5/5 - (2 امتیاز)

کسی که در حوزه دعاوی ملکی تخصص داشته و بیشترین موفقیت را در پرونده‌های ملکی داشته باشد، وکیل ملکی گفته می‌شود. دعاوی ملکی، سرآغازی برای مجموعه‌ای از دعاوی است که به نوعی به موضوع ارتباط بین اموال غیر منقول و انسان مربوط می‌شوند. دعاوی ملکی دارای پیچیدگی‌ها و مشکلات فراوانی هستند، برای این که روند این دعاوی در مسیری صحیح و به نفع موکل پیش برود نیاز به وکیل ملکی الزامی است.

برای انتخاب وکیل ملکی باید شرایطی را در نظر گرفت وکیل ملکی باید متخصص در زمینه دعاوی ملکی قزوین باشد چون بسیاری از وکلا پس از اخذ پروانه وکالت در حوزه تمامی دعاوی پرونده قبول می‌کنند که ممکن است اطلاعات کافی در این زمینه نداشته باشند، باید دارای تجربه کافی در زمینه دعاوی ملکی باشد و قوانین مربوط به این پرونده‌ها را داشته و نسبت به آنها تسلط کامل داشته باشند همچنین وکیل ملکی قزوین باید صلاحیت کافی برای قبول پرونده ملکی را دارا باشد مثلا باید نسبت به پرونده موکل صداقت کافی داشته و رازدار پرونده باشد.

وکیل ملکی خوب کسی است که در مقابل موکل خود احساس مسئولیت کرده و پاسخگوی موکل خود در تمامی زمینه‌های مربوط به پرونده باشد. وکیل ملکی قزوین معمولا از پذیرفتن دعاوی غیرملکی مثل دعاوی خانواده و کیفری خوداری کرده و بیشتر تمرکز کاری خویش را روی پرونده‌های مربوط به دعاوی ملکی می‌گذارد و و با استفاده از دانش و مهارت خود تمامی جوانب پرونده‌های ملکی را سنجیده و اقدامات لازم را در جهت دفاع از موکل انجام می‌دهد .

 

🥇 سطح وکیل وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ مهارت و تخصص حقوقی، ملکی، کیفری، خانواده، ثبتی،
📝 ارائه خدمات حقوقی وکالت و مشاوره حقوقی
💰 هزینه وکیل طبق وسعت و سختی کار تعیین می‌شود
✅ درصد موفقیت %96 موفقیت پرونده‌ها

✔️ بهترین وکیل ملکی قزوین را با لیست 10 تایی بشناسید!⚖️【سال1402】

وکیل پایتخت با فراهم کردن لیست 10تایی از وکلای ملکی برتر قزوین، انتخاب بهترین وکیل ملکی قزوین را برای شما کاربران راحت‌تر کرده است تا اگر از لحاظ حقوقی، گره‌ای در کارتان افتاده، به کمک وکلای متخصص قزوین باز شود. ما در این مقاله به معرفی 10 وکیل ملکی برتر قزوین می‌پردازیم.

ولی جلالی - وکیل ملکی قزوین
ولی جلالی – وکیل ملکی قزوین

1) ولی جلالی

ولی جلالی، وکیل پایه یک دادگستری، عضو رسمی کانون وکلای دادگستری استان قزوین می‌باشند. فارغ التحصیل دوره کارشناسی حقوق قضایی از دانشگاه زنجان است که 16 سال سابقه درخشان وکالت در کیه مراجع قضایی را دارا می‌باشد. در کلیه دعاوی حقوقی، کیفری، ثبتی، خانواده اعم از پرونده‌های مهریه، نفقه، طلاق، استرداد جهیزیه، مواد مخدر، کلاهبرداری، خیانت در امانت، آدم ربایی، تقسیم ترکه، انحصار وراثت، دعاوی ملکی، تحریه ترکه، دعاوی اسناد تجاری، چک، سفته، برات و… قبول وکالت کرده است که با تکیه بر تجربه خویش و ایجاد اعتماد در مراجعه کننده توانسته پرونده‌های موکوله را به نتیجه مثبت برساند.

برای اعطای وکالت به ولی جلالی، بهترین وکیل ملکی قزوین، می‌توانید با شماره‌های زیر با ایشان در ارتباط باشید:

  • آدرس: قزوین، خیابان طالقانی، روبه روی اداره دارایی، مجتمع میلاد، طبقه دوم، واحد 15
  • شماره وکیل: 09123817916
  • حضور در دفتر با هماهنگی و تعیین وقت قبلی

 

یوکابد مشفقی - وکیل ملکی در قزوین
یوکابد مشفقی – وکیل ملکی در قزوین

2) یوکابد مشفقی

یوکابد مشفقی، وکیل پایه یک دادگستری قزوین و قاضی سابق دادگستری، با 20 سال سابقه فعالیت در این حوزه، با میزان تحصیلات کارشناسی ارشد از دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین هستند. یوکابد مشفقی در سال 1380 با کسب  رتبه 131 کنکور در رشته علوم انسانی وارد دانشکده علوم قضایی تهران و بورسیه دستگاه قضایی شد و به عنوان کارآموز قضایی ضمن تحصیل، با دستور ریاست محترم وقت قوه قضاییه شروع به تحصیل در رشته حقوق و همزمان حضور در محاکم قضایی به عنوان کارآموز قضات نمود تا اینکه در اردیبهشت ماه 1387 با اخذ ابلاغ قضایی در دادسرای ناحیه 4 تهران شروع به کار و نهایتا به لطف خداوند متعال در تیرماه 1401 با بیست سال سابقه قضایی به افتخار بازنشستگی نائل شد. و نهایتا در مرداد ماه سال 1401 با عضویت در کانون وکلای قزوین مشغول وکالت شدند.

شهروندان قزوین می‌توانند با اطمینان خاطر به وکیل مشفقی در امور حقوقی و کیفری مرتبط با املاک زیر اعطای وکالت نمایند:

  1. دعاوی حقوقی مانند (اجرت‌المثل ایام تصرف، تخلیه و اجور معوقه، سرقفلی، الزام به تنظیم سند رسمی، ابطال و یا فسخ قراردادها و یا اسناد رسمی، قرارداد مشارکت در ساخت، پیش فروش آپارتمان و …)
  2. دعاوی ملکی من الجمله: ( اثبات مالکیت، تسلیط یا وضع ید، الزام به تنظیم سند رسمی، مطالبه ثمن مبیع یا استرداد ثمن و…)

برای اعطای وکالت به یوکابد مشفقی، وکیل ملکی متخصص قزوین، می‌توانید با شماره‌های زیر با ایشان در ارتباط باشید:

  • آدرس: قزوین، بلوار آیت الله خامنه‌ای، روبروی هتل مرمر، مجتمع نیایش، طبقه اول، واحدf7
  • تلفن همراه: 09124865726
  • حضور در دفتر با وقت قبلی و هماهنگ شده

 

3) حسن اردکانی

حسین اردکانی، وکیل پایه یک دادگستری کانون وکلای قزوین و مشاور حقوقی، دارای سابقه سی سال قضاوت و وکالت، فارغ التحصیل دانشگاه علوم قضایی تهران در سال ۱۳۷۱، دارای مدرک کارشناسی ارشد جزا و جرم شناسی، دارای سوابق قضایی در استان‌های کردستان، زنجان، قزوین و تهران بوده و از سال ۱۳۸۶ به حرفه وکالت پرداخته است. سال 1394 تا 1396 نائب رییس کانون وکلای دادگستری استان قزوین بوده و وکالت متعدد در پرونده های حقوقی ، جزایی، سیاسی و… را برعهده داشته و تمرکز زیادی روی پرونده‌های محوله به ایشان دارد.

  • آدرس: قزوین، خیابان شهید بابایی، بالاتر از بازار روز، نبش کوچه تاج احمدی، شماره ۱، طبقه 2
  • تلفن تماس وکیل: 09123820550

 

4) سمیه احمدی

سمیه احمدی، وکیل پایه یک دادگستری قزوین و مشاور حقوقی، دارای سابقه پروانه وکالت از قوه قضاییه که از سال 1392 شروع به کار وکالت کرده مدرس دانشگاه از سال 1395، کارشناسی ارشد حقوق خصوصی، ساعات حضور شنبه، دوشنبه، چهارشنبه ساعت 18 الی 20 با هماهنگی قبلی می‌باشد. وکیل و مشاور حقوقی بانک کشاورزی، وکیل فروشگاه استیل پوشان البرز از سوابق کاری ایشان در مدت 7 ساله وکالتی وی است. اسناد رسمی و تجاری، اعسار، تعزیرات و مجازات‌های بازدارنده، جرایم علیه اخلاق و عفت عمومی، حدود، خانواده، دعاوی اقتصادی، دعاوی راهنمایی و رانندگی، دیات، قصاص خلاصه‌ای از تخصص‌های خانم احمدی است او را در زمره بهترین وکلای قزوین قرار داده است.

  • آدرس: قزوین،خیابان شهید بابایی، نبش کوچه 6 نصرت، طبقه بالای بانک پارسیان، ساختمان سپهر، طبقه 1، واحد 4
  • تلفن تماس وکیل: 09190455110

 

5) حسین میرزایی

حسین میزایی، وکیل پایه یک دادگستری قزوین و مشاور حقوقی، یکی از بهترین وکلای شهر قزوین از نظر برخورد مناسب، امانت داری، فن بیان رسا و شیوا و تعهد داشتن نسبت به کار و موکل می‌باشد که در زمینه اسناد رسمی و تجاری، اعسار، تملک اپارتمان ها، خانواده، شهرداری، عقود و معاملات، مطالبه وجه، ملکی، موجر و مستاجر، اجراییات، حدود تخصص داشته و این تخصص بیان شده براساس موفقیت در پرونده‌های قبول شده و به نتیجه مثبت رسیده توسط این وکیل خوب و نمونه است. حسین میرزایی وکیل پایه یک دادگستری، عضو کمیسیون آموزش، دارای سوابق حقوقی در اداره اوقاف و امور خیریه و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از سوابق ایشان است.

  • آدرس: قزوین، سبزه میدان، خیابان هلال احمر، کوچه شهید قانع، پلاک ۱۲، واحد ۱۵
  • تلفن تماس وکیل: 09193888249

 

6) سمیه زینالی

سمیه زینالی، وکیل پایه یک دادگستری قزوین و مشاور حقوقی، کارشناس حقوق بوده و دارای سابقه پروانه وکالت از قوه قضاییه به شماره 35452 بوده اط سال 1393 حرفه وکالت خویش را شروع کرده و در دعاوی مختلف اعم از دعاوی خانواده  و هویت قانونی شامل دعاوی خانواده، دعاوی ارث و میراث، دعاوی ثبت احوال، سرپرست و قیم، دعاوی مالی، تجاری، قراردادها شامل چک، داوری، قراردادها، مناقصات، اختلافات مالی، سفته و دعاوی کیفری و حقوقی پرونده‌های زیادی داشته و توانسته با پشتکار و فن بیان عالی و تسلط کامل نسبت به قوانین پرونده‌ها را به نتیجه دلخواه موکل برساند به این دلیل می‌توان وی را در بین بهترین وکلای شهر قزوین قرار داد.

  • آدرس: قزوین، خیابان فلسطین، بین چهارراه بلوار و پادگان، نبش خیابان ایرانشهر، ساختمان ۱۷۱، واحد ۲
  • تلفن تماس وکیل:09128825653

 

7) مریم شایان راد

مریم شایان راد، وکیل پایه یک دادگستری مرکز وکلای قزوین و مشاور حقوقی، از سال 1380 لغایت 1391به عنوان پرسنل دادگستری قزوین در شعبات حقوقی، کیفری، خانواده و انقلاب مشغول به کار و فعالیت بوده در سال 1388 در آزمون وکالت قبول شده و از سال 1392در کسوت وکالت در حال فعالیت می‌باشد قبول وکالت در کلیه دعاوی حقوقی و کیفری وخانوادگی و ثبتی داشته و برای تعیین وقت مشاوره با ایشان باید تماس بگیرید .در حوزه قضایی قزوین، محمدیه والوند،  تاکستان،  آبیک و ‌کرج نیز پرونده قبول می‌کنند. دارای سابقه پروانه وکالت از قوه قضاییه، کارشناس رشته حقوق می‌باشد.

  • آدرس: قزوین، خیابان دانشگاه، روبروی کوچه 33،پلاک 453
  • تلفن تماس وکیل: 09128878708

 

8) سعید چکینی

سعید چکینی، کارشناس ارشد حقوق خصوصی که دارای سابقه پروانه وکالت از کانون وکلای قزوین به شماره 1360 می‌باشد. وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، متخصص در امور املاک، ثبتی، قراردادها و خانواده و جرایم مالی و غیره است. وکیل و مشاور حقوقی چندین بانک،  وکیل و مشاور حقوقی شهرداری، وکیل و مشاور حقوقی چند شرکت در قزوین از سوابق کاری وکیل چکینی می‌باشد. از نظر ایشان یک وکیل باید نسبت به کار خویش تعهد داشته باشد تا مراجعه کنندگان پس از پایان کار با رضایت از دفتر وی خارج شود.  همچنین وکیل باید از هر اقدامی که باعث لطمه زدن به حیثیت خانوادگی و اجتماعی موکلش می شود بپرهیزد و تمام تلاش خود را به کار گیرد تا موکل در زمان کمتر و البته با اطمینان خاطر بیشتری به حق خویش دست یابدداشتن این ویژگی‌ها باعث شده که سعید چکینی یکی از بهترین‌های شهر قزوین محسوب شود.

  • آدرس: قزوین،  میدان ولیعصر، ابتدای خیابان طالقانی، روبه روی سازمان انتقال خون، برج خلیج فارس، طبقه 5، واحد 17
  • تلفن تماس وکیل: 09129496235

 

9) ذبیح اله سوری

ذبیح الله سوری، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، دانش آموخته رتبه اول مقطع کارشناسی دانشگاه خوارزمی تهران، دانش آموخته مقطع فوق لیسانس حقوق جزا و جرم شناسی دانشگاه علوم و تحقیقات فارس، دفاع از پایان نامه فوق لیسانس با درجه عالی، رئیس سابق بازرسی نیروی انتظامی شهرستان آبیک، رئیس سابق بازرسی نیروی انتظامی شهرستان البرز، مدرس گروه حقوق دانشگاه پیام نور تاکستان، سه مرتبه موفقیت و قبولی در آزمون منصب وکالت دادگستری مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه از سوابق درخشان این وکیل خوب و نمونه می‌باشد.

  • آدرس: قزوین، خیابان سهراه خیام، ساختمان ۲۳ رضوی، طبقه سوم، واحد ۱۳
  • تلفن تماس وکیل: 09128820981

 

 10) سمیه بهرام خانی

سمیه بهرام خانی، وکیل پایه یک دادگستری قزوین و مشاور حقوقی، کارشناسی ارشد حقوق جزا و جرم شناسی، مدرس دانشگاه، دارای سابقه پروانه وکالت از کانون وکلای دادگستری قزوین به شماره 1509 بوده که پرونده‌های زیادی در انواع دعاوی خانواده، کیفری، حقوقی داشته و با پشتکار خویش و برخورد مناسب با مراجعین و فن بیان شیوا و رسا توانسته است نظر موکلین زیادی را جذب کرده است.

  • آدرس: قزوین، فردوسی شمالی، بالاتر از بیمارستان دهخدا، جنب عکاسی فامیران، پلاک 2
  • تلفن تماس وکیل: 09127813410

[divider style=”solid” top=”20″ bottom=”20″]

سپاس از اینکه وقت گذاشتید و تا آخر این مطلب بهترین وکیل ملکی در قزوین– لیست 10تایی را مطالعه کردید. امیدوارم توانسته باشیم شما را در انتخاب وکیل ملکی قزوین یاری کنیم.

 

یلدا مرادخانیمشاهده نوشته ها

Avatar for یلدا مرادخانی

من نویسنده مسائل حقوقی تحت وب هستم. حدود 3 سالی است که در کار تولید محتوا برای وکالت هستم و کار من تولید محتوا یونیک و در عین حال موثر برای سایت وکیل پایتخت است. اگر در مقاله های من پاسخ سوالتان را گرفته اید لطفا نظرتان را درباره اش در قسمت دیدگاه بیان کنید یا اگر سوالی دارید از ما بپرسید.!

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *