختمان دیبا، طبقه سوم، واحد ۵
  • شماره تماس وکیل: 09134091244

 

8) مهدی باباشاهی

مهدی باباشاهی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی اصفهان، کارشناس حقوق و کارشناس ارشد حقوق خانواده، با 15 سال سابقه درخشان وکالت در امور ثبتی، تملک اپارتمان ها، خانواده، شهرداری، عقود و معاملات، مطالبه خسارت، ملکی، موجر و مستاجر، قصاص، جرایم علیه اخلاق و عفت عمومی، تعزیرات و مجازات های بازدارنده، اسناد رسمی و تجاری و ملکی داشته و پرونده‌های بسیاری در زمینه حقوقی و کیفری به وی واگذار شده که به نحواحسن به پایان رسانده و توانسته رضایت موکل را جلب نماید. آقای بابا شاهی دارای خدمات وکالتی مانند قرارداد، اخذ پرونده و مشاوره حضوری می‌باشد که مشاوره با تعیین وقت قبلی و همراه با هزینه است. دارای پروانه وکالت به شماره 922از کانون وکلای دادگستری که در سال 1386صادر شده است.

  • آدرس دفتر: اصفهان، خیابان مقداد ( آتش سابق)، نهر فرشادی، ساختمان زیتون، طبقه اول
  • شماره تماس وکیل: 09133105270

 

9) فرناز جوادی نژاد

فرناز جوادی نژاد، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی اصفهان، کارشناس حقوق و کارشناس ارشد حقوق خصوصی ، دارای 8 سال سابقه درخشان وکالت در زمینه دعاوی مربوط به تملک اپارتمان ها، خانواده، شهرداری، عقود و معاملات، مطالبه خسارت، ملکی، موجر و مستاجر، قصاص، جرایم علیه اخلاق و عفت عمومی، اسناد رسمی و تجاری و ملکی بوده و پرونده‌های بسیاری در زمینه حقوقی و کیفری به خانم جوادی نژاد واگذار شده که با موفقیت به پایان رسانده و توانسته رضایت موکلین را جلب نموده و خود را در بین بهترین وکلای اصفهان جای دهد. خانم جوادی نژاد دارای خدمات وکالتی مانند قرارداد، اخذ پرونده و مشاوره حضوری و غیرحضوری است  که مشاوره ایشان با تعیین وقت قبلی و همراه با هزینه است. دارای پروانه وکالت به شماره 2298از کانون وکلای دادگستری که در سال 1392صادر شده است. از خصوصیات اخلاقی این وکیل نمونه می‌توان به رازدار بودن، پایبندی به زمان در به پایان رساندن پرونده، صادق بودن، دارای قدرت تجزیه و تحلیل نسبت به پرونده است، اشاره کرد.

  • آدرس دفتر: اصفهان، میدان آزادی، ابتدای خیابان هزارجریب، جنب بن بست پویان، مجتمع فراز، طبقه اول، واحد ٤
  • شماره تماس وکیل: 09133056578

 

10) میثم ولی‌زاده

میثم ولی زاده، وکیل دادگستری، دارای مدرک فوق لیسانس بوده و به صورت تخصصی دعاوی کیفری، حقوقی، خانواده، مالی و داوری را به بهترین شکل در مورد موکلین خود به پایان رسانده و جز بهترین وکلا می‌باشد. وکیل ولی زاده، یکی از وکلای خوب هستند که بسیار پیگیر و قابل اعتماد می باشند ایشان در امور کیفری و ملکی بسیار متبحر و با دانش می‌باشند. ایشان تجربه ی سال های متمادی کار در موسسات حقوقی معتبر و خدمات قضایی و کارآموزی وکالت را در پرونده خود دارند و در کار خود بسیار با علم می باشد.

برای اعطای وکالت به میثم ولی زاده یکی از وکلای خبره، می‌توانید با شماره‌ زیر با ایشان در ارتباط باشید:

  • شماره وکیل: 09131097123
  • حضور در دفتر با هماهنگی و وقت قبلی

[divider style=”solid” top=”20″ bottom=”20″]

امیدواریم با این لیست 10تایی از بهترین وکیل اصفهان توانسته باشیم به شما در امر انتخاب وکلای برتر اصفهان کمک کرده باشیم. اگر شما با هر کدام از وکلای این لیست همکاری و پرونده داشته اید حتما نظرات خود را در مورد نحوه کارشان برای ما بنویسید.

یلدا مرادخانیمشاهده نوشته ها

Avatar for یلدا مرادخانی

من نویسنده مسائل حقوقی تحت وب هستم. حدود 3 سالی است که در کار تولید محتوا برای وکالت هستم و کار من تولید محتوا یونیک و در عین حال موثر برای سایت وکیل پایتخت است. اگر در مقاله های من پاسخ سوالتان را گرفته اید لطفا نظرتان را درباره اش در قسمت دیدگاه بیان کنید یا اگر سوالی دارید از ما بپرسید.!

61 Comments

    • سلام باتشکر از اقای ولی زاده وکیلی به تمام معنا دلسوز و پرتلاش، ممنون از زحمات شما از اینکه وقت خود رو در اختیار ارباب رجوع قرار میدهید بسیار سپاسگذاریم موفق و تندرست باشید

  • با سلام
    من هم به نوبه خودم از شما برای معرفی بهترین وکیل قدردانی میکنم، برخی از وکلای اصفهان فوق العاده دلسوز و باسواد هستند

  • با سلام خدمت دوستان هم مشکل…
    من از آقای محمد امین شاهنگیان برای مشاوره طلاق و مهریه کمک گرفتم و ایشون در اسرع وقت و بسیار با صبر و حوصله جواب بنده رو دادند. من ازشون واقعا راضی بودم.

  • سلام دوستان
    من از بین وکیل های معرفی شده در این وبسایت و همینطور وکیل های دیگه با افراد مختلفی تماس و مشاوره گرفتن. بماند که یه سری از وکلای عزیز همون ابتدا به ساکن مبلغ های هنگفتی میخواستن و ابتدا شماره حساب میدادن تا بتونیم باهاشون صحبت کنیم. ولی از این بین از آقای محمد امین شاهنگیان مشاوره گرفتم و ایشون خدا خیرش بده که بدون هیچ چشم داشتی به من مشاوره های عالی در رابطه با مهریه و طلاق دادن. به شما هم توصیه می کنم حتما یه تماسی با ایشون داشته باشید باشد که مشکلتون ایشالا حل بشه.

    • سلام واحترام ممنون جناب ولی زاده بابت صبوری و کارتون که من سالها یه وکیل داشتم اصلا کارم اوکی نشد ولی شما کاری کردید من تمام ضررهای که کرده بودم برگرد خداخیرتو ن بده

  • سلام دیشب با آقای ولی زاده تماس گرفتم انسان متین و با اخلاقی بودن و خیلی دلسوزانه راهنماییم کردن، ایشونکه توی اصفهان هست من دنبال وکیل در تهران بودم

  • با یکی از وکلای معرفی شده در این صفحه قرارداد بستم بسیار انسان باسواد و مهربانی بودند بنده خدا دید وضع مالیم خوب نیست وکالتم رو تبرعی و رایگان به عهده گرفت.هنوز انسانهای خوب هستند که دنبال پول نباشند خدا هرچی می خواد بهش بده

  • من چک دارم هزینه کافی واسه وکیل ندارم از این وکلا کسی می تونه روش کار کنه بعدا از مبلغ چک دستمزد بگیره؟ اگر کسی میشناسه ی خبر بده. هر وکیلی که میتونه کمک کنه تا از گرفتاری نجاتم بده

  • سلام تشکر از این سایت خوب بسیار کارآمد و مفید بود با آقای کشوری تماس گرفتم بنده خدا خیلی وقت گذاشت تشکر

  • سلام تشکر می کنم از آقای میثم ولی زاده انسان مهربان و باسوادی هستن سپاس از این سایت

  • سلام تشکر می کنم از این سایت که زحمت کشیدید به آقای میثم ولی زاده وکالت دادم الان پروندم رو به جریان انداخته و انسان خوب و با تلاش و دلسوزی هست خدا خیرتون بده

  • سلام
    وکیل من ، خانم لیلا شیروانی بودند واقعاً باسواد و دلسوز هستند و فوق العاده مسلط و با سواد

  • سلام باتشکر از اقای ولی زاده وکیلی به تمام معنا دلسوز و پرتلاش، ممنون از زحمات شما از اینکه وقت خود رو در اختیار ارباب رجوع قرار میدهید بسیار سپاسگذاریم موفق و تندرست باشید

  • سلام.لطفا وکیل مجرب در پرونده مواد مخدر که 14 سال حبس و دوبار اعتراض در دیوان که بار اول نقض شد به دلیل نداشتن مدرک کافی از بنده و دفعه دوم چند روز پیش که اعتراض قبول نشد.و حکم قطعی شده برای اعاده دادرسی با وجود این که موادی از بنده کشف نشده و فرد صاحب مواد چندین بار به حضور خود در همان مکان مکشوفه مواد اقرار نموده.ولی چون پرونده دوقسمتی مجزا شد و از یک مواد برای محکومیت دونفر به صورتی که برای من با همان مواد پرونده جدا و برای شخص مالک مواد هم پرونده جدا تشکیل شده و اکثر مدارک بنده در آن پرونده هست.لطفا وکیل مجرب معرفی نماید.

  • ی پرونده زمین با آقای ولی زاده داشتم از دست ی مشت دلال درش آورد خدا پدرش رو بیامرزه .

  • باسلام
    به نظر بنده بهترین وکیل جناب آقای محمدامین شاهنگیان هستند.
    بنده بسیار فوری نیاز به مشاوره داشتم و ایشون بدون هیچ چشم داشتی به بهترین شکل بنده را به درستی راهنمایی کردند.
    وکیل باوجدان و عالی🌻

  • هر کس کار مردم را راه بندازه خدا پدر و مادرش را بیامرزه .آقا میثم هم شو خ طبع هم باسواد بودن خوشمان آمد😍😍

  • ممنون بابت سایتتون عالیه من بااقای ولی زاده برای پرونده خانواده و همم کیفری وهم حقوقی همه راتااللن بردیم و خداراشکر ایشون وکیل بنده هستند

  • سلام
    راه‌های دیگری هم برای شناخت بهترين وكلاي اصفهان هست مثلا میتوان از دور و بر پرسجو کرد. مسلما وکلای برتر اصفهان بیشتر از این 10نفر هستند. ولی باز هم در بین وکلا بعضی هاشون واقعا جز وکلای برتر اصفهان هستند.

  • سلام رفتم دفتر آقای ولی زاده خیلی سرش شلوغه ،ولی خب خدایی ش وقت گذاشت 👍

  • سلام بنده برای نگهبان و کار در باغ شخصی مجبور شدم سفته به میزان ششصد میلیون ازم گرفت سفید امضاء بعد یک سال اخراج کرد شکایت به اداره کار کردم محکوم شد سفته من را نداد بعد جریان اداره کار ایشان سفته مرا اجرا گذاشته و دادگاه مرا محکوم کرده خدا میداند بدهکار نیستم وبیگناه بیگناه راهنمای وکیلی معرفی فرمائید با تشکر

  • اگه قرار بود ستاره بدم من ۵۰۰ میلیون ستاره به اقای شاهنگیان میدادم چون وکیل مسلط و ماهری هستن ، من تنها و مستأصل بودم و ایشون در کمال صبر و ارامش مشکلی که هیچ کس نمیتونست حل کنه طوری حل کرد که نه خودم و نه اطرافیانم باورمون نمیشه این مشکل حل شده باشه ، اگه دنبال یه وکیل مجرب میگردین به اقای شاهنگیان اعتماد کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *