1.8/5 - (104 امتیاز)

وکیل طلاق توافقی در اصفهان، واژه طلاق را رهایی و بیزاری تعریف می‌کند. طلاق یک کلمه‌ی عربی به معنی رها کردن و به معنی پایان دادن به زندگی زناشویی در مبحث حقوق تعریف می‌شود. آنچه باعث جدایی و پایان زندگی زناشویی می‌شود طلاق است که موجب ایجاد اثرات مخرب خانوادگی و اجتماعی زیادی می‌شود. بنابراین یکی از امور حقوقی که برای پیشرفت و موفقیت در آن می‌توان شخص دیگری را وکیل قرار داد طلاق توافقی است که فرد می‌تواند تمامی امور مربوط به پرونده خود را به وکیل اصفهان واگذار کند. اصلی ترین علت طلاق در ایران نبود شناخت مناسب و کافی بین زوجین قبل از اقدام به ازدواج است یعنی هیچ یک هیچگونه شناخت شخصیتی و خانوادگی از هم دیگر ندارند.

از دلایل دیگر طلاق در جامعه ایران نداشتن تفاهم و عدم توانایی زن و شوهر در گفتگو باهم و برطرف کردن مشکلات در نتیجه‌ی حرف زدن است. در نتیجه تحقیقات انجام شده در بین زوجین در ایران، از هر 10 زوج کمتر از 3 زوج توانایی گقتگو و حل مشکلات با این شیوه را دارند. در هنگام ازدواج هیچ یک از زوجین به طلاق فکر نمی‌کنند اما بعضا بعد از ازدواج، برخی از مشکلات در رابطه زناشویی ایجاد می‌شود که زندگی زوجین را با مشکل روبه رو می‌کند در چنین شرایطی وکیل طلاق می‌تواند راه درست حقوقی و قضایی را برای هر کدام از زوجین مشخص کند.

جلوگیری از ضایع شدن جقوق هر کدام از زوجین در پروسه طلاق و مراحل بعد از آن از مهم‌ترین و اصلی‌ترین وظایف وکیل طلاق توافقی در پرونده موکوله به ایشان است. ناگفته نماند که یک وکیل خوب برای طلاق توافقی حق ارائه مشاوره در زمینه جدایی و طلاق را ندارد چون این یکی از وظایف واحد مشاوره می‌باشد اما یک وکیل خوب باید از تمامی امور مربوطه که باعث ایجاد اختلاف و سرانجام جدایی شده باخبر باشد تا بتواند پرونده را در مسیر درست جلو ببرد. در اینجا ناگفته نماند که طلاق توافقی نوعی از طلاق است که در آن زوجین برسر تمام مسائل زندگی مشترک مانند مهریه، نفقه، حضانت فرزند، اجرت المثل و سایر موارد به توافق رسیده‌اند و وکیل طلاق توافقی در اصفهان براساس آن توافقات کار خود را شروع می‌کند. استفاده از توانایی ها و تخصص یک وکیل طلاق در اصفهان می‌تواند به شما در برطرف کردن مشکلات حقوق‌تان در این زمینه کمک شایانی کند.

🥇 سطح وکیل وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ مهارت و تخصص حقوقی، ملکی، کیفری، خانواده، ثبتی،
📝 ارائه خدمات حقوقی وکالت و مشاوره حقوقی
💰 هزینه وکیل طبق وسعت و سختی کار تعیین می‌شود
✅ درصد موفقیت %96 موفقیت پرونده‌ها
✔️بهترین وکیل طلاق توافقی اصفهان را با لیست 10تایی بشناسید⚖️【سال1402】

در این مقاله با فراهم کردن 10 وکیل طلاق توافقی برتر در اصفهان، انتخاب وکیل را برای شما کاربران راحت‌تر کرده‌ایم تا مشکلات و سوالات دعاوی خانواده شما، به کمک وکیل طلاق توافقی متخصص و مجرب اصفهان رفع شود. در ادامه اسامی 10 وکیل طلاق توافقی اصفهان در زیر آمده است.

 

1) محمدامین شاهنگیان

محمدامین شاهنگیان، وکیل پایه یک دادگستری اصفهان و مشاور حقوقی، با 14 سال سابقه درخشان و موفق در زمینه وکالت، به دلیل آگاهی و تخصص بالا نسبت به امور قضایی، فن بیان و برخورد عالی و همچنین با خلق و خوی پسندیده و مردم پسند توانسته است به عنوان یک وکیل نمونه و خبره در بین مردم اصفهان شناخته شود. از سوابق شاهنگیان می‌توان به وکیل دفتر حمایت ایثارگران، جانبازان و ضابطین بسیج، عضو سابق شورای حل اختلاف، کارآموز قضایی از طرف دانشگاه به مدت یکسال و… اشاره کرد. با وکیل شاهنگیان شما می‌توانید درست‌ترین راهکار قانونی را برای پرونده‌های حقوقی خود یافته و بدون اتلاف وقت به نتیجه مطلوب خود برسید.

درصد بالای پیروزی در دعاوی حقوقی، دعاوی کیفری، دعاوی ملکی، خانواده و به سرانجام رساندن پرونده‌های محوله و رضایت حداکثری موکلین ایشان؛ نشانگر تبحر و تعهد بالای ایشان در امر وکالت بوده و وی را در زمره وکلای برتر اصفهان قرار می‌دهد. شهروندان اصفهان می‌توانند از دیگر فعالیت‌های وکیل شاهنگیان، می‌توان به قبول دعاوی جنایی، دعاوی مربوط به امور شهرداری، موجر مستاجر، مطالبه خسارت، اسناد رسمی و تجاری، تملک آپارتمان‌ها، عقود و معاملات، مطالبه وجه و … می‌باشد، که شهروندان اصفهان می‌توانند با اطمینان خاطر به ایشان اعطای وکالت نمایند.

برای اعطای وکالت به محمدامین شاهنگیان یکی از وکلای زبده، می‌توانید با شماره‌ زیر با ایشان در ارتباط باشید:

  • آدرس دفتر وکالت: اصفهان، دروازه شیراز، نرسیده به ۳راه حکیم نظامی، بلوار کارگر، مجتمع شوکا، طبقه۳، واحد ۳
  • شماره وکیل: 09131666781
  • حضور در دفتر با هماهنگی و وقت قبلی

 

2) مریم پارسا

مریم پارسا، وکیل رسمی دادگستری اصفهان و مشاورحقوقی، دانش آموخته رشته حقوق خصوصی، مشاور و مددکار مرکز مشاوره آرامش، مشاور پلیس اصفهان و دارای پروانه وکالت از کانون وکلای اصفهان می‌باشد. در تمام پرونده‌های خانواده که مطرح می‌شود، وکالت و مشاوره با بهترین وکیل طلاق توافقی در اصفهان می‌تواند باعث آگاهی موکل از روند پرونده می‌شود وجود وکیل در پرونده طلاق توافقی باعث می‌شود پرونده زودتر به نتیجه برسد که این نتیجه مثبت می‌تواند در راستای کار دقیق وکیل به پیش رود که خانم پارسا یکی از این وکلای موفق در زمینه دعاوی خانوادگی بخصوص طلاق، طلاق توافقی اصفهان، الزام به تمکین، مطالبه مهریه، مطالبه نفقه، مهریه در طلاق توافقی، نفقه در طلاق توافقی، حضانت فرزند است.

  • آدرس: اصفهان، چهارباغ خواجو، ساختمان صدر خواجو، واحد 112

 

3) نجمه قیاسوند

نجمه قیاسوند، دانش‌آموخته رشته حقوق قضایی و کارشناس ارشد حقوق خصوصی از دانشگاه خوارستگان اصفهان، وکیل پایه یک دادگستری، با انرژی تمام و تعهد به کار خود به صورت تمام وقت حاضر به قبول پرونده در زمینه های حقوقی، کیفری و خانوادگی بوده و با پشتکار تمام پرونده‌های موکوله به وی را به بهترین نحو به پایان می‌رساند. همچنین سعی در آن دارد که در کوتاه‌ترین زمان و با حق‌الوکاله بصرفه و مناسب پرونده های موکلین را به نتیجه عالی و مثبت برساند. ایشان یکی از بهترین وکلای خانواده اصفهان محسوب می‌شود که دارای پرونده‌های موفق زیادی در زمینه طلاق غیابی، الزام به تمکین، طلاق ایرانیان خارج از کشور،  است.

قیاسوند، آماده ارائه خدمات و مشاوره به مراجعین محترم در روزهای زوج از ساعت 16:30 الی 19:30 می‌باشد.

  • آدرس: اصفهان، خیابان بزرگمهر، چهار راه هشت بهشت، مجتمع مریم، طبقه دوم

 

4) علیرضا شیشه گر

علیرضا شیشه گر، وکیل پایه یک دادگستری استان اصفهان، دارای مدرک لیسانس حقوق قضایی از دانشگاه آزاد خوارستگان اصفهان، فوق لیسانس حقوق خصوصی، دارای 15 سال سابقه وکالت و دارای صدها پرونده موفق با بهره گیری از تجربیات علمی و عملی خویش می‌باشد. وی در آزمون وکالت سال 85-86 با قبولی در امتحان وکالت و گذران 18 ماه دوره کارآموزی و سپس قبولی در اختبار در سال 1387 به عنوان وکیل پایه یک دادگستری شروع به کار کرد. در مدت این 15 سال وکالت، به عنوان وکیل بانک سینا و وکیل بسیاری از افراد حقیقی و حقوقی بوده و با پیروزی در انواع دعاوی حقوقی، کیفری و خانواده دارای پیروزی‌های زیادی است. مهم‌ترین پرونده‌های شیشه‌گر مربوط به دعاوی خانوادگی بخصوص مهریه در طلاق توافقی و نفقه در طلاق توافقی می‌باشد و می‌توان گفت از بهترین وکلای طلاق در اصفهان است. دارای شماره پروانه  1464 از کانون وکلای اصفهان می‌باشد.

  • آدرس :اصفهان، چهارباغ خواجو، نبش کوچه ۱۷، ساختمان احسان، طبقه ۳، واحد ۶
  • شماره وکیل: 09132680534

 

5) علی شیرزاده

وکیل طلاق توافقی در اصفهان، وکیلی است که روند طلاق توافقی را پیگیری می‌کند. یکی از انواع طلاق‌ها، طلاق توافقی است. در این نوع طلاق، زوجین درباره شرایط با هم به توافق رسیده و اقدام به جدایی می‌کنند. برای انجام این روند خود افراد می‌توانند اقدام کنند، بدون وجود وکیل. اما حضور وکیل، باعث می‌شود مشکل و اختلافی به وجود نیامده و همه مسیر از همان ابتدا، به صورت کاملاً حقوقی، پیش برود. علی شیرزاده را می‌توان به عنوان وکیل خانواده و همچنین یکی از بهترین وکلای طلاق توافقی در دعاوی خانواده معرفی کرد که دارای پرونده‌های موفق زیادی در این زمینه است.  وکیل علی شیرزاده، فارغ التحصیل رشته حقوق قضایی در مقطع کارشناسی و کارشناس ارشد حقوق خصوصی، دارای پروانه وکالت به شماره 1463از دادگستری اصفهان و مشاور حقوقی می‌باشد.

  • آدرس : اصفهان، خیابان نیکبخت، روبروی دادگستری، ساختمان دیبا، طبقه1، واحد 2

 

6) نرگس شفیعیون

نرگس شفیعیون، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، عضو کانون وکلای دادگستری استان اصفهان، دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق خصوصی از دانشگاه اصفهان می‌باشد. وی با سابقه چندین ساله خود دارای پرونده‌های موفق زیادی در زمینه حقوقی، کیفری و ثبتی می‌باشد اما وی به عنوان یک وکیل خبره در زمینه طلاق توافقی شهرت یافته است. دارای پروانه وکالت به شماره 1885 از کانون وکلای دادگستری استان اصفهان است. شفیعیون، آماده ارائه مشاوره تلقنی نیز می‌باشد که این مشاوره با هماهنگی قبلی و دارای هزینه می‌باشد. طلاق توافقی در عقد و طلاق توافقی در عقد و باکره نبودن از تخصص های ایشان در زمینه پرونده‌های دعاوی خانواده است.

ساعات کاری دفتر وی روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه از ساعت 18 الی 21 و روزهای پنج شنبه با هماهنگی قبلی می‌باشد.

  • آدرس: اصفهان، خیابان نظر میانی، خیابان خورشید، مقابل پیتزا ناپلی

 

7) مهنوش ذبیحی

مهنوش ذبیحی، وکیل پایه یک دادگستری اصفهان، وکیل دعاوی حقوقی و خانواده با ۱۰سال سابقه کاری در زمینه وکالت، دارای مدرک کارشناسی حقوق قضایی و کارشناسی ارشد حقوق تجارت بین الملل و مدرک آیلتس آکادمیک و تجربه لازم در زمینه تنظیم اسناد و قرارداهای بین المللی تجاری، صادرات و واردات، مدیریت ادعا در قراردادهای پیمانکاری و پروژه‌ها، ورود در اختلافات تحت عنوان داور، ثبت شرکت و برندینگ شخصی و مسلط به اینکوترمز ۲۰۲۰ می‌باشد. موفقیتی که این سالها در پرونده‌هایش داشته‌ پشتوانه تجربه و دانش برای شما و موفقیت در دعاوی خواهد بود.

بسادگی با برقراری یک تماس تلفنی از طریق رزرو وقت مشاوره ، می‌توانید مسائل حقوقی خود را مطرح کنید و با دست پر و البته قانونمند بدنبال احقاق حق خود باشید. استفاده از مشاوره یک وکیل با تجربه میتواند همه چیز را به یک باره به نفع شما تغییر دهد. می‌توان گفت مهنوش ذبیحی یک انتخاب خوب و عالی برای دعاویی خانوادگی، بخصوص طلاق و همچنین وکیل بین المللی است. ساعات کاری دفتر وکالت خانم دبیحی از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 الی 13 و 16 الی20 می‌باشد.

  • آدرس: اصفهان، نیکبخت غربی، روبروی ساختمان دادگستری، مجتمع ماکان وکلا، واحد ۳۵

 

8) حسین یاوری

وکیل حسین یاوری، وکیل پایه یک دادگسترس اصفهان، کارشناس ارشد حقوق خصوصی، درسال 1396 موفق به قبولی در رشته وکالت شده و به مدت 4 سال وکیل بانک انصار بوده است. در این مدت وکالت دارای پرونده‌های موفق زیادی در زمینه خانوادگی خصوصا طلاق توافقی و به اجرا گذاشتن مهریه  و همچنین جز بهترین های وکیل مالیاتی اصفهان می باشد. که به ارائه مشاوره به موکلین خود و ارائه راهکارهای مناسب در دفتر وکالت خویش بهترین راه را به موکلین نشان داده و سهی در به نتیجه مثبت رساندن پرونده را دارد. وی دارای شماره پروانه وکالت 2870 از کانون وکلای اصفهان می‌باشد. وی دارای مشاوره حضوری و غیر حضوری نیز می‌باشد. وی به عنوان وکیل شرکت دربند تهران در اصفهان، شرکت آریانوش زاگرس، شرکت کشت و گلزار صنعت مشغول به کار می‌باشد.

  • آدرس: اصفهان، خیابان نیکبخت غربی، کوچه 16 شهید صادقی، اولین بن بست سمت راست، ساختمان دادگستری، واحد1

 

9) حمیدرضا رحمانی

حمیدرضا رحمانی، وکیل پایه یک دادگستری اصفهان، کارشناس ارشد حقوق خصوصی از دانشگاه دولتی اصفهان، دارای سابقه وکالت از کانون وکلای اصفهان به شماره پروانه 2308 است. وی دارای پرونده‌های موفق زیادی در زمینه کیفری و حقوقی می‌باشد که مهم‌ترین پرونده‌های وی به عنوان وکیل مهریه بوده که به نتیجه مثبت رسیده است. رحمانی با ارائه مشاوره حضوری در دفتر وکالت خویش، راه درست را به موکلین نشان داده و با حق‌الوکاله مناسب قبول پرونده کرده و تمام سعی خود را می‌کند تا پرونده موکل به نتیجه عالی و مثبت برسد.

  • آدرس: اصفهان، خیابان آمادگاه،جنب داروخانه سپاهان،ساختمان سپاهان4-طبقه اول واحد5

 

10) میترا آزرم

وکیل میترا آزرم، وکیل پایه یک دادگستری اصفهان، عضو کانون وکلای اصفهان از سال 1373 تا کنون، کارشناس ارشد حقوق، دارای پروانه وکالت از کانون وکلای اصفهان به شماره 132 می‌باشد. ایشان به عنوان یک وکیل طلاق خبره در اصفهان شناخته شده و از مهم‌ترین پرونده‌های وی که به نتیجه مثبت می‌رسانند، در حوزه دعاوی خانواده می‌باشد. خانم آزرم دارای مشاوره حضوری و غیرحضوری می‌باشد حق الوکاله مناسب و بجای ایشان باعث شده که موکلین زیادی به دفتر وی مراجعه نمایند.

  • آدرس: اصفهان، خیابان نیکبخت، روبروی دادگستری مجتمع ورزشی تندرستی، طبقه دوم، واحد 10
  • شماره وکیل: 09133033117
[divider style=”solid” top=”20″ bottom=”20″]

سپاس از اینکه وقت گذاشتید و تا آخر این مطلب بهترین وکیل طلاق توافقی در اصفهان – لیست10تایی را مطالعه کردید. امیدوارم توانسته باشیم شما را در انتخاب وکیل طلاق توافقی اصفهان یاری کنیم.

یلدا مرادخانیمشاهده نوشته ها

Avatar for یلدا مرادخانی

من نویسنده مسائل حقوقی تحت وب هستم. حدود 3 سالی است که در کار تولید محتوا برای وکالت هستم و کار من تولید محتوا یونیک و در عین حال موثر برای سایت وکیل پایتخت است. اگر در مقاله های من پاسخ سوالتان را گرفته اید لطفا نظرتان را درباره اش در قسمت دیدگاه بیان کنید یا اگر سوالی دارید از ما بپرسید.!

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *